kan ook een waarneming zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was een waarneming, dat jij mijn moeder een hoer noemt is laster.
Gelukkig, nét voor de edit gekwoot.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef Jappie het volgende:
<knip>
Je hebt absoluut een punt, maar er zijn ook mensen die dat wél leuk vinden en dat je anderen daar op wijst prima, maar niet als een almachtige... Ik loop ook niet tegen iedereen te zeuren die iets doet/ zegt wta ik niet leuk vindt....quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
Goed, er zijn subtielere manieren om duidelijk te maken dat de "regulars" hier het vervelend vinden als deze reeks óók een soort lebber-SC wordt, maar het punt is nu in ieder geval wél duidelijk, toch?.
Ik hoop dat dit vanaf nu een beetje gerespecteerd wordt, door de zwaaiende horde tyfusmongolen die dit topic geïnfiltreerd heeft.![]()
p.s. lovebear is een liéf mongooltje.![]()
Je krijgt t tocht echt niet voor elkaar om jouw woorden goed te praten en de mijne niet hoor...quote:
Gert ik weet dat het hier geen SC isquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
Goed, er zijn subtielere manieren om duidelijk te maken dat de "regulars" hier het vervelend vinden als deze reeks óók een soort lebber-SC wordt, maar het punt is nu in ieder geval wél duidelijk, toch?.
Ik hoop dat dit vanaf nu een beetje gerespecteerd wordt, door de zwaaiende horde tyfusmongolen die dit topic geïnfiltreerd heeft.![]()
p.s. lovebear is een liéf mongooltje.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
En er waren veel inhoudelijke post te lezen door mij en van anderen.
![]()
Jouw tere zieltje boeit mij niet, ik heb het slechts aangekaart bij dat blauwe geslachtsdeel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Kimske het volgende:
Je krijgt t tocht echt niet voor elkaar om jouw woorden goed te praten en de mijne niet hoor...
ooit van actie-reactie gehoord? als je t topicverneuker had genoemd, was mijn reactie al minder fel...
quote:
Hallo allemaal. Ik kwam hier even binnenwippen om te zien wat Tann gegeten heeft, maar het is hier zó gezelligquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar er waren vaak leuke discussies tot er opeens gezwaaid en gezoend moest worden.
Je begrijp gelukkig wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zoiets dus.
Bedoel je niet "van mij en van anderen"... Nu zeg je dat de posts van anderen door jou gelezen worden
Precies, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef lovebear het volgende:
In dit topic word ook veel goede dingen neergezet.
Heb t hier gister ook naar mn zin gehad
Wat snaptnix zei, zeg maar.quote:En er waren veel inhoudelijke post te lezen door mij en van anderen.
![]()
Ahhh zo gaat die goed!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Jouw tere zieltje boeit mij niet, ik heb het slechts aangekaart bij dat blauwe geslachtsdeel.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hallo allemaal. Ik kwam hier even binnenwippen om te zien wat Tann gegeten heeft
en jouw moeder boeit mij ook niet....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Jouw tere zieltje boeit mij niet, ik heb het slechts aangekaart bij dat blauwe geslachtsdeel.
Nou niet op m'n gevoel gaan spelen, je weet dat ik een zwak voor je heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gert ik weet dat het hier geen SC is
Heb je me hier vaak zien lebberen nee
Zwaaien ook niet veel alleen bij binnen komst ff.
En dan nog sommige zijn gewoon voorbeoordeeld.
Als t daar zo gaat is ze hier ook zo.
Je weet pas hoe ik ben als je me buiten t forum ook kent
Daar moet ook gewoon rekening mee gehouden worden.
In dit topic word ook veel goede dingen neergezet.
Heb t hier gister ook naar mn zin gehad
En er waren veel inhoudelijke post te lezen door mij en van anderen.
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef Shirley het volgende:
OKË, EN NU IS HET AFGELOPEN! Anders zet ik jullie allemaal in de hoek en mag tann jullie billenkoek gaan geven.
Volgens mijn almanak moest je vanavond sperzieboontjes met de sajoer boontjes saus van Conimex, aardappelen, karbonaadje, en een vlaflip als toetje moeten etenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Lieve beeldschermkinderen, ik ga even een raki drinken bij de Turrek hier verderop. Als ik straks weer thuis ben hoop ik dat jullie wel weer allemaal lief tegen elkaar doen. Gewoon on topic. Wat hadden "we" volgens de tabel van Tann eigenlijk moeten eten vandaag??![]()
HOER!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef Shirley het volgende:
OKË, EN NU IS HET AFGELOPEN! Anders zet ik jullie allemaal in de hoek en mag tann jullie billenkoek gaan geven.
Ik krijg liever een uur lang billenkoek van tann dan dat ik mijn laatste hersencellen weg laat zwaaien door het zoenlegioen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef Shirley het volgende:
Speel niet op je gevoel inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou niet op m'n gevoel gaan spelen, je weet dat ik een zwak voor je heb.![]()
Niemand zegt dat je hier niet mag posten, alleen het leek er even sterk op dat dit topic dezelfde kant op zou gaan als de SC. En de een drukt zijn bezorgdheid wat anders uit dan de ander.
Hou er ook rekening mee dat het niet leuk is als je een huisdier verliest.![]()
En iemand een NSB'er noemen????quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was een waarneming, dat jij mijn moeder een hoer noemt is laster.
Ik denk niet dat tann zin heeft om jou een uur lang te plezieren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik krijg liever een uur lang billenkoek van tann dan dat ik mijn laatste hersencellen weg laat zwaaien door het zoenlegioen.
Voor tan heb ik wat dat betreft wel respect, die deed niet aan verplichte gezelligheid.![]()
Wind je dan niet zo opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daar kijk je naar en je doet gewoon mee
Om de hoekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:08 schreef Pinball het volgende:
Eh.. waar is Jappie?
Ze is niet alleen een hoer, maar ze neukt ook nog eens haar zoon. Dat is toch ziek????quote:
Dat is iets anders dan iemand NSB-gedrag verwijten.quote:
Mhuhahahaha!quote:Denk ff na voor je iets zegt....
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:13 schreef Kimske het volgende:
ik hou geen rekening met jouw tere zieltje...
Laat je lekker gaan johquote:
Wat snap je toch weinig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
En iemand een NSB'er noemen????
Denk ff na voor je iets zegt....
Als iemand iets quote is het in jouw ogen een NSB'er... ( of in de ogen van je kloons of je vriendjes)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:56 schreef Pinball het volgende:
Volgens mij was ik de enige hier met een NSB-search.
Je snapt er echt geen ruk van, hè?quote:
jawel hoor, maar laat me niet verleiden om weer op een regenworm in te gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Je snapt er echt geen ruk van, hè?![]()
Nou, nog effe doorposten en dan wordt dit het eerste Tanjaloze deel in de reeks.![]()
probeer je iets goed te praten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat snap je toch weinig.
De helft van de tijd slaat NSB-er nergens op.
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef Kimske het volgende:
[..]
jawel hoor, maar laat me niet verleiden om weer op een regenworm in te gaan
Tabee![]()
Van mij hoeft die kloof niet dicht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
mensen moeten niet de illusie hebben dat de kloof tussen de intellectuele en het oppervlakkige volk zomaar gedicht kan worden![]()
change the subject man! heeft geen zin verder![]()
Ligt eraan waarmee ik de billekoek verdien.quote:
Kun je het ff melden als er geile caps van blonde zweedse lesbies gepost worden?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
regenworm zit in de SC naar BB Zweden te kijken
Top hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Falco het volgende:
Manu82, Lovebear, Kimske en de rest van de zwaaibende, ik vind jullie een stel kneuzen.
Ik dacht dat we qua Tanjatopics op nummer 15 ofzo zouden zitten, maar nee dit is deel 41. Je denkt toch niet dat ik dat allemaal ga teruglezen
ik vind jou ook een complete debielquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Falco het volgende:
Manu82, Lovebear, Kimske en de rest van de zwaaibende, ik vind jullie een stel kneuzen.
Ik dacht dat we qua Tanjatopics op nummer 15 ofzo zouden zitten, maar nee dit is deel 41. Je denkt toch niet dat ik dat allemaal ga teruglezen
Ik denk dat er een bloedpropje in je hersenen geschoten is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is niet alleen een hoer, maar ze neukt ook nog eens haar zoon. Dat is toch ziek????
Dat heet toch incest???
dan moet je ze wel het juiste duwtje in de rug geven waardoor ze ook in de zandbak vallen, nu klappen ze steeds met hun hoofd op de rand, en worden ze boos.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van mij hoeft die kloof niet dicht.
Maar die zandbak is er niet voor niets, laat ze lekker daar gaan spelen.
Dit is echt een freakenforum geworden, mênquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat er een bloedpropje in je hersenen geschoten is.
Zandstra? de gespierde spijker? of ben je vernoemd naar die freak van onze oosterburenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit is echt een freakenforum geworden, mên.
Rot dan op!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit is echt een freakenforum geworden, mên.
Pardonquote:
Ik vond het er net, ook ongewoon heftig aan toe gaan. Ik zie niet in dat dat nodig is. Beetje jammerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Speel niet op je gevoel in![]()
Had t gewoon over t alegemeen op een reactie van jou.
Ik hou ook rekening met jullie hier.
Maar hoe t er net ineens aan toe ging ben ik ook niet blij mee.
Elk topic is weer anders en gelden ongescheven andere dingen.
Daar kijk je naar en je doet gewoon mee
Je overschat mijn kennis... ik weet net zoveel als jullie, als het gaat over FOK!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 kijkt even naar links en naar rechts...
De kust is weer een beetje veiliger
Misschien weet LS of Tanja nog komt?
iedereen is heel erg bezig om zn eigen plekje velig te stellen in deze topic reeks, en waar inkoppertjes gemaakt kunnen worden zal dat ook niet worden nagelatenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het er net, ook ongewoon heftig aan toe gaan. Ik zie niet in dat dat nodig is. Beetje jammer![]()
Het is duidelijk dat elk topic zijn ongeschreven regels kent, maar ik begin hier nu wel een erg ongastvrije sfeer te proeven en ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is.
Nee joh, falco is geen zwaaier, die mag gewoon hier blijven.quote:
Viel mij ook op, maar het beste is gewoon zoveel mogelijk die negatieve posts van een paar mensen hier (je snapt welke ik bedoel) keihard te negeren, en gewoon net doen alsof je het niet leestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het er net, ook ongewoon heftig aan toe gaan. Ik zie niet in dat dat nodig is. Beetje jammer![]()
Het is duidelijk dat elk topic zijn ongeschreven regels kent, maar ik begin hier nu wel een erg ongastvrije sfeer te proeven en ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is.
Een beetje respect voor grijze haren hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
iedereen is heel erg bezig om zn eigen plekje velig te stellen in deze topic reeks, en waar inkoppertjes gemaakt kunnen worden zal dat ook niet worden nagelaten![]()
ik kan trouwens wel zien dat er hier veel 40 plussers zitten, de term nsb'er weegt bij die generatie nog wat zwaarder dan bij de jeugd merk ik al![]()
Duhquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee joh, falco is geen zwaaier, die mag gewoon hier blijven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |