Ook al zo verwonderlijk: HBB-posters hebben de hoogste gemiddelde leeftijd zo ongeveer van Fok, maar ook het meeste gezeik en geruziequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dit: [HBB] Feedback. Bijles voor de mods.
Maar wat je deed was niet echt negeren toch? En daar ging het over.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:56 schreef cuall het volgende:
Zoals ik al zei, sommige dingen zijn niet op te lossen en daar ga ik mijn energie niet aan verspelen. Dat wil niet zeggen dat je het dan nog wel storend kan vinden.
Nou durf ik wel te stellen dat peter een geval apart is hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Falco het volgende:
Ook al zo verwonderlijk: HBB-posters hebben de hoogste gemiddelde leeftijd zo ongeveer van Fok, maar ook het meeste gezeik en geruzie.
Ze hebben helemaal geen oog meer voor jou zelfsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Suikeroom het volgende:
mensen vervallen hier teveel in dogma's, laat de buren lekker je straatje schoon vegen![]()
en zo is 't ook!!!
Peter die zit in de hoogste klasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja wie is peter?
Ik heb hem wel degelijk genegeerd hoor, ben zelfs bewust heel weinig hier geweest om hem te ontlopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar wat je deed was niet echt negeren toch? En daar ging het over.
Zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou durf ik wel te stellen dat peter een geval apart is hoor.
Nee maar het valt me wel op dat ONZ veel minder gezeik heeft dan HBBquote:En heb jij statistieken van de hoeveelheid gezeik en geruzie per subforum dan?
daar heb jij dan weer oog voor, want ik hou me daar niet zo mee bezig, en ik ben ook niet zo nadrukkelijk aanwezig, ik ga me niet echt in die discussies menge.. ik sta nu wel ff goed zo aan de zijlijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben helemaal geen oog meer voor jou zelfs![]()
Mijn buurman is een lui varkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Suikeroom het volgende:
mensen vervallen hier teveel in dogma's, laat de buren lekker je straatje schoon vegen![]()
en zo is 't ook!!!
Ja LOL!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:03 schreef Falco het volgende:
[..]
ZekerEn ook wel intrigerend moet ik zeggen!
[..]
Nee maar het valt me wel op dat ONZ veel minder gezeik heeft dan HBB.
Hij heeft zijn hand een beetje overspeeld lijkt het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:01 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben helemaal geen oog meer voor jou zelfs![]()
Precies.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef Kimske het volgende:
Ondanks alles blijf ik hier posten zoals ik altijd doe, ik ga me niet anders gedragen omdat een paar anderen dat willen.
Rekening houden met elkaar is prima, maar wat er nu gebeurt gaat te ver.
Baggeren is niet hetzelfde als vetes uitvechtenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja LOL!
Daar wordt het gelijk op slot gegooid![]()
Welke vetes?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Baggeren is niet hetzelfde als vetes uitvechten
Als die babysmurfen hier dat eeuwige luchtverplaatsen en speekseluitwisselen gewoon zouden herkennen als de bagger dat het is was er inderdaad niets aan de hand.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:05 schreef Falco het volgende:
Baggeren is niet hetzelfde als vetes uitvechten
Peter vs. Cuall, toen met dat gezeur van die banner, het gezeur tegen teamlead en nu ook dat Gert Timmermantopicquote:
GT topic heeft bestaansrecht inmiddelsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Peter vs. Cuall, toen met dat gezeur van die banner, het gezeur tegen teamlead en nu ook dat Gert Timmermantopic.
Lees ff je eigen posts terug.... En zie eens wie iemand beledigd. Maar die ene hersencel van jou heeft dat niet door.... Een zwarte-humor of een beledigende grap.... Jij denkt dat je alles kan maken.... En zeggen.... Maar je bent een beetje dom.... Jouw denigrenende opmerkingen zijn sommige FOK!kers al meer dan beu... Ok... Je hebt je ONZ-aanhangers nog, die je steunen. Maar als MENS ben je gediskwalificeerd....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve Simpleton, jij kun niet subtiel rellen. Helaas kom je niet verder dan schuimbekkend achter de computer een halfslachtige poging tot belediging te doen.
Bespaar je de moeite joh.
De vraag blijft wanneer de kusjesbrigade die GT topics infiltreren in de hoop ook die omver te werpenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Peter vs. Cuall, toen met dat gezeur van die banner, het gezeur tegen teamlead en nu ook dat Gert Timmermantopic.
Ik zou maar gauw een nieuw deel (42!!!) gaan aanmaken voor Tanja, want klaarblijkelijk heeft dit topic ook bestaansrechtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
GT topic heeft bestaansrecht inmiddels
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zou maar gauw een nieuw deel (42!!!) gaan aanmaken voor Tanja, want klaarblijkelijk heeft dit topic ook bestaansrecht.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |