Issie ook!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef tann het volgende:
[..]
amen....kvind jouw avater mooier dan die van S![]()
Wat heb jij precies gedaan dat die mutsen hier het allemaal zo op je begrepen hebben?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Suikeroom het volgende:
tov jou is die ver te zoeken, want ik vind het een beetje flauw allemaal maar als jij erom kan lachen dan maakt het mij verder ook niet uit, doe je ding verder yo!![]()
over Gert gesprokenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Shirley het volgende:
Nee Gert niet. Al was die kleine dikke Belg best sexy.
Yep, ze is geen lid hier dus zou ik het even melden! Heb je het ontvangen?quote:
kheb haar een beetje een lange mail terug gestuurd, nog geen reactie gehad maar ze zal nog wel aant lezen zijn, mn moeder heeft ook al ff gereageerd....quote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, ze is geen lid hier dus zou ik het even melden! Heb je het ontvangen?
Lieve groetels van Kaat.
Goeie vraagquote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gedaan dat die mutsen hier het allemaal zo op je begrepen hebben?
Dat swahili-nederlands is weliswaar erg irritant, maar dat lijkt me geen reden om maar met zijn allen suf te zieken, de meesten hier zijn nu eenmaal geen 14 meer.
Heb je ze allemaal een keer goed beledigd of zo, of is het iets anders?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gedaan dat die mutsen hier het allemaal zo op je begrepen hebben?
Dat swahili-nederlands is weliswaar erg irritant, maar dat lijkt me geen reden om maar met zijn allen suf te zieken, de meesten hier zijn nu eenmaal geen 14 meer.
Ik ben niet de enige die dit topic dood kan slaanquote:
Als ik zo in de AT kijk lijkt dat er wel op ja....quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dit topic dood kan slaan![]()
Mis ik weer watquote:Op maandag 20 februari 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik zo in de AT kijk lijkt dat er wel op ja....![]()
Die was de eerste keer al nauwlijks grappig, maar goed stel dat dat wèl je humor is, waarom zet je tann of shirley of mij dan niet een keer in de fik? Je andere hobby is zeker heel toevallig caramel?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Manu82 het volgende:
Wil je mij geen muts noemen, heb gewoon als hobbie Ritueel verbranden..
![]()
En moeilijker dan verwacht.quote:
Zeg, wat heb ik hiermee te maken? Hou mij erbuitenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die was de eerste keer al nauwlijks grappig, maar goed stel dat dat wèl je humor is, waarom zet je tann of shirley of mij dan niet een keer in de fik? Je andere hobby is zeker heel toevallig caramel?
Was jij niet die malloot die Joost niet achterbaks vond?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die was de eerste keer al nauwlijks grappig, maar goed stel dat dat wèl je humor is, waarom zet je tann of shirley of mij dan niet een keer in de fik? Je andere hobby is zeker heel toevallig caramel?
Aah ok, ik schrok alquote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jankbal...ik bedoel dat mijn naam verdacht veel in de AT voorkomt momenteel.
![]()
Geen idee......ik vond hem reteirritant, maar achterbaksquote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Ilmagnifico het volgende:
hoeveel afleveringen of streams heb je niet gezien als je Joost niet achterbaks vindt???????????/
het spijt me als ik je spot inneemquote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je brandstapel 'grap'? Vind je hem zelf nu ook ineens niet leuk meer?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef Manu82 het volgende:
Was jij niet die malloot die Joost niet achterbaks vond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |