Mss had je haar nog gesproken via MSN ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je overschat mijn kennis... ik weet net zoveel als jullie, als het gaat over FOK!

Dat was het tijdens de tweede helft van BB5 ook al, maar toen beperkte de stupiditeit zich nog tot de SC. Net als de vogelgriep lijkt dit virus zich nu overal te verspreiden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit is echt een freakenforum geworden, mên.

Users met een nummer boven de 130.000 zijn ook over het algemeen gewoon kut.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was het tijdens de tweede helft van BB5 ook al, maar toen beperkte de stupiditeit zich nog tot de SC. Net als de vogelgriep lijkt dit virus zich nu overal te verspreiden.

Dan zit ik er gelukkig nog net onderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Users met een nummer boven de 130.000 zijn ook over het algemeen gewoon kut.

"Ze" zullen wel vragen of het HBB-forum open mag blijven tot BB6 begintquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Duh. Hoe lang duurt die Hotel BB-ellende nog? Wie gaat er winnen? En hoe moet de zwaaibende zich vermaken zonder HBB? Gaan ze uberhaupt wel verder met Fok vervuilen? Vragen, die me nu opeens te binnen schieten
.

daar zal ik ook wel toe behoren maar ik ben die uitzondering die de regel bevestigd, ben jij trouwens ook van de 5e collone? oftewel behoor je tot de groep 40 plussers?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef Falco het volgende:
[..]

Ik snap ook trouwens wel wat je bedoelt. Het ging steeds minder over de streams en de dagelijkse sores namen de overhand. Sommige mensen zullen helaas nooit snappen dat je kop houden op bepaalde momenten ook heel prettig kan zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was het tijdens de tweede helft van BB5 ook al, maar toen beperkte de stupiditeit zich nog tot de SC. Net als de vogelgriep lijkt dit virus zich nu overal te verspreiden.

Ja dat is werkelijk lachuhhhhhhhhhhhhhhhhh, de generatie die nog iets heeft meegekregen van de familie.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
iedereen is heel erg bezig om zn eigen plekje velig te stellen in deze topic reeks, en waar inkoppertjes gemaakt kunnen worden zal dat ook niet worden nagelaten![]()
ik kan trouwens wel zien dat er hier veel 40 plussers zitten, de term nsb'er weegt bij die generatie nog wat zwaarder dan bij de jeugd merk ik al![]()

Gewoon die oogkleppen op!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
Viel mij ook op, maar het beste is gewoon zoveel mogelijk die negatieve posts van een paar mensen hier (je snapt welke ik bedoel) keihard te negeren, en gewoon net doen alsof je het niet leest
Natuurlijk is het verleidelijk om erop te reageren maar dat is juist wat de "rellers" willen, dat je "hapt"
Dus als iedereen dat negeert dan is de "onweersbui" zo weer voorbij![]()

quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Pinball het volgende:
[..]

Voor jou maken we een uitzondering.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zit ik er gelukkig nog net onder![]()
![]()

Geen vogeltjespestenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Pinball het volgende:
[..]

Correctie: 128.000quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zit ik er gelukkig nog net onder![]()
![]()

Precies.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef Falco het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:00 schreef Pinball het volgende:
Maakt niet zoveel uit eigenlijk. Boven de userid 100.000 lijken die users allemaal zoveel op elkaar dat de term 'kloon' eigenlijk overbodig wordt.

Nou en of joh echt heel erg gezelligquote:

Nou Pin, nu stel je het wel erg zwart-wit. In sommige gevallen heeft het echt geen enkele zin om dingen aan te kaarten, omdat het eerder de situatie verergert dan dat het verhelderend werkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gewoon die oogkleppen op!
Hopen dat het overwaait, net doen alsof je niets ziet.
Wat een fijn leven moet jij hebben, alleen leuke dingen. Al het enge gewoon negeren.![]()
Volgens mij is dat slecht voor je gezondheid, daar krijg je alleen maar hoofdpijn van, want je kropt het stiekem gewoon op.
Heb je al hoofdpijn?

He APK even iets anders. Had je dit nog gezien: http://bigbrother.fok.nl/blog/1245quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef APK het volgende:
Het zit hier overigens ook weer vol met ramptoeristen.![]()
Zouden mensen met een user-id boven de 130.000 en geboren na 1980 dat woord begrijpen

quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef Falco het volgende:
[..]

Nee, die hebben de treinkaping niet meegemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef APK het volgende:
Het zit hier overigens ook weer vol met ramptoeristen.![]()
Zouden mensen met een user-id boven de 130.000 en geboren na 1980 dat woord begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |