Maakt niet zoveel uit eigenlijk. Boven de userid 100.000 lijken die users allemaal zoveel op elkaar dat de term 'kloon' eigenlijk overbodig wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Pazzop het volgende:
Mag je hier alleen binnen als je een kloon bent![]()
Fijn dat jij er ook weer bent! Wat zit je haar leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach jee. Komt die paspop ook weer eens aanwaaien.
Groot kloon alarm![]()
Ik hoef daar niets voor terug te lezen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij is volgens mij vrij makkelijk toch als je alles hebt doorgelezen?
Ja leuk he, thanxquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Fijn dat jij er ook weer bent! Wat zit je haar leuk!![]()
donequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mail mij dan ook maar even met de oplossing![]()
jawel het is Bartquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoef daar niets voor terug te lezen.
En is suikeroom nu nog niet ontmaskerd? Sjonge jonge.![]()
En wie ben jij dan wel?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef Kimske het volgende:
Boeit me eigenlijk niet wie suikeroom is. Oh oh oh wat is het toch grappig om iedereen te laten gissen wie je bent. Beetje aandachtsgeil..
no thanks..... aan mij niet besteed
Klonen boeien mij ook nooit. Maar als Tanja op MSN nog ff bevesigd dat SO is wie is denk dat het is, is dat toch een hilarische bezoeker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef Kimske het volgende:
Boeit me eigenlijk niet wie suikeroom is. Oh oh oh wat is het toch grappig om iedereen te laten gissen wie je bent. Beetje aandachtsgeil..
no thanks..... aan mij niet besteed
Daarom ben je hier zekerquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Pazzop het volgende:
Mag je hier alleen binnen als je een kloon bent![]()
Ga jij dan gauw bij je MSN-toestel zitten! Je bent hier nu van nul en generlei waarde!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klonen boeien mij ook nooit. Maar als Tanja op MSN nog ff bevesigd dat SO is wie is denk dat het is, is dat toch een hilarische bezoeker.
(zal het alleen niet zeggen wie het is. Dat laat ik aan SO of Tanja zelf over.)
Niks ontvangen hoor. Je hebt 'm toch niet op de brievenbus gedaan hè ?quote:
klopt het wat ik zeg dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klonen boeien mij ook nooit. Maar als Tanja op MSN nog ff bevesigd dat SO is wie is denk dat het is, is dat toch een hilarische bezoeker.
(zal het alleen niet zeggen wie het is. Dat laat ik aan SO of Tanja zelf over.)
nope, gewoon naar het adres wat in je profiel staatquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niks ontvangen hoor. Je hebt 'm toch niet op de brievenbus gedaan hè ?![]()
Terug naar de MSN jij. En niet eerder weer hier dan met een verlossend antwoord op een kwellende vraag, brutaaltje!quote:
Jaja daar heb je t al... zonder postzegel komt niets aan hequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nope, gewoon naar het adres wat in je profie
l staat
Als 17-jarige zou je toch ervaren moeten zijn in het e-mailenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nope, gewoon naar het adres wat in je profiel staat
Mail mij dan ook even, mail ik het wel door aan Talithaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nope, gewoon naar het adres wat in je profiel staat
Hij kan het wel: bij mij kwam zijn mail meteen binnen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Talitha het volgende:
Als 17-jarige zou je toch ervaren moeten zijn in het e-mailen![]()
Probeer het anders nog eens![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Kimske het volgende:
[..]
![]()
denk dat ik dat beter aan jou kan vragen![]()
![]()
oh.. tis een jongetje..quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij kan het wel: bij mij kwam zijn mail meteen binnen.
whehehehequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik niet weet wie je bent! Maar als jij aan wildvreemden wil vragen wie je zelf eigenlijk bent, weet ik genoeg!
![]()
whahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als 17-jarige zou je toch ervaren moeten zijn in het e-mailen![]()
Probeer het anders nog eens![]()
Je vindt jezelf wel ontzettend leuk he...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik niet weet wie je bent! Maar als jij aan wildvreemden wil vragen wie je zelf eigenlijk bent, weet ik genoeg!
![]()
enquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef Kimske het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel ontzettend leuk he...
Laat ik nou een takkehekel hebben aan klonen, dus je gaat in de negeermodus, oftewel: in de hoek met jou!![]()
Mag ik zelf kiezen welke hoek, juf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef Kimske het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel ontzettend leuk he...
Laat ik nou een takkehekel hebben aan klonen, dus je gaat in de negeermodus, oftewel: in de hoek met jou!![]()
Ben je nu al klaar met teruglezen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
kunnen we van jouw niet zeggen he![]()
nope! gelukkig niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
kunnen we van jouw niet zeggen he![]()
van wat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je nu al klaar met teruglezen?
Die jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Kimske het volgende:
[..]
das toch dat spul waar ze vroeger potten en pannen van maakten?
Dat is een leuke!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Kimske het volgende:
[..]
das toch dat spul waar ze vroeger potten en pannen van maakten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |