T gaat er wel bizar en hard aan toe, daarom houd ik me ook maar afzijdig van enig repliekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Mabelle het volgende:
Ik zit echt tenenkrommend dat Tanja topic te lezenbizar, hoe volwassen kerels te keer gaan
![]()
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Mabelle het volgende:
Ik zit echt tenenkrommend dat Tanja topic te lezenbizar, hoe volwassen kerels te keer gaan
![]()
Moet je er eens gaan meelezenquote:
Geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef frizti het volgende:
Ik heb ff genoeg van de SV, ik wil niet meer over de kliko schrijven.
Het meerendeel is een cluppie mannen die afbranden vreselijk leuk vinden, ze zijn al tijden "bij elkaar" en volledig op elkaar ingespeeld. Ze hebben ook een eigen forumpie hé.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Mabelle het volgende:
![]()
Gewoon zielig hoe ze daar doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je er eens gaan meelezenSucces gegarandeerd
Ach het zijn altijd dezelfde relnichten niks nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je er eens gaan meelezenSucces gegarandeerd
T is de hardcore users van FOK (oldbies) en die kunnen behoorlijk hard zijn iigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef tanna het volgende:
[..]
Het meerendeel is een cluppie mannen die afbranden vreselijk leuk vinden, ze zijn al tijden "bij elkaar" en volledig op elkaar ingespeeld. Ze hebben ook een eigen forumpie hé.
Hard? Kinderachtig bedoel je.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T is de hardcore users van FOK (oldbies) en die kunnen behoorlijk hard zijn iig![]()
Ach, het is an sich wel leuk leesvoer hoor moet ik zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef frizti het volgende:
Niks ten nadele van Tanja, maar BB5 is een gepasseerd station voor mij.
Heb niet de behoefte daar te gaan lezen.
Ik vind het ook overdreven. Snap zo'n apart topic trouwens ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef frizti het volgende:
Niks ten nadele van Tanja, maar BB5 is een gepasseerd station voor mij.
Heb niet de behoefte daar te gaan lezen.
Halloquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven. Snap zo'n apart topic trouwens ook niet![]()
Ja ... ze was weer prominent aanwezigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef MissJ. het volgende:
Gut wat een heerlijk ouderwets avondje zo. Heerlijk heerlijk.![]()
Wat was Vliool weer lekker aan het bitchen zeg, wat laat ze zichzelf toch kennen.
Maar wel lachenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T is de hardcore users van FOK (oldbies) en die kunnen behoorlijk hard zijn iig![]()
Hai dokaquote:
prima een aparte topic zou dat gelul niet in SC langs willen zien komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven. Snap zo'n apart topic trouwens ook niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |