Heb je hem weer met zijn 'iemand in hun waarde laten' en 'lees eerst eens wat je schrijft.'quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mensen die er de spot mee kunnen maken, zijn de mensen die als familie NSB'ers hebben gehad,
zoals een Gertr, APK, en al hun kloons....
Laat GVD toch iemand in hun waarde. of ga stangen in ONZ....
Daar weet jij alles van.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind jou eerder een vreselijk kutwijf en slettebak en tyfushoer....
Zij die zonder zonden zijn werpen de eerste steenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mensen die er de spot mee kunnen maken, zijn de mensen die als familie NSB'ers hebben gehad, zoals een Gertr, APK, en al hun kloons....
Een tanjatopic verneuken??? Doe ik mee....
Heb je geen betere antwoorden dan over een user-nummer?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef APK het volgende:
Het zit hier overigens ook weer vol met ramptoeristen.![]()
Zouden mensen met een user-id boven de 130.000 en geboren na 1980 dat woord begrijpen
Welnee, anders krijgt Peter6000 of onze simpele ziel nooit een ban!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Pin, nu stel je het wel erg zwart-wit. In sommige gevallen heeft het echt geen enkele zin om dingen aan te kaarten, omdat het eerder de situatie verergert dan dat het verhelderend werkt.
Kijk naar Peter en mij, alleen mijn aanwezigheid triggerde hem al. Dan is het veel beter om over te stappen op de negeer-modus.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef Kimske het volgende:
Tanja nog altijd niet langsgeweest vanavondjammer hoor
Vind jij het gekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef Kimske het volgende:
Tanja nog altijd niet langsgeweest vanavondjammer hoor
Waarom heb je dat niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
Nou Pin, nu stel je het wel erg zwart-wit. In sommige gevallen heeft het echt geen enkele zin om dingen aan te kaarten, omdat het eerder de situatie verergert dan dat het verhelderend werkt.
Kijk naar Peter en mij, alleen mijn aanwezigheid triggerde hem al. Dan is het veel beter om over te stappen op de negeer-modus.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:15 schreef cuall het volgende:
Zeg je nou dat je Peter debiel vindt??
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:34 schreef cuall het volgende:
Beetje moe, was erg druk op het werk, maar ben blij met het hartelijke welkom hier, doet een mens goed.
Dat gedoe met peter begint me ook de strot uit te hangen
Die heeft er toch net weer 1 aan zijn broek hangen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Welnee, anders krijgt Peter6000 of onze simpele ziel nooit een ban!
Er stond ook een jaartal bij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je geen betere antwoorden dan over een user-nummer?
Je zakt af in je geloofwaardigheid, kom met een sterker argument....
Lieve Simpleton, jij kun niet subtiel rellen. Helaas kom je niet verder dan schuimbekkend achter de computer een halfslachtige poging tot belediging te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, noem iemand "familie van NSB'ers" of zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dit: [HBB] Feedback. Bijles voor de mods.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Falco het volgende:
ik maak van dit topic ook maar even gebruik te vragen wat er nou met die Peter aan de hand is? Waarom is ie gebandIk vind hem eerlijk gezegd nogal een intrigerend persoon.
Ik zou wel eens een poll willen zien, wie is peter...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Falco het volgende:
ik maak van dit topic ook maar even gebruik te vragen wat er nou met die Peter aan de hand is? Waarom is ie gebandIk vind hem eerlijk gezegd nogal een intrigerend persoon.
Zoals ik al zei, sommige dingen zijn niet op te lossen en daar ga ik mijn energie niet aan verspelen. Dat wil niet zeggen dat je het dan nog wel storend kan vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet gedaan dan?
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |