Nee hoor. Anders had ik het wel gezegd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus je gezeik de hele tijd gaat alleen over mij, zeg dat er dan even bij....
Eeehhh... tekens vertalen naar woorden is schrijven??? Gut wat zal jij t moeilijk hebben zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die plaatjes heten avatars, handig ook om terug te vinden wat je gepost hebt. En volgens mij ben je echt dom. De manier waarop jij uitlegt hoe iemand schrijft en het dan vervolgens lezen noemen...
??????????????/wie?????????/quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef Canisfire het volgende:
Toch vind ik het geen knappe vrouw
met de meeste posts van Gert die ik toen had gelezen was ik het idd eens. Met yvonne daarentegen was ik het op 1 post redelijk eens met haar aangezien ze dat wel goed onderbouwde.. De andere posts van haar heb ik redelijk sceptisch op gereageerd volgens mij.... Maar ik ben idd niet altijd in een rel bui en al helemaal niet als ik net wakker benquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. Anders had ik het wel gezegd.
Maar die "" was gewoon weer zo'n "ik heb geen mening dus ik ga aan iemand anders hangen"-actie net als vanmiddag.
Eerst ben je het helemaal met Gert eens:
Gert Timmerman Deel 7
En even later ineens met Yvonne:
Gert Timmerman Deel 7
Terwijl die 2 compleet verschillende meningen hadden.
Dat vind ik meelopen, vandaar.
Kelly...quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:15 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
??????????????/wie?????????/
Ben je nou zo dom of doe je maar alsofquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
We zitten hier in t Tanja topic![]()
Ik heb een excuus zie mijn sigquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof
Even aanpassen van de vorige en dan gaat het al een stuk makkelijkerquote:
Haha je snapt het nu teminstequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik heb een excuus zie mijn sig![]()
Ikke wel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha je snapt het nu teminste![]()
Toch?
Oke dan is het goed hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ikke wel hoor![]()
Dit alles is makkelijk te snappen
echt waar joh? was me namelijk nog niet opgevallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
We zitten hier in t Tanja topic![]()
Onee kijk dan ff naar de foto'squote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
echt waar joh? was me namelijk nog niet opgevallen
het was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Onee kijk dan ff naar de foto's
En naar het topic titel dan zie je t![]()
daar ben ik blij omquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je meent t![]()
Zo blond ben ik nou ook weer niet hoor![]()
Moet dat niet zijn,quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik heb een excuus zie mijn sig![]()
Zit je weer gewicht te radenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn,
Ik ben klein en blond en kogelrond??![]()
Hij heeft toch geen gelijk hè, Lovebeartje?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen gelijk hè, Lovebeartje?![]()
Ik zie nu ineens een moddervette schele Berney voor me.![]()
spuit elfquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
echt waar joh? was me namelijk nog niet opgevallen
Heb jij ook zo'n trek in een beetje reuring??quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Getver. Nu ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef Gert het volgende:
Nee, bij Gert. Die begon over Berney.quote:
Ojaquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, bij Gert. Die begon over Berney.
Van jou wist ik het al, ik heb wel eens een foto van je gezien.
Ja.quote:
Oja weet t weerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja.Op het linkje in je sig!
En je was niet echt heel duidelijk, maar iig niet kogelrond.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja.Op het linkje in je sig!
En je was niet echt heel duidelijk, maar iig niet kogelrond.
En opgeslagen. Thx 4 the mail, Pinbaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij hebt het foto topic nog gezien.
Stuur mij dan ook een mailquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En opgeslagen. Thx 4 the mail, Pinbaal.
Joh, niks mis met Beertje hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij hebt het foto topic nog gezien. Toch te laat verwijderd
![]()
Oh ja, mijn 'freek' account mag wel weg, dat werkt toch niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
Jij hebt het foto topic nog gezien. Toch te laat verwijderd
![]()
Ik zei nog zo, niet doorsturen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En opgeslagen. Thx 4 the mail, Pinbaal.
Werkt wel gewoon tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh ja, mijn 'freek' account mag wel weg, dat werkt toch niet meer.
Ik heb 'm naar niemand doorgestuurd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, niet doorsturen.![]()
Behalve dat ze met haar hersenloze en humorloze leeghoofdigheid in het slowchattopic moet blijven ipv hier ook de boel te komen verkankeren met die stomme smileys en d'r oeverloze gelul.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb 'm naar niemand doorgestuurd.
Ben ik nog op tijd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n trek in een beetje reuring??![]()
Wat is er met je APK, sta je droog?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar hersenloze en humorloze leeghoofdigheid in het slowchattopic moet blijven ipv hier ook de boel te komen verkankeren met die stomme smileys en d'r overloze gelul.
Oh, de laatste keer dat ik het probeerde wassie gedisabled. Maar nu heb ik toch pinball, dus freek mag sowieso wel weg. Ik ben nooit zo van de klonen geweest.quote:
OK, verwijderd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, de laatste keer dat ik het probeerde wassie gedisabled. Maar nu heb ik toch pinball, dus freek mag sowieso wel weg. Ik ben nooit zo van de klonen geweest.
Nee, ik ben die lovebear-meute gewoon schijtzat.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar hersenloze en humorloze leeghoofdigheid in het slowchattopic moet blijven ipv hier ook de boel te komen verkankeren met die stomme smileys en d'r oeverloze gelul.
Nee, ze zijn nou lovebear aan het pestenquote:
Oh nee sorry, ik zag het al.quote:
Ben jij hier ook weer esquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat is er met je APK, sta je droog?
Zet je toch oog kleppen op dan zie je dat niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik ben die lovebear-meute gewoon schijtzat.
Zolang je mijn kop er maar buiten gehouden hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh nee sorry, ik zag het al.
Ik had em zelf per ongeluk naar een lijst gestuurd ipv alleen aan jou.
Dan ben ik toch op tijd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nou lovebear aan het pesten
En de mijnequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang je mijn kop er maar buiten gehouden hebt![]()
Hij is gewoon een beetje gefrustreerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zet je toch oog kleppen op dan zie je dat niet.
Mij krijg je hier niet zo snel weg![]()
Dat doet die kwal maar niet bij mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje gefrustreerd![]()
Huh, jouw kop is gewoon via je eigen site te zien...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang je mijn kop er maar buiten gehouden hebt![]()
Gewoon compleet negeren is het bestequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat doet die kwal maar niet bij mij![]()
Het word tijd dat tann komt, want we raken allemaal een beetje gefrustreerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje gefrustreerd![]()
Maar de mijne nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh, jouw kop is gewoon via je eigen site te zien...
Oja, is ook weer zoquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh, jouw kop is gewoon via je eigen site te zien...
Ikke niet hoor, ik ben coolquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word tijd dat tann komt, want we raken allemaal een beetje gefrustreerd![]()
Ja waar is ze eigenlijk? Heb haar de hele dag en avond nog niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word tijd dat tann komt, want we raken allemaal een beetje gefrustreerd![]()
Nee, de jouwe niet.quote:
Jongen ik hou jou goed in de gaten hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij hier ook weer es
Jij was toch mijn stalker?
Nog nooit zo een louzy stalker meegemaakt![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar hersenloze en humorloze leeghoofdigheid in het slowchattopic moet blijven ipv hier ook de boel te komen verkankeren met die stomme smileys en d'r oeverloze gelul.
Vooral zo doorgaan....quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja waar is ze eigenlijk? Heb haar de hele dag en avond nog niet gezienMss komt ze zometeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |