Nee, MissJ ga je gang maak haar afquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef MissJ. het volgende:
Naar mens, wil doordrammen over pennen maar is te beroerd om de zaal in te lopen voor ze weggingen en het even te melden.
Lui dik vies..... hou me tegen
Ik ben effe gestopt met kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef MissJ. het volgende:
Naar mens, wil doordrammen over pennen maar is te beroerd om de zaal in te lopen voor ze weggingen en het even te melden.
Lui dik vies..... hou me tegen
nu pasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:53 schreef Mabelle het volgende:
Oh nee ... pennen zijn niet te krijgen zeg... pfff wat doet ze dat weer op HAAR manier
ik begin zoveel aversie tegen dan mens te ontwikkelen
![]()
Truste en tot de (vroege) morgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Muerte het volgende:
Ik ga naar bed, welterusten allemaal, tot morgen.![]()
![]()
Slaap lekker Muertequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Muerte het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Muerte het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Muerte het volgende:
![]()
Mss ligt het aan mij maar volgens mij zie je maar één vast camerapunt? Ook geen close-ups enzoquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss ligt het aan mij maar volgens mij zie je maar één vast camerapunt? Ook geen close-ups enzo
Gratis stream 1camera die 360 graden kan draaien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss ligt het aan mij maar volgens mij zie je maar één vast camerapunt? Ook geen close-ups enzo
Camera is draaibaar en soms close-up. Merk op daqt ze daar in een half uur al weer 4 6-packs Corona leeg hebben !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |