Die vond een 12 jaar jongere dame interesanter dan zijn vrouw en kinderen , die heeft het gezin verlaten toen ze anderhalf jaar wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef Danaa het volgende:
[..]
Als ik het mag vragenWaar is haar vader?
Ja kloptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je had toch ook een keer een foto van jullie samen gepost en toen vroeg ik nog of het je nichtje was toch?
Ahh wat ben je toch een poepie voor je mannetjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lust geen Lasagne maar mijn man is er dol op , dan moet je het wel een keer maken he?liefde van de man gaat uiteraard door de maag , kan goed koken dus moet ie wel heeeeeeeeeeel veel van me houden hehehehehe
ahh gossiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die vond een 12 jaar jongere dame interesanter dan zijn vrouw en kinderen , die heeft het gezin verlaten toen ze anderhalf jaar was
Ja inderdaad kan ik me ook nog herinnerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je had toch ook een keer een foto van jullie samen gepost en toen vroeg ik nog of het je nichtje was toch?
jij bent GOOOEEDDDDquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mensen zeggen dan dat ik niet oplet
Noop, maar ze heeft er geen last van hoor ( voor zover ik kan beoordelen)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:01 schreef Danaa het volgende:
[..]
ahh gossieze ziet hem nu nooit meer?
.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Noop, maar ze heeft er geen last van hoor ( voor zover ik kan beoordelen)
tot straks en succes met schoonmakenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:06 schreef Danaa het volgende:
Nou ik ga er maar weer eens vandoor ik ga het hele huis eens even onder handen nemen !! tot strakjes denk ik wel weer
Poetze Danaaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:06 schreef Danaa het volgende:
Nou ik ga er maar weer eens vandoor ik ga het hele huis eens even onder handen nemen !! tot strakjes denk ik wel weer
Dankje!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tot straks en succes met schoonmaken
weer was gisteren winderig en nu schijnt de zon geloof ik en ik denk dat we vanavond weer pasta eten! Doen we altijd de dag nadat we wraps hebben gegetenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:07 schreef Annelies-G het volgende:
Manu !! hoe ist weer daar overzeehier is het donker en grijs maar wel droog
( en wat eten jullie vandaag, om maar ff bij de topic te blijven )![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weer was gisteren winderig en nu schijnt de zon geloof ik en ik denk dat we vanavond weer pasta eten! Doen we altijd de dag nadat we wraps hebben gegeten
Voelt zich niet aangesprokenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:19 schreef Gert het volgende:
Den Haag, vanochtend vroeg: 4 graden, grijs
A'dam, vanochtend wat later: 4 graden, grijs
Op het menu vanavond: Pad Thai.
Gisteren: zeewolffilet omwikkeld met seranoham, sla, aardappels
Van de week ga ik weer een serieuze poging doen om culinair in de pas te lopen bij Tanja, want dit gaat nergens meer over.
Wat zijn jullie vervelend trouwens, als Tanja er niet is. Niet doorheen te komen, dat gezeur van vannacht.![]()
Als Tanja er niet is weten wij pas wat we missenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:19 schreef Gert het volgende:
<knip>
Wat zijn jullie vervelend trouwens, als Tanja er niet is. Niet doorheen te komen, dat gezeur van vannacht.![]()
Gezellig, maar ben bang dat er niet zoveel praters zijn deze ochtend het is erg rustigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:28 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 komt ook weer eens even hier op de koffie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |