Had al bedacht dat ik nu weer op eigen niveau ga zitten, zo laag is niets voor mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Kimske, als je zo blijft happen maak je het er ook niet gezelliger op. Zeg dan gewoon niks.
Lijkt me goed ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Kimske, als je zo blijft happen maak je het er ook niet gezelliger op. Zeg dan gewoon niks.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan laat die zwaaimaffia lekker in de SC blijven in plaats van het hele godvergeten forum onder te lebberen.
Nee, maar er waren vaak leuke discussies tot er opeens gezwaaid en gezoend moest worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef teamlead het volgende:
goh.. was het een besloten topic dan
oke.. dit was de eerste en laatste keer dat je me lul mag noemen zonder dat ik ga editten of deleten...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee lul, maar je begrijpt drommels goed wat het probleem is...
Doe maar niet, ik heb eigenlijk te veel gegeten vanavond.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
Zal ik maar even een naaktfoto posten dan?
Graaf even in je geheugen, deze discussie is al een keer geweest. Heeft even niets met tann te maken, en al evenmin met 'leuk vinden om te rellen'.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]dat is prima, al dat gezeik als Tann er niet is en een aantal users het dan maar leuk vinden om even te gaan rellen
SC is geen enkel probleem, maar niet op dezelfde manier als het al reeds lopende slowchat topic.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik snap het best. een aantal mensen willen niet dat dit een SC word. Prima, maar wat gebeurd er daarna terwijl het redelijk rustig is? Iedereen wordt compleet afgezeken zonder reden en nee dat begrijp ik niet! Maar iig bedankt voor je uitleg!
Oh, jou lul noemen mag niet, maar mij hoerenjong wel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
oke.. dit was de eerste en laatste keer dat je me lul mag noemen zonder dat ik ga editten of deleten...
als je normale woordjes niet kent, huur je maar ergens een leesplankje
Dat heb je van Schiphol overgehouden hè, die weerzin tegen zwaaiende mensen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar er waren vaak leuke discussies tot er opeens gezwaaid en gezoend moest worden.
Ik heb niet gezegd dat het een naaktfoto van mezelf zou zijn. Kom op zeg, dat kan ik jullie niet aandoen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik heb eigenlijk te veel gegeten vanavond.
Voor je het weet komt het er uit![]()
nee, geldt ook voor die termquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, jou lul noemen mag niet, maar mij hoerenjong wel?
Stel dan geen domme vragen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
oke.. dit was de eerste en laatste keer dat je me lul mag noemen zonder dat ik ga editten of deleten...
als je normale woordjes niet kent, huur je maar ergens een leesplankje
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, jou lul noemen mag niet, maar mij hoerenjong wel?
van een leuke lieve baby? of een hond misschien.. wel heel groot neerzetten hoor!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het een naaktfoto van mezelf zou zijn. Kom op zeg, dat kan ik jullie niet aandoen.
<knip>quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, geldt ook voor die term
Ik formuleerde het idd niet erg handig
Dan vast ook om 'topicver*********'quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, geldt ook voor die term
Ik formuleerde het idd niet erg handig
Het lucht zelfs hier op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
<knip>
Nee, dat zou totaal irrelevant wezen. Het was enkel een poging om dit draadje even een andere wending te geven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:52 schreef Kimske het volgende:
[..]
van een leuke lieve baby? of een hond misschien.. wel heel groot neerzetten hoor!![]()
Zo kan het ook idd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat dit vanaf nu een beetje gerespecteerd wordt, door de zwaaiende horde mongolen die dit topic geïnfiltreerd heeft.![]()
Dat was een waarneming, dat jij mijn moeder een hoer noemt is laster.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |