quote:
Hallo en Goedenavond White_Pearlquote:
Doei doei.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is geen doen zo... ik ben ff wat anders doen... tot later allemaal weer
aan de ene kant jeannot en aan de andere kant www.jeannot.nuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef frizti het volgende:
Iemand kunnen lezen wat er op die spandoeken stond?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
aan de ene kant jeannot en aan de andere kant www.jeannot.nu
Tot laterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is geen doen zo... ik ben ff wat anders doen... tot later allemaal weer
Eh dat kan, of ze zijn voor Anita, of voor Bonniequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy] valt binnen vraagt hee Athalon heet jij Rick?? dan hadden ze vandaag een mailtje van je[/me]
[me=Dizzy-lizzy rent weer naar tven lurkt later antwoord
![]()
Staat ook tussen de streamverslagen Athalon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:41 schreef Athalon het volgende:
[..]
Eh dat kan, of ze zijn voor Anita, of voor Bonniemaar ik heb gisternacht 2 mailtjes gestuurd naar hun, vond dat de dames even een opkikker moesten hebben
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:49 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Heb ik het een beetje goed gemaakt?
quote:
WBquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef Mabelle het volgende:
[..]
![]()
leuk binnenkomen zo
![]()
Hoi allemaalgenoeg gelurkt voor vandaag ... ben er weer
![]()
Ik heb het gelezen, morgen zal Anita er ook één ontvangen, zijn meer foto's van 50 x 60 cmquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Staat ook tussen de streamverslagen Athalon.![]()
Opgelost.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:50 schreef MissJ. het volgende:
Shit tikfout in ipv week staat er wek...............bah. Hekel aan dat soort dingen.
Oei.... een licht ordinair gehalte heeft het welquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef MissJ. het volgende:
Jammer dat ze nieuwe woorden bedenkt in dit allom bekende liedje. Ik hoor echt foute dingen.
Ik vond het toch al een muts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |