Vragen? .. geen vragen? Mooi!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zover ik weet wel ja, en dat schreef ik er ook bij...
Nou Ik ken die hele APK niet dus hoe kan ik hem mogen?
[..]
Nee die horen meestal niet bij de kusjesbrigade...
[..]
Hoor ik bij de kusjes brigade? En so if i do???? Wat maakt jou dat een fuck uit??
Omdat ik veel mensen hier niet duidelijk vind, gebruik ik vaak deze smiley![]()
Dat was het...
Ik ken zibeel mensen hier niet dus??
Zijn er nog vragen?
Kusjesbrigade oldbiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
Had ik al een kusje aan Tanja gegeven vanavond?
Nee?
Dan alsnog;
Nee, msn gebruiken Tan en ik voor het uitwisselen van onze naaktfoto's.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:34 schreef PC eend het volgende:
Kusjesbrigade oldbie![]()
Daar is msn nou juist voor
Ja ja verkeerd ge qoutequote:
woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Lieve Kimske omdat je zo'n mooie avatar hebt, heb ik hier een cadeautje voor je![]()
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=0Q0L1J0JBZYDO2M2GRCMKYXO3G
Kijk maar uit, anders gaat onze residente Annelies-G met haar NSB-search op zoek naar foute uitspraken van jou over Tanja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:35 schreef golfer het volgende:
Nee, msn gebruiken Tan en ik voor het uitwisselen van onze naaktfoto's.
Begijp het nou eens.![]()
Goed dat je er bent, want we lullen nog steeds over jouquote:
Deed ze bij mij nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, msn gebruiken Tan en ik voor het uitwisselen van onze naaktfoto's.
Begijp het nou eens.![]()
Druk eendje ben je tochquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:38 schreef PC eend het volgende:
Leg jij hetzelf ff uit, zit ik Tanja niet te verdedigen, ben ik met jou bezig![]()
Sorry, jouw cloaca is blijkbaar niet interessant genoeg voor onze Tan., eendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:39 schreef PC eend het volgende:
Deed ze bij mij nooit![]()
Fok is 1 groot complot tegen de eend, ik heb het altijd geweten
Pas maar op, anders ga ik jou nog verdedigenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:43 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Druk eendje ben je tochvalt ook niet mee, dat ophokken. Hou je energie van over.
![]()
Maar ze kunnen een hoop zeggen.. allround ben je![]()
Wrijf het maar in (die cloaca van me)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, jouw cloaca is blijkbaar niet interessant genoeg voor onze Tan., eend![]()
Mens, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Jammer APK en PCeendWil er ook niets meer over kwijt, jammer dat jullie niet de mannen zijn die ik dacht jullie te zijn (en niet allen afzeikers)
![]()
Sorry hoor maar daar komt ie weer...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Jammer APK en PCeendWil er ook niets meer over kwijt, jammer dat jullie niet de mannen zijn die ik dacht jullie te zijn (en niet allen afzeikers)
![]()
Dat viel heus wel meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Deed ze bij mij nooit![]()
Fok is 1 groot complot tegen de eend, ik heb het altijd geweten
Ik vind onze verstandhouding inmiddels zo duidelijk dat ik maar hoef te hinniken en je springt voor me in de bres ... toch??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:48 schreef PC eend het volgende:
Pas maar op, anders ga ik jou nog verdedigen
Ben je weer ongesteld wijffie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:49 schreef Manu82 het volgende:
Ach wees blij, Pinball wil al een keer met je racen in de Jag!!
Volgens mij was ik de enige hier met een NSB-search.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
Kijk maar uit, anders gaat onze residente Annelies-G met haar NSB-search op zoek naar foute uitspraken van jou over Tanja.![]()
Kan niet eens je ben een vent!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die was de eerste keer al nauwlijks grappig!
Hmmmmmmm moek ook nog zoeken naar quote's van Pinball??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enige hier met een NSB-search.
En het viel best mee, wat 'kreng', 'bitch' en 'hoer' voornamelijk, niet veel anders dan de anderen die nu ineens fan zijn.
geen problemen mee, er moet natuurlijk wel wat bewijs zijn voor de gedane aantijgingen! Daarnaast vind ik dat APK zich uitstekend verweerd, voor zover dat nodig is!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmmmmm moek ook nog zoeken naar quote's van Pinball??
Eentje vond ik genoeg, Manu wou wat zien en ik ben niet te beroerd aan zijn wensen te voldoen
( krijg jij lekker de schuld Manu )![]()
Liesje is er weeR!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmmmmm moek ook nog zoeken naar quote's van Pinball??
Eentje vond ik genoeg, Manu wou wat zien en ik ben niet te beroerd aan zijn wensen te voldoen
( krijg jij lekker de schuld Manu )![]()
Manu ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geen problemen mee, er moet natuurlijk wel wat bewijs zijn voor de gedane aantijgingen! Daarnaast vind ik dat APK zich uitstekend verweerd, voor zover dat nodig is!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geen problemen mee, er moet natuurlijk wel wat bewijs zijn voor de gedane aantijgingen! Daarnaast vind ik dat APK zich uitstekend verweerd, voor zover dat nodig is!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:47 schreef Annelies-G het volgende:
Heb een logee , ze is 8, komt van bed, loopt naar de kast , pakt een putje ships en gaat ships eten, waar is die tijd dat kinderen nog een broodje aten met ontbijt![]()
die goede oude tijd, dat m'n friteuse het deed, en ik gewoon patat kon makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:47 schreef Annelies-G het volgende:
Heb een logee , ze is 8, komt van bed, loopt naar de kast , pakt een putje ships en gaat ships eten, waar is die tijd dat kinderen nog een broodje aten met ontbijt![]()
Heb der ff gevraagd "nee, maar hier wel" was haar reactiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:47 schreef Danaa het volgende:
[..]
Doet ze dat bij haarzelf thuis ook altijd?
Gatver , ben jij ook zo een die wanneer die net van zijn nessie komt al vette hap gaat eten ??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die goede oude tijd, dat m'n friteuse het deed, en ik gewoon patat kon maken
niks omturnen, jij bent de favoriet aan het worden, als ze ooit ruzie krijg met haar moeder zegt ze meteen "Ik ga naar Liesje toe". Dus chips, films en laat opblijven en je kunt absoluut niet meer stuk (voorzover dat al konquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb der ff gevraagd "nee, maar hier wel" was haar reactiethuis eet ze s'morgens geen broodje, slechte gewoonte , moet der maar ff een weekie hier houden, even omturnen met die hap
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gatver , ben jij ook zo een die wanneer die net van zijn nessie komt al vette hap gaat eten ??
OMG, komt ze met restje lasagne binnen, wil ze dat nu hebben.............wat'n kind![]()
ahhh viespeukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die goede oude tijd, dat m'n friteuse het deed, en ik gewoon patat kon maken
wel gezellig !!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb der ff gevraagd "nee, maar hier wel" was haar reactiethuis eet ze s'morgens geen broodje, slechte gewoonte , moet der maar ff een weekie hier houden, even omturnen met die hap
Hehehehe dat gebeurd alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niks omturnen, jij bent de favoriet aan het worden, als ze ooit ruzie krijg met haar moeder zegt ze meteen "Ik ga naar Liesje toe". Dus chips, films en laat opblijven en je kunt absoluut niet meer stuk (voorzover dat al kon)
Lasagnaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gatver , ben jij ook zo een die wanneer die net van zijn nessie komt al vette hap gaat eten ??
OMG, komt ze met restje lasagne binnen, wil ze dat nu hebben.............wat'n kind![]()
Als ik het mag vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hehehehe dat gebeurd altis een beetje mijn dochtertje Manu, haar mamma is niet meer ( was mijn beste vriendin) en nu woont ze bij der tante maar ze is hier elke dag
Lust geen Lasagne maar mijn man is er dol op , dan moet je het wel een keer maken he?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hehehehe dat gebeurd altis een beetje mijn dochtertje Manu, haar mamma is niet meer ( was mijn beste vriendin) en nu woont ze bij der tante maar ze is hier elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |