quote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft al iemand die opname van het radioprogramma van gisteren?
Pfff ... vind je het nodigquote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef Gert het volgende:
Kunnen we hier ook verder met Gert Timmerman?![]()
AUB niet zeg, wat een geëmmer in dat topic, laat dat lekker een apart topic blijven. En het zou off-topic zijn, want Gert Timmerman zat in BBH en dit topic gaat over BB5.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef Gert het volgende:
Kunnen we hier ook verder met Gert Timmerman?![]()
Oei, nee, off topic, stel je voor.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
AUB niet zeg, wat een geëmmer in dat topic, laat dat lekker ee apart topic blijven. EN het zou off-topic zijn, want Gert Timmerman zat in BBH en dit topic gaat over BB5.
Eggg wellll. dan krijgt flugeltje weer spontaan een hyperventilatie-aanval. En dan moet ik haar weer uitschelden enzo...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, nee, off topic, stel je voor.
Straks krijgen we nog trammelant met De Mods!
afhankelijk waar je meetquote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je nu gelijk begint met je maten enzo, dan heb je dat alvast gehad
daar zijn er gewoon een heleboel vanquote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
vanwaar al die mensen van boven de 40 hier![]()
Zal je nog raar van opkijken, wat de leeftijd was bij BB5. [POLL] Wat is de leeftijd van de BB-fanquote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
Heb gestemd, en nu ga ik spinnen..!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal je nog raar van opkijken, wat de leeftijd was bij BB5. [POLL] Wat is de leeftijd van de BB-fan
Ben der nog niet bovenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
Tanja is vast bij iemand die haar veeeeeel harder nodig heeft. Ik gok op een heel lief klein meiske!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Kaat38 het volgende:
Waar is Tanja als je haar nodig hebt, taaaaaaaaaaaanja, je hebt mail via je bbtanja site!
zou ik ff doorgeven namens iemand![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Kaat38 het volgende:
Waar is Tanja als je haar nodig hebt, taaaaaaaaaaaanja, je hebt mail via je bbtanja site!
zou ik ff doorgeven namens iemand![]()
haha yep oa, ze slaapt nu lekker....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Kimske het volgende:
[..]
Tanja is vast bij iemand die haar veeeeeel harder nodig heeft. Ik gok op een heel lief klein meiske!![]()
![]()
![]()
Vroeger dacht ik ook dat je boven de 40 met een pijp op de bank naar de wiekentkwis of zoiets ging zitten kijken...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Kimske het volgende:
[..]
Tanja is vast bij iemand die haar veeeeeel harder nodig heeft. Ik gok op een heel lief klein meiske!![]()
![]()
![]()
die is gisteren al ritueel verbrandquote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef tann het volgende:
[..]
kzie overal uuuuuh...
...suikeroompjes
![]()
snie goed gegaan dan manu........uuuuh....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die is gisteren al ritueel verbrand![]()
![]()
hij claimde dat hij die avater 'ownde' en ja.. das vragen om kloongedrag hequote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef tann het volgende:
[..]
kzie overal uuuuuh...
...suikeroompjes
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:46 schreef Ilmagnifico het volgende:
Hay Tann
Hier nog een nieuwe. Ik heb met veel bewondering naar je gekeken tijdens BB. Als ik er tijdens mijn zwangerschappen ingezeten had , hadden ze allemaal een vrijwillige exit gevraagd. En och je kunt de goremonen altijd nog de schuld geven van je minder mooie reakties. Jaja er zullen er nog een aantal aan je denken als ze net bevallen zijn cker weten.
latersszzz
SO denkt wel meer.....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Kimske het volgende:
[..]
hij claimde dat hij die avater 'ownde' en ja.. das vragen om kloongedrag he
Je gunt ze geen misselijkheid tijdens de eerste weken???????????quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef tann het volgende:
[..]
dank je wel!!niet alleen na de bevalling ook tijdens, kdenk na een week of 32.....
![]()
dat moet ook nog blijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef Kimske het volgende:
[..]
en dat voor iemand met 2 hersencellen![]()
uuuuuuuh nee, gun ik ze niet eigelijk.....ook geen maagzuur.....maar khoop alleen dat als ze het krijgen ff terug denken, vooral als ze trek hebben maar niet teveel kunnen eten ineens....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Je gunt ze geen misselijkheid tijdens de eerste weken???????????
mevr van de tonnekreek heeft et erg druk, kheb wel es gebeld over wat dingetjes en dan neemt ze altijd ff de tijd..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
Wat ik me afvraag Tanja: Hoor je nog wel eens wat van Hummie of de andere BB bonzen?
iedereen heeft tegenwoordig een woordenboek of spellingscontrole in word....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
iemand die suikeroom kan spellen zonder fouten, moet wel enige vorm van hersens hebben
waar is je gevoel voor humor?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef Kimske het volgende:
[..]
en dat voor iemand met 2 hersencellen![]()
daar heb jij weer een puntje!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef tann het volgende:
[..]
iedereen heeft tegenwoordig een woordenboek of spellingscontrole in word....![]()
tov jou is die ver te zoeken, want ik vind het een beetje flauw allemaal maar als jij erom kan lachen dan maakt het mij verder ook niet uit, doe je ding verder yo!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Shirley het volgende:
Ik kom weer even een tvptje plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |