Je mag me salontafel kopen, of ruilen tegen twee kleine tafeltjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik plaag kim niet, wil gvd haar spiegel kopen, heeft ze hem al verkocht![]()
Ja, en als ik mijn msn dan weer even aanzet, word ik door die kut-nijd hebbende vrouwen op Fok! weer uitgemaakt voor glijer of starfucker.quote:
Is LS al naar boven?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
Ik wilde hem bijna openen
Meestal staat er meteen een nieuwe namelijk
ik denk: ik open em niet, want ik weet dat er mensen zijn die heeeel graag goedlopende topics openen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
ghe, daarom durf ik em ook niet meer aan te zetten....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en als ik mijn msn dan weer even aanzet, word ik door die kut-nijd hebbende vrouwen op Fok! weer uitgemaakt voor glijer of starfucker.
Ik hou me voorlopig maar even op de vlakte daarover.
Bitchfightquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en als ik mijn msn dan weer even aanzet, word ik door die kut-nijd hebbende vrouwen op Fok! weer uitgemaakt voor glijer of starfucker.
Ik hou me voorlopig maar even op de vlakte daarover.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:54 schreef tann het volgende:
ghe, daarom durf ik em ook niet meer aan te zetten....![]()
ja, khad et ook gelezen en kneep em behoorlijk, wil geen echtscheiding op mn geweten hebben, msn is ff taboe_O-quote:
waar gaaaaaaaaat dit overquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:56 schreef tann het volgende:
[..]
ja, khad et ook gelezen en kneep em behoorlijk, wil geen echtscheiding op mn geweten hebben, msn is ff tabou![]()
![]()
Bij mij nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:54 schreef Kimske het volgende:
op mijn msn is iedereen al offline....![]()
Hey levelmaatjequote:
Had ook verwacht dat LS er al 1 had klaarstaan dus kon dat hele tyfusding weer gaan aanpassen, alhoewel het natuurlijk minder werk is als ik het wat handiger aanpakquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
Don't you worry!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:56 schreef tann het volgende:
ja, khad et ook gelezen en kneep em behoorlijk, wil geen echtscheiding op mn geweten hebben, msn is ff tabou![]()
![]()
Ja, maar dat moet je wel kappen met stalkenquote:
Jij hebt inderdaad teveel met die eend gechat!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:59 schreef tann het volgende:
[..]
hm...levelmaatje........verdacht.....![]()
Trustequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:58 schreef tann het volgende:
tja.....ik ga ook een deurtje verder...truste![]()
ow, dan zal ik em weer ff downloaden.....grtjs aan bluezz van mequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Don't you worry!
Zij snapt wel wat er gebeurd en je hoeft je daarover geen zorgen te maken.
Binnenkort gaat msn gewoon weer eens aan.
En verder...laat ze maar lullen.
Koekkoek!
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:58 schreef tann het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad teveel met die eend gechat!![]()
Kom niet die gekke torie praten hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je wel kappen met stalken![]()
Oké!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:01 schreef tann het volgende:
ow, dan zal ik em weer ff downloaden.....grtjs aan bluezz van me![]()
Ik krijg weer het idee dat ik wat misquote:
Geloof het of niet, maar PC eend en ik hebben nog nooit privé gechat.quote:
uuuuuuuuuuh ik ga nu heeeeeeeel snel te bed..........heb je toch 2 pctjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom niet die gekke torie praten hoor
slaap lekker!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:58 schreef tann het volgende:
ok ok........quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:03 schreef Day het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar PC eend en ik hebben nog nooit privé gechat.
Maar ik kan gewoon heel goed begrijpend lezen.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:03 schreef Day het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar PC eend en ik hebben nog nooit privé gechat.
Maar ik kan gewoon heel goed begrijpend lezen.![]()
Ze gelooft het nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuh ik ga nu heeeeeeeel snel te bed..........heb je toch 2 pctjes?![]()
pssssssssst het is 40quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Manu82 het volgende:
De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 39
Morgen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ook morgen beantwoordt ik al jullie vragen...
Dat had je ook anders kunnen doen, bv.; "gaan jullie slapen?"quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:05 schreef Day het volgende:
Als iedereen gaat, duik ik er ook maar in.
Laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |