Ze hebben geeneens moeite gedaan alle bugs te verwijderen voordat ze die screen namenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:31 schreef devv05 het volgende:
Eerste screenshot (volgens mij) van Bioshock
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ze hebben geeneens moeite gedaan alle bugs te verwijderen voordat ze die screen namen
Humor +5quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ze hebben geeneens moeite gedaan alle bugs te verwijderen voordat ze die screen namen
te flauwquote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Gisteren in de stad geweest maar heb ze nog nergens zien staan, ook niet in de MediaMarkt. Wel meer dan genoeg Core systemen maar die wil niemand. Maar ik zou zeggen probeer het eens.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
zijn de premiums ondertussen al een beetje normaal te krijgen ?
Ik wil hem ook kijken, maar mijn PC trekt geen HD filmpjes, baal ervan.quote:
Het embargo staat op 14 februari, helaas. Als Valentijcadeautje krijgen jullie die van mij ok?quote:
Ja, een shooter zonder features om het leuker te maken maar alleen nog een nog donkere settingquote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Ben ook totaal geen Prey fan... standaard shooter met ondersteboven features om het leuk te maken![]()
Nee,... dan zou ik Gears of War nemen
GoW is helemaal geen shooter, toch? Volgens mij is het veel meer RE4-achtig.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, een shooter zonder features om het leuker te maken maar alleen nog een nog donkere setting
whoopee.
Nee het is zeker wel een shooter, 3rd person en een hele vette.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
GoW is helemaal geen shooter, toch? Volgens mij is het veel meer RE4-achtig.
Ik dacht dat het meer survivalhorror-achtig was. Dat je in het licht moest blijven omdat de monsters daar niet tegen konden.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee het is zeker wel een shooter, 3rd person en een hele vette.
Jij hebt het al gespeeld merk ik?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Pleasequote:Op zondag 12 februari 2006 16:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij hebt het al gespeeld merk ik?
Meer een 2nd person shooter volgens de makers,...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
2nd person zou inhouden dat je het door de ogen bekijkt van degene die je neerschiet... zou wel apart zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Meer een 2nd person shooter volgens de makers,...
Je kan zeker wel je soldaat zelf besturen, don't worry on that. Het leunen tegen de muur e.d. doet zelfs een beetje Splinter Cell aan. Niet dat je zo lenig bent als Sam, maar goed.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Dan snap ik het niet, want bij FSW kon je je mannetje niet zelf besturen. Is dat bij GR:AW ook?
Klinkt allemaal erg goed, en in tegenstelling tot wat ik veel lees van wat anderen vinden lijken die huds me juist erg cool.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je kan zeker wel je soldaat zelf besturen, don't worry on that. Het leunen tegen de muur e.d. doet zelfs een beetje Splinter Cell aan. Niet dat je zo lenig bent als Sam, maar goed.![]()
Het is met name het gebruik van het D-pad in combi met je Ghost Squad die het zo FSW over doet komen. Maar dan veel beter!
Je merkt echt dat je HUD in contact zit met het hoofdkwartier. Ga je uit de BattleZone, dan vervagen je huds, heb je storing etc. Wel cool om je zo in te perken.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed, en in tegenstelling tot wat ik veel lees van wat anderen vinden lijken die huds me juist erg cool.
Nee,.... check anders eens het developers interview als je het wilt weten.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
2nd person zou inhouden dat je het door de ogen bekijkt van degene die je neerschiet... zou wel apart zijn.
Heel kort zie je soms een stoer filmpje van wat Ghosts die door de stad heen lopen, dit is dan het laadscherm.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef Retuobak het volgende:
Zitten er inderdaad geen laadtijden in eigenlijk? Bij de 1up show zeiden ze dat je in plaats van laadtijden met blackhawks gewoon naar volgende missies ging.
Jawel... echt 2nd person zou dat wel zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 17:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... check anders eens het developers interview als je het wilt weten.
Ja standaard hequote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Ben ook totaal geen Prey fan... standaard shooter met ondersteboven features om het leuk te maken![]()
Nee,... dan zou ik Gears of War nemen
Ik doe nu een campaign game, met de debug multiplayer cd, in m'n eentje maar volgens mij kan iedereen zo bijkomen als-tie zou willen. Xbox Live, maar ook sytemlink en Splitscreen!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
Nu wil ik die game echt zoooooo hebben.
Maak de keuze anders nog ff moeilijkerquote:Op zondag 12 februari 2006 19:35 schreef =HellFire= het volgende:
Wow, GR:AW multiplayer is volgens mij ook pure actie, pure fun.Geen laadtijden, geen traag gedoe, gelijk knallen.
online co-op?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef =HellFire= het volgende:
Herstel, tis wel een multiplayer game wat ik nu draai, maar het is wel de campaign mode. Dus met opdrachten en dergelijke, zoals de SP ook speelt. Wat je dus met meerdere mensen kunt doen.En je hebt dus AI maatjes terwijl je tegen vijandelijke AI moet spelen.
Daar houd ik altijd van.
Ik ga de game nu ook zeker in de gaten houden, hij zou zo maar eens Prey kunnen vervangen bij me straks.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef =HellFire= het volgende:
'T speelt ook heel erg lekker vind ik, tis gewoon erg speelbaar, ziet er goed uit, en in het geheel STUKKEN beter dan Full Spectrum Warrior. Oh enne de levels zijn een stuk diverser dan alleen maar Mexico City, wat ik aanvankelijk dacht. En ja, er zijn wel wat laadtijden, maar die zijn echt MINIMAAL. Seconde of wat...
En ja, de game is best pittig.
Je hebt volgens mij hier geen vehicles die je kunt besturen... maar voor de rest niets dan lof.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:48 schreef Retuobak het volgende:
Nou EA mag BF2:MC dan in z'n reet steken, GR:AW ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |