abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35347980
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dagenlang tot 's ochtendsvroeg intensief zitten chatten, ik begon ook zoiets te denken
dagenlang? 2 nachten idd, intensief? ja jij, je vertelde me alles over klonen ed en wie wat zei ed.....kheb het nog ergens in de geschiedenis staan dat ik niet het woord deed maar jij........
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:52:20 #127
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35347988
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja, hoor.

Je vriendin wil alweer niet neuken.
Jij bent geil en dus gefrusteerd.
Je maakt een hoop bombarie
Dan gaat de telefoon
Je maten staan beneden en hebben kaartjes voor DE wedstrijd die over een uur begint.
Neuken kan altijd nog ineens
Ik geloof er geen ruk van, maar tis absolute mannenlogica; dat dan weer wel
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:52:26 #128
242 Pinball
Electric Monk
pi_35347993
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef milagro het volgende:
<..>
Om nu nog vooral naar de absolute waarde te kijken van reden A beschaamt de geste, het offer, de beslissing, die de ouders gemaakt hebben.
Oh, en dan nog wat. Geste? Geste?

Ik zit met mijn zwangere pens in het BB huis, dusdanig ongelukkig dat ik er uit wil.
Heel Nederland kotst me uit, de grens ligt bij crackhoer.
Dan ligt mijn vader halfdood in het ziekenhuis, maar mijn ouders besluiten dat ze me liever in dat BB-huis zien dan lekker thuis.

Dat noem jij een geste?
Fuck, met zulke vrienden heb je echt geen vijanden meer nodig.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35348078
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja, hoor.

Je vriendin wil alweer niet neuken.
Jij bent geil en dus gefrustreerd
Je maakt een hoop bombarie
Dan gaat de telefoon
Je maten staan beneden en hebben kaartjes voor DE wedstrijd die over een uur begint.
Neuken kan altijd nog ineens
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:54:28 #130
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35348084
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik snap het echt niet. Omdat Tanja met Golfer heeft zitten chatten moet hij nu alles stiekem doen?? Of andersom??
Het ware met name die webcamsessies die hem uiteindelijk de das om deden
pi_35348092
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik zit met mijn zwangere pens in het BB huis, dusdanig ongelukkig dat ik er uit wil.
Dan ligt mijn vader halfdood in het ziekenhuis, maar mijn ouders besluiten dat ze je liever in dat BB-huis zien dan lekker thuis.

Dat noem jij een geste?
Heel Nederland?????
Niet.
MissJ. is een manier van leven...
pi_35348145
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef tann het volgende:

[..]

dan moet je het ook ff doorgeven aan al zijn klonen
Heb jij een lijstje?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35348162
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

Begin jij nou ook al para te worden
Dan wil ik daar wel ff op in gaan... ik vertrouw jou voor geen meter, jij lult veel onzin (en houd wel van klonen) en jij hebt Tanja naar fok gekregen, daarom was ik erg sceptisch en dacht dat er misschien een spelletje met me gespeeld werd, want tanja had opeens wel erg veel aandacht voor me...

Toen dook ik eens in jou postgeschiedenis en zag veel dingen die volgens mij niet klopten (en dat je een pure relkloon bent), dat van Chantal wou ik ook al niet geloven (volgens mij te oud en niet haar type), maar je wist veel details te noemen (dus misschien was het wel waar dacht ik) maar in je postgeschiedenis vond ik ook een post dat jij als kandidaat op de reservelijst zou staan voor BB als er in het begin een vrijwillige exit zou zijn (ik denk hmmm das toevallig, hij zal wel weer uit zijn nek lullen).
Toen vond ik een oude post van je waarin je zegt dat je hummie persoonlijk kent (via een vriendin geloof ik) en dat heb ik apk ook wel eens horen zeggen dacht ik, daarom werd ik para en dacht dat jij misschien APK was en tann Tanja niet was en dat jij mij aan het mindfucken was... (want daar ben jij toch zo 'goed' in met je vlotte babbel...)

Maar als jij net nog zegt dat jij
[..]

Dan zou ik wel eens wat verklaringen willen horen
1. Ik ken Hummie alleen maar van dat gesprek, dus kennen is een groot woord. Dat er FOK!kers waren die zeiden dat ik voor Talpa werkte is niet mijn credit. Dat hebben die mensen ervan gemaakt. Ik heb Hummie (en Gijs) maar één keer gezien, en wel op 13 november om 14:00 uur. Dat weekend had ik Tanja haar moeder gebeld voor tips over BB. Maar die wenste er niet aan mee te werken. En zoek voor mij die post eens op waar ik zeg dat ik Hummie persoonlijk ken?

Maar ik zou bijna in de Tanja-modus moeten gaan. Dat is al vele malen eerder helemaal uitgelegd. (En bevestigd)

Dus les het allemaal ff rustig terug. Ik zeg het nu echt voor de laatste keer.
De reden dat ik me had opgegeven voor de date met Chantal, was puur om als FOK!ker in het huis te komen. Niets meer en niets minder. Ik zou onder geen beding Chantal hebben willen versieren. Er werd te vaak geroepen dat het saai was en er een FOK!ker in het huis moest. En de "Chantal-date" was er de mogelijkheid voor.

En een vlotte babbel heb ik ook niet, want dat datingburo, zag er ook niets in, om via die manier een date voor Chantal te regelen. Dus zo vlot is mijn babbel niet.

Ik hoop dat dat uitleg voldoende is. Want ik verval in herhalingen.

2. En wat zou Rob dan zeggen???..... KLAAR
pi_35348191
quote:

[..]

Dan ligt mijn vader halfdood in het ziekenhuis, maar mijn ouders besluiten dat ze me liever in dat BB-huis zien dan lekker thuis.

Dat noem jij een geste?
pfffffffffff jij bent echt vermoeiend zeg, en btw ik wist niet dat heel nl me uitkotste in het huis, dat was trouwens ook niet zo.....nog minder dan de helft.....jammer he?
pi_35348229
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:

[..]

dagenlang? 2 nachten idd, intensief? ja jij, je vertelde me alles over klonen ed en wie wat zei ed.....kheb het nog ergens in de geschiedenis staan dat ik niet het woord deed maar jij........
Was langer dan dat, misschien deed ik het woord, maar jij antwoordde steeds veel te snel
pi_35348259
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Heel Nederland?????
Niet.
ajo laa maar, die P spoort niet helemaal, kreageer er al vaak niet meer op tmoet me wat doen...helaas lukt dat niet..
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:59:15 #137
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35348318
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:

De reden dat ik me had opgegeven voor de date met Chantal, was puur om als FOK!ker in het huis te komen. Niets meer en niets minder. Ik zou onder geen beding Chantal hebben willen versieren. Er werd te vaak geroepen dat het saai was en er een FOK!ker in het huis moest. En de "Chantal-date" was er de mogelijkheid voor.
Correctie....Fokker wannewbee.
pi_35348359
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heb jij een lijstje?
uuuh Dynabite, APK, Peter6000, LS,uuuuh dan nog 1 die niet meer kwam, knetter ofzo die over kanker begon? heb geen zin het op te zoeken in de geschiedenis, twas bijna iedereen die je verdacht
pi_35348405
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:

[..]

Correctie....Fokker wannewbee.
Als je er sinds 2000 zit, mag ik me wel een FOK!ker noemen. Dat ik niet in jouw groepje van hersenlozen behoor, is ander verhaal.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:02:32 #140
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35348478
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Als je er sinds 2000 zit, mag ik me wel een FOK!ker noemen. Dat ik niet in jouw groepje van hersenlozen behoor, is ander verhaal.
Of je er trots op moet zijn is wat anders, maar geregistreerd staan als user is wat anders dan een "Fokker" zijn.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:02:33 #141
242 Pinball
Electric Monk
pi_35348480
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:56 schreef tann het volgende:

[..]

pfffffffffff jij bent echt vermoeiend zeg, en btw ik wist niet dat heel nl me uitkotste in het huis, dat was trouwens ook niet zo.....nog minder dan de helft.....jammer he?
Ik kan nog oprecht beweren dat ik probeer te begrijpen wat anderen (jij en milagro in dit geval) schrijven, maar jij ziet echt alleen wat je wilt zien.

En dan mij vermoeiend noemen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35348488
quote:

[..]

*knip*
yo ga er nou niet op in, voor je et weet ben je hier dagen mee bezig, en krijg je later voor je kiezen dat je nachten lang intensief chat met pc en dat ie in de war raakt van al die aandacht...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:04:40 #143
242 Pinball
Electric Monk
pi_35348598
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef MissJ. het volgende:

Heel Nederland?????
Niet.
Ga je er eens even niet dom tussendoor lopen bemoeien met je geslijm.

Nee, er was inderdaad een klein dorpje wat dapper weerstand bood.
pi_35348607
quote:

[..]

1. Ik ken Hummie alleen maar van dat gesprek, dus kennen is een groot woord. Dat er FOK!kers waren die zeiden dat ik voor Talpa werkte is niet mijn credit. Dat hebben die mensen ervan gemaakt. Ik heb Hummie (en Gijs) maar één keer gezien, en wel op 13 november om 14:00 uur. Dat weekend had ik Tanja haar moeder gebeld voor tips over BB. Maar die wenste er niet aan mee te werken. En zoek voor mij die post eens op waar ik zeg dat ik Hummie persoonlijk ken?
Die post hou je te goed, maar heb je zeker geplaatst, dus zeg niet dat je niet liegt...
(ik heb nooit gezegd dat je voor Talpa werkt)
quote:
Maar ik zou bijna in de Tanja-modus moeten gaan. Dat is al vele malen eerder helemaal uitgelegd. (En bevestigd)
heb ik niet gezien hoor, vooral niet dat je uitlegde dat je op de reservelijst zou staan, maar daar ga je nu ff niet op in.
quote:
Dus les het allemaal ff rustig terug. Ik zeg het nu echt voor de laatste keer.
Ik zei toch dat ik dacht dat dat wel eens waar kon zijn, het ging meer omdat andere...
quote:
En een vlotte babbel heb ik ook niet, want dat datingburo, zag er ook niets in, om via die manier een date voor Chantal te regelen. Dus zo vlot is mijn babbel niet.

Ik hoop dat dat uitleg voldoende is. Want ik verval in herhalingen.

En wat zou Rob dan zeggen???..... KLAAR
Niet voldoende, als je nu opeens stelt dat je geen vlotte babbel hebt, strookt dat niet met andere posts waarin je dat wel stelt, en lieg je dus wederom

[/quote]
pi_35348638
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef tann het volgende:

[..]

yo ga er nou niet op in, voor je et weet ben je hier dagen mee bezig, en krijg je later voor je kiezen dat je nachten lang intensief chat met pc en dat ie in de war raakt van al die aandacht...
pi_35348655
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Was langer dan dat, misschien deed ik het woord, maar jij antwoordde steeds veel te snel
ik kan heel snel typen, en las de helft maar van wat je schreef,kwou het steeds snel afronden maar je bleef maar bezig, kzeg niet dat het niet leuk was, je hebt me in het begin leuke dingen verteld, maar later raakte je de weg kwijt
pi_35348737
quote:

[..]

Dat noem jij een geste?
Geste, beslissing, whatever, ga nou niet woordenneuken, drammertje

Ik vertel ook niet alles aan gezondheidsnarigheid aan mijn ouders, omdat ik niet wil dat ze zich a priori al vreselijke zorgen maken, terwijl ik er zelf van overtuigd ben, er alle vertrouwen in heb dat het goed komt.
Ik ken mijn ouders goed genoeg om te weten dat zij zich vele malen drukker zullen maken, al dan niet terecht, dan ik.

En weet je wat het is, lieve schat, je hoeft het ook niet te begrijpen, als Tanja het maar doet, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:08:06 #148
242 Pinball
Electric Monk
pi_35348766
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef tann het volgende:

ajo laa maar, die P spoort niet helemaal, kreageer er al vaak niet meer op tmoet me wat doen...helaas lukt dat niet..
Peter?
pi_35348768
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Pinball het volgende:

[..]

Whoehahahahahahahaha. Heerlijk zo'n kneutertje.
Hahahaha. Ik heb mijn lol weer gehad hoor.
(veegt met achterkant van hand haar kin af, door het slijmen hangen er slierten aan)
MissJ. is een manier van leven...
pi_35348812
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Pinball het volgende:

[..]

toch jammer dan voor je dat ik 1000den kaarten ed heb gekregen uit alle plekken van NL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')