Ik krijg liever een uur lang billenkoek van tann dan dat ik mijn laatste hersencellen weg laat zwaaien door het zoenlegioen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef Shirley het volgende:
OKË, EN NU IS HET AFGELOPEN! Anders zet ik jullie allemaal in de hoek en mag tann jullie billenkoek gaan geven.
Speel niet op je gevoel inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou niet op m'n gevoel gaan spelen, je weet dat ik een zwak voor je heb.![]()
Niemand zegt dat je hier niet mag posten, alleen het leek er even sterk op dat dit topic dezelfde kant op zou gaan als de SC. En de een drukt zijn bezorgdheid wat anders uit dan de ander.
Hou er ook rekening mee dat het niet leuk is als je een huisdier verliest.![]()
En iemand een NSB'er noemen????quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was een waarneming, dat jij mijn moeder een hoer noemt is laster.
Ik denk niet dat tann zin heeft om jou een uur lang te plezieren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik krijg liever een uur lang billenkoek van tann dan dat ik mijn laatste hersencellen weg laat zwaaien door het zoenlegioen.
Voor tan heb ik wat dat betreft wel respect, die deed niet aan verplichte gezelligheid.![]()
Wind je dan niet zo opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daar kijk je naar en je doet gewoon mee
Om de hoekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:08 schreef Pinball het volgende:
Eh.. waar is Jappie?
Ze is niet alleen een hoer, maar ze neukt ook nog eens haar zoon. Dat is toch ziek????quote:
Dat is iets anders dan iemand NSB-gedrag verwijten.quote:
Mhuhahahaha!quote:Denk ff na voor je iets zegt....
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:13 schreef Kimske het volgende:
ik hou geen rekening met jouw tere zieltje...
Laat je lekker gaan johquote:
Wat snap je toch weinig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
En iemand een NSB'er noemen????
Denk ff na voor je iets zegt....
Als iemand iets quote is het in jouw ogen een NSB'er... ( of in de ogen van je kloons of je vriendjes)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:56 schreef Pinball het volgende:
Volgens mij was ik de enige hier met een NSB-search.
Je snapt er echt geen ruk van, hè?quote:
jawel hoor, maar laat me niet verleiden om weer op een regenworm in te gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Je snapt er echt geen ruk van, hè?![]()
Nou, nog effe doorposten en dan wordt dit het eerste Tanjaloze deel in de reeks.![]()
probeer je iets goed te praten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat snap je toch weinig.
De helft van de tijd slaat NSB-er nergens op.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |