Conspiracy theoryquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé Eend, die film op sbs moet jou toch wel aanspreken.![]()
Later![]()
Hè hè, schiet je wakkâh??quote:
Lu toch niet zo slap zot....je hebt APK een paar keer bechuldigd, maar die heeft dat volmondig toegegeven...en bovendien al weken geleden? Jij hebt het echter over al die hypocriete mensen hier...dus voor de 3de en laatste maal...wie waren dat dan ? Kom op joh...niet zo schijterig doen....je durft per slot van rekening ook mensen hun moeder voor hoer uit te maken dus what's the big dealquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het antwoord staat er al 2x. Maar begrijpend lezen is aan jou niet weggelegd. Geeft niet hoor. Ik nam jou al nooit serieus.
Nog slechtziend ook....ik noem je bij mijn weten NOG nergens hypocriet hoor ?quote:En wat het grappigste is, is dat je mij hypocriet noemt.
Nee...jij valt mensen juist aan.......van je afbijten heet het wanneer je zelf wordt aangevallen!quote:Ik zit er niet mee hoor. Ik bijt wel van me af.
Lach jij maar lekker...ik vind ur nog steeds een kneus...quote:En lach stiekem nog steeds in mijn knuistje, dat Tanja onderschat werd al die tijd.
Tis hier zo gezelligquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Hè hè, schiet je wakkâh??![]()
Zeker weer geen kut aan aan dat voetbal??![]()
Echt wel....score tot nu toe: een gapende hoofdwond en een gebroken neusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Hè hè, schiet je wakkâh??![]()
Zeker weer geen kut aan aan dat voetbal??![]()
Eh.. nee.quote:
Alleen deze domme opmerking is voor mij voldoende hier geen energie meer aan te besteden. Ik werd vaak genoeg persoonlijk aangevallen en beet toen van me af, maar heb jij natuurlijk toevallig overheen gelezen. En we zitten in nieuw deel, en ik houd het liever gezellig...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
Nee...jij valt mensen juist aan.......van je afbijten heet het wanneer je zelf wordt aangevallen!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Begin maar met te zoeken wáár ik haar eerder gefeliciteerd heb.
Ik weet van niets!![]()
Zijn er nog vragenquote:
ik heb de uitleg weg geknipt omdat ik een paar berichtjes later las dat je blij was dat ik je negeerde....je gaat het toch nie snapen dus laat ook maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eh.. nee.
Ik kan er niet bij dat het nieuws dat je vader ziek is je toch doet besluiten om te blijven terwijl je weg wilde. En waarom je ouders respect verdienen omdat ze dat in eerste instantie geheim hebben gehouden is voor mij ook een raadsel.
Maar goed, wel bedankt dat je de moeite hebt genomen om het uit te leggen.
Ik vind het wel lijken op dat ongeluk van Roel zijn moeder. Roel zijn ouders hebben toch ook niets tegen hem gezegd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eh.. nee.
Ik kan er niet bij dat het nieuws dat je vader ziek is je toch doet besluiten om te blijven terwijl je weg wilde. En waarom je ouders respect verdienen omdat ze dat in eerste instantie geheim hebben gehouden is voor mij ook een raadsel.
Maar goed, wel bedankt dat je de moeite hebt genomen om het uit te leggen.
Je leest het weer verkeerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef tann het volgende:
[..]
ik heb de uitleg weg geknipt omdat ik een paar berichtjes later las dat je blij was dat ik je negeerde....je gaat het toch nie snapen dus laat ook maar![]()
ksnap nie dat men hier nog steeds over lullen, laat staan oude quotes ophalen, kheb al gezegd dat het me niet boeide wat iedereen zei, en het boeit me nog steeds niet, ksnap niet waar jullie je dan druk over maken.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen deze domme opmerking is voor mij voldoende hier geen energie meer aan te besteden. Ik werd vaak genoeg persoonlijk aangevallen en beet toen van me af, maar heb jij natuurlijk toevallig overheen gelezen. En we zitten in nieuw deel, en ik houd het liever gezellig...Jappie...
Het ging hier over mensen hypocriet noemen...dat doe je nu al een paar dagen; zo niet weken. Maar het maakt mij verder niet uit hoor.......de discussie aangaan en vervolgens je kop in het zand steken om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met je eigen idioterie doen wel meer mensen.quote:
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef tann het volgende:
ik heb de uitleg weg geknipt omdat ik een paar berichtjes later las dat je blij was dat ik je negeerde....je gaat het toch nie snapen dus laat ook maar![]()
Kijk zo ga ik je weer leuk vinden hoor, pas opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef tann het volgende:
[..]
ksnap nie dat men hier nog steeds over lullen, laat staan oude quotes ophalen, kheb al gezegd dat het me niet boeide wat iedereen zei, en het boeit me nog steeds niet, ksnap niet waar jullie je dan druk over maken.....![]()
Dus jij kent haar in het echiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Xanthe het volgende:
* Xanthe vind Jocelyn er in het echt veeeeel mooier uit zien
ooooow? wanneer heeft jos xanthe dan gezien?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Xanthe het volgende:
* Xanthe vind Jocelyn er in het echt veeeeel mooier uit zien
geef nie hoor, ga gerust door maar tis zo zinloos vind je niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het ging hier over mensen hypocriet noemen...dat doe je nu al een paar dagen; zo niet weken. Maar het maakt mij verder niet uit hoor.......de discussie aangaan en vervolgens je kop in het zand steken om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met je eigen idioterie doen wel meer mensen.
Anyway......ik vind het ook wel mooi zo......anders moet "tann".....zo direct weer 200 posts wachten voor ze in een schoon bedje mag gaan posten.
![]()
In december in de V&D op de 2e verdieping (was geloof ik de dag voor de laatste live uitzending).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:40 schreef tann het volgende:
[..]
ooooow? wanneer heeft jos xanthe dan gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |