Ik hoop wel dat dat gaat gebeuren. Voorlopig voegt ze imo weinig toe, ik heb haar weinig opmerkelijks zien doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:12 schreef BVO het volgende:
Ja, wel okay. Al moet de échte Chantal nog komen denk ik.
En dan toch redelijk "onverwacht" een vet jaloerse Nathaliequote:Op donderdag 1 september 2005 12:55 schreef Showtime het volgende:
Toffe meid!
Toen ze gisteravond met Ralph tegelijk aan het fietsen was had ik het idee dat ze aardig gecharmeerd van hem was, zou een leuk stelletje zijn.
haha inderdaad, die kwam ook telkens even polshoogte nemen om te kijken als ze het niet te "gezellig" samen haddenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:46 schreef rubinio het volgende:
En dan toch redelijk "onverwacht" een vet jaloerse Nathalie![]()
Motiveer!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:01 schreef Caesu het volgende:
Chantal staat op nr. 2 bij mij.
na vanmiddag wordt het er allemaal niet beter opquote:Op zondag 4 september 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:
chantal heeft sinds gisternacht bij mij afgedaan.. onbetrouwbare heks.. beetje iemand affikken om er zelf beter van te worden...
bij mij heeft ze ook afgedaan na gisterennacht.quote:Op zondag 4 september 2005 15:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Motiveer!
Daar ben ik nou echt serieus benieuwd naar!![]()
ik probeer die hele BB hype een beetje te snappen..
Winnares van de "als eerste het BB huis verlaten" bokaalquote:Op zondag 4 september 2005 19:01 schreef Chooselife het volgende:
Potentiele winnares.
Mee eensquote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef LuukBes het volgende:
Ik had die hoer allang door. Voor dit soort uitschot moet BB gewoon een enorm klotige list bedenken, eentje die vele malen erger is dan die ze Lieske flikten. Bijvoorbeeld gewoon een korte compilatie maken van al die smerige schijnheilige praat van haar de laatste week, en dan het filmpje op de Plasma af gaan spelen recht voor de complete groep die in die zithoek moet gaan kijken.
Zij is ook de eerste die op rook-rantsoen gezet moet worden, omdat het in werkjelijkheid een instabiel onzeker kutmens is die dan lekker door de mand gaat vallen zonder haar kk-staven.
BB moet er op zijn tijd gewoon Ontmasker-TV van maken en een beetje voor God spelen door de dingen die stiekem gezegd worden door haar (en anderen) op een andere manier uit te spelen tegen die figuren. Ik kots op haar.
Keej...ben helemaal bijgelzen;) Thanx.quote:Op zondag 4 september 2005 21:27 schreef Gert het volgende:
Ze heeft Lieske af zitten branden, maar nam ondertussen tegenover haar wel de moederrol aan. Onder het mom van 'advies' iemand compleet affikken. Cool.
Chantal, de vieze oude heks, de gore teringHoer. Dat zij nou op haar 81ste alleen nog maar Turken in haar oude grafkut kan krijgen hoeft niet te zeggen dat ze de wellustige Vlieske met haar 19 lentes jong en geile pijpbekje eruit mag sarren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:54 schreef Falco het volgende:
De enige BB-bewoner die nog geen topic heeft hier, verdient er ook één!
[afbeelding]
Dit is Chantal, toch wel een beetje de Moeder Gans van het hele BB-stel.
Neen, maar wel uit de dood opgestaan!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Is ze al dood?
Het blondje is lievquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:42 schreef HostiMeister het volgende:
Dat ze dat blondje maareens met rust laat...
Ja, maar ze blijft maar doorgaan met het ongevraagd geven vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Is ze al dood?
Stinkt!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:15 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Ja, maar ze blijft maar doorgaan met het ongevraagd geven vantipjes
Waarom gedraagt dat mens zich niet gewoon naar haar leeftijd en gaat ze niet gewoon dood?!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:15 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Ja, maar ze blijft maar doorgaan met het ongevraagd geven vantipjes
Ze is 40 jaar oud, niet echt een oma-leeftijd vooralsnogquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Waarom gedraagt dat mens zich niet gewoon naar haar leeftijd en gaat ze niet gewoon dood?!
Ik begrijp sowieso niet dat ze een bejaarde in BB laten! Haar kleinkinderen zullen wel te gierig zijn geweest om Chantang in een gewoon bejaardentehuis te zetten! Bah!
Misschien hoopten ze op een romance tussen haar en been.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat ze een bejaarde in BB laten!
40? Daar geloof ik geen flikker van. Misschien was ze in 1965 40 maar niet nu! Volgens mij heeft ze voor het gemak haar leeftijd GEHALVEERD.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze is 40 jaar oud, niet echt een oma-leeftijd vooralsnog.
Ik vind het gewoon geen stijl dat ze ouden van dagen in het BB huis zetten.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef tong80 het volgende:
Dat ze er maar lang in mag blijven. Heerlijk om je over zo'n domme roddelende doos op te winden. Ik haat haar intens, en dat is net zo leuk als dat je iemand wel mag. Nog leuker eigenlijk.
Ze is jonger dan ikquote:Op woensdag 7 september 2005 16:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen stijl dat ze ouden van dagen in het BB huis zetten.
Daar heb ik eerlijk gezegd ook last van. Vooral de laatste dagen levert het alleen maar een depressie op.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kijk dus niet, omdat mijn humeur met 100 naar beneden wordt gehaald.
precies! Eruit met die tante.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:53 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
Chantal is de vrouwelijke Rob.
Bah, Praat ook heel graag vooral over Chantal of over Chantal. Of over anderen, maar alleen als dat achterbakse roddelpraatjes zijn. Durft verder nog geen koffie te vragen omdat ze zo bang is wat de kijkbuiskinderen van haar denken.
Ze kan bijna alles goed, snel, slim, topwijf, denkt ze zelf vooral
En alsjeblieft, stop een been van Rob in je muil met dat grafaccent van je
Het is een diep tragisch figuur die heel erg berekenend bezig denkt te zijn, maar juist daardoor overkomt als een enorme kenau. Die ligt er vrij snel uit gelukkigquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:34 schreef AMehoela het volgende:
Wat mij betreft mag Tanja volgende week 12 nominaties krijgen (kijken hoe BB dan de zaak nog wil manipuleren), maar de week erop is dan toch wel Chantal aan de beurt. Snap er niks van dat ze nu door niemand is genomineerd, vind het echt een valse trut.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]![]()
![]()
ZE IS GEWOON JALEAURX!!!!
![]()
![]()
[afbeelding]
Hoe kan je hier nou boos tegen doen?!?!?!!?!??!
![]()
![]()
DAT NOOIT!
VAMOS
![]()
God die is inmiddels toch ook al wat jaartjes dood. Ken je nagaan hoe oud dat wijf al is. Ik denk dat ze inmiddels toch dichter bij de 200 dan bij de 100 zit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:45 schreef Roskoo het volgende:
Peter Lusse.
Eeeh, Peter Lusse en comedy s.v.p. niet in 1 zin gebruiken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:45 schreef Roskoo het volgende:
Chantal is een actrice volgens mij. Als ik me goed herinner spelde ze een pot in een comedy met Peter Lusse. Hoe die comedy heet weet ik niet meer maar het speelde zich af in een buurthuis en het werd op donderdagavond door RTL 4 uitgezonden. Ook Serge Henry Valcke speelde er in mee. Hij speelde iemand van de stadsdeelraad. Misschien kan iemand dit bevestigen.
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:34 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
God die is inmiddels toch ook al wat jaartjes dood. Ken je nagaan hoe oud dat wijf al is. Ik denk dat ze inmiddels toch dichter bij de 200 dan bij de 100 zit.
Volgens mij wel, heb hem al zo lang niet meer op TV gezien, dat zie je altijd aan de reclames of iemand die uitgescheten is dood is, dan vertonen ze die reclames niet meer. Die Sorbo reclames met hem zijn uit de lucht, dus is die hoogst waarschijnlijk of dood of hij ligt samen met Thea van Theo en Thea in de goot heroine in zijn arm te spuiten. Naja aan schone doekjes geen gebrek want die zal Sorbo hem nog wel leveren.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is Peter Lusse dood? En Chantal is 40.
En dan te bedenken dat ze Vrienden voor het leven nog 49 jaar lang herhaalt hebben.... Ik had altijd het idee dat ze het als verlengt pauzefilmpje hadden bij gebrek aan reclames. Het enige dat ontbrak was gewoon een hele grote klok in beeld met daaronder wat er daarna op TV zou komen, "DEZE VRIENDEN VOOR HET LEVEN KLOK WORDT U AANGEBODEN DOOR DEPEND OUDEN VAN DAGEN LUIERS."quote:Op woensdag 14 september 2005 09:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, Peter Lusse en comedy s.v.p. niet in 1 zin gebruiken.
Goede voorspelling gebleken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:42 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is ze nog niet zo populair hier op Fok
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:49 schreef Wup het volgende:
ook maar even hier plaatsen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet of dit echt serieus was.. maar ik reageer toch maar ffquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:34 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
God die is inmiddels toch ook al wat jaartjes dood. Ken je nagaan hoe oud dat wijf al is. Ik denk dat ze inmiddels toch dichter bij de 200 dan bij de 100 zit.
Ze reageerde nogal verongelijkt, maar dan wel op een lachwekkend slecht geacteerde manier.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:13 schreef Suuz_ het volgende:
weet iemand trouwens hoe ze reageerde op die doos vol KI materiaal die ze gister gehad heeft??
Het kan dus nog ranziger worden dan we ons in onze stoutste dromen voor konden stellen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:57 schreef Suuz_ het volgende:
omg het kan dus nog spannend worden haha wat een gedoe allemaal
De overige bewoners kunnen roddelen zónder met die afschuwelijke kapotte startmoter de hele buurt wakker te ´lachen´. Wat een ellende, optiefen met die kraaiquote:Op woensdag 21 september 2005 09:02 schreef Marcq het volgende:
Ik vind chantal wel een lekker wijf. Dat ze roddelt komt bij veel mensen voor (en dan niet alleen in het BB-huis). Het probleem is alleen dat Nederland er nu bovenop zit en dat alles uitvergroot wordt. Daar komt nog bij dat je in een huis waar je haast niet van je medebewoner kunt wegvluchten en bijna geen ene reet te doen hebt, je snel verzandt in praten met en over elkaar.
Helemaal mee eens... net als die pisnicht Menno... Allebei opzoutenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:10 schreef JohnDope het volgende:
Wat een vreselijk achterbaks, jaloers, schijnhelig en sletterig sekreet is die Chantal.
Kom op, kom op... Laten die viespeuk van een Tanja ook niet vergeten.. (owneej, het gaat nu over Chantal he?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:51 schreef Mac_Phisto het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... net als die pisnicht Menno... Allebei opzouten
Hoi Area51!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:01 schreef area51 het volgende:
En nou zijn we al 5 weken verder en weten nog steeds niets van haar
Mei 2000 was ik idd op de Meet in Wageningen, maar jouw nick zegt me even niets, ben er idd een tijdje heel weinig geweest, door werkweken van 60 tot 70 uur maar nu moet het even wat rustig aan omdat ik door een domme heftrucker het ziekenhuis ingereden werd en daar nog de gevolgen van ondervind.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Priapus het volgende:
[..]
Hoi Area51!
Long Time No See.
Wageningen was het geloof ik.
Anyway.
Chantal is DA PILF.
The Pot I like To Fuck.
Rob is geen anti-sociaal....Chantal wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:26 schreef Jumparound het volgende:
Het zelfde dus al met rob gebeurde gister?
Die viel door de mand omdat ie werd "afgeluisterd"..
Zie ik dit goed?
Maar dat maakt toch niet uit?! Ze gaat tòch wel ergens sneuvelen, 't is net zoiets als dat Judith, of Laurens of zo BB4 zou hebben kunnen winnen: Kans nul-komma-nul dus. Haar hoogste doel moet zijn: de finale halen. Zelfs dat lijkt me niet te gaan lukken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Gert het volgende:
Wat voor spelletje speelt Chantal nou eigenlijk met die nominaties?
Ze heeft de hele week lopen lobbyen tegen Rob, en als puntje bij paaltje komt stemt ze op Lieske. Bijzonder vreemde motivatie ook.
Ik denk dat Chantal het gedaan heeft omdat ze nog niet met de billen bloot wil tegen Rob. Lieske kan ze zo inpakken met haar motivatie-redenen, die slikt dat gewoon.
Ze wil Rob nog even niet als directe vijand.
En Chantal zal hebben ingeschat dat haar gestook al genoeg kiem had gevat om Rob sowieso al aan een nominatie te helpen.
Chantal speelt een heel slim spelletje.
Onsympathiek, laf, maar ze heeft er goed over nagedacht.
Mee eens dat ze het niet gaat winnen. Maar ze speelt daarom nog wel met een tactiek, en haar laffe nominatie van Lieske verbaasde me tóch enigszins.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:58 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niet uit?! Ze gaat tòch wel ergens sneuvelen, 't is net zoiets als dat Judith, of Laurens of zo BB4 zou hebben kunnen winnen: Kans nul-komma-nul dus. Haar hoogste doel moet zijn: de finale halen. Zelfs dat lijkt me niet te gaan lukken.![]()
Ingrid,Menno en Tanja waren inderdaad nogal verbaast over het feit dat Chantal Lieske stemde. (afgelopen nacht in de huiskamer )quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Gert het volgende:
Maar ik vraag me af of het slim van d'r is geweest. Zouden sommige bewoners niet gaan nadenken nu? Chantal heeft een felle anti-Rob campagne gevoerd, mede op grond waarvan mensen hun stem hebben gewijzigd, maar Chantal zélf stemt als puntje bij paaltje komt op Lieske.
Ik denk dat dit kwartje nog wel valt, en dat bijvoorbeeld een Ingrid deze week opheldering gaat vragen bij Chantal.
Heel erg laf inderdaad. Ergens along the road moet men haar toch in de smiezen krijgen? Maar best kans dat haar nominatie voor Lieske niet bekend wordt bij de anderen?:Lieske staat immers niet genomineerd voor volgende week.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
"ik moet nog bepaalde dingetjes uitzoeken en daarom stem ik nu nog een keertje op Lieske".. Kom op zeg...![]()
Die is al bekend zie ook post hierboven van Loedertje). Daar ontkomt ze gelukkig niet aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:23 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Heel erg laf inderdaad. Ergens along the road moet men haar toch in de smiezen krijgen? Maar best kans dat haar nominatie voor Lieske niet bekend wordt bij de anderen?
Sterk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef regenworm het volgende:
Misschien heeft chantal op lieske gestemd om de indruk weg te nemen dat zij de stoker was om rob het huis uit te krijgen.
Ja. Alleen al hierom hoop ik dat onze Sjan snel verdrinkt in haar eigen slijm. Denkt ze nou ècht dat ook maar iemand hier in trapt? Waarschl. wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Je weet wel hoe dat gaat: dat het een topwijf is, een hele leuke meid, dat ze Lieske heel erg graag mag en dat ze hoopt dat ze mag blijven.
Ik vrees van wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:02 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Ja. Alleen al hierom hoop ik dat onze Sjan snel verdrinkt in haar eigen slijm. Denkt ze nou ècht dat ook maar iemand hier in trapt? Waarschl. wel.
Wedje maken? Haalt ze december? kan toch niet?![]()
Ingrid vond het zelfs knap van Chantal, dat ze niet op Rob gestemd heeft omdat ze nog niet alle feiten op een rij heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ingrid,Menno en Tanja waren inderdaad nogal verbaast over het feit dat Chantal Lieske stemde. (afgelopen nacht in de huiskamer )
Zij hebben zich alledrie laten ompraten door Chantal en je zou kunnen zeggen dat Chantal's missie is geslaagd (zeker gezien de motivaties van de drie )
Helaas ging het gesprek niet dieper in op het feit dat júist Chantal op Lieske stemde...
Hmm, koffie!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid vond het zelfs knap van Chantal, dat ze niet op Rob gestemd heeft omdat ze nog niet alle feiten op een rij heeft.
"Zou ik niet kunnen, 1 dingetje is voor mij al genoeg, goed hoor van Chan, dat ze eerst nog even kijkt of het echt verdiend is , die nominatie"
Mijn God, zeg Ingrid
Wake up and smell the coffee!!!!!!
Inmiddels een oude posting, maar nog o zo actueel. Laten we wel vaststellen dat ze consequent is. Nog steeds:quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:53 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
Chantal is de vrouwelijke Rob.
Bah, Praat ook heel graag vooral over Chantal of over Chantal. Of over anderen, maar alleen als dat achterbakse roddelpraatjes zijn. Durft verder nog geen koffie te vragen omdat ze zo bang is wat de kijkbuiskinderen van haar denken.
Ze kan bijna alles goed, snel, slim, topwijf, denkt ze zelf vooral
En alsjeblieft, stop een been van Rob in je muil met dat grafaccent van je
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:35 schreef Giggio het volgende:
de meesten haten je, maar ligt haat niet dicht bij houden van?
quote:
Een woord: interpunctie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:20 schreef marlene het volgende:
wat is dit een achterbaks geval. Ze manipuleerd de hele bb bewoners. Ze roddelt zo erg dat haar mening bij een ander wordt neergelegd en die ander dan iemand nomineerd.Zodat zij ervan verschoond blijft. Zij nomineerd dan een ander,ik vond het knap van Lieske dat zij haar nomineerde. Ze is zo gemeen ze heeft ook van alles meegemaakt. Je kan wel nagaan zit ze net te vertellen bij haar nieuwe baas dat zij verstand van pc heeft. Maar ze had er geen bal verstand van. Haar collega vertelde dat er een nieuw sijsteem was en zo kon zij zien hoe hij aan en uit moest. Mevrouw houd toch van eerlijk zijn. Nou dat is ze ze totaal niet kun je nagaan op het werk belazerd ze de boel. Zit het nog uitgebreid op tv te vertellen ook. Ze is zo sluw als een vos. En maar aanpappen met Ingrid die ze nu voor haar karretje wil spannen. Zitten die meiden even in d e tuin er daar komt ze weer. Overal als er een paar aan het praten zijn komt zij met die snerpstem er tussen. Ik hoop dat de bewoners gauw door hebben hoe zij inelkaar steekt nomineren en da hell gauw move. De mensen zitten wel te zemelen over Tanja maar die zie ik tien keer liever als chantkwal die is tenminse eerlijk en recht door zee. Chantykwal is een grote huichelaar.move met dat mens .Willen ze ook nog een man regelen voor die muts kan ze dat zelf niet. Wil ze ook nog volgend jaar moeder worden mag ze wel opschieten .Eerst nog een man zoeken en dan voor de drie maanden even zwanger worden dan ben je volgend jaar moeder eerder niet. Ze lult uit haar nek.
Wat leuk dat de familie van Chantal hier reageert! Collega's, vrienden en kennissen kunnen het niet zijn. Die weten inmiddels hoe Chantal achter hun rug om is...quote:
Hoe kunnen ze dat nou weten als ze het achter hun rug om doetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:18 schreef BB5kijker het volgende:
Collega's, vrienden en kennissen kunnen het niet zijn. Die weten inmiddels hoe Chantal achter hun rug om is...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:18 schreef BB5kijker het volgende:
Wat denk je zelf? Misschien doordat ze BB volgen en zien hoe vals ze zich in de groep misdraagt? Zou dat het misschien zijn? Ja, ik noem maar wat...
Precies, het wordt tijd dat Ralph terugkomt, dat was nog 'es boeiende tv.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:18 schreef BB5kijker het volgende:
Wat denk je zelf? Misschien doordat ze BB volgen en zien hoe vals ze zich in de groep misdraagt? Zou dat het misschien zijn? Ja, ik noem maar wat...
Daar zit wat in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:18 schreef BB5kijker het volgende:
Je zou zweren dat deze in de fakes thuis hoortquote:
Ze krijgen de order waarschijnlijk niet geplaatst bij RealDoll:quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:37 schreef Vinamp het volgende:
Waar blijft de man voor Chantal eigenlijk, een week of 3 geleden zochten ze nog vrijgezelle mannen?
quote:WE ARE EXPERIENCING SOME DIFFICULTIES WITH OUR SHOPPING CART.
Weer een geheim van Chantal onthuldquote:Gna·tho·lo·gie
de gnathologie (vrouwelijk)
onderdeel van de tandheelkunde betreffende het geheel van de
kauworganen en de stoornissen daarvan
betekenisverwante termen
hyperoniem:
tandheelkunde
Jij mag haar volgens mij stiekem wel... Mijn buurvrouw van 60 ziet er nog beter uit. Dus je geeft Sjankwal een enorm compliment haar als 50-jarige te omschrijven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:57 schreef klootje het volgende:
Het feestbeest van Amsterdam noemt ze zich,die feestjes van haar zijn voor de televisie met een fles sherry?
Als het over televisieprogramma's gaat heeft ze echt alles gezien.
Vreemd dat ze een vent zoeken in de 30,zij ziet eruit als 50?
Ach, op iéder potje past een deksel!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:14 schreef Vinamp het volgende:
Er komt toch wat aan voor Chantal, ze hebben er een dating-bureau opgezet!
Die man gaat 't zwaar krijgen...![]()
Over potjes gesproken ik dacht in 't begin dat het er 1 was, maar het zal mij benieuwen of op deze frituurpan een deksel past.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:22 schreef mamapan het volgende:
[..]
Ach, op iéder potje past een deksel!![]()
Een prachtig betoog, waarmee ik het bijna helemaal eens ben. Alleen die laatste zin (Chantal, je bent mijn koningin), nee, dat gaat me echt te ver. Daar is het een te grote greppelhoer voor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef Pinball het volgende:
Ik vind die bejaarde greppelhoer steeds toffer!
Dat ouwe lijk heeft werkelijk waar nog niets uitgevoerd in dat poppenhuis. Ze zit de hele dag op die blubberreet te roken, vreten, zuipen en roddelen. Ze verzuimt even Tanja in te lichten bij de rookopdracht, en laat zo (indirect, maar toch) die weekopdracht mislukken. Vandaag faalt ze weer waardoor de groep geld misloopt. En waarschijnlijk had het geen flikker uitgemaakt, maar terwijl de rest van de groep zich de hele week afbeulde zat die kapotte scheepshoorn gewoon, wederom, op haar welig tierende cellulitis, iedereen tot wanhoop te drijven met haar waanzinnigenlach.
Iedereen weet dat ze roddelt.
En wat krijgt ze daarvoor? Nul nominaties. Nul.
Ze is niet lekker, ze kan niets, ze is alleen irritant.
Nul nominaties. Nul.
Kop als een rottend paardenlijk waaromheen de hele dag zieke kraaien hun doodsnood uitschreeuwen.
Nul nominaties. Nul.
Chantal, je bent mijn koningin.
of tweequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:22 schreef mamapan het volgende:
[..]
Ach, op iéder potje past een deksel!![]()
Laat ik het voor de verandering eens een beetje voor Chankwal opnemen...quote:Op woensdag 9 november 2005 21:27 schreef giofree het volgende:
ze vreet als onze rottweiler. Iedereen eet beschaafd, zij kan het echter niet verbergen. Onze rottie..... Het is maar goed dat er niemand recht tegenover haar zit.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Als een havik naar zijn prooi
[afbeelding]
Vergeet Rob niet, die maakt echt vieze geluiden tijdens het eten.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:16 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Laat ik het voor de verandering eens een beetje voor Chankwal opnemen...
Dat is niet waar! Ook Lieske en Nathalie eten vies en kauwen altijd met hun mond open.
Tja, het is ook niet echt iets waar je tegenover zo'n persoon over begint.
Ik heb zojuist op Chantal gestemdquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef BB5kijker het volgende:
maar niemand gaat de moeite nemen om vóór jou te stemmen.
Erger nog: Chantal heeft hen in haar macht. Wat verschrikkelijk !!! Kun je nog beter erg ziek zijn.quote:
Zijn we toch ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Erger nog: Chantal heeft hen in haar macht. Wat verschrikkelijk !!! Kun je nog beter erg ziek zijn.
Waar slaat die opmerking op? Als ik aan jou zou vragen ben je homo en je zegt nee dan ben je dus wel homo?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:34 schreef BB5kijker het volgende:
Het wordt een keer tijd dat Chantal verklaart dat ze niet lesbisch is. Dan weten we tenminste zeker dat ze het wél is.
Nee, bij mij zit het niet zo in elkaar, maar bij haar wel. Kennelijk ken je haar niet. Oke, ik zal je wat over haar vertellen: ze liegt altijd. Misschien dat je mijn opmerking nu wél begrijpt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef ohjahjoh het volgende:
[..]
Waar slaat die opmerking op? Als ik aan jou zou vragen ben je homo en je zegt nee dan ben je dus wel homo?Logisch ook
![]()
En jij wil beweren dat je haar wel kent? ROFLquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:20 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Nee, bij mij zit het niet zo in elkaar, maar bij haar wel. Kennelijk ken je haar niet. Oke, ik zal je wat over haar vertellen: ze liegt altijd. Misschien dat je mijn opmerking nu wél begrijpt.
Jij bewijst in ieder geval dat je haar níét kent.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef ohjahjoh het volgende:
[..]
En jij wil beweren dat je haar wel kent? ROFL![]()
Ik ken haar ook helemaal niet en ik heb dat dan ook, in tegenstelling tot jou, nergens beweerd. Je doet enorm zielige uitspraken over iemand die je denkt te kennen terwijl je haar alleen maar kent van een schermpje. En ook al zou ze lesbisch zijn, is daar wat mis mee dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:37 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Jij bewijst in ieder geval dat je haar níét kent.
En waaruit blijkt dat dan volgens jou?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:19 schreef BB5kijker het volgende:
Helemaal niks 'mis' mee, maar blijkens jouw woordkeuze heb jij het daar wel moeilijk mee. Jammer.
Ik had het niet verwacht, maar ik mis haar eigenlijk nu ook welquote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag maar goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:31 schreef BB5kijker het volgende:
Jij hebt het over 'mis'. Er is helemaal niks mis mee. Maar madame had het steeds over 'de ware Menno', 'de ware Dido' en noem maar op. Ik wil wel eens de ware Chantal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |