Behalve mijn excuus over mijn zogenaamde buurman heb je mij hier niet zien liegen. Maar sta open voor voorbeelden hoor. Het is alleen jammer dat die er niet zijn.quote:
Nah ik ga ook de voetbal checken..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé Eend, die film op sbs moet jou toch wel aanspreken.![]()
Later![]()
Het verschil is dat het ene gaat over iemand op TV en het andere Op de persoon spelen heet!! ...dat laatste mag dus niet op dit forum het eerste wel, maar buiten de reglementen om is het eerste leuk en het tweede niet!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
En wat is het verschil met je moeder, die ook niet op FOK! zit. Of iemand op TV? Ik ken ze allebei niet. Dus die redenering gaat niet op.
Dit wilde ik nou zo graag horenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Behalve mijn excuus over mijn zogenaamde buurman heb je mij hier niet zien liegen. Maar sta open voor voorbeelden hoor. Het is alleen jammer dat die er niet zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik laat het hier ook maar bij, want ik wil je ene hersencel ook niet verder overbelasten. Want inhoudelijk kan je al niet eens meer op een bericht ingaan.![]()
Gelukkig ben jij de tact zelve altijd. Hier een beetje mensen lopen veroordelen omdat ze Tanja voor van alles en nog wat uit hebben gemaakt, maar jij hebt zelf met Chantal alle records gebroken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit soort uitspraken (en die waren nog mild van jou) ben je zeker vergeten, stuk schijnheil die je bent.
En ja, op dat soort opmerkingen had ik volgende bericht geplaatst, waarvoor ik een ban heb gehad en je mijn excuses voor heb aangeboden. Maar jij moet zo zielig blijven doen om ouwe koeien uit de sloot te blijven halen, als je ff geen weerwoord hebt.
quote:Op donderdag 22 september 2005 @ 14:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die greppelhoer moet z.s.m. het huis uit... PUNT!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 @ 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan die Chantal d\'r vuile tyfushoerenbek net houden met haar slappe IKKE IKKE IKKE IKKE IKEE gelul!!!!!!!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 @ 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal is een vuile tyfushoer, die er van mij meteen uit mag.
En wel meer van die achterbakse etterbakken.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 @ 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laten ze Sjankwal de vuile hoerenbek maar snoeren, wordt het ook een stuk beter van. Want die smerige tyfussnol komt altijd bij stelletjes zitten als die net ff stapje verder willen gaan.
En dan alleen maar om te gaan stoken
quote:Op dinsdag 13 september 2005 @ 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker generaliserend met je typisch mannenkwaaltje
Ik vind jou eerder een vreselijk kutwijf en slettebak en tyfushoer....
quote:Op woensdag 14 september 2005 @ 05:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost vertetl Sjankwal wie wie wakker moet maken....
Ik had haar de rest van de nacht gewoon door laten sjouwen...
Op Joost reageert ze niet eens als die positief op Tanja is.... KUTHOER!!!!!
quote:Op woensdag 14 september 2005 @ 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is Sjankwal een hoer... Zal wel een raampje donker blijven op de wallen, zolang zij in het huis zit.
quote:Op woensdag 14 september 2005 @ 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die hoer zegt niet hard te kunnen spelen, ze is het meest achterbakse waqt er ooit in een BB-huis heeft rondgelopen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 @ 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal:"Je kan je hier wel als egoïst gaan opstellen, maar dat wil ik ook niet..."
Die uitgerangeerde hoer doet niet anders de laatste tijd, dan IKKE IKKE IKKE IKKE
quote:Op vrijdag 16 september 2005 @ 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal "Het wordt eens tijd om niet te zeggen... ik wil, ik wil...."
Laat die wallenhoer eens een keer naar haarzelf luisteren dan...
quote:Op vrijdag 16 september 2005 @ 20:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja zal wel op Chantal gaan stemmen. Die is zo achterlijk jaloers dat ze zwanger is en trekt alles naar zich toe. En doet niets anders dan Tanja afbekken. Weg met die Amsterdamse greppelhoer.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 @ 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal natuurlijk. Tanja is toch wel de meest meegaande van alle bewoners. Ze dringt zich niet zo asociaal op als die uitgerangeerde hoer van een Chantal. En die andere bekakte trutten die er rondlopen. Linda en Tanja mogen er van mij het langst inblijven van de meiden. Maar Sjankwal z.s.m. exit.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 @ 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda is gewoon een lekker wijf, die niet zo bekakt doet. En dan is ze meteen een hoer?
Ik hoop dat als eerste alle Randstadsletten er uit gaan, met Chantal als eerste, dan wordt BB misschien nog een beetje gezellig.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 @ 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
dido: Dildo
menno: Men-nooooo
Lieske: Ik-doe-alles-voor-geld-hoer
Tanja: de buik
Chantal: Sjankwal
Roel: Mr-Cool
Ingrid:Zuig-slet
Rob:been
Nathalie: Natte Lie
Linda: Cute Bitch
Joost: ik-wil-ff-aandacht
Ralph: Mr-Beautifull
quote:Op zaterdag 17 september 2005 @ 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat Lieske gewoon een geile blonde hoer in het huis is, die zich door iedereen laat nemen.
Dus Rikkert zal het BB-huis niet zo erg meer missen, nu hij ziet wat voor snol Lieske is.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 @ 20:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die greppelhoer van een Sjankwal die zuipt alles, als het maar alcohol is.
quote:Op zondag 18 september 2005 @ 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal blijf met je hoerepoten van Tanja af, vuile roddelhoer....
quote:Op maandag 19 september 2005 @ 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja wil wel een tandje strakker als er ingeknipt moet worden.
Owjee, komt die greppelhoer van een Sjankwal er aan, hoor ik dat goed?
quote:Op maandag 19 september 2005 @ 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb maar chello easy van ¤ 19, 28 p/maand
Ik doe nooit rare dingen op internet, behalve nu dus het BB gebeuren.
Ik hoop dat Tanja Sjankwal doorziet en haar stemt, want die greppelhoer heeft totaal geen respect voor Tanja. Ik zou die kachelpijp wel eens willen zien als ze ooit nog zwanger kan worden.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 @ 19:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als blikken konden doden dan had die greppelhoer van een Sjankwal net Tanja dood gekeken. Wat een valse kop heeft die op haar romp zeg. En dan zeggen dat Tanja niet sociaal genoeg is.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 @ 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die continue zat te vreten is die greppelhoer van een Sjankwal. Moet je maar eens goed opletten wie in die borrelnootjes zit te bunkeren.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 @ 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat zei ik al eerder, je leest te selectief. Die greppelhoer vreet alles bij elkaar. Net ook alweer voordat ze de slaapkamer binnen kwam, moest ze voor het eten ook nog even extra bunkeren.
Als je over iemand negatief wil lullen, doe het dan wel onderbouwd.
En dit is maar een kleine selectie, laat maar weten als je hersentjes nog een opfriscursus nodig hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 @ 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb het dus over de enige greppelhoer in het BB-huis, Sjankwal he?
Tanja is gewoon "de Buik"
Liegen misschien niet, maar wat mij betreft mag er best wel wat harder worden opgetreden tegen verregaande domheid.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Behalve mijn excuus over mijn zogenaamde buurman heb je mij hier niet zien liegen. Maar sta open voor voorbeelden hoor. Het is alleen jammer dat die er niet zijn.
Djeez...pinball...je bent pricelessquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de tact zelve altijd. Hier een beetje mensen lopen veroordelen omdat ze Tanja voor van alles en nog wat uit hebben gemaakt, maar jij hebt zelf met Chantal alle records gebroken.
Ik dat een nawerking van die TIA dat je zo'n selectief geheugen hebt?
Ik zal het even opfrissen:
[..]
En dit is maar een kleine selectie, laat maar weten als je hersentjes nog een opfriscursus nodig hebben.![]()
Hij kan wel liegen hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Liegen misschien niet, maar wat mij betreft mag er best wel wat harder worden opgetreden tegen verregaande domheid.![]()
Ga jij stoppen met FOK! dan?, want jij zal zeker in de top 1 staan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Liegen misschien niet, maar wat mij betreft mag er best wel wat harder worden opgetreden tegen verregaande domheid.![]()
Niks over Tanja, kan me bv nog een lekker rellige opmerking van herinneren, zoiets van: Tanja is dan misschien wel aso maar altijd nog beter dan Lieskequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Pinball het volgende:
Ik zie nu pas dat het maar van 1 week is.![]()
Lijkt me handiger om nog ff zo'n 40 posts door te gaan en dan vers en fruitig te herbeginnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:44 schreef Manu82 het volgende:
Laten we er over ophouden!
Zwakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga jij stoppen met FOK! dan?, want jij zal zeker in de top 1 staan.
Ben jij bij ChantalC in de leer geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga jij stoppen met FOK! dan?, want jij zal zeker in de top 1 staan.
En wat wil je hiermee aantonen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de tact zelve altijd. Hier een beetje mensen lopen veroordelen omdat ze Tanja voor van alles en nog wat uit hebben gemaakt, maar jij hebt zelf met Chantal alle records gebroken.
Ik dat een nawerking van die TIA dat je zo'n selectief geheugen hebt?
Ik zal het even opfrissen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dit is maar een kleine selectie, laat maar weten als je hersentjes nog een opfriscursus nodig hebben.![]()
Ik heb wel iets wat in de buurt komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:45 schreef PC eend het volgende:
Niks over Tanja, kan me bv nog een lekker rellige opmerking van herinneren, zoiets van: Tanja is dan misschien wel aso maar altijd nog beter dan Lieske
Blijkbaar is er toch een Tanja-categorie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 @ 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat jouw moeder een hoer met HIV is hoef je niet meteen te denken dat iedereen zo is.
En ik denk dat ik in een betere buurt woon dan menigéén hier. Maar gaan jullie vooral zo door mij persoonlijk en off-topic aan te vallen hoor. Daarmee zitten jullie eerder de Tanje-categorie dan ik. Ik lach daar gewoon om, dat kuddegedrag hier. Want als je niet tegen Tanje bent dan hoor je er niet bij.
Lezen is ook moeilijk he? Dat is een categorie die 99% van de streamers haar toebedeelden, waar ik niet bijhoorde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb wel iets wat in de buurt komt.
[..]
Blijkbaar is er toch een Tanja-categorie.![]()
Wie is er dan als een blad aan de boom omgeslagen jongeman?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee aantonen?
Ik ben niet zo hypocriet als sommigen hier, die Tanja helemaal afbranden en nu zich van geen kwaad bewust zijn. Dat is wel het verschil.
Mijn mening over Chantal blijft nog net zo als toen. Het was net iemand die van de Wallen of de Keilerweg ontsnapt was. Zo kleedde ze zich ook. En maar niet te spreken over dat geroddel en achterbakse gedoe van haar.
Ik heb die mening niet bijgesteld. Valt over veel hypocriete andere gasten hier niet te zeggen.
Nou, ik heb nog dezelfde mening over de ex-bewoners die ik tijdens heel BB5 had. Dus ik ben niet omgeslagen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie is er dan als een blad aan de boom omgeslagen jongeman?
Ik zie hier in tegenstelling tot jou namelijk niemand die hypocriet zit te doen?
Wij uiten die beschuldigingen ook niet dat doe jij!!! Dus nogmaals mijn vraag...Wie... ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog dezelfde mening over de ex-bewoners die ik tijdens heel BB5 had. Dus ik ben niet omgeslagen.
En dank je voor je compliment, dat je me een jongeman noemt....![]()
Dat is net zoiets als 5 miljoen joden afslachten en dan ter verdediging zeggen dat Hitler een stuk erger was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
En wat wil je hiermee aantonen?
Ik ben niet zo hypocriet als sommigen hier, die Tanja helemaal afbranden en nu zich van geen kwaad bewust zijn. Dat is wel het verschil.
Mijn mening over Chantal blijft nog net zo als toen. Het was net iemand die van de Wallen of de Keilerweg ontsnapt was. Zo kleedde ze zich ook. En maar niet te spreken over dat geroddel en achterbakse gedoe van haar.
Ik heb die mening niet bijgesteld. Valt over veel hypocriete andere gasten hier niet te zeggen.
Jan Klaassen pas op!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:57 schreef kukeleku het volgende:
het blijft 1 grote poppenkast hier !
Die is zo rond 18:00 begonnen hier....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef PH52 het volgende:
Hoe laat begint hier de voorstelling ?
Jij weet alles allemaal toch zo goed? Lees zelf ff terug wie Tanja toendertijd kompleet afbrandden en nu poeslief tegen haar doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wij uiten die beschuldigingen ook niet dat doe jij!!! Dus nogmaals mijn vraag...Wie... ?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben je ook zo goed in, zeggen dat je er over ophoudt en dan eindeloos doorzeiken tot het topic op slot gaat.![]()
Als Tan weer terugkomt gaan we weer lekker met haar babbelen lijkt me, en tot die tijd zit je hier opgescheept met zwaaiers, kusjesgevers en drugsgebruikers/alcoholisten zoals Jappie en ik.
Neem nog een kopje koffie, goed voor je bloedruk.
Of 5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na de peukenpauzequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef PH52 het volgende:
Hoe laat begint hier de voorstelling ?
Ik had mazzel, toen was ik nèt binnen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
Die is zo rond 18:00 begonnen hier....
Das dus de 2de keer dat je mij het antwoord schuldig moet blijven en met een zwaktebod komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij weet alles allemaal toch zo goed? Lees zelf ff terug wie Tanja toendertijd kompleet afbrandden en nu poeslief tegen haar doen.
Misschien als Chantal wél het lef gehad zou hebben hier ook te posten, dat ik dan wél omgeslagen zou zijn, maar aangezien ze daar te laf voor is, blijf ik gewoon bij de mening die ik tijdens BB5 ook al had over de bewoners. Het feit dat Tanja mijn favoriet was in BB5, wil niet zeggen dat ik al haar meningen deel. Dat zij Chantal wel een leuke meid vindt, is haar goed recht. Ik vindt het een achterbakse roddeltrol, met wat ik op de streams heb gezien en gehoord.
En op jouw vraag ... wie?.... je kan beetje dat handje vol vragen... Wie niet? Dan blijft de rest automatisch over.
Vlak Pc eend niet uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef Dynabite het volgende:
Tan, hoe vind je het nou, om zulke intelligente fans als Peter en Lekker simpel te hebben? vereerd?
NEE! Dat is toevallig!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had mazzel, toen was ik nèt binnen!![]()
Heej ik wil zeker niet in dat rijtjequote:
Het antwoord staat er al 2x. Maar begrijpend lezen is aan jou niet weggelegd. Geeft niet hoor. Ik nam jou al nooit serieus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das dus de 2de keer dat je mij het antwoord schuldig moet blijven en met een zwaktebod komt.
[chazia][/chazia]
Die zijn wel allebei een keer geband wegens een doodverwensing, dat belooft een fijne fanclubdag.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef Dynabite het volgende:
Tan, hoe vind je het nou, om zulke intelligente fans als Peter en Lekker simpel te hebben? vereerd?
*knip*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef Pinball het volgende:
OT:
Zeg Tanja,
Hoe zat dat nou eigenlijk toen jij het huis uit wilde. Je kreeg toen te horen dat je vader het aan zijn hart had, dus toen bleef je maar in het BB-huis.
Dat heb ik nooit echt begrepen, ik zou op zo'n moment liever dan wat dan ook, en ten koste van bijna alles bij hem willen zijn. Zéker als ik het toch al beu was in zo'n BB-huis. Maar jij gebruikte het juist als argment om toch maar te blijven, dat vond ik onbegrijpelijk.
Hoe zat dat precies? Ben je toen omgekocht en heb je dat als (heel slechte) smoes gebruikt om je 180 graden zwaai te verklaren? Of had je stiekem geen zin in zo'n saai ziekenbezoek?
We gaan toch nog wel ff door?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je had eik ff moeten wachten....dan had je in een schoon topic kunnen beginnen.
Hoeft ook niet, jij mag mijn plaats wel naast Peter6000, want ik asocieer me liever ook niet met types als Peter6000 en PCeend.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej ik wil zeker niet in dat rijtje![]()
![]()
![]()
Ben jij nu ook al van de kusjesbrigadequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef Coos het volgende:
Hé Tann ik viel met m'n neus in de boter hier in dit topic na een paar dagen offline. Zo ken ik ze weer.![]()
Nog gefeliciteerd![]()
he shit heb ik net je vraag beantwoord.....moment...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jullie misschien.![]()
Ik ben al blij als ze me een keer niet verkeerd begrijpt en dan de rest van de avond negeert.![]()
Ik heb jou tot nu toe nog altijd ontzien, vriendelijke vriendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, jij mag mijn plaats wel naast Peter6000, want ik asocieer me liever ook niet met types als Peter6000 en PCeend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |