is dat diezelfde gast die nu een bakje nodig heeft voor het slijm? ach ja de wereld zit vol met hypocriete mensen, die moet je gewoon negerenquote:
Ik ben toch vrij constant geweest in mijn afzeiken van Lieske en Joostquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is dat diezelfde gast die nu een bakje nodig heeft voor het slijm? ach ja de wereld zit vol met hypocriete mensen, die moet je gewoon negeren![]()
Weet je zeker dat dat van APK is, zou een van zijn langste posts zijn volgens mij en allerlei beledigingen zonder 'quote:
Eerlijk is eerlijk, vond het ook een vage reactie van Tan maar om zo grof te zijn ???? neuh ben idd GEEN echte fokker en proud off itquote:
aight props voor jouquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben toch vrij constant geweest in mijn afzeiken van Lieske en Joost
Als Tanja iemand lief vind, dan issie vogelvrijquote:
heb al aardig wat posts gezien metquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat van APK is, zou een van zijn langste posts zijn volgens mij en allerlei beledigingen zonder ''
Dat waren de hormonen.quote:
waar komt tog die Joost fascinatie vandaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb al aardig wat posts gezien met
JOOST MOET DOOD
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb al aardig wat posts gezien met
JOOST MOET DOOD
Dus je was er welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat waren de hormonen.
Zoek je ook nog even de ommekeer op, waar ik Tanja geniaal noem en later zeg dat er geen reet meer aan is nadat ze vertrokken is.
Ik kan trouwens weer een adresje doorstrepen waar ik tijdens een eventuele oorlog onder kan duiken.
Ik ben zoiemand die probeert alles te lezen ipv met een domme 'BEW' binnen te komen wandelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:05 schreef PC eend het volgende:
Dus je was er wel
-edit- vrij lange post ook weer
Dan heb je nog mazzel, want anderen blijven maar teruglezenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben zoiemand die probeert alles te lezen ipv met een domme 'BEW' binnen te komen wandelen.![]()
Vond het gewoon een vervelend mannetje, vanaf de eerste dag dat ik BB keek. Moet er wel bij zeggen dat ik dat soms even uit het oog verloor als ik met Lieske bezig was!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waar komt tog die Joost fascinatie vandaan?![]()
Heheheheh en toch mag ik APK wel, in tegenstelling to vele fokker geloof ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat waren de hormonen.
Zoek je ook nog even de ommekeer op, waar ik Tanja geniaal noem en later zeg dat er geen reet meer aan is nadat ze vertrokken is.
Ik kan trouwens weer een adresje doorstrepen waar ik tijdens een eventuele oorlog onder kan duiken.
Moeten ze lekker doen, ik schaam mij nergens voor en bovendien kan zij zich prima tegen mij verdedigen. Dat heeft ze inmiddels wel bewezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
Dan heb je nog mazzel, want anderen blijven maar teruglezen![]()
in your dreams!!!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat ik dat soms even uit het oog verloor als ik met Lieske bezig was!
Ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Bij haar zou ik wel durven onderduiken.
Slijmbal.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:15 schreef Annelies-G het volgende:
Heheheheh en toch mag ik APK wel, in tegenstelling to vele fokker geloof ik
hehe ... lastig zo'n complimentjequote:
Was dat het danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:29 schreef Mabelle het volgende:
[..]
hehe ... lastig zo'n complimentje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |