quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dronken kan je pis sop zien
miss![]()
Heeft niets met jou te maken en jij zou ook geen sorry hoeven te zeggen als dat wel zo zou zijn, zijn daden zijn z'n eigen verantwoordelijkheden en daar kan jij niets aan doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef tann het volgende:
[..]
S, ik las wat naars in het begin....snapte het niet helemaal......er zou niet meer overgesproken worden maar als ik de aanleiding was wou ik toch ff sorry zeggen......
quote:
ok, maar ik begreep et niet helemaal hoor, maar kdacht voor het geval dat........quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heeft niets met jou te maken en jij zou ook geen sorry hoeven te zeggen als dat wel zo zou zijn, zijn daden zijn z'n eigen verantwoordelijkheden en daar kan jij niets aan doen
Dat was toch geen kloonquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
[..]
Lovebear..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef tann het volgende:
[..]
Is herkenbaar voor jou begrijp ik ?
SO ms zie ik overal klonen, pasop!!
Wie zou de grote poppenspeler achter al die klonen zijn hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
[..]
Lovebear..
[..]
of je ziet dubbelquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
[..]
Lovebear..
[..]
interesseert me niet zo eigelijk....quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wie zou de grote poppenspeler achter al die klonen zijn hè![]()
hm...gebeuren soms rare dingen hiero....smaar goed dat ik niet dubbel zie, zou een ramp zijn...quote:
een triest geval zonder sociaal leven, maar die toch nooit alleen isquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wie zou de grote poppenspeler achter al die klonen zijn hè![]()
ik bedoel misschien zijn die twee klonen één en dezelfde persoon...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef tann het volgende:
[..]
hm...gebeuren soms rare dingen hiero....smaar goed dat ik niet dubbel zie, zou een ramp zijn...![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:57 schreef Kimske het volgende:
[..]
een triest geval zonder sociaal leven, maar die toch nooit alleen is
vanwege al die klonen heeft diegene t gevoel altijd in gezelschap te zijn;)quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar dit is toch wel tegenstijdig
zonder sociaal leven - nooit alleen
Me myself en mn klonen zekerquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
vanwege al die klonen heeft diegene t gevoel altijd in gezelschap te zijn;)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik bedoel misschien zijn die twee klonen één en dezelfde persoon...
Vroeger was het zo dat mensen stemmen in hun hoofd hadden, tegenwoordig hebben sommige mensen klonen op fok!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef Kimske het volgende:
ik ga ff een filmpje kijken, tabee!
het is BART SPRING IN 'T VELDquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja, je zou nog ff op MSN komen, zei je gisteren. Want kan over SO hier niet veel vragen stellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |