quote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft al iemand die opname van het radioprogramma van gisteren?
Pfff ... vind je het nodigquote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef Gert het volgende:
Kunnen we hier ook verder met Gert Timmerman?![]()
AUB niet zeg, wat een geëmmer in dat topic, laat dat lekker een apart topic blijven. En het zou off-topic zijn, want Gert Timmerman zat in BBH en dit topic gaat over BB5.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef Gert het volgende:
Kunnen we hier ook verder met Gert Timmerman?![]()
Oei, nee, off topic, stel je voor.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
AUB niet zeg, wat een geëmmer in dat topic, laat dat lekker ee apart topic blijven. EN het zou off-topic zijn, want Gert Timmerman zat in BBH en dit topic gaat over BB5.
Eggg wellll. dan krijgt flugeltje weer spontaan een hyperventilatie-aanval. En dan moet ik haar weer uitschelden enzo...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, nee, off topic, stel je voor.
Straks krijgen we nog trammelant met De Mods!
afhankelijk waar je meetquote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je nu gelijk begint met je maten enzo, dan heb je dat alvast gehad
daar zijn er gewoon een heleboel vanquote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
vanwaar al die mensen van boven de 40 hier![]()
Zal je nog raar van opkijken, wat de leeftijd was bij BB5. [POLL] Wat is de leeftijd van de BB-fanquote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
Heb gestemd, en nu ga ik spinnen..!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal je nog raar van opkijken, wat de leeftijd was bij BB5. [POLL] Wat is de leeftijd van de BB-fan
Ben der nog niet bovenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
Tanja is vast bij iemand die haar veeeeeel harder nodig heeft. Ik gok op een heel lief klein meiske!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Kaat38 het volgende:
Waar is Tanja als je haar nodig hebt, taaaaaaaaaaaanja, je hebt mail via je bbtanja site!
zou ik ff doorgeven namens iemand![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Kaat38 het volgende:
Waar is Tanja als je haar nodig hebt, taaaaaaaaaaaanja, je hebt mail via je bbtanja site!
zou ik ff doorgeven namens iemand![]()
haha yep oa, ze slaapt nu lekker....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Kimske het volgende:
[..]
Tanja is vast bij iemand die haar veeeeeel harder nodig heeft. Ik gok op een heel lief klein meiske!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |