Eeen goeie wip doet wonderenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje gefrustreerd![]()
kan me zo voorstellen dat ze helemaal geen zin meer hebt hier, komen steeds meer mensen de sfeer verpesten hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja waar is ze eigenlijk? Heb haar de hele dag en avond nog niet gezienMss komt ze zometeen
Shirleyquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
Een goedenavond, waarde Tanja topic posters.
Ook welkomquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
Een goedenavond, waarde Tanja topic posters.
Als er een functie was om jouw kleutergebrabbel te blokken dan had ik 'em GVD al lang gebruikt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zet je toch oog kleppen op dan zie je dat niet.
Mij krijg je hier niet zo snel weg![]()
Dat is de meest grove belediging die ik hier op Fok om mijn oren heb gekregenquote:
Exactquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef Kimske het volgende:
[..]
kan me zo voorstellen dat ze helemaal geen zin meer hebt hier, komen steeds meer mensen de sfeer verpesten hier
Ieder postje van jou staat bol van de agressie. Er zijn heel goede agressie therapiën, ga eens op zoek manquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Als er een functie was om jouw kleutergebrabbel te blokken dan had ik 'em GVD al lang gebruikt.
Ja? Heb jij ook gewoon gezonde mollige behaarde billen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is de meest grove belediging die ik hier op Fok om mijn oren heb gekregen![]()
Nog zo'n hersenloze slowchattende topicverkankeraar.quote:
Dat is helemaal niet met een 't'!quote:
Opletten jodokus.......uit hoeveel topics moeten wij verdwijnen voordat het genoeg is?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Manu82 het volgende:
Wat is het hele nut van dit afgezeik hier wat blijkbaar nogal plaats moet vinden? Zoeken jullie elke keer weer een nieuw podium?
Dan fuck je toch op!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zo'n hersenloze slowchattende topicverkankeraar.
Ja, dat vraag ik me ook af. Af en toe een beetje plagen moet kunnen, maar het gaat vervelen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Manu82 het volgende:
Wat is het hele nut van dit afgezeik hier wat blijkbaar nogal plaats moet vinden? Zoeken jullie elke keer weer een nieuw podium?
Negeren kan ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Als er een functie was om jouw kleutergebrabbel te blokken dan had ik 'em GVD al lang gebruikt.
Mens, wat weet jij daar van, ik kom je alleen in deze topicreeks tegen als je over jezelf of koffie of weet ik wat zit te zemelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Kimske het volgende:
Ieder postje van jou staat bol van de agressie. Er zijn heel goede agressie therapiën, ga eens op zoek man![]()
zeg niet uit alle topics ofzo, jullie doen goed werk in het Gert topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Opletten jodokus.......uit hoeveel topics moeten wij verdwijnen voordat het genoeg is?
euh..ja.. en nu weer een tandje minder graagquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat nu echt te ver vuil hoerenjong!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
T wordt er niet beter op neequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Af en toe een beetje plagen moet kunnen, maar het gaat vervelen eerlijk gezegd.
Ook?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja? Heb jij ook gewoon gezonde mollige behaarde billen?
Precies.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Gewoon compleet negeren is het besteDie types zoeken gewoon ruzie laat gewoon lekker gaan en negeer die hap
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |