Is het nou niet de bedoeling dat jij de titel aanpast?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe. Goeie titel.
Als hij dat konquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het nou niet de bedoeling dat jij de titel aanpast?
Als ik dat konquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het nou niet de bedoeling dat jij de titel aanpast?
FCI was geweldig.... wat is er anders aan Predator? Zit FCI in die versie.... ? Zoiets las ik geloof ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef pkwarts het volgende:
Anders ging Roy er eentje openen, dus moest snel handelen
Iedereen trouwens het fantastische Far Cry Instincts Predator filmpje gezien?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9039
Mooier dan op PCquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef pkwarts het volgende:
Anders ging Roy er eentje openen, dus moest snel handelen
Iedereen trouwens het fantastische Far Cry Instincts Predator filmpje gezien?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9039
Nee, tis meer een tactische FPS.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ken de gameplay niet.... is het een FPS ala BF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
een spel met "eindbazen" concept vind ik altijd ruk... heeft ook voor een groot deel condemned verpest voor mij... alles daarvoor was echt super!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:15 schreef devv05 het volgende:
Pff, dat lukt nooitIk heb een hekel aan dat soort superieure 'eindbazen'
Verpest voor mij het hele spel.
Ligt er niet nog ergens een rifle?
Idd, als ik eindbazen wil koop ik DoA4 ofzo wel, Condemned moet een horror-adventure zijn en dit soort onzin erbuiten laten. Heb je 'm uiteindelijk wel uit weten te spelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
een spel met "eindbazen" concept vind ik altijd ruk... heeft ook voor een groot deel condemned verpest voor mij... alles daarvoor was echt super!!
Nauwelijks gebruiktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb geen moment moeite gehad met de eindbaas bij Condemned... Je hebt tijdens het spel toch wel geleerd hoe je moet blocken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het spel nou 2 keer uitgespeeld zonder echt veel te blocken. Wat ik altijd doe als hij gaat slaan dan loop ik naar achtere en dan mist hij, dan loop ik naar voren en sla hem. Zeker met een fire axe of sledge hammer is dat goed te doen.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Dan is het helemaal debiel. Hoe verneuk je een game op het eind, pff...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef H.Flick het volgende:
Klopt ja, het is gewoon een normale vijand en geen eindbaas.
Volgens mij ben jij de eerste die hier over klaagt... zoek het eens bij je eigen vaardighedenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan is het helemaal debiel. Hoe verneuk je een game op het eind, pff...
Het zou pas nieuws zijn als het lelijker zou zijn, aangezien Far Cry uit januari 2004 is en FC:I predator uberhaupt nog niet verschenen is. Het water is dan ook idd beter in FC:I Predatorquote:
[Discussie] Fanboysquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het zou pas nieuws zijn als het lelijker zou zijn, aangezien Far Cry uit januari 2004 is en FC:I predator uberhaupt nog niet verschenen is. Het water is dan ook idd beter in FC:I Predator. Jammer alleen dat wat betreft zaken als belichting FC:I Predator nog steeds z'n meerdere moet erkennen in Far Cry
.
Waarom zou een winkel zeggen dat er een prijs daling aan komt. Dan wachten mensen toch juist langer en dan kost het hun omzet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik was vandaag bij dixons en daar zeiden ze off the record dat er een prijsverlaging zit aan te komen, wie kan dit bevestigen? (adviesprijzen: 369 voor premium en 249 voor core pack)
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de eerste die hier over klaagt... zoek het eens bij je eigen vaardigheden.
Of bij jouw leesvaardigheden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
een spel met "eindbazen" concept vind ik altijd ruk... heeft ook voor een groot deel condemned verpest voor mij... alles daarvoor was echt super!!
Lijkt me nogal stug, aangezien er nog steeds een leveringstekort is zou het een beetje onlogisch zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik was vandaag bij dixons en daar zeiden ze off the record dat er een prijsverlaging zit aan te komen, wie kan dit bevestigen? (adviesprijzen: 369 voor premium en 249 voor core pack)
Heel logisch, tegenvallende verkopen, gezien het feit dat de 360's nog steeds nauwelijks vrij te koop zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gerucht gaat dat microsoft zoveel consoles wil afzetten om de wind uit de zeilen van de ps3 en nintendo revolution te nemen. Na de succesvolle introductie vallen de verkopen echter flink tegen en nu hoopt ms door een prijsoffensief de userbase op te krikken voordat de ps3 en Nr uitkomen dit voorjaar.
De makro had gister alleen Core staan, en ze hebben nog steeds geen festplatte in hun assortiment. De hele levering is één grote flop. Maar Far Cty is mooiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heel logisch, tegenvallende verkopen, gezien het feit dat de 360's nog steeds nauwelijks vrij te koop zijn.
Zonde van die map pack, die kan je namelijk gratis downen van live.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:41 schreef Ipho het volgende:
Maar eens halo 1 en 2 gekocht, ook maar dat Map pack dinges.
Tja, dat is een bundel, dus of het er duurder op wordt wet ik niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zonde van die map pack, die kan je namelijk gratis downen van live.
]quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
FC is lichtig (niet dat dat woord bestaat) GR:AW is heel grauw.
Beetje vaag om een vergelijking te leggen, maar ze zijn wel alle 2 gewoon rete mooi.
En Full Auto heeft vertraging tot Maandag gekregen.
Alles los kpoen was, 57 euro. Nou dan koop ik wel die triple pack, heb ik alles in een keer voor 40 euro.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zonde van die map pack, die kan je namelijk gratis downen van live.
Impressies, nu.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:49 schreef =HellFire= het volgende:
Woei, ik heb onlangs de preview van GR:AW mogen ontvangen!![]()
De roddelrubriek van GameInformer.quote:RARE PROJECT BUSTS LIKE A PINATA
Loose Talk has learned that Rare's next Xbox 360 project is codenamed Viva Pinata. Although details on the game are scarce at this point, it will be released in conjunction with a cartoon show on television, and Microsoft has trademarked the licensing for everything from shampoos to trading cards.
Sfeervol!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:31 schreef devv05 het volgende:
Eerste screenshot (volgens mij) van Bioshock
[afbeelding]
Ik heb ze allemaal maar door een bug kan ik die achievements niet halen..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef Heintje het volgende:
Die van die birds zijn gewoon te halen. Tenminste die is mij wel gelukt.
Ik moet alleen nog het hele spel Melee, allen melee wapens en alle sporen vinden.
Het is alleen dat ik alle levels al minstens 1 keer heb uitgespeeld zonder een vuurwapen te gebruiken. Of mag je ook niet killen met je teaser.
Ze hebben geeneens moeite gedaan alle bugs te verwijderen voordat ze die screen namenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:31 schreef devv05 het volgende:
Eerste screenshot (volgens mij) van Bioshock
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ze hebben geeneens moeite gedaan alle bugs te verwijderen voordat ze die screen namen
Humor +5quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ze hebben geeneens moeite gedaan alle bugs te verwijderen voordat ze die screen namen
te flauwquote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Gisteren in de stad geweest maar heb ze nog nergens zien staan, ook niet in de MediaMarkt. Wel meer dan genoeg Core systemen maar die wil niemand. Maar ik zou zeggen probeer het eens.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
zijn de premiums ondertussen al een beetje normaal te krijgen ?
Ik wil hem ook kijken, maar mijn PC trekt geen HD filmpjes, baal ervan.quote:
Het embargo staat op 14 februari, helaas. Als Valentijcadeautje krijgen jullie die van mij ok?quote:
Ja, een shooter zonder features om het leuker te maken maar alleen nog een nog donkere settingquote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Ben ook totaal geen Prey fan... standaard shooter met ondersteboven features om het leuk te maken![]()
Nee,... dan zou ik Gears of War nemen
GoW is helemaal geen shooter, toch? Volgens mij is het veel meer RE4-achtig.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, een shooter zonder features om het leuker te maken maar alleen nog een nog donkere setting
whoopee.
Nee het is zeker wel een shooter, 3rd person en een hele vette.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
GoW is helemaal geen shooter, toch? Volgens mij is het veel meer RE4-achtig.
Ik dacht dat het meer survivalhorror-achtig was. Dat je in het licht moest blijven omdat de monsters daar niet tegen konden.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee het is zeker wel een shooter, 3rd person en een hele vette.
Jij hebt het al gespeeld merk ik?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Pleasequote:Op zondag 12 februari 2006 16:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij hebt het al gespeeld merk ik?
Meer een 2nd person shooter volgens de makers,...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
2nd person zou inhouden dat je het door de ogen bekijkt van degene die je neerschiet... zou wel apart zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Meer een 2nd person shooter volgens de makers,...
Je kan zeker wel je soldaat zelf besturen, don't worry on that. Het leunen tegen de muur e.d. doet zelfs een beetje Splinter Cell aan. Niet dat je zo lenig bent als Sam, maar goed.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Dan snap ik het niet, want bij FSW kon je je mannetje niet zelf besturen. Is dat bij GR:AW ook?
Klinkt allemaal erg goed, en in tegenstelling tot wat ik veel lees van wat anderen vinden lijken die huds me juist erg cool.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je kan zeker wel je soldaat zelf besturen, don't worry on that. Het leunen tegen de muur e.d. doet zelfs een beetje Splinter Cell aan. Niet dat je zo lenig bent als Sam, maar goed.![]()
Het is met name het gebruik van het D-pad in combi met je Ghost Squad die het zo FSW over doet komen. Maar dan veel beter!
Je merkt echt dat je HUD in contact zit met het hoofdkwartier. Ga je uit de BattleZone, dan vervagen je huds, heb je storing etc. Wel cool om je zo in te perken.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed, en in tegenstelling tot wat ik veel lees van wat anderen vinden lijken die huds me juist erg cool.
Nee,.... check anders eens het developers interview als je het wilt weten.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
2nd person zou inhouden dat je het door de ogen bekijkt van degene die je neerschiet... zou wel apart zijn.
Heel kort zie je soms een stoer filmpje van wat Ghosts die door de stad heen lopen, dit is dan het laadscherm.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef Retuobak het volgende:
Zitten er inderdaad geen laadtijden in eigenlijk? Bij de 1up show zeiden ze dat je in plaats van laadtijden met blackhawks gewoon naar volgende missies ging.
Jawel... echt 2nd person zou dat wel zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 17:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... check anders eens het developers interview als je het wilt weten.
Ja standaard hequote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Ben ook totaal geen Prey fan... standaard shooter met ondersteboven features om het leuk te maken![]()
Nee,... dan zou ik Gears of War nemen
Ik doe nu een campaign game, met de debug multiplayer cd, in m'n eentje maar volgens mij kan iedereen zo bijkomen als-tie zou willen. Xbox Live, maar ook sytemlink en Splitscreen!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
Nu wil ik die game echt zoooooo hebben.
Maak de keuze anders nog ff moeilijkerquote:Op zondag 12 februari 2006 19:35 schreef =HellFire= het volgende:
Wow, GR:AW multiplayer is volgens mij ook pure actie, pure fun.Geen laadtijden, geen traag gedoe, gelijk knallen.
online co-op?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef =HellFire= het volgende:
Herstel, tis wel een multiplayer game wat ik nu draai, maar het is wel de campaign mode. Dus met opdrachten en dergelijke, zoals de SP ook speelt. Wat je dus met meerdere mensen kunt doen.En je hebt dus AI maatjes terwijl je tegen vijandelijke AI moet spelen.
Daar houd ik altijd van.
Ik ga de game nu ook zeker in de gaten houden, hij zou zo maar eens Prey kunnen vervangen bij me straks.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef =HellFire= het volgende:
'T speelt ook heel erg lekker vind ik, tis gewoon erg speelbaar, ziet er goed uit, en in het geheel STUKKEN beter dan Full Spectrum Warrior. Oh enne de levels zijn een stuk diverser dan alleen maar Mexico City, wat ik aanvankelijk dacht. En ja, er zijn wel wat laadtijden, maar die zijn echt MINIMAAL. Seconde of wat...
En ja, de game is best pittig.
Je hebt volgens mij hier geen vehicles die je kunt besturen... maar voor de rest niets dan lof.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:48 schreef Retuobak het volgende:
Nou EA mag BF2:MC dan in z'n reet steken, GR:AW ftw
In een oorlogssituatie ga je denk ik ook niet lekker op straat hangen als burgerquote:Op zondag 12 februari 2006 19:54 schreef =HellFire= het volgende:
Enige jammere er aan is wel dat het altijd leeg is op de straten bij zulke games, geen civilians enzo. Qua omgeving zit het wel snor hoor, mooie boompjes, huisjes en auto'tjes en dergelijke.En vergeet die mooie zonsopgangen niet!
Ach, voertuigen zijn ook niet alles hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij hier geen vehicles die je kunt besturen... maar voor de rest niets dan lof.
Tot zover mijn enthousiaste eerste indrukken.
Wat deden al die kinderlijkjes op straat in Irak dan huh? Zeker door de Amerikanen naar buiten gesleept, voor het dramatisch effect.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
In een oorlogssituatie ga je denk ik ook niet lekker op straat hangen als burger.
Ja ik zou ook wel wat paniekende mensen opeens de straat willen zien oversteken en dat je ze dan van schrik doodschiet enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 19:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat deden al die kinderlijkjes op straat in Irak dan huh? Zeker door de Amerikanen naar buiten gesleept, voor het dramatisch effect.
Even zonder gekheid, je hebt wel gelijk, maar goed, een stad bestaat lang niet altijd uit alleen maar Rebellen en Ghost Recon's ofzo.
Ah, dus je schiet liever op kinderenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat deden al die kinderlijkjes op straat in Irak dan huh? Zeker door de Amerikanen naar buiten gesleept, voor het dramatisch effect.
We're the United States and here to save you, sorry we've killed your family!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel wat paniekende mensen opeens de straat willen zien oversteken en dat je ze dan van schrik doodschiet enzo
Wat? NEE.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ah, dus je schiet liever op kinderen![]()
Meegenomen/opgegeten door de Duitsersquote:Op zondag 12 februari 2006 20:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
We're the United States and here to save you, sorry we've killed your family!
En wat dacht je van huisdieren? Er waren nooit koeien in de wei in Call of Duty 2.
Ja verdomme. Naast een fiets en een radio krijgt mijn familie nog zeker 73 koeien van de Duitsers.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Meegenomen/opgegeten door de Duitsers.
Allebei ja, dat klopt.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:03 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij kon je in CoD2 schuilen achter dode koeien en paarden. Of was dat Brothers in Arms?
Omdat ze dood warenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Allebei ja, dat klopt.
Maar ze stonden niet meer in de wei.![]()
Ja maar.... wie sleepte ze dan uit de wei in het pad waar je notabene langs moet?quote:
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter Tactical 03-Mar-2006quote:Op zondag 12 februari 2006 20:22 schreef carfreak_01 het volgende:
Zo te lezen .. is er weinig nieuws over de release van Testdrive?
Wat is de hele lijst die maart uitkomt![]()
Ik heb ook nog een Advanced Scart kabel over .. als iemand interesse heeft![]()
Is dat leuk? Heb daar ook preview van binnen... leek me nou echt niks.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:28 schreef H.Flick het volgende:
FM2006 ook nog in Maart! Dat lijkt me eigenlijk ook wel wat.
Echt een subgenre waar je van moet houdenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Is dat leuk? Heb daar ook preview van binnen... leek me nou echt niks.
BF2, en Blazing Angels.. de rest ff kijken of ik tegen die tijd impulsaankopen kan doenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:46 schreef Retuobak het volgende:
GR:AW, Blazing Angels en FCI:Predator dus voor mij
Duurt nog wel ff helaasquote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Chocobo het volgende:
Oblivion komt................. kriebels
Ik ben serieus benieuwd of dat een beetje speelbaar is zonder toboquote:Op zondag 12 februari 2006 20:28 schreef H.Flick het volgende:
FM2006 ook nog in Maart! Dat lijkt me eigenlijk ook wel wat.
Hmm, das dan wel weer heel jammerquote:Op zondag 12 februari 2006 20:54 schreef =HellFire= het volgende:
Moet trouwens met pijn in mijn hart constateren dat er framedrops zijn wanneer je vecht in de bossen in GR:AW. Weet niet of dat met de retail ook zo zal zijn, maar deze preview heeft er wel last van helaas.
Maar wie weet is het een oude build dus... Lopen met je NV-goggles verhelpt het probleem overigens wel.
Dit is trouwens een oude build hoor, die singleplayer versie was nieuwer en had nergens last van!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hmm, das dan wel weer heel jammerZijn ze erg hinderlijk?
Nieuwe leuke arcade games zijn trouwens ook wel weer welkom.
Op de PC ben ik daar maanden verslaafd aan geweest. Schitterend spel voor de voetbal liefhebber.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Is dat leuk? Heb daar ook preview van binnen... leek me nou echt niks.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maak de keuze anders nog ff moeilijker
Is dat een downloadable demo? Weet nog steeds niet wat ik moet verwachten van dat spel.... net zoiets als BF?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef Lampie_ het volgende:
Ik was niet echt serieus, het is gewoon dat het al moeilijk genoeg is op GRAW te wacten
Volgens mij las ik op Eurogamer dat er een demo gaat komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat een downloadable demo? Weet nog steeds niet wat ik moet verwachten van dat spel.... net zoiets als BF?
Deel 2 was meer een tactische shooter.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef Chocobo het volgende:
Plaatjes liegen er niet om trouwens......... maar is het nu ala BiA? Krijg het idee dat dit spel meer diepte in inhoud heeft dan bv BF namelijk.
[afbeelding]
yup, ze zijn er mee bezigquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij las ik op Eurogamer dat er een demo gaat komen.
Erg hè?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef peristilius het volgende:
Jullie hypen zo hard dat ik hem nu zelfs wil, en ik had niet eens interesse.
datzelfde geld voor mijquote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef peristilius het volgende:
Jullie hypen zo hard dat ik hem nu zelfs wil, en ik had niet eens interesse.
Voeg me anders maar toe, ben altijd wel in voor co op.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:45 schreef Lampie_ het volgende:
Zo hoort het. Ik postte in een van de vorige topics een artikel van 1up waar in een interview gezegd werdt dat ze iets speciaals in elkaar aan het flansen waren. Very soon zeiden zo. Dus we zullen zien. Leuk Valentijns cadeautje?
Trouwens. Nog mensen die een plekkie open hebben in hun vriendenlijst? Een heftig potje co-op in GRAW lijkt me onvermijdelijk. Daar wil ik bij zijn.
Dat denk ik ook Gijs.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
doet geen van beide games goed denk ik.
Bah, tennis. Doe me dan maar een mooie next-gen versie van PESquote:Op maandag 13 februari 2006 09:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een mooie screens, moet echt de 360 snel gaan kopen wacht ook op top spin 2
Goed idee, ik zal eens kijken of ik tijd over heb.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
Is er niet een soort van versus preview voor deze toch enigzins op elkaar lijkende games. BF2 en GR3 ?
Tis kut dat ze in de zelfde maand uitkomen ook, doet geen van beide games goed denk ik.
Vlgs mij moet dat er overweldigd goed er uit zienquote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Prey 720P movies
http://xboxyde.com/news_2568_en.html
[afbeelding]
Filmpjes zijn idd erg strak.......... het heeft wel een soort Turok gehalte.... kan het niet plaatsen.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij moet dat er overweldigd goed er uit zien
Ik wil die game liever dan Gear of War. Het hele concept met die zwaartekracht lijkt me heel tof spelen. Nu maar hopen dat de 360 versie goed uitpakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij moet dat er overweldigd goed er uit zien
30 of 60 maakt me niet zoveel uit.. vind het vaak een beetje mierengeneuk hoewel ik toch toe moet geven dat 60 lekkerder draait (duh) .. maar als je 5 minuten weer in een spel van 30 zit, valt het mij ook niet meer op. Maar misschien is het op de 360 wel duidelijker te zien hoor..quote:Op maandag 13 februari 2006 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil die game liever dan Gear of War. Het hele concept met die zwaartekracht lijkt me heel tof spelen. Nu maar hopen dat de 360 versie goed uitpakt.
PS: Je zou die 'discussie' op Xboxyde eens moeten lezen over 30 fps vs. 60 fps.. Hoogst vermakelijk.
Alleen de arabische sfeer in de games zijn hetzelfde,quote:Op maandag 13 februari 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
Is er niet een soort van versus preview voor deze toch enigzins op elkaar lijkende games. BF2 en GR3 ?
Tis kut dat ze in de zelfde maand uitkomen ook, doet geen van beide games goed denk ik.
Dat gaat een instant hit worden. Massa's mensen konden deze game niet op hun PC spelen. Of wel maar in heel lage settings.quote:F.E.A.R. for the 360?
According to EGM rumors, owners of the Xbox360 could still see F.E.A.R. on Microsoft's nextgen console in 2006. The technology should be feasible, it'll be the same engine as Condemned, and the controls wont differ very much. If we're lucky, this announcement will be made official, within a week or so.
Toen ik de titel zag hoopte ik heel even op een officiele aankondiging van Killer Instinct voor de X360.quote:Rare’s Next Project?
The latest and greatest in the rumour this week will certainly be about Rare’s ‘next project’ codenamed Viva Pinata. Word comes from the latest issue of Game Informer and although they have no details at this point Microsoft has trademarked the name and a ton of other merchandising products with the name.
Loose Talk has learned that Rare’s next Xbox 360 project is codenamed Viva Pinata. Although details on the game are scarce at this point, it will be released in conjunction with a cartoon show on television, and Microsoft has trademarked the licensing for everything from shampoos to trading cards.
When and if anymore details spring up, Gaming-360 will know about it.
Rechtsklik>>Save Asquote:Xbox 360 Vs High End PC – Spot The Difference
Here is a demo clip of Far Cry which compares the PC version, with all the detail turned to maximum with the up-coming Xbox 360 version of (Far Cry Instincts Predator).
Bear in mind that a top end PC can cost in excess of £1000 and needs constant upgrading to play the latest games (and to be honest PC's can be a pain in the arse).
Where as the Xbox 360 only cost £280, offers hassle free gaming both online and off and the only foreseeable upgrade in the future will be the HD DVD drive.
We let the clip do the rest!
Eindelijk,quote:Microsoft Claims Xbox 360 Shortage Coming to an End
Microsoft has been suffering massive shortages because of high demand (and very low supply) of the Xbox 360 game console. This has led to sometimes outrageous prices in which people paid well over $1,000 for an Xbox 360 bundle after it was released. Although the prices have dropped and interested consumers that can't wait for the console to be available in stores, it is now possible to find them on online auction sites for about $500. Retailers and consumers have both been asking the same question: When will the shortage end?
While speaking at the DICE Summit a Microsoft employee Peter Moore claimed that "Within the next four to six weeks, anybody will be able to walk into a store and buy an Xbox 360." Moore went on to later claim that all of the original system preorders have been filled and units that show up now are specifically for store walk-ins.
The Xbox 360 launched on November 20th, 2005. Interestingly, in a recent interview, Nintendo indicated that around Thanksgiving 2006, it would launch the Revolution with a price designed to undercut the Xbox 360. With widespread availability being promised by Moore, many are hoping that this will bring reduced prices.
Heeft iemand deze al gespeeld?quote:Downloadable Game of the Year on Xbox Live Arcade
Downloadable Game of the Year on Xbox Live Arcade
Wik and the Fable of Souls, available through Live Arcade on the XBox 360, has been selected Downloadable Game of the Year by The Academy of Interactive Arts and Sciences (AIAS) at the 9th Annual Interactive Achievement Awards held Las Vegas, in conjunction with the D.I.C.E. Summit.
Wik beat out several other 4titles including PopCap's Chuzzle and Playfirst's Oasis. "We are thrilled to be recognied by the Academy for our labour of love that Wik represents," said Ion Hardie, Director of Product Development at Reflexive Entertainment. "Such wonderful acknowledgment really fuels our fire to stretch the creative envelope in our future projects."
Already a winner at the 2005 Independent Games Festival (IGF) as Downloadable Game of the Year, in addition to winning the IGF awards for Innovation in Visual and Game Design, Wik and the Fable of Souls has captured the imagination and hearts of gamers around the world with its innovative game play, engaging atmosphere and distinctive visual design.
hangt ook van de game af, als je een game als burnout hebt ...die game is alleen mooi omdat die zo snel draait.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
30 of 60 maakt me niet zoveel uit.. vind het vaak een beetje mierengeneuk hoewel ik toch toe moet geven dat 60 lekkerder draait (duh) .. maar als je 5 minuten weer in een spel van 30 zit, valt het mij ook niet meer op. Maar misschien is het op de 360 wel duidelijker te zien hoor..
Dat vermoeden heb ik ook.. dat GR "realistischer" speelt.. onderzoekend lopen op je doel af.. uitschakelen of uitgeschakeld worden op een tactische manier.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alleen de arabische sfeer in de games zijn hetzelfde,
BF 2 doe je alles met voertuigen, vliegtuigen die overvliegen ect ect
Gewoon rennen en schieten je weet toch wel dat je respawnt wanneer je wilt.
En GR is rustig om het hoekje kijken, naar de volgende hoek rennen en cover vinden, Muhammed een kogel geven, Rustig naar de andere hoek, Kogel ontvangen Game over
Mwah ik vond de FEAR multiplayer een beetje sucken op de PC, de balans was echt slecht.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat gaat een instant hit worden. Massa's mensen konden deze game niet op hun PC spelen. Of wel maar in heel lage settings.
Vooral interessant in de multiplayer, me dunkt.
[..]
Heeft iemand deze al gespeeld?
Ja, maar desondanks is het niet opgenomen op een high-end PCquote:Rechtsklik>>Save As
Ziet er behoorlijk gelikt uit .
Idd, melee was zo krachtig dat het niet leuk meer was in MP. Maar ja, aan de andere kant was de MP verder wel erg vet hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mwah ik vond de FEAR multiplayer een beetje sucken op de PC, de balans was echt slecht.
1 melee klap of het nou een stomp, Sliding , flying kick of Roundhouse kick was je lag met 1 klap.
Dan had je echt van die trieste mannetjes die alleen slidings maakte omdat je mensen die gaan sliden bijna niet kan raken zo snel het gaat (BMH had er ook een handje van)
En wik heb ik de demo, van gespeeld en vond er echt HELEMAAL niks aan, echt te suffe game.
Leuk voor op je telefoon, meer niet
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
Rare had toch nog een game in de steigers voor de 360?
Ik heb overigens de demo van Wik gedownload een tijd terug. Ik persoonlijk vind de Friese staartklok van mijn oma interessanter om naar te kijken.
qua grote velden wint Battlefield 2 het denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook.. dat GR "realistischer" speelt.. onderzoekend lopen op je doel af.. uitschakelen of uitgeschakeld worden op een tactische manier.
Terwijl BF dan wat makkelijker wegspeelt... (dus meer humor). Mij spreken die voertuigen ook wel aan ook.. althans bij de pc versie was het cool (1942) . En GR2 staat bij mij in het geheugen als "moeilijk" ... grote velden hebben beide wel.
Heidenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:31 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond FEAR singleplayer ook niet leuk.
Zo gelachen ook als je een vliegtuig bestuurde, en mannetjes kwamen er bij.. en dan hoog in de lucht er zelf uitspringenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
qua grote velden wint Battlefield 2 het denk ik.
Alleen op de pc miste ik het stunten, Bij bf1942 kon je zalig stunten gewoon op iemand zijn plane staan om over te springen naar een andere enzo, dat kon allemaal niet meer.
En battlefield 2 is zeker weten meer humor, vooral als je samen gaat kutten om bepaalde stunts toch proberen te doen.
En ik denk (zover ik het zie) dat GRAW een Full spectrum warrior met zelf schieten word
Het spel opzich leek me wel aardig, maar ik kan gewoon niet aan mijn bureau zitten en dan gamen. Dat trek ik niet meer.quote:
Oh, doe ik ook lang niet altijd, ga soms ook gewoon op m'n bed zitten PC gamen, wil primaquote:Op maandag 13 februari 2006 12:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het spel opzich leek me wel aardig, maar ik kan gewoon niet aan mijn bureau zitten en dan gamen. Dat trek ik niet meer.
Ik vond het daarentegen wel heel leuk, totdat de demo telkens na 5 minuten vastliep. Ik denk dat het aan mijn PC ligt. Als 'ie voor de 360 komt en een beetje speelbaar is dan ga ik hem dus zeker wel halen.quote:
nu weet ik het niet meer hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo gelachen ook als je een vliegtuig bestuurde, en mannetjes kwamen er bij.. en dan hoog in de lucht er zelf uitspringen![]()
Die mannetjes je nakijken van "WTF?"
Jep, tobo op schoot, hard vlak oppervlak (in mijn geval gewoon een plankje) voor de muis en ik game net zo comfortabel op m'n PC als op m'n 360quote:Op maandag 13 februari 2006 12:34 schreef H.Flick het volgende:
Met muis en keyboard?
Ik draaide zelf de Desert combat mod, zeg maar de battlefield 2 mod voor 1942quote:Op maandag 13 februari 2006 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo gelachen ook als je een vliegtuig bestuurde, en mannetjes kwamen er bij.. en dan hoog in de lucht er zelf uitspringen![]()
Die mannetjes je nakijken van "WTF?"
Nicequote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik draaide zelf de Desert combat mod, zeg maar de battlefield 2 mod voor 1942
Daar had je ook van die grote bombers bij, was schitterend om samen met een maat van me en een broer met een straaljager erachter aan te gaan, er boven hangen en dan eruit springen.
En dan gebruik maken van de mortierblaastvoertuigin1klapop bug , hield in dat als je een mortier op een voertuig zette dat het gelijk ontplofte, kleine bug was het.
Bomber dood met 10 man erin
Of een jeep vol te leggen met explosieven.. dan wachten tot iemand spawnde en die jeep wilde pakken. Die twijfel zien bij hem als jij ergens gewoon op een afstandje simpel staat te wachten.. toch instappen.. KLIK .. BOEM!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik draaide zelf de Desert combat mod, zeg maar de battlefield 2 mod voor 1942
Daar had je ook van die grote bombers bij, was schitterend om samen met een maat van me en een broer met een straaljager erachter aan te gaan, er boven hangen en dan eruit springen.
En dan gebruik maken van de mortierblaastvoertuigin1klapop bug , hield in dat als je een mortier op een voertuig zette dat het gelijk ontplofte, kleine bug was het.
Bomber dood met 10 man erin
heb ik ook nog gespeeldquote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nice
Ik vond trouwens Joint Operations ook tof wat klooien betreft, gewoon uit een transportheli met een buggy rijden en dan nog heel aan de grond komen.
nope word geen blij spel dat GRAWquote:Op maandag 13 februari 2006 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of een jeep vol te leggen met explosieven.. dan wachten tot iemand spawnde en die jeep wilde pakken. Die twijfel zien bij hem als jij ergens gewoon op een afstandje simpel staat te wachten.. toch instappen.. KLIK .. BOEM!
Dat is wel humor!
Sja.. ben bang dat dat niet is wat ik in GR ga zien.. ziet er beter uit, maar tactischer he.
Ik moet lol kunnen hebben ook..
Thanks.. ik ben er uit.. voor de lange termijn voorzie ik meer lol in BF.. mits de servers goed zijn.. maar die gok neem ik maarquote:Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nope word geen blij spel dat GRAW
Met battlefield 2 kan je ook een spec ops spelen die kan C4 neerleggen, te mooi om dat je eigen jeep vol te plakken, recht in een tank rijden snel uitstappen en de knop overhalen.
ook genoeg kills mee geregelt
Dan ga ik voor het leuke spel, lekker lachen en dollen op LIVE !!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
nu weet ik het niet meer hoor
BF2 lijkt me vooral een leuk spel worden, terwijl GR gewoon een goed spel zal zijn. Denk ik dan
ik wacht gewoon de reviews nog ff afquote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan ga ik voor het leuke spel, lekker lachen en dollen op LIVE !!
ik denk dat BF2 meer lol is maar dat GRAW de betere game isquote:Op maandag 13 februari 2006 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks.. ik ben er uit.. voor de lange termijn voorzie ik meer lol in BF.. mits de servers goed zijn.. maar die gok neem ik maar
Die van April ?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die doen we op het volgende salarisstrookje
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ben ik nu 1 van de weingien die voor Burnout: Revenge gaat? Ik heb echt weer zin om te rammen...heb eigenlijk alleen maar op de 360 versie gewacht vanwege de betere graphics, graphicshoer die ik er ben...
Nee hoor, ik haal 'm ook. Die game moet absoluut geweldig worden via Livequote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ben ik nu 1 van de weingien die voor Burnout: Revenge gaat? Ik heb echt weer zin om te rammen...heb eigenlijk alleen maar op de 360 versie gewacht vanwege de betere graphics, graphicshoer die ik er ben...
Alle ingame settings staan op z'n hoogst in het filmpje.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar desondanks is het niet opgenomen op een high-end PC
Op een high-end PC ziet Far Cry er wel degelijk beter uit (het water ook wel wat, maar de gains zitten hem vooral in de belichting). Far Cry met HDR+AA is nog steeds beeldschoon.
Funny thing is, er is GEEN Arabisch land te bekennen in GR:AW. Het speelt zich af in Zuid-Amerika namelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alleen de arabische sfeer in de games zijn hetzelfde,
BF 2 doe je alles met voertuigen, vliegtuigen die overvliegen ect ect
Gewoon rennen en schieten je weet toch wel dat je respawnt wanneer je wilt.
En GR is rustig om het hoekje kijken, naar de volgende hoek rennen en cover vinden, Muhammed een kogel geven, Rustig naar de andere hoek, Kogel ontvangen Game over
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Funny thing is, er is GEEN Arabisch land te bekennen in GR:AW. Het speelt zich af in Zuid-Amerika namelijk.
Toch doet het zo aan, vreemd is dat...
Zal best cool zijn hoor maar wordt zoiets niet heel saai op den duur?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:24 schreef =HellFire= het volgende:
Hopelijk mag ik die reviewen.En hopelijk heb ik daar dan wel tijd voor.
en de puf daarvoor.
En de motivatie.
Ik vind het nog steeds erg leuk hoor, maar inderdaad, om een of andere reden is het speciale van een game er wel vanaf. Op een gegeven moment komt de volgende stortlading binnen en ga je het lijstje gewoon afwerken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal best cool zijn hoor maar wordt zoiets niet heel saai op den duur?
Het leuke van die game is dat het er in het echt ook zo uit ziet. Althans, op mijn Dell schermpje wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef Chocobo het volgende:
Deze 2 developers movies zijn erg cool zeg
http://movies.teamxbox.co(...)v_diary_crosscom.wmv
http://movies.teamxbox.com/xbox360/gr3/graw_devdiary_02_1080.wmv
[afbeelding]
[afbeelding]
Hou nu eens op joh, jij haalt ze niet eensquote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef Chocobo het volgende:
Deze 2 developers movies zijn erg cool zeg
http://movies.teamxbox.co(...)v_diary_crosscom.wmv
http://movies.teamxbox.com/xbox360/gr3/graw_devdiary_02_1080.wmv
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hou nu eens op joh, jij haalt ze niet eens
Waarom dan ?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg post zelf anders eens wat informatiefs.
Nee, Far Cry hebben ze extreem zitten patchen met features. Zo sterk dat het nog steeds een van de grafisch meest up to date games isquote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alle ingame settings staan op z'n hoogst in het filmpje.
Dat kan toch alleen op een redelijk snelle PC, helemaal op die framerate.
misschien Pal 60 of 50 proberen?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb trouwens m`n eerste dvd die niet goed draaid op m`n 360. Een originele DVD van Madagascar. Trillende beelden van de bewegende characters. Ziet er enorm vaag uit. DVD is schoon daar ligt het niet aan !
Even alle Dixons/MediaMarkt/E-Plaza/Whatever in de buurt bellen, gaat veel sneller en kun je 'm meteen vast laten houden als ze er een hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Klonk het volgende:
damn, echt nergens bij mij in de stad premiums te krijgen, ben in staat om een core te kopen
Ik zou gewoon een bestelling plaatsen bij een winkel. Ik had de mijne bij Dixons besteld, 2 dagen later kreeg ik al telefoon. Ze leveren tegenwoordig elke week uit heb ik gehoord. Gewoon bij een paar winkels vast laten leggen, en kijken bi jwelke je als eerste prijs hebt. Zal niet langer dan een paar dagen duren denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Klonk het volgende:
damn, echt nergens bij mij in de stad premiums te krijgen, ben in staat om een core te kopen
2 posts boven je..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanneer komt die demo van GRAW op Marketplace ?
Een hele week welquote:Op maandag 13 februari 2006 18:22 schreef Lampie_ het volgende:
GRAW demo komt ten minste een week voor de release;
X-box-ic
ach een week is prima, kan je iig een beeld scheppen van de hele game en een goede indruk krijgenquote:
Dat is waar.. misschien wil EA dat ook wel doen, zodat je een idee hebt over de serversquote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach een week is prima, kan je iig een beeld scheppen van de hele game en een goede indruk krijgen
als ze uberhaupt met een demo komen die ook online kanquote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is waar.. misschien wil EA dat ook wel doen, zodat je een idee hebt over de servers
Ja .. dat is inderdaad af te wachten.. maar goed, ze begrijpen wel dat daar het spel mee staat of valt.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als ze uberhaupt met een demo komen die ook online kan
wel prachtig om te zien hoe EA in 1 !! klap hun hele online reputatie naar de klote heeft geholpen met Burnout 3 toen der tijd,quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. dat is inderdaad af te wachten.. maar goed, ze begrijpen wel dat daar het spel mee staat of valt.
Was het maar alleen Burnoutquote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wel prachtig om te zien hoe EA in 1 !! klap hun hele online reputatie naar de klote heeft geholpen met Burnout 3 toen der tijd,
Niemand die er ook maar iets vertrouwen in heeft
NFSU was niet alles met MP weet niet meer wat precies, alleen dat ik MP tegen vond vallen, Tiger Woods had geen lobby waarin je terug kon komen.. en dat is toch ook een minimaal vereiste, een lobby. Nou ja goed Burnout dan, crap verbinding, slechte lobby.quote:
die online service van Battlefield 2 vind ik anders ook behoorlijk brak, tis dat er een fok server is waar ik gelijk op kan vervinden via IP, maar vind de server browser brakkigquote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
NFSU was niet alles met MP weet niet meer wat precies, alleen dat ik MP tegen vond vallen, Tiger Woods had geen lobby waarin je terug kon komen.. en dat is toch ook een minimaal vereiste, een lobby. Nou ja goed Burnout dan, crap verbinding, slechte lobby.
Nee, hoe raar het ook klinkt, EA spellen voor de PC zijn echt klaar, maar voor een console hebben ze geen idee lijkt wel. Doen ze maar wat.
Maar goed, vorige week iemand van EA gesproken, en die kon mij vertellen dat ze nu juist de best hadden gedaan om net als op de PC voor battlefield, nu ook op een console een stevige MP'er wilde neerzetten. Doet mij dus vermoeden dat het wel snor zit.
Ze zullen vast niet zeggen dat de online functionaliteit nog steeds even brak is als eerstquote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, vorige week iemand van EA gesproken, en die kon mij vertellen dat ze nu juist de best hadden gedaan om net als op de PC voor battlefield, nu ook op een console een stevige MP'er wilde neerzetten. Doet mij dus vermoeden dat het wel snor zit.
Wat had je gewonnen dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
kwam vandaag een pakket uit engeland ben ik weer niet thuis maar hopelijk zijn het me prijzen van fifa nog 360 pakket.
Maar afzender was frog nooit van gehoord...
morgen komt dhl nog een keer
Het gaat er toch om om een impressie van de game te geven en niet om de demo zelf? Die heb je echt wel in 5 minuten.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef twi het volgende:
Van EA demo's hoef je weinig te verwachten. Blijft meestal maar beperkt tot 5 minuutjes gamen en dan wordt de stekker eruit getrokken.
Mwoah, het is wel fijn als je de besturing even een beetje door kunt krijgen en ook iets meer van de rest van het spel meekrijgt. Eerste indruk zegt niet altijd alles.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om om een impressie van de game te geven en niet om de demo zelf? Die heb je echt wel in 5 minuten.
Dat was nou precies wat ik wilde weten. Even salaris cashen en dan deze game halen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:46 schreef Heintje het volgende:
Ik heb vandaag Full Auto gekocht.
Ik heb alleen nog maar een aantal tutorial levels gespeeld maar tot nu toe is het een gaaf spel. Lekker racen en knallen. Nou ja, wat ook in de demo zit alleen dan zonder framedrops.
Volgens mij gaat dit echt gaaf worden online. Als er maar een aantla fokkers zijn die hem kopen. Ik denk dat deze gaver wordt dan brunout.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:04 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat was nou precies wat ik wilde weten. Even salaris cashen en dan deze game halen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef Lampie_ het volgende:
KK demo is corrupt. Je kan het T-rex sequence niet triggeren. Er gebeurt helemaal niks.
Ik niet.... hoe lang heb je niet ingelogd op Live?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef Lampie_ het volgende:
Ik kreegg net ook een melding dat er een xbox live update was. maar opeens een melding dat er iets fout ging. MS wat aan het doen?
Mmmm,... wat raarquote:Op maandag 13 februari 2006 23:39 schreef Lampie_ het volgende:
Wat bedoel je? Was zo rond 10 uur toen ik automatisch werdt uitgelogd en toen een melding kreeg over een update. Maar gelijk daarna een melding dat de installatie failde. Maat van mij kreeg wel de melding maar daar ging alles goed.
Ze zijn mij iig nog niet opgevallen. En ik heb al wel een paar keer gereden met 8 man. Het kan zijn dat het nog komt omdat ik nog niet echt veel gespeeld heb maar dat verwacht ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:24 schreef =HellFire= het volgende:
Die NFS:MW demo was best uitgebreid vond ik. En geen framedrops in Full Auto retail? Geweldig!
Vind het maar raar hoor;quote:
Klinkt positief.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze zijn mij iig nog niet opgevallen. En ik heb al wel een paar keer gereden met 8 man. Het kan zijn dat het nog komt omdat ik nog niet echt veel gespeeld heb maar dat verwacht ik niet.
Morgen weer verder spelen.
Kijken of de single player echt zoveel modes heeft als dat het lijkt. Er zit iig de gewone race in. en point to point. knock-out. En iets wat volgens mij wel redelijk nieuw is. Een point to point race waar je ook weer terug moet. Als je dan ver voor of achter ligt kom je al je tegenstanders een keer frontaal tegen.
Ook is de HUD iets veranderd, als je weet waar het staat kun je alles snel zien. En wat beter te zien is is heover je auto beschadigt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |