Nee, ik ben die lovebear-meute gewoon schijtzat.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar hersenloze en humorloze leeghoofdigheid in het slowchattopic moet blijven ipv hier ook de boel te komen verkankeren met die stomme smileys en d'r oeverloze gelul.
Nee, ze zijn nou lovebear aan het pestenquote:
Oh nee sorry, ik zag het al.quote:
Ben jij hier ook weer esquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat is er met je APK, sta je droog?
Zet je toch oog kleppen op dan zie je dat niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik ben die lovebear-meute gewoon schijtzat.
Zolang je mijn kop er maar buiten gehouden hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh nee sorry, ik zag het al.
Ik had em zelf per ongeluk naar een lijst gestuurd ipv alleen aan jou.
Dan ben ik toch op tijd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nou lovebear aan het pesten
En de mijnequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang je mijn kop er maar buiten gehouden hebt![]()
Hij is gewoon een beetje gefrustreerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zet je toch oog kleppen op dan zie je dat niet.
Mij krijg je hier niet zo snel weg![]()
Dat doet die kwal maar niet bij mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje gefrustreerd![]()
Huh, jouw kop is gewoon via je eigen site te zien...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang je mijn kop er maar buiten gehouden hebt![]()
Gewoon compleet negeren is het bestequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat doet die kwal maar niet bij mij![]()
Het word tijd dat tann komt, want we raken allemaal een beetje gefrustreerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje gefrustreerd![]()
Maar de mijne nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh, jouw kop is gewoon via je eigen site te zien...
Oja, is ook weer zoquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh, jouw kop is gewoon via je eigen site te zien...
Ikke niet hoor, ik ben coolquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word tijd dat tann komt, want we raken allemaal een beetje gefrustreerd![]()
Ja waar is ze eigenlijk? Heb haar de hele dag en avond nog niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word tijd dat tann komt, want we raken allemaal een beetje gefrustreerd![]()
Nee, de jouwe niet.quote:
Jongen ik hou jou goed in de gaten hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij hier ook weer es
Jij was toch mijn stalker?
Nog nooit zo een louzy stalker meegemaakt![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar hersenloze en humorloze leeghoofdigheid in het slowchattopic moet blijven ipv hier ook de boel te komen verkankeren met die stomme smileys en d'r oeverloze gelul.
Vooral zo doorgaan....quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja waar is ze eigenlijk? Heb haar de hele dag en avond nog niet gezienMss komt ze zometeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |