Nee, van mij hoef je nu te niet verwachten dat ik het gezellig maak hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat maakt het er een stuk gezelliger op
Mooie tittn zegt mijn man hehehehequote:
oke hier een oppepper:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat maakt het er een stuk gezelliger op
Zit dan niet zo te zeikenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, van mij hoef je nu te niet verwachten dat ik het gezellig maak hoor
Post eens wat leuke uitspraken hier neer dan, Tanja kan er wel tegenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
WAS.....vond het niet boeiend genoeg, wat daar stond had ik zelf al wel meegekregen CQ gezien maar die tanja topic tijdens haar verblijf in het huis is wel heavy, ben der nog wel ff zoet mee
Tan wel maar jij ook ?? :pquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Post eens wat leuke uitspraken hier neer dan, Tanja kan er wel tegen
Heb je mij dat zijn doen danquote:
Waar bemoei jij je mee?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zijn we allemaal vriendelijk vanavond... NOT!
Neem het niet allemaal zo serieus zeg! Lighten up, het is een Tanja topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je mij dat zijn doen dan
Dat zou niet gezellig zijn![]()
Mooie foto van Tanja, inderdaad.quote:
Doe ik dat danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neem het niet allemaal zo serieus zeg! Lighten up, het is een Tanja topic.
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe ik dat dan![]()
Ik vind jou wel lief hoor![]()
Probeer ik het een beetje gezellig te maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
En nu ga ik slapen.
Morgen een nieuwe pogingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Probeer ik het een beetje gezellig te maken...
Heb ik haar ook verrot gescholden dan?quote:
zooo wat ben jij je ff volwassen aan het gedragen zegquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef Gert het volgende:
't Is zo simpel: Friesland sucks, en suikeroom ook.![]()
Heavy !!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:40 schreef APK het volgende:
Lieve Tanja, twee woorden:
FLIKKER OP!
Vuile aandachtsgeile jankzak.
Ja, je hele zwangerschap is verpest omdat je nu weet dat het een meisje wordt.
'Zeg het dan twee weken voor de bevalling ofzo'.![]()
'God wat zullen de mensen nu teleurgesteld zijn.'![]()
'Als ik kijker zou zijn zou ik niet weer eerder kijken dan in oktober'![]()
Doodsverwensingen mogen hier niet, maar mijn afkeer van deze sociaal gehandicapte mentale steuntrekker begint bijbelse proporties aan te nemen.
Iets met een kruis ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe poging![]()
Welterusten.
Ach wees blij, Pinball wil al een keer met je racen in de Jag!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zooo wat ben jij je ff volwassen aan het gedragen zegje bent duidelijk niet iemand van de inhoud maar meer van de kretologie... misschien is legologie iets voor jou, dat is de kunst van het niets zeggen, of in de volksmond je bek houden
![]()
ik neem het je verder niet kwalijk hoor.. jouw beperkingen zeggen verder ook niks over mij![]()
Noopz lekker ding, heb nog niks van je kunnen vinden over Tanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb ik haar ook verrot gescholden dan?![]()
Dacht dat ik alleen Lieske en Joost deed!
Suikeroom??? voeg me toe aan je msn :pquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zooo wat ben jij je ff volwassen aan het gedragen zegje bent duidelijk niet iemand van de inhoud maar meer van de kretologie... misschien is legologie iets voor jou, dat is de kunst van het niets zeggen, of in de volksmond je bek houden
![]()
ik neem het je verder niet kwalijk hoor.. jouw beperkingen zeggen verder ook niks over mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |