Moet je je sig van maken, doet het leuk op een forum.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef Danaa het volgende:
Maar verder wil ik dit niet, helemaal niet leuk vind ik discussie met anderen
heb ik al gedaan; vind het nog steeds off topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eerst teruglezen en dan beoordelen of dit off topic is![]()
Moet ik nu een examen bij je afnemen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
heb ik al gedaan; vind het nog steeds off topic![]()
graagquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet ik nu een examen bij je afnemen?
Ok, hoe is Tanja hier op het forum terecht gekomen? Snel antwoorden anders heeft het geen zinquote:
failedquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
via de post?
wanneer dan?quote:waarom word jij genomineerd? ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig.
Die weet ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ok, hoe is Tanja hier op het forum terecht gekomen? Snel antwoorden anders heeft het geen zin
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die weet ik.
Met haar PC en een internetverbinding....
hij is volgens mij vrij makkelijk toch als je alles hebt doorgelezen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die weet ik.
Met haar PC en een internetverbinding....
denk je dat ik me tijd daar aan ga verdoen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij is volgens mij vrij makkelijk toch als je alles hebt doorgelezen?
[/quotequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef Manu82 het volgende:
quote]Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
heb ik al gedaan; vind het nog steeds off topic![]()
Nee, je moet als 17jarige gezellig in een forum vol met dertigers en veertigers gaan zitten discussieren over een moeder van bijna dertig...dan ben je nuttig bezig!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
denk je dat ik me tijd daar aan ga verdoen?
vind je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, je moet als 17jarige gezellig in een forum vol met dertigers en veertigers gaan zitten discussieren over een moeder van bijna dertig...dan ben je nuttig bezig!
wie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft Mike je vandaag uit de les gestuurd?
ik heb vakantie....quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft Mike je vandaag uit de les gestuurd?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik heb vakantie....
en ik ben één van die zeldzame leraren die geen leerlingen wegstuurt....
voetbal suckquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
Lekker dan...ben ik eindelijk bijgelezen....begint voetbal...![]()
heb je het over mij?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Tirulaiter het volgende:
Aaarch als professioneel lurker (= nog erger dan professioneel poster) moet ik toch iets kwijt: Waarom gaan jullie in op iemand die vandaag is geregistreerd en duidelijk zit te trollen? Ik zeg: negeren. Dat was het, back in lurk mode.
Waarom....dit word een Foktoppertje hoor....129 posts reedsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Tirulaiter het volgende:
Aaarch als professioneel lurker (= nog erger dan professioneel poster) moet ik toch iets kwijt: Waarom gaan jullie in op iemand die vandaag is geregistreerd en duidelijk zit te trollen? Ik zeg: negeren. Dat was het, back in lurk mode.
viel plezier met lurkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Tirulaiter het volgende:
Wat is een sig? Onderschrift ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet je je sig van maken, doet het leuk op een forum.![]()
dat kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef Danaa het volgende:
[..]
Wat is een sig? Onderschrift ofzo?![]()
Heel veel plezier, ik ga douchen, net gespint!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef Kimske het volgende:
zo gegeten, afgewassen, naar de AH geweest, koffie, en nu: FOKKEN
Ja, sorry, sig is kort voor signature.quote:
Mail mij even van wie jij een kloon bent, ik ben zó nieuwsgierig.quote:
Oke bedankt voor de uitleg, avatar wist ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, sorry, sig is kort voor signature.
Je ondertitel is wat onder je naam staat links (bji mij dus 'Electric Monk'), en je signature (sig) is wat onder je post staat (bij mij dus: "Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform").
Dan heb je ook nog je usericon of avatar, dat wordt wel eens afgekort tot UI, en tevens op alle mogelijke manieren fout geschreven als avitor, ovotar, plaatje, avotar, noem maar op.
ik heb je een maitlej gestuurdquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mail mij even van wie jij een kloon bent, ik ben zó nieuwsgierig.
Ik zag het, bedankt.quote:
Nee....ik ga het niet vragen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zag het, bedankt.![]()
Dat had ik echt nooit verwacht!
Mail mij dan ook maar even met de oplossingquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik heb je een maitlej gestuurd
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mail mij dan ook maar even met de oplossing![]()
Ik lees beriaansquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik heb je een maitlej gestuurd
En ik ga het niet zeggen.quote:
Welkomquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Pazzop het volgende:
Mag je hier alleen binnen als je een kloon bent![]()
Ach jee. Komt die paspop ook weer eens aanwaaien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Pazzop het volgende:
Mag je hier alleen binnen als je een kloon bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |