quote:
Hallo en Goedenavond White_Pearlquote:
Doei doei.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is geen doen zo... ik ben ff wat anders doen... tot later allemaal weer
aan de ene kant jeannot en aan de andere kant www.jeannot.nuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef frizti het volgende:
Iemand kunnen lezen wat er op die spandoeken stond?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
aan de ene kant jeannot en aan de andere kant www.jeannot.nu
Tot laterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is geen doen zo... ik ben ff wat anders doen... tot later allemaal weer
Eh dat kan, of ze zijn voor Anita, of voor Bonniequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy] valt binnen vraagt hee Athalon heet jij Rick?? dan hadden ze vandaag een mailtje van je[/me]
[me=Dizzy-lizzy rent weer naar tven lurkt later antwoord
![]()
Staat ook tussen de streamverslagen Athalon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:41 schreef Athalon het volgende:
[..]
Eh dat kan, of ze zijn voor Anita, of voor Bonniemaar ik heb gisternacht 2 mailtjes gestuurd naar hun, vond dat de dames even een opkikker moesten hebben
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:49 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Heb ik het een beetje goed gemaakt?
quote:
WBquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef Mabelle het volgende:
[..]
![]()
leuk binnenkomen zo
![]()
Hoi allemaalgenoeg gelurkt voor vandaag ... ben er weer
![]()
Ik heb het gelezen, morgen zal Anita er ook één ontvangen, zijn meer foto's van 50 x 60 cmquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Staat ook tussen de streamverslagen Athalon.![]()
Opgelost.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:50 schreef MissJ. het volgende:
Shit tikfout in ipv week staat er wek...............bah. Hekel aan dat soort dingen.
Oei.... een licht ordinair gehalte heeft het welquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef MissJ. het volgende:
Jammer dat ze nieuwe woorden bedenkt in dit allom bekende liedje. Ik hoor echt foute dingen.
Ik vond het toch al een muts.
* Echo receivedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
echo echo echo in land
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Talitha het volgende:
HBB loopt nog 12 dagen: da's minstens 8 SC's per dag om de SC 500 te halen.
Beetje doorposten dus graag![]()
Het is niet om aan te horenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Oei.... een licht ordinair gehalte heeft het welmet een hele zware galm erachter ..... Cést la Vieeeee
![]()
quote:
Mij stoort het niet echt en bij gebrek aan boeiende momenten in HBB zou ik zeggen: plaats maar raakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
vraagje Zweedse caps hier plaatsen of een nieuwe topic openen.
Doe maar hier, dan raken de SC's sneller volquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
Maakt mij niet uit hoor ... je gaat je gang hier maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
Blooooooooeeeeeeeeeeeddddddddddddd zzzzzzzzzzzzzzzzzwwwwwwwweeeeeeeeeeeettttttttquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
oneeee niet weer een hazes nummer verkr.... door dayana![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef Mabelle het volgende:
Tjee ... Viool haar klaag modus draait weer op volle toeren![]()
Moet er wel heel erg aan wennen hoor, is echt veel meer vanaf nog als ik me vooraf had bedacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi Muerte, Snappie en alle anderen![]()
Hoe is het met je haar Snappie?![]()
Pictures please.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet er wel heel erg aan wennen hoor, is echt veel meer vanaf nog als ik me vooraf had bedacht.
Nog beter: ik heb het geluid uitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig zit ik naar de zingende echo te luisteren.
Sterker nog: ik heb de streams uitquote:
Nope, zal ook wel weer niet doorgaan denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Mabelle het volgende:
Zijn die logerende Auke en Socaboy eigenlijk al gearriveerd ??![]()
Who the fuckquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Mabelle het volgende:
Ik ook, niet om aan te horen.quote:
Die hebben afgebeld, komen morgen misschien wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Mabelle het volgende:
M'n ogen kunnen het nog net verdragenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb de streams uit
kan ook nogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb de streams uit
In mijn huis niet: cd-tje opgezetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
wordt het wel erg stil in het huis.
Ja, dat is TV op je PC enzo ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |