Conspiracy theoryquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé Eend, die film op sbs moet jou toch wel aanspreken.![]()
Later![]()
Hè hè, schiet je wakkâh??quote:
Lu toch niet zo slap zot....je hebt APK een paar keer bechuldigd, maar die heeft dat volmondig toegegeven...en bovendien al weken geleden? Jij hebt het echter over al die hypocriete mensen hier...dus voor de 3de en laatste maal...wie waren dat dan ? Kom op joh...niet zo schijterig doen....je durft per slot van rekening ook mensen hun moeder voor hoer uit te maken dus what's the big dealquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het antwoord staat er al 2x. Maar begrijpend lezen is aan jou niet weggelegd. Geeft niet hoor. Ik nam jou al nooit serieus.
Nog slechtziend ook....ik noem je bij mijn weten NOG nergens hypocriet hoor ?quote:En wat het grappigste is, is dat je mij hypocriet noemt.
Nee...jij valt mensen juist aan.......van je afbijten heet het wanneer je zelf wordt aangevallen!quote:Ik zit er niet mee hoor. Ik bijt wel van me af.
Lach jij maar lekker...ik vind ur nog steeds een kneus...quote:En lach stiekem nog steeds in mijn knuistje, dat Tanja onderschat werd al die tijd.
Tis hier zo gezelligquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Hè hè, schiet je wakkâh??![]()
Zeker weer geen kut aan aan dat voetbal??![]()
Echt wel....score tot nu toe: een gapende hoofdwond en een gebroken neusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Hè hè, schiet je wakkâh??![]()
Zeker weer geen kut aan aan dat voetbal??![]()
Eh.. nee.quote:
Alleen deze domme opmerking is voor mij voldoende hier geen energie meer aan te besteden. Ik werd vaak genoeg persoonlijk aangevallen en beet toen van me af, maar heb jij natuurlijk toevallig overheen gelezen. En we zitten in nieuw deel, en ik houd het liever gezellig...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
Nee...jij valt mensen juist aan.......van je afbijten heet het wanneer je zelf wordt aangevallen!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Begin maar met te zoeken wáár ik haar eerder gefeliciteerd heb.
Ik weet van niets!![]()
Zijn er nog vragenquote:
ik heb de uitleg weg geknipt omdat ik een paar berichtjes later las dat je blij was dat ik je negeerde....je gaat het toch nie snapen dus laat ook maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eh.. nee.
Ik kan er niet bij dat het nieuws dat je vader ziek is je toch doet besluiten om te blijven terwijl je weg wilde. En waarom je ouders respect verdienen omdat ze dat in eerste instantie geheim hebben gehouden is voor mij ook een raadsel.
Maar goed, wel bedankt dat je de moeite hebt genomen om het uit te leggen.
Ik vind het wel lijken op dat ongeluk van Roel zijn moeder. Roel zijn ouders hebben toch ook niets tegen hem gezegd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eh.. nee.
Ik kan er niet bij dat het nieuws dat je vader ziek is je toch doet besluiten om te blijven terwijl je weg wilde. En waarom je ouders respect verdienen omdat ze dat in eerste instantie geheim hebben gehouden is voor mij ook een raadsel.
Maar goed, wel bedankt dat je de moeite hebt genomen om het uit te leggen.
Je leest het weer verkeerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef tann het volgende:
[..]
ik heb de uitleg weg geknipt omdat ik een paar berichtjes later las dat je blij was dat ik je negeerde....je gaat het toch nie snapen dus laat ook maar![]()
ksnap nie dat men hier nog steeds over lullen, laat staan oude quotes ophalen, kheb al gezegd dat het me niet boeide wat iedereen zei, en het boeit me nog steeds niet, ksnap niet waar jullie je dan druk over maken.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen deze domme opmerking is voor mij voldoende hier geen energie meer aan te besteden. Ik werd vaak genoeg persoonlijk aangevallen en beet toen van me af, maar heb jij natuurlijk toevallig overheen gelezen. En we zitten in nieuw deel, en ik houd het liever gezellig...Jappie...
Het ging hier over mensen hypocriet noemen...dat doe je nu al een paar dagen; zo niet weken. Maar het maakt mij verder niet uit hoor.......de discussie aangaan en vervolgens je kop in het zand steken om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met je eigen idioterie doen wel meer mensen.quote:
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef tann het volgende:
ik heb de uitleg weg geknipt omdat ik een paar berichtjes later las dat je blij was dat ik je negeerde....je gaat het toch nie snapen dus laat ook maar![]()
Kijk zo ga ik je weer leuk vinden hoor, pas opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef tann het volgende:
[..]
ksnap nie dat men hier nog steeds over lullen, laat staan oude quotes ophalen, kheb al gezegd dat het me niet boeide wat iedereen zei, en het boeit me nog steeds niet, ksnap niet waar jullie je dan druk over maken.....![]()
Dus jij kent haar in het echiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Xanthe het volgende:
* Xanthe vind Jocelyn er in het echt veeeeel mooier uit zien
ooooow? wanneer heeft jos xanthe dan gezien?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Xanthe het volgende:
* Xanthe vind Jocelyn er in het echt veeeeel mooier uit zien
geef nie hoor, ga gerust door maar tis zo zinloos vind je niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het ging hier over mensen hypocriet noemen...dat doe je nu al een paar dagen; zo niet weken. Maar het maakt mij verder niet uit hoor.......de discussie aangaan en vervolgens je kop in het zand steken om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met je eigen idioterie doen wel meer mensen.
Anyway......ik vind het ook wel mooi zo......anders moet "tann".....zo direct weer 200 posts wachten voor ze in een schoon bedje mag gaan posten.
![]()
In december in de V&D op de 2e verdieping (was geloof ik de dag voor de laatste live uitzending).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:40 schreef tann het volgende:
[..]
ooooow? wanneer heeft jos xanthe dan gezien?
kzat inderdaad ff te ouwehoeren ja! maar een grap valt ff niet op tussen al dat serieuze gebekvecht...maar kleg dat van mn vader niet uit, pc had dat al gedaan en als je et niet snapt dan maar nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is dit een grap?
Zeg alsjeblief dat dit een grap is en dat je me niet wéér verkeerd begrijpt.
Lees even terug tann: [BB5] Tanja deel 35
Ik hoef toch zeker voor jou niet óók AVI 2 te gaan schrijven.
hou toch op met die onzinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk zo ga ik je weer leuk vinden hoor, pas op
Uiteraard...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:41 schreef tann het volgende:
...........maar tis zo zinloos vind je niet?
ow ja, toen je zei of ik wel zeker wist of S de verwekker was omdat Jos zo lichtjes is, ja dat vergeet ik idd niet weer.......toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:41 schreef Xanthe het volgende:
[..]
In december in de V&D op de 2e verdieping (was geloof ik de dag voor de laatste live uitzending).
Je was er met je mams.
kga binnen 15 min ff checku momentquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef katja31 het volgende:
tanja ik heb je gemaild via de site van jos met een vraag dan weet je dat
groetjes katja![]()
Maar je had het wel uitgelegd, ik was snel genoeg om het te lezen:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef tann het volgende:
kzat inderdaad ff te ouwehoeren ja! maar een grap valt ff niet op tussen al dat serieuze gebekvecht...maar kleg dat van mn vader niet uit, pc had dat al gedaan en als je et niet snapt dan maar niet![]()
En inderdaad, ik ga het niet snappen. Maar zoals gezegd, toch bedankt voor de poging.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef tann het volgende:
Hoi Pinbal, kheb deze al uitgelegd, maar voor jou nog es:
<..>
en alles was goed en kon niet meer slechter worden, snappie?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Feli Tann.....
[..]
Zijn er nog vragen![]()
Onzin? ik vond je echt leuk, dat weet je toch?quote:
Het draait er hier vooral om dat je als kind ( met een goede relatie met de ouders) , blind kunt vertrouwen op het oordeel van die ouders. En idd het getuigt van respect (en een veel dieper liggend gevoel) als je het advies van je ouders opvolgtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat als Roel z'n ouders (of BB) meteen hadden gezegd dat zijn moeder betrokken was geweest bij een ongeluk, dat Roel ook meteen weg was gegaan. Maar die hebben verder ook niets gezegd, omdat ze als ouders toch hoopten dat hij de pot zou winnen.
Denk dat het bij Tanja haar ouders niet veel anders was. De ingreep was geslaagd, dus verder niets om je druk om te hoeven maken. En als de Arbo niet zo dwars had gelegen, dan was Tanja ook nog heel ver gekomen. En misschien ook nog wel als winnaar uit de bus gekomen.
Wapper de wapper, pieper de piep Lieske, heeft ook vaak genoeg geroepen, dat ze naar haar moeder wilde. En als ik me niet vergis heeft Dido het ook 2x geroepen.
Pedant mannetjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef Coos het volgende:
Tann, ik ben geloof ik nog de enige normale hier in dit topic.![]()
ja, niet leuke opmerkingen onthou ik beter dan leuke,kwou dat je gelijk had maar helaas, met jos alles toppie, check www.joscelynsavanna.nl maar es, staan leuke nieuwe fotoos op, en ze is gelukkig nog lichtjes!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:48 schreef Xanthe het volgende:
Ja ze heeft zo'n heerlijke lichte teint. That's me dus ja...Dat je dat nog weet hahaha...
Hoe is het nu met Jos? Vast alweer flink gegroeid in die paar maandjes...
Alleen een beetje vergeetachtigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef Coos het volgende:
Tann, ik ben geloof ik nog de enige normale hier in dit topic.![]()
Its the magic numberquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik wacht ook even tot deel 37 voor een zinnige reactie![]()
Dat zie je helemaal verkeerd, die hebben nooit een exit aangevraagd,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wapper de wapper, pieper de piep Lieske, heeft ook vaak genoeg geroepen, dat ze naar haar moeder wilde. En als ik me niet vergis heeft Dido het ook 2x geroepen.
goed, als je zo gaat beginnen, als ik me zin niet krijg laat me niet lachen, ik vond je ff leuk en vond et tof dat je het al die tijd had opgenomen voor me,maar na al die krankzinnige mails van je over wie hier allemaal een kloon zou zijn vond ik je niet meer zo geweldig, ik heb je meerdere malen gevraagd daar mee te kappen maar je bleef maar doorgaan met die boeken van je, toen je me vroeg je te bellen om te bewijzen dat ik APK niet zou zijn heb ik je gezegd als ik dat doe is het afgelopen met msn, mailen en zal ik minder op je posts ingaan, je stemde hiermee in en zo geschiedde, dat ik zei dat ik weer teleurgesteld was in je had te maken dat ene Capsfire wat vroeg ofzo en wat wou vertellen, pas toen ik weg was zei je Tan is weg dus vertel maar, daarom zei ik dat en niet omdat ik mn zn niet zou krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onzin? ik vond je echt leuk, dat weet je toch?
Maar als jij hier dingen gaat roepen als: ben nog meer in je teleurgesteld,blijkbaar als je je zin niet krijgt ga je zo doen...
Dan vraag ik me af waar het in hemelsnaam over gaat en dan vind ik je weer minder leuk...
Maar als je dan weer leuke posts doet, vind ik je weer wat leuker...
Tip: geen al te leuke posts posten
Erg tactisch was het niet nee.... Sorry daarvoor... Maar ja we hebben natuurlijk allemaal de vader gezien en de halfbloedjes die ik tot op heden heb gezien waren toch echt allemaal een stuk donkerder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef tann het volgende:
[..]
ja, niet leuke opmerkingen onthou ik beter dan leuke,kwou dat je gelijk had maar helaas, met jos alles toppie, check www.joscelynsavanna.nl maar es, staan leuke nieuwe fotoos op, en ze is gelukkig nog lichtjes!![]()
Niemand in het BB-huis had zijn of haar emoties onder controle.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd, die hebben nooit een exit aangevraagd,
Maar ik ga verder geen poging doen om dat duidelijk te maken, want jij hebt helaas dat probleem waardoor je niet meer kan discussieren.
Mens, waar maak je je druk omquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef Xanthe het volgende:
[..]
<knip>
Had ook niet verwacht dat ze nu ineens nog een stuk donkerder zou zijn. Blijf dr in het echie toch mooier vinden
Maar dat heb ik met mijn eigen dochter ook...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |