Ah, dus je schiet liever op kinderenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat deden al die kinderlijkjes op straat in Irak dan huh? Zeker door de Amerikanen naar buiten gesleept, voor het dramatisch effect.
We're the United States and here to save you, sorry we've killed your family!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel wat paniekende mensen opeens de straat willen zien oversteken en dat je ze dan van schrik doodschiet enzo
Wat? NEE.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ah, dus je schiet liever op kinderen![]()
Meegenomen/opgegeten door de Duitsersquote:Op zondag 12 februari 2006 20:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
We're the United States and here to save you, sorry we've killed your family!
En wat dacht je van huisdieren? Er waren nooit koeien in de wei in Call of Duty 2.
Ja verdomme. Naast een fiets en een radio krijgt mijn familie nog zeker 73 koeien van de Duitsers.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Meegenomen/opgegeten door de Duitsers.
Allebei ja, dat klopt.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:03 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij kon je in CoD2 schuilen achter dode koeien en paarden. Of was dat Brothers in Arms?
Omdat ze dood warenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Allebei ja, dat klopt.
Maar ze stonden niet meer in de wei.![]()
Ja maar.... wie sleepte ze dan uit de wei in het pad waar je notabene langs moet?quote:
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter Tactical 03-Mar-2006quote:Op zondag 12 februari 2006 20:22 schreef carfreak_01 het volgende:
Zo te lezen .. is er weinig nieuws over de release van Testdrive?
Wat is de hele lijst die maart uitkomt![]()
Ik heb ook nog een Advanced Scart kabel over .. als iemand interesse heeft![]()
Is dat leuk? Heb daar ook preview van binnen... leek me nou echt niks.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:28 schreef H.Flick het volgende:
FM2006 ook nog in Maart! Dat lijkt me eigenlijk ook wel wat.
Echt een subgenre waar je van moet houdenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Is dat leuk? Heb daar ook preview van binnen... leek me nou echt niks.
BF2, en Blazing Angels.. de rest ff kijken of ik tegen die tijd impulsaankopen kan doenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:46 schreef Retuobak het volgende:
GR:AW, Blazing Angels en FCI:Predator dus voor mij
Duurt nog wel ff helaasquote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Chocobo het volgende:
Oblivion komt................. kriebels
Ik ben serieus benieuwd of dat een beetje speelbaar is zonder toboquote:Op zondag 12 februari 2006 20:28 schreef H.Flick het volgende:
FM2006 ook nog in Maart! Dat lijkt me eigenlijk ook wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |