abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35363066
De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 38:)

Voorgaande delen

01, 02 , 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37

Caps given by Tanja, made by a FOK!ker

Tanja fansite

http://www.bb-tanja.nl

Site van Joscelyn

http://www.joscelynsavanna.nl

Tanja heeft zichzelf inmiddels geregistreerd op Fok, onder de naam: tann
Ze komt regelmatig in dit topic, het is dan mogelijk haar vragen te stellen, maar als Tan aangeeft liever ergens niet eindeloos op in te gaan, respecteren we dat hier

Inmiddels kun je ook elke dag aan Tanja vragen wat ze die dag eet en kun je daar je eetpatroon op afstemmen.
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:27:26 #2
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35363097
looooow ben er ook weer.. samen met Youp, u weet wel, van de foto's
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_35363235
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:27 schreef Kimske het volgende:
looooow ben er ook weer.. samen met Youp, u weet wel, van de foto's
Youp? Foto's? U?

Waarom praat iedereen hier in raadsels?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:34:27 #4
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35363342
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:31 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Youp? Foto's? U?

ik pas vaak op mijn neefje Youp, 3 weken ouder als Jos... Laatst was ik even enthousiast en plaatste wat foto's van hem, niet doorhebbende dat de foto's 'slechts' 1280 pix. breed waren

Daar kwam wat commentaar op
Stem:
pi_35363418
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:34 schreef Kimske het volgende:

[..]

ik pas vaak op mijn neefje Youp, 3 weken ouder als Jos... Laatst was ik even enthousiast en plaatste wat foto's van hem, niet doorhebbende dat de foto's 'slechts' 1280 pix. breed waren

Daar kwam wat commentaar op
Kan me iets bij voorstellen ja...

Maarre...ik zie dat je "juf in wording" bent? Al met je LIO jaar bezig?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:38:35 #6
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35363504
doe de deeltijd, nog een jaartje max.
Stem:
pi_35363758
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef Kimske het volgende:
doe de deeltijd, nog een jaartje max.
Leuk! 'T is een prachtberoep met in ieder geval één groot voordeel: Vakantie! 12 weken per jaar en in het VO zelfs nog meer...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_35363759
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:31 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Youp? Foto's? U?

Nog een raadsel dan maar. Bedankt voor je leuke berichtje
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_35363810
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:46 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Nog een raadsel dan maar. Bedankt voor je leuke berichtje
Ja maar dat is voor mij geen raadsel....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:49:03 #10
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35363853
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:46 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Leuk! 'T is een prachtberoep met in ieder geval één groot voordeel: Vakantie! 12 weken per jaar en in het VO zelfs nog meer...
das inderdaad errug interessant ja

Maar: daar doe ik t niet voor
Stem:
pi_35363950
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:47 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ja maar dat is voor mij geen raadsel....
Das waar, maar voor anderen wel
pi_35364137
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:49 schreef Kimske het volgende:

[..]

das inderdaad errug interessant ja

Maar: daar doe ik t niet voor
Nee ik ook niet hoor! Als je alleen maar voor de vakanties in het onderwijs gaat dan kan ik je verzekeren dat de weken tussen de vakanties door heeeeeel erg lang duren. Helaas zitten er, zeker in het VO, heel wat verzuurde en verbitterde leraren die hun frustraties tussen de vakanties in op de leerlingen afreageren. Helaas, 't is niet anders.
Maar het grootste voordeel van de vakanties is dat je nooit gedoe hebt zoals andere ouders als de kinderen vakantie hebben, zoals oppas zoeken en zo. Als mijn kinderen vrij zijn ben ik ook vrij en andersom. Ideaal!

Maar ontopic: Wat heeft Tanja gegeten vandaag?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_35364306
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Das waar, maar voor anderen wel
Ik hoop dat het de pijn van dat andere (verwijderde) berichtje een beetje verzacht....

En nou is dit "raadsel" voor de meesten ook weer opgelost
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_35364403
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:01 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het de pijn van dat andere (verwijderde) berichtje een beetje verzacht....

En nou is dit "raadsel" voor de meesten ook weer opgelost
Absoluut

Maar is het feit dat ik er gewoonweg niet over uit kan dat sommigen zo ver gaan blijft. Maar goed, ga het er niet meer over hebben hier. Lijkt me wijzer
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 14:13:38 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35364726
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:04 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Absoluut

Maar is het feit dat ik er gewoonweg niet over uit kan dat sommigen zo ver gaan blijft. Maar goed, ga het er niet meer over hebben hier. Lijkt me wijzer
Noem dan man én paard!
Nu je het dan tóch op het forum gooit.. Speel dan helemaal open kaart.
Gisteren gaf je in deze topicreeks een hint mbt een zeer pijnlijke gebeurtenis die jij hebt meegemaakt. Wiegedood, begreep ik er uit. Is dat het onderwerp waarover je een vervelend bericht hebt ontvangen van Peter? Want als hij dat gedaan heeft, dan mag de rest van de posters hier ook wel weten dat we met een zieke klootzak te maken hebben, die voortaan maar beter totaal genegeerd kan worden.
Maar als het onschuldiger is wat hij gedaan heeft, dan is het ook wel zo fair om dat te vermelden, want die zweem van een ernstige beschuldiging hangt nu wel om hem heen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35364977
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Noem dan man én paard!
Nu je het dan tóch op het forum gooit.. Speel dan helemaal open kaart.
Gisteren gaf je in deze topicreeks een hint mbt een zeer pijnlijke gebeurtenis die jij hebt meegemaakt. Wiegedood, begreep ik er uit. Is dat het onderwerp waarover je een vervelend bericht hebt ontvangen van Peter? Want als hij dat gedaan heeft, dan mag de rest van de posters hier ook wel weten dat we met een zieke klootzak te maken hebben, die voortaan maar beter totaal genegeerd kan worden.
Maar als het onschuldiger is wat hij gedaan heeft, dan is het ook wel zo fair om dat te vermelden, want die zweem van een ernstige beschuldiging hangt nu wel om hem heen.
Liet giosteren inderdaad vallen dat wij de kleine tot 2x toe bijna kwijt zijn geweest (geen reden achterhaald, dus wordt het op bijna- wiegendood gegooid), daarom ben ik van mening dat niemand TE bezorgd kan zijn over z'n kleintje. Maar daar had het bericht van Peter niets mee van doen.

Zoals in de FB aangegeven is het stukken onschuldiger en nee zie niet de noodzaak om letterlijke tekst hier weg te gaan zetten. Heeft geschreven uit de naam snaptnix en een bericht aan mij als persoon gericht (alhoewel ie het el over de rug van de kleine deed (je Mammmie was de aanhef....) )en de frustratie droop ervan af. Ok ik was pissed vooral dat hij het op zo'n plek wenste uit te vechten. Maar waren geen verwensingen of ziekelijke zaken in ieder geval, laat dat ajb allemaal varen.

Dus puur op dit punt ga ik hem geen ziekelijke klootzak noemen. Laat dat ajb allemaal los, was gewoon zwaar over de zzeik dat ie een gastenboek van een kind uit moest kiezen om z'n vetes uit te vechten. Ook hij weet van andere fora of mail af om z'n ongenoegens kenbaar te maken als ie daar zoveel behoefte aan heeft.

Mijn reactie in de FB was overtrokken en hoorde niet hier thuis, daar heb ik dus ook al m'n excuses voor aangeboden.

En wat mij betreft is het nu KLAAR

[ Bericht 1% gewijzigd door Snaptnix op 22-02-2006 14:26:59 ]
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 14:31:05 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35365333
OK, helder zo.

En op zich vind ik het ook helemaal niet ongepast om het op Fok te vermelden als iemand naar aanleiding van berichten die hier geplaatst zijn, het nodig vindt om zijn gram te halen op een kinderpagina. Het is een soort waarschuwing dat iemand grenzen overschrijdt die nooit overschreden dienen te worden.
Jammer hoor Peter.. ik kon me die scheldpartij tegen Cuall nog enigszins voorstellen, maar dit..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35365478
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:31 schreef Gert het volgende:
OK, helder zo.

En op zich vind ik het ook helemaal niet ongepast om het op Fok te vermelden als iemand naar aanleiding van berichten die hier geplaatst zijn, het nodig vindt om zijn gram te halen op een kinderpagina. Het is een soort waarschuwing dat iemand grenzen overschrijdt.
Jammer hoor Peter.. ik kon me die scheldpartij tegen Cuall nog enigszins voorstellen, maar dit..
Zeer mee eens. Ik hoop dat het Peter nu ook duidelijk is dat hij een toontje lager mag zingen. Maar als ik zo naar zijn CU2 kijk is hij daar al mee begonnen. Voor de rest: PUNT.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:39:44 #19
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35365606
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:35 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Zeer mee eens. Ik hoop dat het Peter nu ook duidelijk is dat hij een toontje lager mag zingen. Maar als ik zo naar zijn CU2 kijk is hij daar al mee begonnen. Voor de rest: PUNT.
Hij hoeft geen toontje lager te zingen, hij moet alleen het goede podium kiezen.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:58:36 #20
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35366324
wat een creeps lopen er toch op de wereld rond... brrr
Stem:
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:26:36 #21
242 Pinball
Electric Monk
pi_35367140
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:39 schreef PH52 het volgende:

Hij hoeft geen toontje lager te zingen, hij moet alleen het goede podium kiezen.
Dan toch op zijn minst een andere toonaard, want wat ik nu hoor klinkt een beetje vals.
Nou heeft cuall in dit stuk ook niet altijd toon kunnen houden, maar dat klonk meestal toch wel een stuk zuiverder. Alleen jammer dat dat vaak koor-partijen waren. Ik hou zelf vooral van ouderwetse duetten.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:31:36 #22
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35367303
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dan toch op zijn minst een andere toonaard, want wat ik nu hoor klinkt een beetje vals.
Nou heeft cuall in dit stuk ook niet altijd toon kunnen houden, maar dat klonk meestal toch wel een stuk zuiverder. Alleen jammer dat dat vaak koor-partijen waren. Ik hou zelf vooral van ouderwetse duetten.
Net een optreden gemist ?
_ De mens is de maat van alle dingen _
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:39:01 #23
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35367542
hehe, de uk is rustig dat muziekje uit die muziekdoos.. wordt er zelf ook slaperig van zz
Stem:
pi_35367598
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef Pinball het volgende:

[..]

Prachtig verwoord, krijg er haast een brok van in mijn keel....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 15:41:05 #25
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35367610
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef Kimske het volgende:
hehe, de uk is rustig dat muziekje uit die muziekdoos.. wordt er zelf ook slaperig van zz
Koffie?
Some memories are best forgotten
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')