quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Ging snel, gek zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef -J-D- het volgende:
Kut TT
3 dagen 2 uur en 2 minutenzolang heeft het vorige topic mogen bestaan
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Sja.. had iemand een beter idee?
Of mensen die hun mening in 2 posts moeten verwerken omdat ze het anders zelf niet meer snappen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:51 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ging snel, gek zeg
Zitten een stel figuren de hele dag een beetje te Fok!ken
Nee ik heb dit ook nog nooit meegemaakt... volgens mijquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:45 schreef -J-D- het volgende:
Heeft iemand wel eens een speler een pleister zien krijgen in een wedstrijd, terwijl hij later die wedstrijd geblesseerd het spel moest verlaten na een overtreding of zo?
Oftewel: 2 blessure-events voor 1 speler in 1 partij?
Ben benieuwd of dat kan of er een voorbeeld van te vinden is.
nou het kan ook mooi uit zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:55 schreef -J-D- het volgende:
08-02-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 6 892 ¤ aan entreegeld.
07-02-2006 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
Dank jequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
succes iedereen in de fokcup dadelijk, kan t niet live volgen helaas
sucses Grumpey.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:58 schreef Grumpey het volgende:
komt dat zien in ronde 6 van de beker, De Leije (Ve klasser) tegen het bekende Grumpelix!
Date: 08-02-2006 at 17:00
MatchID: 67882933
Arena: De Bleek
of we gaan winnen is niet bekend, het hangt beetje van inzet tegenstander af
Doe je goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:01 schreef Grumpey het volgende:
74905 spectators arrived at De Bleek
edit: En al 1-0 voor na 4 minuten
Daar doe je het toch voor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:07 schreef Daemon19 het volgende:
08-02-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 654 ¤ aan entreegeld.jeeh..
Kijk maar eens bij zijn team.quote:
En ik ga beginnen met sparen voor komend seizoen, weet zeker dat ik ga promoverenquote:Maximiliano Huici
TSI = 2 580 , 21 years, excellent form
Has poor experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: poor Defending: weak
Scoring: solid Set pieces: inadequate
Hij is wel wat hoog gelist hequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Jurjen Floerkemeier (93199866)
Bied eens
Grumpey!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
Grumpey
Zie dat je doorbent in de beker
Voor 320k eruit gegaan. Precies een week geleden voor 222k verkocht. Dat betekent toch 45k winst in een week tijd, zonder hem te laten spelenquote:
quote:0-1 Ber Konings (3)
0-2 Carlos Escobar (6)
0-3 Carlos Escobar (13)
0-4 Carlos Escobar (31)
0-5 Mike Endenburg (40)
0-6 James Mahon (41)
0-7 Mike Endenburg (75)
0-8 Steijn van Dooren (80)
1-8 Andreas Mayer (82)
1-9 Willem Buringa (83)
1-10 James Mahon (89)
Is dat ni gewoon daytradenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:30 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Voor 320k eruit gegaan. Precies een week geleden voor 222k verkocht. Dat betekent toch 45k winst in een week tijd, zonder hem te laten spelen
M'n eerste skilltrade (zo heet het beestje toch?) is een feit
Is je tegenstander egt zo erg?quote:Op donderdag 9 februari 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
Dank iedereen voor de reacties, en inderdaad: jeeeeeeej
Volgende ronde eindelijk thuis, maar ik vrees gelijk wel het ergste....1 van mijn vriendengroep is trouwens ook door tot de laatste 512, als VI'er! helemaal top!
Feli Grumpquote:Op donderdag 9 februari 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
Dank iedereen voor de reacties, en inderdaad: jeeeeeeej
Volgende ronde eindelijk thuis, maar ik vrees gelijk wel het ergste....1 van mijn vriendengroep is trouwens ook door tot de laatste 512, als VI'er! helemaal top!
Levert dat nog iets op, of heeft iemand er hier interesse in misschienquote:TSI = 1 200, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
tonnetje of 2/3... Ik wil hem wel graag hebben iigquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef truStie het volgende:
[..]
Levert dat nog iets op, of heeft iemand er hier interesse in misschien?
Ligt eraan of die gepopt is.quote:
Denk dat er interesse genoeg is. Door z'n redelijk verdedigen is hij goedkoop, ondanks z'n goed passen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef truStie het volgende:
[..]
Levert dat nog iets op, of heeft iemand er hier interesse in misschien?
Ja dus?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:40 schreef truStie het volgende:
Tis trouwens niet de jeugdpull van afgelopen zondag, tis maar dat jullie het weten
Maar dan zet ik hem dus wel op de TL
TSI gaat volgens mij ook niet over alle skills, SP verhoogt de TSI van een speler niet. Ik heb ooit een keer geprobeerd TSI terug te rekenen. Maar volgens mij kan je grofweg iets zeggen als, start TSI loopt van -200 tot 400. Vanaf die start zorgt elke stat toename voor een bepaalde TSI stijging (m.a.w. een factor die wordt vermenigvuldigt met de huidige TSI). Deze toename is voor alle hoofdstats gelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:01 schreef CJay het volgende:
eyz ff een vraagje ik zit de transferlijst een beetje af te speuren,maar nou kom ik een speler tegen met een TSI van 310 en een loon van ¤ 600, nou weet ik dat de TSI over alle skills gaan, maar het loon voornamelijk op de hoofdstat is gebaseerd mar betekend dat dan nie dat die speler hoog zit in die stat? of is het gewoon een soort minimum omdat ie verder niks kan?![]()
En owja...quote:
maserfase..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:40 schreef SuperWeber het volgende:Ik ga beginnen aan mijn maserfase![]()
Die verkoop je wel, maar 50k is mischien wel veelquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef truStie het volgende:
Hij staat op de TL voor 50k. Dante Koppenol (91802333).
Hopelijk levert ie wat op want ik sta echt zwaar in de min
enquote:Albert van der Meulen (93886546) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Wie kan me er wat over vertellen?quote:Steijn van Dooren (93849251) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 640 ¤/week
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ga vakkenvullen manquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die verkoop je wel, maar 50k is mischien wel veel![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:36 schreef truStie het volgende:
[..]
Ga vakkenvullen manZe zijn voor over rond de 150k weggegaan, dus die 50k zou wel moeten lukken mag ik aannemen
Je komt er welquote:Aantal posts: 193 (gemiddeld 67 per dag)
Niets tegen dat nobele beroep, zonder mij zou de Edah er heel anders uitzien.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:36 schreef truStie het volgende:
[..]
Ga vakkenvullen manZe zijn voor over rond de 150k weggegaan, dus die 50k zou wel moeten lukken mag ik aannemen
Moet je niet zo lang wegblijvenquote:(17:40:09) (@truStie) jij bent fritsfluitketel?
(17:41:08) (@J-D) hehe ja
(17:41:17) (@truStie) ooh dat wist ik nog niet eens
(17:41:23) (@Uddel) truStie
(17:41:34) (@truStie) ik denk dat is een of andere nieuwe knakker
(17:41:39) (@Uddel) dus je loopt steeds maar met iemand mee te lullen.. die toevallig hetzelfde zegt als Uddel...
(17:41:43) (@J-D)
(17:41:45) (@Uddel) terwijl je niet eens wie het is
(17:41:49) (@Uddel) prutser
(17:41:52) (@truStie)
(17:41:58) • @truStie gaat zich schamen in een hoekje
geen masterfase nederlands zo te zienquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En owja...
Ik ga beginnen aan mijn maserfase![]()
Go biologen? Een potje Triviant kunnen ze nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
geen masterfase nederlands zo te zien
nee , ff serieus, goed bezig SWgo biologen
1. Ik ben geen postscoorderquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:45 schreef truStie het volgende:
[..]
Beter dan jou met je 12 posts per dagMaar me goal is 100 per dag
Hij zal wel niet werken/ naar school moeten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
1. Ik ben geen postscoorder
2. Ben benieuwd hoe lang jij 100 per dag vol gaat houden
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb HAVO gedaan, Atheneum gedaan, Wiskunde gestudeerd en ben nu full-time leraar, desondanks gedraag ik me nog als een klein kind.
Nu jij weer, fruStie.
Ik doe havo, werk bij de Edah, en voetbal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef truStie het volgende:
Ik werk (McDonalds) en ik zit op school (havo) en me vmbo diploma heb ik al , nu jij weer
Ben jij -12?quote:
Je doet vmbo volgens je profielquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik doe havo, werk bij de Edah, en voetbal.![]()
Euhquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef -J-D- het volgende:
Verder in --> [Salaris 2006] Hoe zijn jou arbeidsvoorwaarden nu?
Moet ik je even thuis op komen zoeken met mn vrienden?quote:
Profiel liegt, want vorig jaar deed ik vmbo ja nu doe ik havo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef truStie het volgende:
[..]
Je doet vmbo volgens je profielEn ik ijshockey
en JD, dat was een grove gok, 20 jaar ouder dan
Volwassen zijn en volwassen doen kan heel verschillend zijn hequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Moet ik je even thuis op komen zoeken met mn vrienden?
Ik ben volwassen.
nooit.quote:
JD gaat pimpenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb HAVO gedaan, Atheneum gedaan, Wiskunde gestudeerd en ben nu full-time leraar.
Nu jij weer, fruStie.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Go biologen? Een potje Triviant kunnen ze niet
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
ontopic: morgen eerste resultaten van de through passes training, ik ben benieuwd, hoop toch wel een stijger of 5![]()
enquote:Zo, net weer een popper gekocht (hoop ik). Ben bang dat het tegen gaat vallen, omdat m'n skilltradeskills () nog niet echt hoog zijn, maar ik hoop er het beste van. Dit zijn de twee die ik deze week gekocht heb en die hopelijk gaan stijgen:
[quote]Albert van der Meulen (93886546) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 580 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Wie kan me er wat over vertellen?quote:Steijn van Dooren (93849251) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 640 ¤/week
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
idd, 2 goals tegenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik help het je hopenDie middenveldrating van je
Ik dacht ik ben daar slecht laat ik tegen een 6 klasser veilig counteren, zie ik later het matchreport
, hoe heb ik in godsnaam 2 goals kunnen maken.
De match engine is even mijn vriend
Gestolen overwinningen zijn zo lekker
Niet van tevoren, anders had ik niet gecounterd, maar bij het sterrenreport ging er wel een lampje branden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
maar je had door dat ik met drie verdedigers op t middenveld gespeeld heb
Popper is gewoon iemand die in zijn hoofdskill stijgt na training.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:40 schreef ASSpirine het volgende:
een skilltrade is toch een speler die toch even heeft gespeeld en dan wordt verkocht?
een popper is iemand die helemaal niet heeft gespeeld?
popper is gewoon iemand die door het niet spelen na de training in hoofdskill stijgtquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Popper is gewoon iemand die in zijn hoofdskill stijgt na training.![]()
Mwah, poppers zijn stijgers en dripplers stijgers zonder te spelen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:47 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
popper is gewoon iemand die door het niet spelen na de training in hoofdskill stijgt
is dripplen, maar daar kan je moeilijk een nederlandse benaming aan geven...
Die eerste is prima, die 2e lijkt me als trainee wat aan de oude kant met zijn 19 jaar. Verder is de prijs natuurlijk een factorquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
en
[..]
Wie kan me er wat over vertellen?Heb ik goede spelers uitgezocht?
doh, waarom denk je dat er eenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:18 schreef komrad het volgende:
hollandici
Neerlandicus heten die figuren Verbal Kint
Ik hoor er altijd bijquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:30 schreef -J-D- het volgende:
Echt triest dat mensen met een hoog gemiddeld-post-aantal denken dat ze erbij horen! Dat ze nu aanzien hebben of zo
Is ook maar een skilltrade matequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef truStie het volgende:
Uddel die een 19 jarige trainee kooptSlecht hoor
Iedereen hoort erbij! FokHattrick is de EO-jongerendag van Fok!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef truStie het volgende:
[..]
Ik hoor er altijd bij
Neuh ik vind het wel grappig
En nee ik heb niks beters te doen nee
Het gaat er alleen om dat ze stijgen, de leeftijd boeit niet veel, ze zijn na stijging natuurlijk meteen weer wegquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die eerste is prima, die 2e lijkt me als trainee wat aan de oude kant met zijn 19 jaar. Verder is de prijs natuurlijk een factor
Voel je je nu stoer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef truStie het volgende:
Aantal posts: 311 (gemiddeld 101 per dag)
Had je nu nog wat uddel
Een grote familiequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iedereen hoort erbij! FokHattrick is de EO-jongerendag van Fok!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iedereen hoort erbij! FokHattrick is de EO-jongerendag van Fok!
look who's talkingquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:30 schreef -J-D- het volgende:
Echt triest dat mensen met een hoog gemiddeld-post-aantal denken dat ze erbij horen! Dat ze nu aanzien hebben of zo
quote:Profiel -J-D-
Aantal posts: 2037 (gemiddeld 55 per dag)
quote:
Hahah... eunt..quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |