Je mag me salontafel kopen, of ruilen tegen twee kleine tafeltjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik plaag kim niet, wil gvd haar spiegel kopen, heeft ze hem al verkocht![]()
Ja, en als ik mijn msn dan weer even aanzet, word ik door die kut-nijd hebbende vrouwen op Fok! weer uitgemaakt voor glijer of starfucker.quote:
Is LS al naar boven?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
Ik wilde hem bijna openen
Meestal staat er meteen een nieuwe namelijk
ik denk: ik open em niet, want ik weet dat er mensen zijn die heeeel graag goedlopende topics openen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
ghe, daarom durf ik em ook niet meer aan te zetten....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en als ik mijn msn dan weer even aanzet, word ik door die kut-nijd hebbende vrouwen op Fok! weer uitgemaakt voor glijer of starfucker.
Ik hou me voorlopig maar even op de vlakte daarover.
Bitchfightquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en als ik mijn msn dan weer even aanzet, word ik door die kut-nijd hebbende vrouwen op Fok! weer uitgemaakt voor glijer of starfucker.
Ik hou me voorlopig maar even op de vlakte daarover.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:54 schreef tann het volgende:
ghe, daarom durf ik em ook niet meer aan te zetten....![]()
ja, khad et ook gelezen en kneep em behoorlijk, wil geen echtscheiding op mn geweten hebben, msn is ff taboe_O-quote:
waar gaaaaaaaaat dit overquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:56 schreef tann het volgende:
[..]
ja, khad et ook gelezen en kneep em behoorlijk, wil geen echtscheiding op mn geweten hebben, msn is ff tabou![]()
![]()
Bij mij nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:54 schreef Kimske het volgende:
op mijn msn is iedereen al offline....![]()
Hey levelmaatjequote:
Had ook verwacht dat LS er al 1 had klaarstaan dus kon dat hele tyfusding weer gaan aanpassen, alhoewel het natuurlijk minder werk is als ik het wat handiger aanpakquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |