quote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft al iemand die opname van het radioprogramma van gisteren?
Pfff ... vind je het nodigquote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef Gert het volgende:
Kunnen we hier ook verder met Gert Timmerman?![]()
AUB niet zeg, wat een geëmmer in dat topic, laat dat lekker een apart topic blijven. En het zou off-topic zijn, want Gert Timmerman zat in BBH en dit topic gaat over BB5.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef Gert het volgende:
Kunnen we hier ook verder met Gert Timmerman?![]()
Oei, nee, off topic, stel je voor.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
AUB niet zeg, wat een geëmmer in dat topic, laat dat lekker ee apart topic blijven. EN het zou off-topic zijn, want Gert Timmerman zat in BBH en dit topic gaat over BB5.
Eggg wellll. dan krijgt flugeltje weer spontaan een hyperventilatie-aanval. En dan moet ik haar weer uitschelden enzo...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, nee, off topic, stel je voor.
Straks krijgen we nog trammelant met De Mods!
afhankelijk waar je meetquote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je nu gelijk begint met je maten enzo, dan heb je dat alvast gehad
daar zijn er gewoon een heleboel vanquote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
vanwaar al die mensen van boven de 40 hier![]()
Zal je nog raar van opkijken, wat de leeftijd was bij BB5. [POLL] Wat is de leeftijd van de BB-fanquote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
Heb gestemd, en nu ga ik spinnen..!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal je nog raar van opkijken, wat de leeftijd was bij BB5. [POLL] Wat is de leeftijd van de BB-fan
Ben der nog niet bovenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
Tanja is vast bij iemand die haar veeeeeel harder nodig heeft. Ik gok op een heel lief klein meiske!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Kaat38 het volgende:
Waar is Tanja als je haar nodig hebt, taaaaaaaaaaaanja, je hebt mail via je bbtanja site!
zou ik ff doorgeven namens iemand![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Kaat38 het volgende:
Waar is Tanja als je haar nodig hebt, taaaaaaaaaaaanja, je hebt mail via je bbtanja site!
zou ik ff doorgeven namens iemand![]()
haha yep oa, ze slaapt nu lekker....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Kimske het volgende:
[..]
Tanja is vast bij iemand die haar veeeeeel harder nodig heeft. Ik gok op een heel lief klein meiske!![]()
![]()
![]()
Vroeger dacht ik ook dat je boven de 40 met een pijp op de bank naar de wiekentkwis of zoiets ging zitten kijken...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Kimske het volgende:
[..]
Tanja is vast bij iemand die haar veeeeeel harder nodig heeft. Ik gok op een heel lief klein meiske!![]()
![]()
![]()
die is gisteren al ritueel verbrandquote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef tann het volgende:
[..]
kzie overal uuuuuh...
...suikeroompjes
![]()
snie goed gegaan dan manu........uuuuh....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die is gisteren al ritueel verbrand![]()
![]()
hij claimde dat hij die avater 'ownde' en ja.. das vragen om kloongedrag hequote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef tann het volgende:
[..]
kzie overal uuuuuh...
...suikeroompjes
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:46 schreef Ilmagnifico het volgende:
Hay Tann
Hier nog een nieuwe. Ik heb met veel bewondering naar je gekeken tijdens BB. Als ik er tijdens mijn zwangerschappen ingezeten had , hadden ze allemaal een vrijwillige exit gevraagd. En och je kunt de goremonen altijd nog de schuld geven van je minder mooie reakties. Jaja er zullen er nog een aantal aan je denken als ze net bevallen zijn cker weten.
latersszzz
SO denkt wel meer.....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Kimske het volgende:
[..]
hij claimde dat hij die avater 'ownde' en ja.. das vragen om kloongedrag he
Je gunt ze geen misselijkheid tijdens de eerste weken???????????quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef tann het volgende:
[..]
dank je wel!!niet alleen na de bevalling ook tijdens, kdenk na een week of 32.....
![]()
dat moet ook nog blijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef Kimske het volgende:
[..]
en dat voor iemand met 2 hersencellen![]()
uuuuuuuh nee, gun ik ze niet eigelijk.....ook geen maagzuur.....maar khoop alleen dat als ze het krijgen ff terug denken, vooral als ze trek hebben maar niet teveel kunnen eten ineens....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Je gunt ze geen misselijkheid tijdens de eerste weken???????????
mevr van de tonnekreek heeft et erg druk, kheb wel es gebeld over wat dingetjes en dan neemt ze altijd ff de tijd..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
Wat ik me afvraag Tanja: Hoor je nog wel eens wat van Hummie of de andere BB bonzen?
iedereen heeft tegenwoordig een woordenboek of spellingscontrole in word....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
iemand die suikeroom kan spellen zonder fouten, moet wel enige vorm van hersens hebben
waar is je gevoel voor humor?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef Kimske het volgende:
[..]
en dat voor iemand met 2 hersencellen![]()
daar heb jij weer een puntje!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef tann het volgende:
[..]
iedereen heeft tegenwoordig een woordenboek of spellingscontrole in word....![]()
tov jou is die ver te zoeken, want ik vind het een beetje flauw allemaal maar als jij erom kan lachen dan maakt het mij verder ook niet uit, doe je ding verder yo!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Shirley het volgende:
Ik kom weer even een tvptje plaatsen.
Issie ook!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef tann het volgende:
[..]
amen....kvind jouw avater mooier dan die van S![]()
Wat heb jij precies gedaan dat die mutsen hier het allemaal zo op je begrepen hebben?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Suikeroom het volgende:
tov jou is die ver te zoeken, want ik vind het een beetje flauw allemaal maar als jij erom kan lachen dan maakt het mij verder ook niet uit, doe je ding verder yo!![]()
over Gert gesprokenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Shirley het volgende:
Nee Gert niet. Al was die kleine dikke Belg best sexy.
Yep, ze is geen lid hier dus zou ik het even melden! Heb je het ontvangen?quote:
kheb haar een beetje een lange mail terug gestuurd, nog geen reactie gehad maar ze zal nog wel aant lezen zijn, mn moeder heeft ook al ff gereageerd....quote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, ze is geen lid hier dus zou ik het even melden! Heb je het ontvangen?
Lieve groetels van Kaat.
Goeie vraagquote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gedaan dat die mutsen hier het allemaal zo op je begrepen hebben?
Dat swahili-nederlands is weliswaar erg irritant, maar dat lijkt me geen reden om maar met zijn allen suf te zieken, de meesten hier zijn nu eenmaal geen 14 meer.
Heb je ze allemaal een keer goed beledigd of zo, of is het iets anders?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gedaan dat die mutsen hier het allemaal zo op je begrepen hebben?
Dat swahili-nederlands is weliswaar erg irritant, maar dat lijkt me geen reden om maar met zijn allen suf te zieken, de meesten hier zijn nu eenmaal geen 14 meer.
Ik ben niet de enige die dit topic dood kan slaanquote:
Als ik zo in de AT kijk lijkt dat er wel op ja....quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dit topic dood kan slaan![]()
Mis ik weer watquote:Op maandag 20 februari 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik zo in de AT kijk lijkt dat er wel op ja....![]()
Die was de eerste keer al nauwlijks grappig, maar goed stel dat dat wèl je humor is, waarom zet je tann of shirley of mij dan niet een keer in de fik? Je andere hobby is zeker heel toevallig caramel?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Manu82 het volgende:
Wil je mij geen muts noemen, heb gewoon als hobbie Ritueel verbranden..
![]()
En moeilijker dan verwacht.quote:
Zeg, wat heb ik hiermee te maken? Hou mij erbuitenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die was de eerste keer al nauwlijks grappig, maar goed stel dat dat wèl je humor is, waarom zet je tann of shirley of mij dan niet een keer in de fik? Je andere hobby is zeker heel toevallig caramel?
Was jij niet die malloot die Joost niet achterbaks vond?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die was de eerste keer al nauwlijks grappig, maar goed stel dat dat wèl je humor is, waarom zet je tann of shirley of mij dan niet een keer in de fik? Je andere hobby is zeker heel toevallig caramel?
Aah ok, ik schrok alquote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jankbal...ik bedoel dat mijn naam verdacht veel in de AT voorkomt momenteel.
![]()
Geen idee......ik vond hem reteirritant, maar achterbaksquote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Ilmagnifico het volgende:
hoeveel afleveringen of streams heb je niet gezien als je Joost niet achterbaks vindt???????????/
het spijt me als ik je spot inneemquote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je brandstapel 'grap'? Vind je hem zelf nu ook ineens niet leuk meer?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef Manu82 het volgende:
Was jij niet die malloot die Joost niet achterbaks vond?
We hebben een naam!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef tann het volgende:
[..]
over Gert gesproken
2GERT, wat vind je van Tijn, Floris, Gijs, Thymen of Timon........?![]()
4 keer is genoeg, komt later wel een keer terug, Keep tha soul alive!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je brandstapel 'grap'? Vind je hem zelf nu ook ineens niet leuk meer?
Maarreh, niet afdwalen, wat heeft Suikeroom jou aangedaan?
Hoeveel weken had jij er over gedaan om je te registreren? 4?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Ilmagnifico het volgende:
hoeveel afleveringen of streams heb je niet gezien als je Joost niet achterbaks vindt???????????/
Jaja.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
4 keer is genoeg, komt later wel een keer terug, Keep tha soul alive!
wat zijn we weer vriendelijk!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoeveel weken had jij er over gedaan om je te registreren? 4?
Flikker op naar je kutfriesland, domme muts.
Hou je bek eens dicht over Friesland, lamzak!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je me nu nog een keer dame noemt, schop ik Suikeroom in je reetquote:Op maandag 20 februari 2006 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jaja.![]()
Maar het was dus niet persoonlijk tegen Suikeroom begrijp ik, maar gewoon een beetje meelopen met de andere dames?
Ik ben er alquote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gedraag je dan niet als een juffertje en geef gewoon antwoord.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Manu82 het volgende:
Als je me nu nog een keer dame noemt, schop ik Suikeroom in je reet
Al die opgekropte aggressie tssskquote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je me nu nog een keer dame noemt, schop ik Suikeroom in je reet
Het schijnt Gert Timmermans ookquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef Gert het volgende:
't Is zo simpel: Friesland sucks, en suikeroom ook.![]()
Ik vind/vond suikeroom gewoon een irritant mannetje en dat heeft geen fuck ergens anders mee te makenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gedraag je dan niet als een juffertje en geef gewoon antwoord.
Wel graag binnen dit forum houden die informatie.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Ilmagnifico het volgende:
kutfriesland en friesland sucks
het is hier zo slecht nog niet
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Ilmagnifico het volgende:
je mag zeker niet vertellen welke naam....quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben een naam!![]()
We moesten dit weekend een eind rijden voor familiebezoek, en hebben er onderweg eentje verzonnen. Maar hartelijk dank voor het meedenken.![]()
Als jij ooit nog eens een kleine hooligan krijgt, dan zit je in ieder geval niet om namen verlegen.
Nou, niet zo duidelijk als ik graag zou willen, maar hier kan ik tenminste iets mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind/vond suikeroom gewoon een irritant mannetje en dat heeft geen fuck ergens anders mee te maken
bijna....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, niet zo duidelijk als ik graag zou willen, maar hier kan ik tenminste iets mee.![]()
Wel jammer van dat 'fuck', dat is geen taal voor een dame.![]()
Bang dat ze weer naar Rotterdam komen?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel graag binnen dit forum houden die informatie.![]()
Als de Duiters er achter komen willen ze het nooit meer van ons overnemen.
Ik weet niet of bang het juiste woord is. Ik ben wel weer een beetje uitgekeken op de koopgoot, en Zuid kan ook wel een grote schoonmaak gebruiken.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Manu82 het volgende:
Bang dat ze weer naar Rotterdam komen?![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:08 schreef tann het volgende:
[..]
je mag zeker niet vertellen welke naam....
Gert Junior is zeker ook geen optie meer nu?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef Gert het volgende:nog ff niet (sorry Pinbaal), maar het wordt geen Suikeroom.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gert Junior is zeker ook geen optie meer nu?
Je hebt het toch niet over mij he?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
Zo, het was ff gezellig hier. Stelletje malloten.
Als je je aangesproken voelt...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij he?![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Annelies-G het volgende:
Ben ff de Tanja topic tijdens haar verblijf in het huis aan het lezen, men o men wat zijn sommige Fokkers 180 graden omgedraaid.
Weet wel dat wanneer ik mij zo had geuit als sommige fokkers hiero??? ik niet eens mijn woorden aan Tanja durvde te laten zien, ben ik blij altijd wel iets positiefs in elk bewoner te hebben gezien
Jij zegt net dat je streamverslagen aan het lezen bentquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Annelies-G het volgende:
Ben ff de Tanja topic tijdens haar verblijf in het huis aan het lezen, men o men wat zijn sommige Fokkers 180 graden omgedraaid.
Weet wel dat wanneer ik mij zo had geuit als sommige fokkers hiero??? ik niet eens mijn woorden aan Tanja durvde te laten zien, ben ik blij altijd wel iets positiefs in elk bewoner te hebben gezien
Ja dat maakt het er een stuk gezelliger opquote:
WAS.....vond het niet boeiend genoeg, wat daar stond had ik zelf al wel meegekregen CQ gezien maar die tanja topic tijdens haar verblijf in het huis is wel heavy, ben der nog wel ff zoet meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zegt net dat je streamverslagen aan het lezen bent
Nee, van mij hoef je nu te niet verwachten dat ik het gezellig maak hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat maakt het er een stuk gezelliger op
Mooie tittn zegt mijn man hehehehequote:
oke hier een oppepper:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat maakt het er een stuk gezelliger op
Zit dan niet zo te zeikenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, van mij hoef je nu te niet verwachten dat ik het gezellig maak hoor
Post eens wat leuke uitspraken hier neer dan, Tanja kan er wel tegenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
WAS.....vond het niet boeiend genoeg, wat daar stond had ik zelf al wel meegekregen CQ gezien maar die tanja topic tijdens haar verblijf in het huis is wel heavy, ben der nog wel ff zoet mee
Tan wel maar jij ook ?? :pquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Post eens wat leuke uitspraken hier neer dan, Tanja kan er wel tegen
Heb je mij dat zijn doen danquote:
Waar bemoei jij je mee?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zijn we allemaal vriendelijk vanavond... NOT!
Neem het niet allemaal zo serieus zeg! Lighten up, het is een Tanja topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je mij dat zijn doen dan
Dat zou niet gezellig zijn![]()
Mooie foto van Tanja, inderdaad.quote:
Doe ik dat danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neem het niet allemaal zo serieus zeg! Lighten up, het is een Tanja topic.
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe ik dat dan![]()
Ik vind jou wel lief hoor![]()
Probeer ik het een beetje gezellig te maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
En nu ga ik slapen.
Morgen een nieuwe pogingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Probeer ik het een beetje gezellig te maken...
Heb ik haar ook verrot gescholden dan?quote:
zooo wat ben jij je ff volwassen aan het gedragen zegquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef Gert het volgende:
't Is zo simpel: Friesland sucks, en suikeroom ook.![]()
Heavy !!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:40 schreef APK het volgende:
Lieve Tanja, twee woorden:
FLIKKER OP!
Vuile aandachtsgeile jankzak.
Ja, je hele zwangerschap is verpest omdat je nu weet dat het een meisje wordt.
'Zeg het dan twee weken voor de bevalling ofzo'.![]()
'God wat zullen de mensen nu teleurgesteld zijn.'![]()
'Als ik kijker zou zijn zou ik niet weer eerder kijken dan in oktober'![]()
Doodsverwensingen mogen hier niet, maar mijn afkeer van deze sociaal gehandicapte mentale steuntrekker begint bijbelse proporties aan te nemen.
Iets met een kruis ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe poging![]()
Welterusten.
Ach wees blij, Pinball wil al een keer met je racen in de Jag!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zooo wat ben jij je ff volwassen aan het gedragen zegje bent duidelijk niet iemand van de inhoud maar meer van de kretologie... misschien is legologie iets voor jou, dat is de kunst van het niets zeggen, of in de volksmond je bek houden
![]()
ik neem het je verder niet kwalijk hoor.. jouw beperkingen zeggen verder ook niks over mij![]()
Noopz lekker ding, heb nog niks van je kunnen vinden over Tanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb ik haar ook verrot gescholden dan?![]()
Dacht dat ik alleen Lieske en Joost deed!
Suikeroom??? voeg me toe aan je msn :pquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zooo wat ben jij je ff volwassen aan het gedragen zegje bent duidelijk niet iemand van de inhoud maar meer van de kretologie... misschien is legologie iets voor jou, dat is de kunst van het niets zeggen, of in de volksmond je bek houden
![]()
ik neem het je verder niet kwalijk hoor.. jouw beperkingen zeggen verder ook niks over mij![]()
is dat diezelfde gast die nu een bakje nodig heeft voor het slijm? ach ja de wereld zit vol met hypocriete mensen, die moet je gewoon negerenquote:
Ik ben toch vrij constant geweest in mijn afzeiken van Lieske en Joostquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is dat diezelfde gast die nu een bakje nodig heeft voor het slijm? ach ja de wereld zit vol met hypocriete mensen, die moet je gewoon negeren![]()
Weet je zeker dat dat van APK is, zou een van zijn langste posts zijn volgens mij en allerlei beledigingen zonder 'quote:
Eerlijk is eerlijk, vond het ook een vage reactie van Tan maar om zo grof te zijn ???? neuh ben idd GEEN echte fokker en proud off itquote:
aight props voor jouquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben toch vrij constant geweest in mijn afzeiken van Lieske en Joost
Als Tanja iemand lief vind, dan issie vogelvrijquote:
heb al aardig wat posts gezien metquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat van APK is, zou een van zijn langste posts zijn volgens mij en allerlei beledigingen zonder ''
Dat waren de hormonen.quote:
waar komt tog die Joost fascinatie vandaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb al aardig wat posts gezien met
JOOST MOET DOOD
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb al aardig wat posts gezien met
JOOST MOET DOOD
Dus je was er welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat waren de hormonen.
Zoek je ook nog even de ommekeer op, waar ik Tanja geniaal noem en later zeg dat er geen reet meer aan is nadat ze vertrokken is.
Ik kan trouwens weer een adresje doorstrepen waar ik tijdens een eventuele oorlog onder kan duiken.
Ik ben zoiemand die probeert alles te lezen ipv met een domme 'BEW' binnen te komen wandelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:05 schreef PC eend het volgende:
Dus je was er wel
-edit- vrij lange post ook weer
Dan heb je nog mazzel, want anderen blijven maar teruglezenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben zoiemand die probeert alles te lezen ipv met een domme 'BEW' binnen te komen wandelen.![]()
Vond het gewoon een vervelend mannetje, vanaf de eerste dag dat ik BB keek. Moet er wel bij zeggen dat ik dat soms even uit het oog verloor als ik met Lieske bezig was!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waar komt tog die Joost fascinatie vandaan?![]()
Heheheheh en toch mag ik APK wel, in tegenstelling to vele fokker geloof ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat waren de hormonen.
Zoek je ook nog even de ommekeer op, waar ik Tanja geniaal noem en later zeg dat er geen reet meer aan is nadat ze vertrokken is.
Ik kan trouwens weer een adresje doorstrepen waar ik tijdens een eventuele oorlog onder kan duiken.
Moeten ze lekker doen, ik schaam mij nergens voor en bovendien kan zij zich prima tegen mij verdedigen. Dat heeft ze inmiddels wel bewezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
Dan heb je nog mazzel, want anderen blijven maar teruglezen![]()
in your dreams!!!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat ik dat soms even uit het oog verloor als ik met Lieske bezig was!
Ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Bij haar zou ik wel durven onderduiken.
Slijmbal.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:15 schreef Annelies-G het volgende:
Heheheheh en toch mag ik APK wel, in tegenstelling to vele fokker geloof ik
hehe ... lastig zo'n complimentjequote:
Was dat het danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:29 schreef Mabelle het volgende:
[..]
hehe ... lastig zo'n complimentje![]()
jij vraagt wel erg vaak naar de bekende wegquote:
Jij blijft altijd vaag over de bekende wegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij vraagt wel erg vaak naar de bekende wegblijf gewoon in je vijver en het brood drijft vanzelf naar je toe
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
Ik zag wel dat het geen compliment was, maar wou het helder krijgen voor de anderen
dat een dergelijk complimentje lastig is waardoor je terug komt met slijmbal. Ik vond het even grappig. pfff dat ik het uitleg zegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:15 schreef Annelies-G het volgende:
Heheheheh en toch mag ik APK wel, in tegenstelling to vele fokker geloof ik
immer geradeausquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij blijft altijd vaag over de bekende weg![]()
Dat komt omdat niet zoveel mensen hier duidelijk zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:37 schreef Mabelle het volgende:
[..]
<- is toch wel 1 van je favo smilie's te noemen.
Was me niet eens opgevallenquote:Maar fijn dat je de even uitlegt voor anderen omdat ik een verkeerde quote gebruikte.![]()
quote:ik doelde op:
[..]
dat een dergelijk complimentje lastig is waardoor je terug komt met slijmbal. Ik vond het even grappig. pfff dat ik het uitleg zeg![]()
PC eend to the rescue, dat ik dat nog mag meemaken!quote:
Heb ik veel te vaak al moeten doen manquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
PC eend to the rescue, dat ik dat nog mag meemaken!![]()
Ja ... dat is een feitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
Dat komt omdat niet zoveel mensen hier duidelijk zijn![]()
Je hebt gelijk ... ik ookquote:![]()
![]()
Daar doelde ik ook op, ten eerste was het sarcasme, ten tweede mogen vele fokkers hem wel zover ik weet.... Of hoor jij soms bij de kusjesbrigade
Dat waardeer ik ten zeerstequote:Pfff dat ik het uitleg zeg![]()
Vele fokkers mogen hem wel? Horen die bij de kusjes brigade? Omdat veel mensen hier niet duidelijk zijn? en dus....????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat komt omdat niet zoveel mensen hier duidelijk zijn![]()
[..]
Was me niet eens opgevallen![]()
[..]![]()
![]()
Daar doelde ik ook op, ten eerste was het sarcasme, ten tweede mogen vele fokkers hem wel zover ik weet.... Of hoor jij soms bij de kusjesbrigade
Pfff dat ik het uitleg zeg![]()
Ik vind dit ook niet erg duidelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:54 schreef Mabelle het volgende:
[quote]
Ja ... dat is een feitzo ook ik, die moet uitleggen en niet in een oneliner duidelijk kan zijn.
Ja op zijn tijd....quote:Je hebt gelijk ... ik ooken ik hou ook van kusjes en zwaai ook gezellig op zijn tijd
![]()
Ik waardeer dat ook in jouquote:Dat waardeer ik ten zeerste![]()
en als er nog iets niet duidelijk is dan zeg je het maar.. dan leg ik het even uit.
![]()
![]()
OMG niet jijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vele fokkers mogen hem wel? Horen die bij de kusjes brigade? Omdat veel mensen hier niet duidelijk zijn? en dus....????Leg uit asjebl
Jawel ik weerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG niet jij![]()
Ik lig helemaal dubbel hier
nee ... jij schrijft volle zalenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:03 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dit ook niet erg duidelijkwant veel meer als oneliners heb ik nog niet gezien van je
nee he ... we stoppen met uitleggen anders snappen we het straks allebei niet meer.quote:Ik waardeer dat ook in jou
Maar leg jij mij maar even niks meer uit, want het word steeds onduidelijker
Euhm ... wat mij betreft zijn we gezellig aan het grappenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jawel ik weerIk dacht kom even dit topic weer even naar de misverstanden topic helpen
![]()
En ja ik heb terug gelezen maar zal vast wel weer verkeerd gelezen?![]()
leg uitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
Maar dit is toch het Tanja topic?????![]()
![]()
![]()
Ja ik kan een aardig lappie schrijven hoor, als ik echt wil, maar dan moet het wel ergens over gaan wat me interesseertquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:08 schreef Mabelle het volgende:
[..]
nee ... jij schrijft volle zalenwanneer het bij de eerste oneliner onduidelijk wordt
knal je je favootje neer ->
![]()
Dealquote:nee he ... we stoppen met uitleggen anders snappen we het straks allebei niet meer.![]()
![]()
We zijn in afwachting van Tanja en de zaal doet ff wat voor zichzelfquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
Maar dit is toch het Tanja topic?????![]()
![]()
![]()
Hmmm ik heb er geen kracht meer voorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:09 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Euhm ... wat mij betreft zijn we gezellig aan het grappen... waarover eigenlijk
PC eend, leg jij het even uit
![]()
Lieve Kimske omdat je zo'n mooie avatar hebt, heb ik hier een cadeautje voor jequote:
Zover ik weet wel ja, en dat schreef ik er ook bij...quote:
Nee die horen meestal niet bij de kusjesbrigade...quote:Horen die bij de kusjes brigade?
Omdat ik veel mensen hier niet duidelijk vind, gebruik ik vaak deze smileyquote:Omdat veel mensen hier niet duidelijk zijn? en dus....????Leg uit asjebl
ja om hoe laat mag ik je morgen komen voeren, en ehh bruin of wit brood?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja om hoe laat mag ik je morgen komen voeren, en ehh bruin of wit brood?![]()
Vragen? .. geen vragen? Mooi!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zover ik weet wel ja, en dat schreef ik er ook bij...
Nou Ik ken die hele APK niet dus hoe kan ik hem mogen?
[..]
Nee die horen meestal niet bij de kusjesbrigade...
[..]
Hoor ik bij de kusjes brigade? En so if i do???? Wat maakt jou dat een fuck uit??
Omdat ik veel mensen hier niet duidelijk vind, gebruik ik vaak deze smiley![]()
Dat was het...
Ik ken zibeel mensen hier niet dus??
Zijn er nog vragen?
Kusjesbrigade oldbiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
Had ik al een kusje aan Tanja gegeven vanavond?
Nee?
Dan alsnog;
Nee, msn gebruiken Tan en ik voor het uitwisselen van onze naaktfoto's.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:34 schreef PC eend het volgende:
Kusjesbrigade oldbie![]()
Daar is msn nou juist voor
Ja ja verkeerd ge qoutequote:
woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Lieve Kimske omdat je zo'n mooie avatar hebt, heb ik hier een cadeautje voor je![]()
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=0Q0L1J0JBZYDO2M2GRCMKYXO3G
Kijk maar uit, anders gaat onze residente Annelies-G met haar NSB-search op zoek naar foute uitspraken van jou over Tanja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:35 schreef golfer het volgende:
Nee, msn gebruiken Tan en ik voor het uitwisselen van onze naaktfoto's.
Begijp het nou eens.![]()
Goed dat je er bent, want we lullen nog steeds over jouquote:
Deed ze bij mij nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, msn gebruiken Tan en ik voor het uitwisselen van onze naaktfoto's.
Begijp het nou eens.![]()
Druk eendje ben je tochquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:38 schreef PC eend het volgende:
Leg jij hetzelf ff uit, zit ik Tanja niet te verdedigen, ben ik met jou bezig![]()
Sorry, jouw cloaca is blijkbaar niet interessant genoeg voor onze Tan., eendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:39 schreef PC eend het volgende:
Deed ze bij mij nooit![]()
Fok is 1 groot complot tegen de eend, ik heb het altijd geweten
Pas maar op, anders ga ik jou nog verdedigenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:43 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Druk eendje ben je tochvalt ook niet mee, dat ophokken. Hou je energie van over.
![]()
Maar ze kunnen een hoop zeggen.. allround ben je![]()
Wrijf het maar in (die cloaca van me)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, jouw cloaca is blijkbaar niet interessant genoeg voor onze Tan., eend![]()
Mens, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Jammer APK en PCeendWil er ook niets meer over kwijt, jammer dat jullie niet de mannen zijn die ik dacht jullie te zijn (en niet allen afzeikers)
![]()
Sorry hoor maar daar komt ie weer...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
Jammer APK en PCeendWil er ook niets meer over kwijt, jammer dat jullie niet de mannen zijn die ik dacht jullie te zijn (en niet allen afzeikers)
![]()
Dat viel heus wel meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Deed ze bij mij nooit![]()
Fok is 1 groot complot tegen de eend, ik heb het altijd geweten
Ik vind onze verstandhouding inmiddels zo duidelijk dat ik maar hoef te hinniken en je springt voor me in de bres ... toch??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:48 schreef PC eend het volgende:
Pas maar op, anders ga ik jou nog verdedigen
Ben je weer ongesteld wijffie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:49 schreef Manu82 het volgende:
Ach wees blij, Pinball wil al een keer met je racen in de Jag!!
Volgens mij was ik de enige hier met een NSB-search.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
Kijk maar uit, anders gaat onze residente Annelies-G met haar NSB-search op zoek naar foute uitspraken van jou over Tanja.![]()
Kan niet eens je ben een vent!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die was de eerste keer al nauwlijks grappig!
Hmmmmmmm moek ook nog zoeken naar quote's van Pinball??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enige hier met een NSB-search.
En het viel best mee, wat 'kreng', 'bitch' en 'hoer' voornamelijk, niet veel anders dan de anderen die nu ineens fan zijn.
geen problemen mee, er moet natuurlijk wel wat bewijs zijn voor de gedane aantijgingen! Daarnaast vind ik dat APK zich uitstekend verweerd, voor zover dat nodig is!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmmmmm moek ook nog zoeken naar quote's van Pinball??
Eentje vond ik genoeg, Manu wou wat zien en ik ben niet te beroerd aan zijn wensen te voldoen
( krijg jij lekker de schuld Manu )![]()
Liesje is er weeR!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmmmmm moek ook nog zoeken naar quote's van Pinball??
Eentje vond ik genoeg, Manu wou wat zien en ik ben niet te beroerd aan zijn wensen te voldoen
( krijg jij lekker de schuld Manu )![]()
Manu ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geen problemen mee, er moet natuurlijk wel wat bewijs zijn voor de gedane aantijgingen! Daarnaast vind ik dat APK zich uitstekend verweerd, voor zover dat nodig is!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geen problemen mee, er moet natuurlijk wel wat bewijs zijn voor de gedane aantijgingen! Daarnaast vind ik dat APK zich uitstekend verweerd, voor zover dat nodig is!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:47 schreef Annelies-G het volgende:
Heb een logee , ze is 8, komt van bed, loopt naar de kast , pakt een putje ships en gaat ships eten, waar is die tijd dat kinderen nog een broodje aten met ontbijt![]()
die goede oude tijd, dat m'n friteuse het deed, en ik gewoon patat kon makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:47 schreef Annelies-G het volgende:
Heb een logee , ze is 8, komt van bed, loopt naar de kast , pakt een putje ships en gaat ships eten, waar is die tijd dat kinderen nog een broodje aten met ontbijt![]()
Heb der ff gevraagd "nee, maar hier wel" was haar reactiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:47 schreef Danaa het volgende:
[..]
Doet ze dat bij haarzelf thuis ook altijd?
Gatver , ben jij ook zo een die wanneer die net van zijn nessie komt al vette hap gaat eten ??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die goede oude tijd, dat m'n friteuse het deed, en ik gewoon patat kon maken
niks omturnen, jij bent de favoriet aan het worden, als ze ooit ruzie krijg met haar moeder zegt ze meteen "Ik ga naar Liesje toe". Dus chips, films en laat opblijven en je kunt absoluut niet meer stuk (voorzover dat al konquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb der ff gevraagd "nee, maar hier wel" was haar reactiethuis eet ze s'morgens geen broodje, slechte gewoonte , moet der maar ff een weekie hier houden, even omturnen met die hap
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gatver , ben jij ook zo een die wanneer die net van zijn nessie komt al vette hap gaat eten ??
OMG, komt ze met restje lasagne binnen, wil ze dat nu hebben.............wat'n kind![]()
ahhh viespeukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die goede oude tijd, dat m'n friteuse het deed, en ik gewoon patat kon maken
wel gezellig !!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb der ff gevraagd "nee, maar hier wel" was haar reactiethuis eet ze s'morgens geen broodje, slechte gewoonte , moet der maar ff een weekie hier houden, even omturnen met die hap
Hehehehe dat gebeurd alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niks omturnen, jij bent de favoriet aan het worden, als ze ooit ruzie krijg met haar moeder zegt ze meteen "Ik ga naar Liesje toe". Dus chips, films en laat opblijven en je kunt absoluut niet meer stuk (voorzover dat al kon)
Lasagnaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gatver , ben jij ook zo een die wanneer die net van zijn nessie komt al vette hap gaat eten ??
OMG, komt ze met restje lasagne binnen, wil ze dat nu hebben.............wat'n kind![]()
Als ik het mag vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hehehehe dat gebeurd altis een beetje mijn dochtertje Manu, haar mamma is niet meer ( was mijn beste vriendin) en nu woont ze bij der tante maar ze is hier elke dag
Lust geen Lasagne maar mijn man is er dol op , dan moet je het wel een keer maken he?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hehehehe dat gebeurd altis een beetje mijn dochtertje Manu, haar mamma is niet meer ( was mijn beste vriendin) en nu woont ze bij der tante maar ze is hier elke dag
Die vond een 12 jaar jongere dame interesanter dan zijn vrouw en kinderen , die heeft het gezin verlaten toen ze anderhalf jaar wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef Danaa het volgende:
[..]
Als ik het mag vragenWaar is haar vader?
Ja kloptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je had toch ook een keer een foto van jullie samen gepost en toen vroeg ik nog of het je nichtje was toch?
Ahh wat ben je toch een poepie voor je mannetjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lust geen Lasagne maar mijn man is er dol op , dan moet je het wel een keer maken he?liefde van de man gaat uiteraard door de maag , kan goed koken dus moet ie wel heeeeeeeeeeel veel van me houden hehehehehe
ahh gossiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die vond een 12 jaar jongere dame interesanter dan zijn vrouw en kinderen , die heeft het gezin verlaten toen ze anderhalf jaar was
Ja inderdaad kan ik me ook nog herinnerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je had toch ook een keer een foto van jullie samen gepost en toen vroeg ik nog of het je nichtje was toch?
jij bent GOOOEEDDDDquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mensen zeggen dan dat ik niet oplet
Noop, maar ze heeft er geen last van hoor ( voor zover ik kan beoordelen)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:01 schreef Danaa het volgende:
[..]
ahh gossieze ziet hem nu nooit meer?
.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Noop, maar ze heeft er geen last van hoor ( voor zover ik kan beoordelen)
tot straks en succes met schoonmakenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:06 schreef Danaa het volgende:
Nou ik ga er maar weer eens vandoor ik ga het hele huis eens even onder handen nemen !! tot strakjes denk ik wel weer
Poetze Danaaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:06 schreef Danaa het volgende:
Nou ik ga er maar weer eens vandoor ik ga het hele huis eens even onder handen nemen !! tot strakjes denk ik wel weer
Dankje!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tot straks en succes met schoonmaken
weer was gisteren winderig en nu schijnt de zon geloof ik en ik denk dat we vanavond weer pasta eten! Doen we altijd de dag nadat we wraps hebben gegetenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:07 schreef Annelies-G het volgende:
Manu !! hoe ist weer daar overzeehier is het donker en grijs maar wel droog
( en wat eten jullie vandaag, om maar ff bij de topic te blijven )![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weer was gisteren winderig en nu schijnt de zon geloof ik en ik denk dat we vanavond weer pasta eten! Doen we altijd de dag nadat we wraps hebben gegeten
Voelt zich niet aangesprokenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:19 schreef Gert het volgende:
Den Haag, vanochtend vroeg: 4 graden, grijs
A'dam, vanochtend wat later: 4 graden, grijs
Op het menu vanavond: Pad Thai.
Gisteren: zeewolffilet omwikkeld met seranoham, sla, aardappels
Van de week ga ik weer een serieuze poging doen om culinair in de pas te lopen bij Tanja, want dit gaat nergens meer over.
Wat zijn jullie vervelend trouwens, als Tanja er niet is. Niet doorheen te komen, dat gezeur van vannacht.![]()
Als Tanja er niet is weten wij pas wat we missenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:19 schreef Gert het volgende:
<knip>
Wat zijn jullie vervelend trouwens, als Tanja er niet is. Niet doorheen te komen, dat gezeur van vannacht.![]()
Gezellig, maar ben bang dat er niet zoveel praters zijn deze ochtend het is erg rustigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:28 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 komt ook weer eens even hier op de koffie![]()
Meestal overdag dat kloptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef Danaa het volgende:
[..]
Gezellig, maar ben bang dat er niet zoveel praters zijn deze ochtend het is erg rustig
's avonds ben ik er nooit zo vaak of juist wel maar dan meng ik me meestal niet in de gesprekken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal overdag dat klopt
's avonds niet, maar dan is het soms nogal harde sfeer hier, dan kijk ik liever langs de zijlijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:26 schreef Danaa het volgende:
Ja hoor ik ben weer klaar voor vandaag in huis, nu lekker met de laptop op de bank..
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hallo Hallo, ben jij er ook nogsteeds
Hier hetzelfde! Lekker bakkie koffie erbij, stokbroodje kaas uit de oven, laptopje op schoot, Kimske is er klaar voor!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:26 schreef Danaa het volgende:
Ja hoor ik ben weer klaar voor vandaag in huis, nu lekker met de laptop op de bank..
Ooh wat lekker dat stokbroodje! Ja lekker op de bank met de laptop. We gaan lekker relaxen en de grote computer laten we lekker uitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef Kimske het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! Lekker bakkie koffie erbij, stokbroodje kaas uit de oven, laptopje op schoot, Kimske is er klaar voor!
Waarvoor?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef Kimske het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! Lekker bakkie koffie erbij, stokbroodje kaas uit de oven, laptopje op schoot, Kimske is er klaar voor!
Hmmmmm Lies pakt der monitor, toetsenbord en gaat relaxen op de bank.......shit shit shit, kabel is te kort @%@^%@^%@^@$^&%(^%$quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:46 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ooh wat lekker dat stokbroodje! Ja lekker op de bank met de laptop. We gaan lekker relaxen en de grote computer laten we lekker uit
Als je gewoon blijt zitten waar je zit ben je nogsteeds even gezelligquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmmm Lies pakt der monitor, toetsenbord en gaat relaxen op de bank.......shit shit shit, kabel is te kort @%@^%@^%@^@$^&%(^%$![]()
kzit al een tijdje mee te lezen onder het schoonmaken, zit op Jos te wachten, madame slaapt nog steeds....kben nog steeds zo para dat ik af en toe ff kijk of ze nog wel ademt....quote:
Haaaaaiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:55 schreef tann het volgende:
[..]
kzit al een tijdje mee te lezen onder het schoonmaken, zit op Jos te wachten, madame slaapt nog steeds....kben nog steeds zo para dat ik af en toe ff kijk of ze nog wel ademt....
btw
ja, maar kga dr dadelijk toch ff wakker maken, anders is ze de hele nacht weer op.......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef Danaa het volgende:
[..]
Haaaaai![]()
Ook al aant schoonmaken!Ahh gossie ze slaapt gewoon lekker
![]()
Van gister ben ik 2e geworden, dikke tyfuszooi, over 3 uur weer 1quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:58 schreef tann het volgende:
[..]
ja, maar kga dr dadelijk toch ff wakker maken, anders is ze de hele nacht weer op.......
Manu, hoe ging je sol.gesprek?
Hej Tannquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:55 schreef tann het volgende:
[..]
kzit al een tijdje mee te lezen onder het schoonmaken, zit op Jos te wachten, madame slaapt nog steeds....kben nog steeds zo para dat ik af en toe ff kijk of ze nog wel ademt....
btw
`quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:58 schreef tann het volgende:
[..]
ja, maar kga dr dadelijk toch ff wakker maken, anders is ze de hele nacht weer op.......
Manu, hoe ging je sol.gesprek?
heb ik dus niet hard genoeg geduimt!!! baaaaaaalen voor je zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van gister ben ik 2e geworden, dikke tyfuszooi, over 3 uur weer 1
thanks for asking
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:55 schreef tann het volgende:
[..]
btw
ja das klote, suc6 voor strakkies dan maar...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van gister ben ik 2e geworden, dikke tyfuszooi, over 3 uur weer 1
thanks for asking
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Tann
Ik heb vandaag weer genoeg schoongemaakt, ik bereid me nu voor op het schaatsen van straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |