ik denk dat je dan niet goed hebt gekeken want S is heeeeel licht, als S net zo donker was als die ene uit GTST dan was Jos idd wat donkerder, maar gelukkig lijkt ze niet op die parasiet! Twas idd niet tactisch maar kwas er snel overheen hoor...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Erg tactisch was het niet nee.... Sorry daarvoor... Maar ja we hebben natuurlijk allemaal de vader gezien en de halfbloedjes die ik tot op heden heb gezien waren toch echt allemaal een stuk donkerder.
Had ook niet verwacht dat ze nu ineens nog een stuk donkerder zou zijn. Blijf dr in het echie toch mooier vinden
Maar dat heb ik met mijn eigen dochter ook...![]()

Mens, waar maak je je druk omquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:05 schreef tann het volgende:
[..]
ik denk dat je dan niet goed hebt gekeken want S is heeeeel licht, als S net zo donker was als die ene uit GTST dan was Jos idd wat donkerder, maar gelukkig lijkt ze niet op die parasiet! Twas idd niet tactisch maar kwas er snel overheen hoor...![]()

joh...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:03 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Niemand in het BB-huis had zijn of haar emoties onder controle.
Niemand (vrouw) heeft in een zwangerschap haar emoties onder controle.
Zou Tanja dan toch gewoon een mens zijn????

Hoi, welkom op Fok!.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:03 schreef Ilmagnifico het volgende:
Niemand in het BB-huis had zijn of haar emoties onder controle.
Niemand (vrouw) heeft in een zwangerschap haar emoties onder controle.
Zou Tanja dan toch gewoon een mens zijn????

en real krijgt voetballesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:07 schreef PH52 het volgende:
zo, PSV met 0-1 achter.

Ik heb nooit gezegd dat jij je zin niet zou krijgen, dat zei jij over mij....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef tann het volgende:
[..]
goed, als je zo gaat beginnen, als ik me zin niet krijg laat me niet lachen,
Mag ik je even wijzen op je eigen post:quote:ik vond je ff leuk en vond et tof dat je het al die tijd had opgenomen voor me,maar na al die krankzinnige mails van je over wie hier allemaal een kloon zou zijn vond ik je niet meer zo geweldig, ik heb je meerdere malen gevraagd daar mee te kappen maar je bleef maar doorgaan met die boeken van je, toen je me vroeg je te bellen om te bewijzen dat ik APK niet zou zijn heb ik je gezegd als ik dat doe is het afgelopen met msn, mailen en zal ik minder op je posts ingaan, je stemde hiermee in en zo geschiedde,
Nogmaals ik heb niet gesteld dat jij je zin niet zou krijgen, dat zei jij over mij...quote:dat ik zei dat ik weer teleurgesteld was in je had te maken dat ene Capsfire wat vroeg ofzo en wat wou vertellen, pas toen ik weg was zei je Tan is weg dus vertel maar, daarom zei ik dat en niet omdat ik mn zn niet zou krijgen![]()

toch nog welkom?????????//quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoi, welkom op Fok!.
Normaal gesproken is het hier zo dat als je iemand quote, dat je post dan ook iets met de post van diegene te maken heeft. Dat mis ik hier even.
Succes daarmee.![]()

Iedereen maakt wel eens een verkeerde en ontactische opmerking... Achteraf baalde ik hier al erg snel van dat ik het gezegd had , kleine moeite om mijn fout in deze nu ook toe te geven en excuses te maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef MissJ. het volgende:
Ik lees het al Tann...........tied voor een pafke.......![]()
En voor de VenD dame.......sorry maar als er ooit iemand aan mij zou vragen of ik wel weet wie de vader van mijn kindje is had ze hem vol op haar smoel gehad. Waar haal je de moed vandaan? (al vind ik het top dat je nu excuses maakt)

quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef MissJ. het volgende:
Ik lees het al Tann...........tied voor een pafke.......![]()
En voor de VenD dame.......sorry maar als er ooit iemand aan mij zou vragen of ik wel weet wie de vader van mijn kindje is had ze hem vol op haar smoel gehad. Waar haal je de moed vandaan? (al vind ik het top dat je nu excuses maakt)

Klopt, in mijn beide zwangerscahppen had ik patent op foute en domme opmerkingen. Ik mocht ook nooit meer zwanger raken daarna. Ik had geen rem, zei alles wat in me opkwam.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een verkeerde en ontactische opmerking... Achteraf baalde ik hier al erg snel van dat ik het gezegd had , kleine moeite om mijn fout in deze nu ook toe te geven en excuses te maken...

Wat lul je weer wazig, waar staat ergens over een exit aanvragen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd, die hebben nooit een exit aangevraagd,
Maar ik ga verder geen poging doen om dat duidelijk te maken, want jij hebt helaas dat probleem waardoor je niet meer kan discussieren.

men oh men...jij spant echt de kroon vanaafquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat lul je weer wazig, waar staat ergens over een exit aanvragen?
Ik had het over BB'ers die riepen dat ze naar huis wilden. Maar hun woord ook niet kracht bijzetten. Volgens mij ben je echt een kloon van APK, je bent al net zo onbegrijpend als hem. Selectief lezen. Probeer eens één keer te lezen wat er werkelijk staat. Dan vind ik je een flinke jongen.

Zullen de hormonen dan wel zijn... Over het algemeen denk ik (geloof ik) best na over wat ik zeg...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Klopt, in mijn beide zwangerscahppen had ik patent op foute en domme opmerkingen. Ik mocht ook nooit meer zwanger raken daarna. Ik had geen rem, zei alles wat in me opkwam.

Mag ik eens een poging wagen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eh.. nee.
Ik kan er niet bij dat het nieuws dat je vader ziek is je toch doet besluiten om te blijven terwijl je weg wilde. En waarom je ouders respect verdienen omdat ze dat in eerste instantie geheim hebben gehouden is voor mij ook een raadsel.
Maar goed, wel bedankt dat je de moeite hebt genomen om het uit te leggen.

Ennnnn?????????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Zullen de hormonen dan wel zijn... Over het algemeen denk ik (geloof ik) best na over wat ik zeg...
Toen dus niet , stom van me... Misschien waren het bij mij ook wel de hormonen , was toen alweer druk aan het spuiten voor een poging om zwanger te worden.

Zie signaturequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ennnnn?????????
(verdomd goed excuus om tactloos te zijn trouwens)![]()

tis je vergeven hoor! en.... ben je zwanger?of is dat een vervelende vraag..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Zullen de hormonen dan wel zijn... Over het algemeen denk ik (geloof ik) best na over wat ik zeg...
Toen dus niet , stom van me... Misschien waren het bij mij ook wel de hormonen , was toen alweer druk aan het spuiten voor een poging om zwanger te worden.

Zoals ik hier boven al zei... Zie signaturequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:19 schreef tann het volgende:
[..]
tis je vergeven hoor! en.... ben je zwanger?of is dat een vervelende vraag..

en nu nog in avi-2quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Mag ik eens een poging wagen?
Je wilt het huis uit om reden A, voor jou zwaar wegend.
Dan hoor je opeens het nieuws van je vader, hetgeen had je het van te vóren geweten, veel zwaarder had gewogen dan reden A, reden A wordt met terugwerkende kracht ineens wat minder zwaar wegend dus in verhouding.
Echter, wat reden B had kunnen zijn, is met opzet verzwegen door de ouders, omdat ze vertrouwen hadden in een goede afloop , maar hun dochter goed genoeg kennen om te weten dat ze toch BB had verlaten dan.
Ergo, reden A gaat nog minder zwaar wegen.
Zou ze dan alsnog het huis verlaten om reden A, dan zou het de beslissing om reden B te verzwijgen, die best moeilijk geweest moet zijn., bagatelliseren.
Hoewel ik Tanja zelden begreep, begrijp ik dit nu weer net wel

hoi M, mag ik je heel erg bedanken? khad het zeker niet zo goed uit kunnen leggen. Soms zit et in mn hoofd wel goed maar kan ik het niet uiten in woorden, daarom had ik geen zin meer een poging te wagen, bedanktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Mag ik eens een poging wagen?
Je wilt het huis uit om reden A, voor jou zwaar wegend.
Dan hoor je opeens het nieuws van je vader, hetgeen had je het van te vóren geweten, veel zwaarder had gewogen dan reden A, reden A wordt met terugwerkende kracht ineens wat minder zwaar wegend dus in verhouding.
Echter, wat reden B had kunnen zijn, is met opzet verzwegen door de ouders, omdat ze vertrouwen hadden in een goede afloop , maar hun dochter goed genoeg kennen om te weten dat ze toch BB had verlaten dan.
Ergo, reden A gaat nog minder zwaar wegen.
Zou ze dan alsnog het huis verlaten om reden A, dan zou het de beslissing om reden B te verzwijgen, die best moeilijk geweest moet zijn., bagatelliseren.

Gefeli man!!!!! BB6 begint ook weer ze zoeken nog een zwangere vrouw......grapje...sterkte ieg!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Zoals ik hier boven al zei... Zie signature
Maar ja de poging was raak... Nu hopen dat we de kritieke periode door komen

Jij snapte het toch al?quote:

daar kan ik helaas over meepraten....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef tanna het volgende:
Tijdens mijn tweede zwangerschap was ik zeer wantrouwig, wist zeker dat iedereen iets slechts van plan was (waarvan ik uiteraard het slachtoffer van zou worden) Was écht helemaal uit de lucht gegrepen, maar in die tijd voor mij volkomen reëel. Hormonen zijn iets vreselijks.....

Whahaha , dan vonden sommigen jou al erg... Dan willen ze mij zeker niet mee makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef tann het volgende:
[..]
Gefeli man!!!!! BB6 begint ook weer ze zoeken nog een zwangere vrouw......grapje...sterkte ieg!![]()

Ja ik zelf vond dat het wel ergens over ging, en dan nog het was toch iets tussen mij en Manu. Waarom moet jij dan zijn geqoute berichtjes weer terug quoten en er iets bij zetten dat het nergens over ging!?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat bedoelde ik niet. Als ik iets van jou wil zal ik voortaan AVI 2 gebruiken goed?
* Pinball praat met Danaa.
"Hoi Danaa."
"Hoi Pinball."
"Vond je zelf dat het wel er-gens over ging dan?"
Danaa is stil.
Ze snapt er niks meer van.

ik snapte hetquote:

Dat was denk ik mijn mailtjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef katja31 het volgende:
tanja ik heb je gemaild via de site van jos met een vraag dan weet je dat
groetjes katja![]()

Ik was meer diegene die slecht deed. Ik kookte niet, was alleen maar moe en chaggie en als iemand er wat van zei werd ik pislink. Zodra ik bevallen was was het over. Mijn moeder had het nog erger dat is een ontzettend lieve vrouw maar in haar zwangerschappen werd mijn vader helemaal gek van haar. Tot in het verlosbed toe vloog ze de verloskundige aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:26 schreef tann het volgende:
[..]
daar kan ik helaas over meepraten....

Dat is de meest logische verklaring tot nu toe. Maar wel vrouwenlogica.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef milagro het volgende:
<snip>

Ah...de pauze is voorbij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:26 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja ik zelf vond dat het wel ergens over ging, en dan nog het was toch iets tussen mij en Manu. Waarom moet jij dan zijn geqoute berichtjes weer terug quoten en er iets bij zetten dat het nergens over ging!?![]()

Oowww....het was gewoon een open vraag waar je geen antwoord op wil?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef Danaa het volgende:
[..]
ik ga niet verder in discussie hoor, ik heb daar helemaal geen zin in.

Jawel hoor, en 8er wil moest vast nog het woordje geven?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oowww....het was gewoon een open vraag waar je geen antwoord op wil?![]()

]natuurlijk is dat vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is de meest logische verklaring tot nu toe. Maar wel vrouwenlogica.![]()
Wat mij betreft wil je het huis uit om reden A, vervolgens hoor je dat er ook een reden B was waarom je zéker het huis uit had gewild.
Dat verandert imo niets aan reden A, het voegt hoogstens wat toe.

quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik was meer diegene die slecht deed. Ik kookte niet, was alleen maar moe en chaggie en als iemand er wat van zei werd ik pislink. Zodra ik bevallen was was het over. Mijn moeder had het nog erger dat is een ontzettend lieve vrouw maar in haar zwangerschappen werd mijn vader helemaal gek van haar. Tot in het verlosbed toe vloog ze de verloskundige aan.
Daarom heb ik jouw Tann, altijd verdedigd toen je nog in het huis zat en wel eens raar deed. Ik begreep het zo goed.

Hou, ik pies in mijn broek.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oowww....het was gewoon een open vraag waar je geen antwoord op wil?![]()

Je snapt er duidelijk geen drol van.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is de meest logische verklaring tot nu toe. Maar wel vrouwenlogica.![]()
Wat mij betreft wil je het huis uit om reden A, vervolgens hoor je dat er ook een reden B was waarom je zéker het huis uit had gewild.
Dat verandert imo niets aan reden A, het voegt hoogstens wat toe.

Kaatje zei dat ze je een mailtje had gestuurd van iemand van de site van Jos, ik heb jou vanmiddag gemaild via de site van Jos. Dus d8 dat het mijn meeltje was.quote:

dat is het probleem M, dat wil die niet, heb het al opgegeven met Pquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Je snapt er duidelijk geen drol van.
Reden A wordt, met de nieuw verkregen kennis, opeens gerelativeerd.
Reden A is dus niet opeens minder zwaar in absolute zin, maar wel in relatieve zin.
Reden B is een gedane zaak, alles is weer goed.
Ouders hebben emotioneel veel gegeven om Tanja in huis te houden.
Om nu nog vooral naar de absolute waarde te kijken van reden A beschaamt de geste, het offer, de beslissing, die de ouders gemaakt hebben.
Het is echt niet zo moeilijk, hoor, als je maar wílt begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |