Hoi Cuallquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
Halloben uit gewerkt
![]()
[..]
![]()
Meisje
![]()
![]()
ik heb nog geen mailtje ontvangen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
hahahaha Viool was aan het begin van de avond de suiker kwijt......ze verdacht Monique ervan en nu is Monique haar thee kwijt.
Wedden dat die vuile rattekop het weg heeft gehaald!
We hebben nog bijna 2 weken met die 2. Dat gaat FEEST worden !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
hahahaha Viool was aan het begin van de avond de suiker kwijt......ze verdacht Monique ervan en nu is Monique haar thee kwijt.
Heeft ze al vaker gedaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
Van binnen voel ik me nog steeds en meisje hoorquote:
Slaap lekker in je zachte bedjequote:
Doei doei.quote:
Nee hoor Melke, ik begreep dat er de nodige miscommunicatie was vannacht, maar zoals je al schreef hebben we onze onderlingen strubbelingen prima uitgepraat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef melke het volgende:
Hee Cuall, vraagje he, hebben wij ruzie? Nee toch?
Gefeliciteerdquote:
Goedzo! Ik dacht al dat er iets aan de hand was waar ik me niet bewust van was. Komt namelijk nog wel eens voor bij mijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor Melke, ik begreep dat er de nodige miscommunicatie was vannacht, maar zoals je al schreef hebben we onze onderlingen strubbelingen prima uitgepraat.
Deze berichtjes waren nieuw voor me. Als ik ergens mee zit.........ik weet waar je woont in cybersspace hoor.......en jij kent mijn adres
![]()
Oh jammer MissJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |