jij vraagt wel erg vaak naar de bekende wegquote:
Jij blijft altijd vaag over de bekende wegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij vraagt wel erg vaak naar de bekende wegblijf gewoon in je vijver en het brood drijft vanzelf naar je toe
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
Ik zag wel dat het geen compliment was, maar wou het helder krijgen voor de anderen
dat een dergelijk complimentje lastig is waardoor je terug komt met slijmbal. Ik vond het even grappig. pfff dat ik het uitleg zegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:15 schreef Annelies-G het volgende:
Heheheheh en toch mag ik APK wel, in tegenstelling to vele fokker geloof ik
immer geradeausquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij blijft altijd vaag over de bekende weg![]()
Dat komt omdat niet zoveel mensen hier duidelijk zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:37 schreef Mabelle het volgende:
[..]
<- is toch wel 1 van je favo smilie's te noemen.
Was me niet eens opgevallenquote:Maar fijn dat je de even uitlegt voor anderen omdat ik een verkeerde quote gebruikte.![]()
quote:ik doelde op:
[..]
dat een dergelijk complimentje lastig is waardoor je terug komt met slijmbal. Ik vond het even grappig. pfff dat ik het uitleg zeg![]()
PC eend to the rescue, dat ik dat nog mag meemaken!quote:
Heb ik veel te vaak al moeten doen manquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
PC eend to the rescue, dat ik dat nog mag meemaken!![]()
Ja ... dat is een feitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
Dat komt omdat niet zoveel mensen hier duidelijk zijn![]()
Je hebt gelijk ... ik ookquote:![]()
![]()
Daar doelde ik ook op, ten eerste was het sarcasme, ten tweede mogen vele fokkers hem wel zover ik weet.... Of hoor jij soms bij de kusjesbrigade
Dat waardeer ik ten zeerstequote:Pfff dat ik het uitleg zeg![]()
Vele fokkers mogen hem wel? Horen die bij de kusjes brigade? Omdat veel mensen hier niet duidelijk zijn? en dus....????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat komt omdat niet zoveel mensen hier duidelijk zijn![]()
[..]
Was me niet eens opgevallen![]()
[..]![]()
![]()
Daar doelde ik ook op, ten eerste was het sarcasme, ten tweede mogen vele fokkers hem wel zover ik weet.... Of hoor jij soms bij de kusjesbrigade
Pfff dat ik het uitleg zeg![]()
Ik vind dit ook niet erg duidelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:54 schreef Mabelle het volgende:
[quote]
Ja ... dat is een feitzo ook ik, die moet uitleggen en niet in een oneliner duidelijk kan zijn.
Ja op zijn tijd....quote:Je hebt gelijk ... ik ooken ik hou ook van kusjes en zwaai ook gezellig op zijn tijd
![]()
Ik waardeer dat ook in jouquote:Dat waardeer ik ten zeerste![]()
en als er nog iets niet duidelijk is dan zeg je het maar.. dan leg ik het even uit.
![]()
![]()
OMG niet jijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vele fokkers mogen hem wel? Horen die bij de kusjes brigade? Omdat veel mensen hier niet duidelijk zijn? en dus....????Leg uit asjebl
Jawel ik weerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG niet jij![]()
Ik lig helemaal dubbel hier
nee ... jij schrijft volle zalenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:03 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dit ook niet erg duidelijkwant veel meer als oneliners heb ik nog niet gezien van je
nee he ... we stoppen met uitleggen anders snappen we het straks allebei niet meer.quote:Ik waardeer dat ook in jou
Maar leg jij mij maar even niks meer uit, want het word steeds onduidelijker
Euhm ... wat mij betreft zijn we gezellig aan het grappenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jawel ik weerIk dacht kom even dit topic weer even naar de misverstanden topic helpen
![]()
En ja ik heb terug gelezen maar zal vast wel weer verkeerd gelezen?![]()
leg uitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
Maar dit is toch het Tanja topic?????![]()
![]()
![]()
Ja ik kan een aardig lappie schrijven hoor, als ik echt wil, maar dan moet het wel ergens over gaan wat me interesseertquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:08 schreef Mabelle het volgende:
[..]
nee ... jij schrijft volle zalenwanneer het bij de eerste oneliner onduidelijk wordt
knal je je favootje neer ->
![]()
Dealquote:nee he ... we stoppen met uitleggen anders snappen we het straks allebei niet meer.![]()
![]()
We zijn in afwachting van Tanja en de zaal doet ff wat voor zichzelfquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
Maar dit is toch het Tanja topic?????![]()
![]()
![]()
Hmmm ik heb er geen kracht meer voorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:09 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Euhm ... wat mij betreft zijn we gezellig aan het grappen... waarover eigenlijk
PC eend, leg jij het even uit
![]()
Lieve Kimske omdat je zo'n mooie avatar hebt, heb ik hier een cadeautje voor jequote:
Zover ik weet wel ja, en dat schreef ik er ook bij...quote:
Nee die horen meestal niet bij de kusjesbrigade...quote:Horen die bij de kusjes brigade?
Omdat ik veel mensen hier niet duidelijk vind, gebruik ik vaak deze smileyquote:Omdat veel mensen hier niet duidelijk zijn? en dus....????Leg uit asjebl
ja om hoe laat mag ik je morgen komen voeren, en ehh bruin of wit brood?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja om hoe laat mag ik je morgen komen voeren, en ehh bruin of wit brood?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |