oh.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:34 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
een puber is gewoonlijk irritant
zou best kunnen danquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef Kimske het volgende:
[..]
Joss Stone toch?
Op die naam kwam ze toen ze al die biografiën aant leren waren voor die henny huisman show...
toch?
Wow. Pinball. Met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag? Je hebt wel enigszins gelijk moet ik zeggen, soms is door het gezwaai en gekletst echt geen enkele zinnig iets meer te ontdekken. En ja... weet wat je gaat zeggen, ik doe er ook aan mee. Het is gezellig als je er zel bij bent, het is echter verschrikkelijk om je doorheen te worstelen als je later terug leest.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: die hersenlozen die eerst al de BB5, en toen de HBB SC hebben verziekt met hun compleet overbodige en inhoudsloze posts.
Al die losers m/v die je nooit op een mening of standpunt kunt betrappen en die de hele godganse dag alleen maar dom lopen te![]()
"Hoi!" "Gezellig!" "Usernaaaaam!!!".
De tering, van mij hoeft het echt niet heel de dag serieus te zijn, maar hier lopen gewoon hele volksstammen rond die niet in staat zijn om gewoon een keer niets te posten als ze niets te melden hebben. De virtuele variant van dat domme "Lekker weertje hè?" gewauwel 'om maar wat te zeggen te hebben'.
Dan kunnen we wat mij betreft daarna verder met gezellig slowchatten.
waarom zijn wij onwillig dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]het zijn recalcitrante persoonlijkheden
duurde lang voordat je de betekenis gevonden hadquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
waarom zijn wij onwillig dan?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef Kimske het volgende:
[..]
duurde lang voordat je de betekenis gevonden had![]()
Recalcitrant betekent in deze context meer opstandig....quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
waarom zijn wij onwillig dan?
niet zo 'weerspannig' doen..quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Recalcitrant betekent in deze context meer opstandig....
daar heb ik m`n verklaring vandaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:45 schreef Kimske het volgende:
[..]
niet zo 'weerspannig' doen..www.vandale.nl:
re·cal·ci·trant (bn.)
1 onwillig => weerspannig
je meent tquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:47 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
daar heb ik m`n verklaring vandaan![]()
vond het ook al geen normale breezahtaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:47 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
daar heb ik m`n verklaring vandaan![]()
Want? Er moet toch wát gezegd worden want stilte kan niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef Snaptnix het volgende:
Maar goed, waar gaan we het dan eens over hebben, weet jee een ziinig onderwerp?
je hebt wel een puntje ja...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Want? Er moet toch wát gezegd worden want stilte kan niet?Er hoeven dan niet meteen "goede onderwerpen" aangedragen te worden toch?
Wat mij betreft gaat het hier om de "sfeer" van een topicreeks. En proberen we de Tanja-topics niet helemáál tot een tweede SC te laten verworden. Ik heb niks tegen mensen die het leuk vinden om tegen elkaar te zwaaien en zoenen, zie er zelfs soms de humor wel van in, maar het tempo waarin dit topic de afgelopen dagen vervalt tot SC-gewauwel, baart me zorgen Of nou ja, zorgen, het is toch een verloren strijd, maar een van de redenen dat ik in het Tanja-topic zat en niet meer in het SC-topic, is omdat de "knusse gezellige" sfeer in de SC voor mij wel érg inhoudsloos en verstikkend is.
Nou om t af te leren danquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Want? Er moet toch wát gezegd worden want stilte kan niet?Er hoeven dan niet meteen "goede onderwerpen" aangedragen te worden toch?
Wat mij betreft gaat het hier om de "sfeer" van een topicreeks. En proberen we de Tanja-topics niet helemáál tot een tweede SC te laten verworden. Ik heb niks tegen mensen die het leuk vinden om tegen elkaar te zwaaien en zoenen, zie er zelfs soms de humor wel van in, maar het tempo waarin dit topic de afgelopen dagen vervalt tot SC-gewauwel, baart me zorgen Of nou ja, zorgen, het is toch een verloren strijd, maar een van de redenen dat ik in het Tanja-topic zat en niet meer in het SC-topic, is omdat de "knusse gezellige" sfeer in de SC voor mij wel érg inhoudsloos en verstikkend is.
Very truequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar slaat het op dat dat een melke-topic is?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:53 schreef mamapan het volgende:
Net zoals de SC van HBB 's nachts een melke-topic is, wordt het Tanja-topic een CrazyPunk-topic.[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, het is niet een ieders kopje thee ofquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach je heb altijd wel wat te zeggen.
Ookal is het soms lekker onzin gezemel.
Heerlijk toch na een lange drukke dag heb je wel eens zin om lekker uit te waaien.
En dan lekker rustig achter je PC (ja want voor je PC zie je je scherm niet)
om dan lekker te praten over van alles en nog wat.
En dan nu waarom er in de SC nooit over de streams gepraat word.
Het is gewoon bagger er gebeurd niks.
Je gaat niet over niets praten
Dus houden we de SC gezellig en levende door over van alles en nog wat te praten.
Als er dan wat leuks gebeurd op de streams die paar leuke momenten in de week.
Dan word er ook over de streams gepraat.
En naar mijn menining hebbben we altijd zinnige dingen
Vermaak me daar heel erg dus slow chat door zal ik zeggen![]()
![]()
Ben in verchillende topics te vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Prima!
Veel plezier dan daar dan: [HBB SC 418] Kneussex in de jacuzzi.
En dan wil ik nog even een speciale notitie maken voor de meelopers.quote:
Wat ik ervan terug lees, gaat het veelover melke, die onenigheid heeft met de een en de ander die zich er mee bemoeit en dan weer excuses, en dan weer : ben je boos, stuur me een mailtje.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar slaat het op dat dat een melke-topic is?
dan zou het tenminste ergens over gaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:53 schreef mamapan het volgende:
Net zoals de SC van HBB 's nachts een melke-topic is, wordt het Tanja-topic een CrazyPunk-topic.[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan wil ik nog even een speciale notitie maken voor de meelopers.![]()
Wist niet dat jij hier de baas was en de regels bepaaldequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan wil ik nog even een speciale notitie maken voor de meelopers.![]()
Neehee.. leef je lekker uit in de SC met zwaaien en zoenen. Echt, doe maar!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef Snaptnix het volgende:
<..>
Maar goed, waar gaan we het dan eens over hebben, weet jee een ziinig onderwerp?
ik wist dat ook niet neequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef Kimske het volgende:
[..]
Wist niet dat jij hier de baas was en de regels bepaalde![]()
Volgens mij is het hier af en toe ook stil, maar zo af en toe komt er een of andere lambal binnen en gaat lopen zeiken!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Neehee.. leef je lekker uit in de SC met zwaaien en zoenen. Echt, doe maar!
Maar laat dit dan een topic zijn waar het gewoon af en toe stil kan zijn als niemand wat te melden heeft.
Jij gaat toch echt niet bepalen in welk topic men al dan niet post hoor.. en als jij je hier irriteert, dan zit rechtsboven t rode kruisje, dan ben je overal van verlost!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Neehee.. leef je lekker uit in de SC met zwaaien en zoenen. Echt, doe maar!
Maar laat dit dan een topic zijn waar het gewoon af en toe stil kan zijn als niemand wat te melden heeft.
Dat is voor mij ook nieuw. Ik noem hem gewoon een meeloper, je kan toch wel lezen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef Kimske het volgende:
Wist niet dat jij hier de baas was en de regels bepaalde![]()
Helaas wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:57 schreef lovebear het volgende:
Ben in verchillende topics te vinden.
Ik heb een zwart kruisje hier hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:01 schreef Kimske het volgende:
[..]
Jij gaat toch echt niet bepalen in welk topic men al dan niet post hoor.. en als jij je hier irriteert, dan zit rechtsboven t rode kruisje, dan ben je overal van verlost!![]()
Die heeft net haar veterdiploma, die leest niet, die kijkt plaatjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook nieuw. Ik noem hem gewoon een meeloper, je kan toch wel lezen?
BOEIUHHquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik heb een zwart kruisje hier hoor![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
dan zou het tenminste ergens over gaan![]()
Ach gut APK de kusjes brigade kan meerdan alleen kussen hoorquote:
Je doet wel meer dan dat, maar goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook nieuw. Ik noem hem gewoon een meeloper, je kan toch wel lezen?
Het is al lang te veel en veel te veel. Maar er is blijkbaar behoefte aan dus daarom zijn alle leuke mensen uit de SC, en is dat nu zwaaiterrein.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Wat betreft het gekus en gezwaai in de SC is wat beertje al zei, er gebeurd verrekte weinig in HBB dus dan ga je meer met elkaar aan de praat, en ja die'jes zijn er een beetje ingegroeid, kan begrijpen dat het voor sommige iets teveel is hoor
dus je gezeik de hele tijd gaat alleen over mij, zeg dat er dan even bij....quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
welke plaatjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die heeft net haar veterdiploma, die leest niet, die kijkt plaatjes.
Je kun je tekst onder je plaatje inmiddels wel aanpassen.....je bent er klaar voor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef Kimske het volgende:
[..]
welke plaatjes?
Die tekentjes noem je ook wel lettertjes. Die lettertjes omzetten naar woorden en daar weer zinnen van maken, noem je lezen.
Die plaatjes heten avatars, handig ook om terug te vinden wat je gepost hebt. En volgens mij ben je echt dom. De manier waarop jij uitlegt hoe iemand schrijft en het dan vervolgens lezen noemen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef Kimske het volgende:
[..]
welke plaatjes?
Die tekentjes noem je ook wel lettertjes. Die lettertjes omzetten naar woorden en daar weer zinnen van maken, noem je lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |