ik vind die dvd speler van de 360 te brak om het voor films te gebruiken, bij mij slaat ie nog wel eens frames over, erg irritantquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef Doc__Zenith het volgende:
ik heb ze continu en je kan geeneens normaal een flim kijken :\
Grafisch is het er wel op vooruit gegaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:23 schreef devv05 het volgende:
Love Football vind ik grafisch niet echt indrukwekkend. Ze hebben het wel eens over een plastic look maar deze spelers slaan qua plastic echt alles, niet mooi dus....
Ik weet ook niet of het concept gaat werken, want je bestuurt in deze game gedurende de hele wedstrijd maar 1 speler toch? Maar ik wacht de reviews eerst wel af
HD Ready kan ik je niet aanbevelen trouwensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef Merkowitz het volgende:
Weet iemand wanneer er nieuwe 360's leverbaar zijn.
Ben deze topicreeks al een tijdje aan het volgen en moet zeggen dat het nou toch wel begint te jeuken. Ik koop volgende maand ook een dikke nieuwe hd-ready tv, dus dan moet ik die 360 ook gewoon hebben.![]()
Dus wanneer?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg net door dat de kabel binnen is
want?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
HD Ready kan ik je niet aanbevelen trouwens
Zijn hier en daar wel leverbaar hoor. Gewoon even rondbellen, vooral Dixons doet het bij mij in de omgeving altijd leuk. Krijgen hier altijd op woensdag en donderdag nieuwe spullen binnen dus ik zou morgen begin vd middag gewoon even bellen. Anders MediaMarkt misschien.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef Merkowitz het volgende:
Ben deze topicreeks al een tijdje aan het volgen en moet zeggen dat het nou toch wel begint te jeuken. Ik koop volgende maand ook een dikke nieuwe hd-ready tv, dus dan moet ik die 360 ook gewoon hebben.![]()
Dus wanneer?
................. WTFquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Grafisch is het er wel op vooruit gegaan
[afbeelding]
precies, wat elke HD Ready tv dus gewoon ondersteunt. 1080i vind ik nou niet echt spectaculair, 1080p schermen komen eraan, maar kosten me een berg met geld, niet normaal, dus nu een goeie hdready tv kopen is niks mis mee. sterker nog, de mijne kreeg ik gister, en ik kan je zeggen, ziet er echt STRAK uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:51 schreef EvilWasp het volgende:
1080 i is gewoon 540p, maar dan omgezet. Over het algemeen kun je gewoon het beste 720P aanhouden.
edit: Clique!
Nee hoor, ik vind het ook alleen maar 'gewoon' leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben opzekers de enige hier die dat hele Xbox Live Arcade wel gewoon grappig vind. Echt bijzonder vind ik het totaal niet... mensen gaan uit hun dak puur omdat bv misschien track and field uit gaat komen op dat ding !! Mijn hemel zeg........
Je moet altijd een Optische kabel hebben om 5.1 uit je Xbox te krijgen. Op de stekker die in je Xbox gaat zit ook een ingangetje voor die kabel. Je home cinema set moet dan natuurlijk wel een optische digitale ingang hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef hugo_afca het volgende:
Met zo'n Advanced SCART kabel moet je dan ook nog een aparte kabel om 5.1 geluid te krijgen?!
Mijn home cinema setje heeft namelijk geen extra uitgang. Dus waarschijnlijk niet mogelijk om mijn xbox met 5.1 te laten draaien?! Heeft iemand een idee of oplossing?
Arcade heerst ook gewoonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben opzekers de enige hier die dat hele Xbox Live Arcade wel gewoon grappig vind. Echt bijzonder vind ik het totaal niet... mensen gaan uit hun dak puur omdat bv misschien track and field uit gaat komen op dat ding !! Mijn hemel zeg........
oke, helaas dat zit niet een op mijn Panasonic SC-HT870!dat is klote!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je moet altijd een Optische kabel hebben om 5.1 uit je Xbox te krijgen. Op de stekker die in je Xbox gaat zit ook een ingangetje voor die kabel. Je home cinema set moet dan natuurlijk wel een optische digitale ingang hebben.
Ja heersen,... heersen... het is leuk zeg maar. Maar dat vind ik. Het is niet de reden waarom ik een 360 gekocht heb en M$ pronkt met de dienst alsof ze het wiel uitgevonden hebben.....quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:27 schreef piet_pelle het volgende:
Jezus dat voetbalspel ziet er mega strak uit, niks plastic gewoon vet mooi.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja heersen,... heersen... het is leuk zeg maar. Maar dat vind ik. Het is niet de reden waarom ik een 360 gekocht heb en M$ pronkt met de dienst alsof ze het wiel uitgevonden hebben.....
Ja dat is idd heerlijk ja.... maar die oude games.... kom op zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meest stoere uivinding naast LIVE idd! Dat hele gebeuren van downloaden van trailers, games, demo's... ik eet het ALLEMAAL!
Ja nu je het zegt....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef piet_pelle het volgende:
Ik snap het geklaag echt niet, je moet wel redelijk blijven. Vergelijk de graphics van die game met elke andere sportgame op de 360 en dan ziet True Football er toch echt velen malen beter uit.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt....Dat voetbal is velen malen mooier idd !!
[afbeelding]
Versus
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:39 schreef pkwarts het volgende:
Je had niet ongelijk wat betreft Condemned Chocobo. Heerlijke game.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik begrijp het communicatie probleem. Je begreep niet dat ik het over deze game had? [afbeelding]
Pssst, dat is dezelfde toch? Alleen hij postte een veel oudere screenshot.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik begrijp het communicatie probleem. Je begreep niet dat ik het over deze game had? [afbeelding]
Check de screenshot die ik hierboven postte.. Ik zeur niet gauw over plastic normaal verder...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Nee precies ja DIE game ziet er zeker goed uit. Dat gezeik over plastic heb ik ook nooit begrepen
Ik dacht een eerdere versie maar het ging om de graphics, en dan ging het gewoon om heel andere shots toch!?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pssst, dat is dezelfde toch? Alleen hij postte een veel oudere screenshot.
Of ben ik nu zelf in de war?
Ja maar waar maak je je druk om dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:50 schreef devv05 het volgende:
Ja, maar ik postte die vergelijking niet
Ik gaf alleen mn mening dat ik het er plastic uit vind zien, ik weet verder niet wat jouw probleem isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar waar maak je je druk om dan?
Same here, vanmiddag kreeg ik het spel opgestuurd. Had de demo tig keer gedaan maar het eerste missie is dus anders dan de demo. Ben me paar keer rot geschrokken, gewoon niet normaal wanneer achter je opeens addicts rennen. Goddamn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:39 schreef pkwarts het volgende:
Je had niet ongelijk wat betreft Condemned Chocobo. Heerlijke game.
Er is niks heerlijkers dan een heerlijke kloenk uitdelen met een loden pijpquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef Lampie_ het volgende:
[..]
Same here, vanmiddag kreeg ik het spel opgestuurd. Had de demo tig keer gedaan maar het eerste missie is dus anders dan de demo. Ben me paar keer rot geschrokken, gewoon niet normaal wanneer achter je opeens addicts rennen. Goddamn.
De hele tijd tegen die butler opbotsenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef wc-eend het volgende:
en ik wil weer het oefen level in het mansion, die was echt zo cool
Ik speel veel liever op de X360. Veel relaxter op de bank met surround geluid dan achter zo'n stomme PC, het speelt imo soepeler (geen gezeur met systeemeisen) en eenvoudiger (geen installatie en gedoe), achievements, xbox live, etc. En ik vind het gewoon veel ontspannender spelen op console maar dat is een persoonlijk gevoel dat ik niet uit kan leggen. Ik neem er dan zeg maar echt de tijd voor, terwijl op de PC er vaak vanalles doorheen komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef unstoppablemark het volgende:
Tja, waar zal ik tomb raider voor kopen pc of xbox 360? Ziet er allemaal leuk uit iig. Waar was de allereerste tomb raider eigenlijk op gemaakt?
Leuk, maar die komt in 2007 pas in Europa en dan is het nog maar afwachten wat die gaat brengen qua prijs/prestaties.quote:
Dat is precies wat ze hebben gedaan met dit spel !!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef wc-eend het volgende:
Ze moeten gewoon tomb raider maken hoe tomb raider was, simpel tomb raiden en zoeken naar artifactsgeen moorden enzo.. en ik wil weer het oefen level in het mansion, die was echt zo cool
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is precies wat ze hebben gedaan met dit spel !!
Crystal's demo provides a clear sign of where the control scheme is going, and it's all good. She's more athletic, more nimble and more pleasurable to control. Lara looks good, too. And while the animations in this demo aren't brilliant, we're told they are already much improved. In the end, Tomb Raider Legend still has that elusive charm to it; the promise of hunting out and finding secret chambers filled with ancient relics and untold riches. It's still the female videogame version of Indiana Jones. Only now, Crystal Dynamics has made the game both beautiful to look at and a potential beauty to play.
Ja zeer tof level was dat. Met dat zwembad en spring zaal met kussens etc. (heb ik dat spel nog goed voor me of niet).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
De hele tijd tegen die butler opbotsen
Vergeet het van de trap af jumpen en je zelf verwonden niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:42 schreef H.Flick het volgende:
Dat huis was altijd zo mooi in Tombraider. Overal geheime kamers
Ik heb nog wel andere opvattingen over laraquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:29 schreef Chocobo het volgende:
Kijk dit bedoel ik........ snelle gameplay... Weg oude kut controls.... ze spraken de waarheid... Lara heeft eindelijk herziende gameplay en de oude sfeer terug. Lara ziet er cooool uitDe oude makers..... mijn respect
Ik heb er zin in
[afbeelding]
Check vanaf movie: In the beginning (PS2 demo) (01/30/2006)
http://media.ps2.ign.com/media/571/571840/vids_2.html
Zijn wel PS2 screens en PS2 movies, maar als de PS2 dit uitpoept dan wil ik niet weten hoe de 360 eruit gaat zien ! Ach,.... niet iedereen trekt Lara meer maar ik blijf een fan
ik zat dit wekeend een hele sloot core packs liggen bij de mediamarkt in utrecht en stuk of 5 premiumsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef Merkowitz het volgende:
Dus wanneer?
Ach ja, dat ben ik wel gewend als PC gebruiker. Al die uberlelijke PS2 ports.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben trouwens wel bang dat de Xbox360 Tombraider gaat lijden onder het feit dat hij ook voor de "previous-gen consoles" uitkomt.
Release van 360 duurt langer geloof ik. Ik haal hem op PS2quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben trouwens wel bang dat de Xbox360 Tombraider gaat lijden onder het feit dat hij ook voor de "previous-gen consoles" uitkomt.
Bij King Kong heeft de 360 versie er ook niet onder geledenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet niet hoe King Kong er uit had gezien als het een console exclusive was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij King Kong heeft de 360 versie er ook niet onder geleden
Wat heb jij toch verschrikkelijke dingen meegemaakt in je levenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach ja, dat ben ik wel gewend als PC gebruiker. Al die uberlelijke PS2 ports.
Ik snap nog steeds de lol niet van dat spel. Het grootste gedeelde zit je combos van je tegenstander uit te zitten. Wachten tot jij een keer een pets mag uitdelen waarop je de volgende reeks klappen weer mag ontvangen.quote:
Gast, je zuigtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds de lol niet van dat spel. Het grootste gedeelde zit je combos van je tegenstander uit te zitten. Wachten tot jij een keer een pets mag uitdelen waarop je de volgende reeks klappen weer mag ontvangen.
![]()
Ow?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij King Kong heeft de 360 versie er ook niet onder geleden
Als het spel niet multiplatform was kreeg het genoeg aandacht en werd deze fout gewoon gevonden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat hij multiplatform is.
Foutquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het spel niet multiplatform was kreeg het genoeg aandacht en werd deze fout gewoon gevonden.
Ja hoe zou dat nou komen. Je krijgt in dat spel geen kans om er een beetje in te groeien.quote:
Ik denk dat je een badass moet zijn om dit te kunnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoe zou dat nou komen. Je krijgt in dat spel geen kans om er een beetje in te groeien.
Tecmo toch? Ja, die truc ken ik van zequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoe zou dat nou komen. Je krijgt in dat spel geen kans om er een beetje in te groeien.
Op 60hz zetten..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Hij zegt dat ik op start moet drukken maar dat doet hij niet terwijl ik wel de controler aan heb staan. Allebei de controlers heeft hij het :S
Heeft iemand daar een oplossing voor?
Pfewquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ok gevonden. Bij de instellingen van de xbox zelf dus
Tis dus gelukt. Gelukkig
Ook wonderbaarlijk hoe die computer-tegenstander altijd terug komt als je hun balk bijna leeg hebt en die van jou helemaal volquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tecmo toch? Ja, die truc ken ik van ze
Toch 15 minuten plezier gehad van het spelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Fuck zeg je maakt echt geen kans tegen die lui als je dit nog nooit gespeeld hebt
Damn alleen maar combo's tegen me waar je simpelweg niet tussen komt
Ik ben juist blij met een fighting game die me een beetje uitdaagt. Single-player is doorgaans geen hol aan in dit soort games, en de moeilijkheidsgraad opschroeven is iets wat je niet snel doet als je alle story modes uitgespeeld hebt. Dus als een game mij direct dwingt om goed te zijn, voordat ik al die story modes uit heb gespeeld dan heb ik er langer plezier van dan 2 dagen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook wonderbaarlijk hoe die computer-tegenstander altijd terug komt als je hun balk bijna leeg hebt en die van jou helemaal vol.
Maar ja DOA4 gaat gewoon maar de verkoop in. Want hier is echt geen lol aan te beleven.
haha hallo ik ga nog wel door hoor maar had ff geen tijd meerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toch 15 minuten plezier gehad van het spel
Andersom precies hetzelfde, heb aantal keren de CPU helemaal afgetuigd terwijl ik zelf zo goed als dood was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook wonderbaarlijk hoe die computer-tegenstander altijd terug komt als je hun balk bijna leeg hebt en die van jou helemaal vol.
Maar ja DOA4 gaat gewoon maar de verkoop in. Want hier is echt geen lol aan te beleven.
Wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
DoA4 ownt, das het probleem nu netquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef H.Flick het volgende:
Gelukkig heb ik me nu niet laten verleiden om zo'n hype-game te kopen waarvan ik eigenlijk al weet dat het niks is.
Nu PGR3 nog kwijt zien te raken.
Tsja, kwestie van smaak.quote:Op woensdag 1 februari 2006 04:05 schreef Heintje het volgende:
Het enige leuke van DOA is de watch mode. Lekker een paar vrouwen zien vechten. Is weer eens wat anders dan mijn aquarium DVD. Het probleem is alleen dat je het spel eerst zelf uit moet spelen voor de leuke pakjes.
quote:We’ve received news today from an industry insider who claims that Halo 3 is finished and sitting at the mastering plant, awaiting the word to go.
According to the source, the final artwork has been finished for disk, booklets and box art.
Our source has stated that one of Europe’s largest CD replicators is on standby, they’ve signed NDA’s and are awaiting the green light from Bungie. According to our source the CD replicators have been given an approximate date to ensure that their pressing schedule is clear for the amount of units they’ll need to produce.
Responding to the question of why haven’t Microsoft and Bungie given it the green light for launch our source is certain that the hold is a strategic move on Microsoft’s part. Although Halo 3 is ready the delay is to time the launch for “maximum impact”
We’ve currently received few details regarding Halo 3, so it makes sense that Bungie will build up the hype surrounding the game before the launch is revealed.
Whilst this is unconfirmed at going to press this industry deep throat was confident in the information which was presented to us.
Wat voor patch word het dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef devv05 het volgende:
Nog geen CoD2 patch?
BELIEVE!!!!1111quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:09 schreef Retuobak het volgende:
Sure, sure. Heel slim zo'n bliksemlaunch. Marketing? meh!
Wachten totdat er genoeg 360 units zijn om er uberhaupt baat bij te hebben? Wuh!
En daarbij, nu al een Halo 3 is uberhaupt belachelijk
Samenvattend: Ruzbeh had dit bericht kunnen quoten.
Ik geloof het nietquote:
Dan maar met Masterchief spelen in DOA4quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hehe, er gaat een gerucht dat HALO3 al af is.....
[..].
Ik ook niet maar het zou wel cool zijn.... 360 heeft weer (nog steeds) een knaller nodig !quote:
Ik zal jou eens knallenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het zou wel cool zijn.... 360 heeft weer (nog steeds) een knaller nodig !
Eigenlijk moet er weer een tactical shooter komen voor live, zoals Rainbow Six. Kunnen we weer emt alle fokkers knallenquote:
April 2006quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leuk, maar die komt in 2007 pas in Europa
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:41 schreef Mister_T het volgende:
Of battelfield Modern Combat natuurlijk!
Die lijkt me zoooo cool, echter is release nog ver wegquote:
met 5000 man tegelijk onlinequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die lijkt me zoooo cool, echter is release nog ver wegEen MMOFPS,... briljant
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
met 5000 man tegelijk online
gigantische veldslagen
volgens de officiele site kwartaal 3 in Azie...quote:
Ergens 2006quote:
mij lijkt het fantastischquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Voor de vliegfans
[afbeelding]
[afbeelding]
Persoonlijk lijkt het me heel saai !
Met een groepje ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ergens 2006Eigen characters aanmaken die echt upgraden... dat is het RPG element ! Lijkt me heel cool
Echt op pad met een groepje
Ja inderdaad.. alleen al de sfeer die van de screens afspringt.. lijkt me geweldig..quote:
Die haal ik, hoop idd op herleving van de RS3 tijdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:41 schreef Mister_T het volgende:
Of battelfield Modern Combat natuurlijk!
Dogfightsquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. alleen al de sfeer die van de screens afspringt.. lijkt me geweldig..
vind hem niet zo op de normale xboxquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die haal ik, hoop idd op herleving van de RS3 tijden
Enquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind hem niet zo op de normale xbox
totaal niet realistisch
verkeerde topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
van www.slashdot.com :
Joystiq and the site ComputerandVideoGames are reporting on the first real action in the next-gen war. Sony is apparently readying a strong online service that will meet or exceed the features of Xbox Live. With no firm PS3 launch date yet released, the 360 still has the advantage, but if Sony is rolling out an online matching and media service with their (reportedly) more powerful console things could look bad for Microsoft's new system. From the article: "This story, together with the recent survey Sony conducted, should remove any doubts about Sony's online ambitions. Is it possible that Sony could create a network the size and scale of Xbox Live in such a short time. It has cost Microsoft, the world's largest software company, billions and taken years just to lay the framework for the current Live service. Sony is know for their hyperbolic marketing: the PS2's Emotion Engine, the PSP as iPod-killer; it seems unlikely they could take the crown from Microsoft on their first try, but any attempt is a huge relief. It was beginning to look like Sony didn't think the Live service was a valuable addition to console gaming, or a serious competitor to their hegemony. "
Ja op zich wel. Ik denk alleen dat ze een paar belangrijke dingen altijd zullen missen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoezo verkeerd? Sony gaf eerst aan geen interesse te hebben en nu geven ze aan dat ze iets gaan ontwikkelen wat XBOX Live van de troon gaat stoten. Kan zowel hier als in het ps3 topic lijkt me.
het heeft opzich helemaal niks te maken met de Xbox 360 natuurlijk, vandaar dat het beter op zijn plaats is in het PS3 topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoezo verkeerd? Sony gaf eerst aan geen interesse te hebben en nu geven ze aan dat ze iets gaan ontwikkelen wat XBOX Live van de troon gaat stoten. Kan zowel hier als in het ps3 topic lijkt me.
Xbox staat aan top mbt online services... best leuk om te zien dat er eventueel concurrentie komt voor degene die niet in PS3 topic komen toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
het heeft opzich helemaal niks te maken met de Xbox 360 natuurlijk, vandaar dat het beter op zijn plaats is in het PS3 topicDaar kunnen we dan verder discussieren over de PS3
dat wel, maar meestal komen daar van de console-wars vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Xbox staat aan top mbt online services... best leuk om te zien dat er eventueel concurrentie komt voor degene die niet in PS3 topic komen toch?
Ja maar ik WIL helemaal niet in het PS3 topic komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
het heeft opzich helemaal niks te maken met de Xbox 360 natuurlijk, vandaar dat het beter op zijn plaats is in het PS3 topicDaar kunnen we dan verder discussieren over de PS3
Objectief -2quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ach boeiend, niks kan over Xbox Live heen
Yeah rightquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
van www.slashdot.com :
Joystiq and the site ComputerandVideoGames are reporting on the first real action in the next-gen war. Sony is apparently readying a strong online service that will meet or exceed the features of Xbox Live. With no firm PS3 launch date yet released, the 360 still has the advantage, but if Sony is rolling out an online matching and media service with their (reportedly) more powerful console things could look bad for Microsoft's new system. From the article: "This story, together with the recent survey Sony conducted, should remove any doubts about Sony's online ambitions. Is it possible that Sony could create a network the size and scale of Xbox Live in such a short time. It has cost Microsoft, the world's largest software company, billions and taken years just to lay the framework for the current Live service. Sony is know for their hyperbolic marketing: the PS2's Emotion Engine, the PSP as iPod-killer; it seems unlikely they could take the crown from Microsoft on their first try, but any attempt is a huge relief. It was beginning to look like Sony didn't think the Live service was a valuable addition to console gaming, or a serious competitor to their hegemony. "
Ja wel als je constant wint van mij ja!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef twi het volgende:
Nee hoor, het is al gewoon goed met de 360![]()
Hé Oempa.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:17 schreef wc-eend het volgende:full auto en kameo zijn niks voor mij.. heb nu de madden demo op de download staan
's Goed hoor. 44,95 bij Dimension Plusquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:54 schreef Retuobak het volgende:
De hoer die bartje twi bezet houdt en enkel nog PES en dergelijke crap opstart wil ik ook wel eens een hartig woordje mee spreken.
Lijkt me fantastisch ook, helemaal als je ook kan bombarderen. Dat je een mix hebt van bommenwerpers en jagers die dan de bommenwerpers moeten beschermen e.d. maar dit zal wel wishful thinking zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Voor de vliegfans
[afbeelding]
[afbeelding]
Persoonlijk lijkt het me heel saai !
Haha kut is dat he.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef twi het volgende:wc-eend is dus Oempa
Onthouden
De hoer die "twi" bezet houdt op Live wil ik ook wel afschieten
Heb ik nog zo m'n best gedaan om m'n echte naam in m'n Live tag te hebben, noemt iedereen me nog steeds "twi"quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha kut is dat he.![]()
ik vind het trouwens altijd zo grappig dat iedereen elkaar bij de nickname noemt tijdens die PGR3 races.
Dat is idd een lastig level. Samen met level 38 waren dat de twee lastigste van intemediate.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:22 schreef devv05 het volgende:
Aaaaaaaargh! Iemand, help me met Marble Ultra Blast level 28 want hij maakt me echt helemaal gekkkkk
Ik ben meestal "B."quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha kut is dat he.![]()
ik vind het trouwens altijd zo grappig dat iedereen elkaar bij de nickname noemt tijdens die PGR3 races.
Nu wel jaquote:
Thanks. Ik heb 'm al een paar keer gehaald maar dan deed ik er een paar minuten over maar paar respawns.. Oefenen oefenen oefenen maar met deze denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is idd een lastig level. Samen met level 38 waren dat de twee lastigste van intemediate.
Echt veel tips kan ik je er zo ook niet voor geven.
Het eerste stukje moet je gewoon doen. Niet te voorzichtig, gewoon gaan met ide knikker. Bij de bocht moet je wel ff stoppen.
Van het checkpoint moet je gewoon volle snelheid naar beneden. Eventueel over dat flipper ding heen springen.
Het laatste stuk is het lastigste. Mijn tip is gewoon optijd de camera draaien en als je er dreigt af te vallen moet je springen. Dat tussen stukje met grip kun je door twee sprongen halen. je hoeft niet over het schuine te gaan.
Tenslotte is het weer optijd sturen en eventueel springen. Als je recht op zo'n flipper ding af gaat dan kun je er over heen springen.
Als je dat level binnen par wil halen dan mag je geen fouten maken. Ik heb dat level denk ik wel meer dan 100 keer geprobeerd.
Nog steeds lag?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef Doc__Zenith het volgende:
niks veranderd? :\
10 euro goedkoper, en die winkel zit ook toevallig in den haag, kan hem morgen gewoon ophalen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
Waarom bestellen jullie die games, die haal je toch gewoon veel sneller in de winkel?
¤¤¤quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
Waarom bestellen jullie die games, die haal je toch gewoon veel sneller in de winkel?
al kan ik de game niet afhalen, ik wacht gaarne 1.5 week op een game als dat betekend dat ik hem 20+ euro goedkoper heb PSP/DS. Voor Xbox/360 en PC bestel ik ook bij GCshop, en dat scheelt ook snel 10 euro en dan heb je hem toch in 2 dagen in huis.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef devv05 het volgende:
Ja, na 2 keer had ik het ook wel al door
Als je er dichtbij is het idd wel handig. Maar scheelt het echt zoveel dan? Volgens mij is ie hier bij de MediaMarkt ook 60 euro.
Bij welke winkel heb je besteld?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
10 euro goedkoper, en die winkel zit ook toevallig in den haag, kan hem morgen gewoon ophalen.
Dus goedkoop bestellen online, om hem daarna op te halen.
Het verschilt. DOA4 was de eerste game sinds lange tijd die ik in de winkel heb gehaald, maar alleen omdat ik gewoon zo snel mogelijk mijn eerste Xbox 360 game wou hebben. Normaal gesproken zou ik het online bestellen omdat het goedkoper is (heb dubbele kortingen) en soms iets extra's bij zit zoals een dvd'tje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
Het stomme was dat ik bij de Xbox ook pas later de game had. Impulsieve console aankopen ook altijd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef pkwarts het volgende:
Ik had mijn Xbox 360 spel eerder dan mijn Xbox 360. En ik had de game nog via het internet besteld ook
En de CoD2 patch schijnt ook al niet te werken. Lekker dan...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:33 schreef twi het volgende:
Oke, de PGR3-guide-crash is dus NIET gefixed met de update. Bleef net weer hangen
dat schijn alleen voor iets in de SP te zijn hoor ik nu :\quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
En de CoD2 patch schijnt ook al niet te werken. Lekker dan...
Van Ign.comquote:Blackward Compatible?
Do you know if Black will be backwards Compatible on X360?
Damnit! Nobody knows this, not even EA. Microsoft might not even know this. We'll have to wait a little longer to find out the deal on this.
--Douglass
Nee het is erg logisch. Ik sprak gisteren (technisch gezien eergisteren) nog met de producer van Black en het heeft gewoon alles te maken met de emulator die microsoft gebruikt. Microsoft past voor iedere game de emulator op een paar puntjes aan om de game goed te draaien, maar als de game nog niet af is hoe moet ms dan weten waar ze hun emulator op moeten aanpassen?quote:
Hmm okay, ik dacht dat ze dit gewoon inbouwden tijdens het developen. Maar dat is dus niet zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee het is erg logisch. Ik sprak gisteren (technisch gezien eergisteren) nog met de producer van Black en het heeft gewoon alles te maken met de emulator die microsoft gebruikt. Microsoft past voor iedere game de emulator op een paar puntjes aan om de game goed te draaien, maar als de game nog niet af is hoe moet ms dan weten waar ze hun emulator op moeten aanpassen?
MS heeft de complete game pas net gezien en nu pas kan het team van MS uberhaupt gaan werken aan BC van black...
(overigens hoorde ik van iemand anders dat het BC team een poosje vakantie heeft gehad en er daarom pas in maart weer een update komt)
Nope dat kan technisch gezien niet eens, dus tja het is gewoon even afwachten. Overigens zal de game absoluut bc worden, maar misschien niet op de release date.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm okay, ik dacht dat ze dit gewoon inbouwden tijdens het developen. Maar dat is dus niet zo.
Ja lijkt mij ook een erg vette game ! Helaas duurt het nog wel een tijdje voordat ik hem zal spelen, maar zowieso vind ik de burnout serie ook erg vet, dus volgens mij zit het met deze game helemaal goed!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nope dat kan technisch gezien niet eens, dus tja het is gewoon even afwachten. Overigens zal de game absoluut bc worden, maar misschien niet op de release date.
Ik vond het trouwens wel een erg vette game
Mis ook nog steeds een achievement daar die ik wel heb gehaaldquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:33 schreef twi het volgende:
Oke, de PGR3-guide-crash is dus NIET gefixed met de update. Bleef net weer hangen
Of je hebt hem gewoon niet gehaald.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mis ook nog steeds een achievement daar die ik wel heb gehaald
Deze ga ik denk ik wel kopen, al is het alleen maar voor de graphicsquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:07 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Heb niet eens een oplaadkabel. Heb nu een keer of 5 batterijen gestoken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:05 schreef Bastard het volgende:
Hmm, ik speel al een week met die oplaadkabel er in.. word een beetje moe van dat steeds die draad er in pluggen.. laat er maar mooi inzitten dan.
En het leuke is.. als je te hard trekt gaat ie toch verder als draadloos dan
1x een goed setje oplaadbare batterijen kopen of gewoon de play & charge kit halen, ben je veel goedkoper uitquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb niet eens een oplaadkabel. Heb nu een keer of 5 batterijen gestoken.Gaat prima
Gewone batt gaan langer mee dan oplaadbare
Er komt een echte charge kit aan. Met een dubbelpack batt en een snel plader voor in het stopcontact. Daar wacht ik nog ff opquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:19 schreef Tain het volgende:
[..]
1x een goed setje oplaadbare batterijen kopen of gewoon de play & charge kit halen, ben je veel goedkoper uit
In de paar uur?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een hele bult oplaadbare batterijen. Ik vind het niet zo'n punt om eens in de paar uur te moeten wisselen, dat is de Play & Charge Kit niet waard.
Oplaadbare batterijen (gewoon goedkope Varta's, niet de hele luxe van dat merk) gaan zo'n 6 a 7 uur mee. Maar ik had al heel veel van die AA oplaadbare, dus ik heb niks extra aan hoeven schaffen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
In de paar uur?
Sowiezo kost die bult batterijen veel meer dan de play & charge kit, maar goed... Ik vind het ideaal, gewoon na het spelen even aansluiten (X360 gaat in soort standby modus zodat ie wel oplaadt) en de volgende keer zit ie weer vol
Zou uit luiheid al een play & charge kit aanschaffen eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijen (gewoon goedkope Varta's, niet de hele luxe van dat merk) gaan zo'n 6 a 7 uur mee. Maar ik had al heel veel van die AA oplaadbare, dus ik heb niks extra aan hoeven schaffen.
Klinkt goed! Die ga ik wel halenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:40 schreef kepler het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/685/685009p1.html
Blazing Angels preview hands-on
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef pkwarts het volgende:
Het ideale valentijnscadeau
[afbeelding]
Heerlijk inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:40 schreef kepler het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/685/685009p1.html
Blazing Angels preview hands-on
ik snap hem ook nietquote:
Niks gemerkt van die bug gelukkig. Wel vind ik het irritant dat je bij het laden van een game altijd eerst naar de laatst gehaalde level gaat en dan pas naar de nieuwe, je laadt dus onnodig 2 keer. Maar dat is niet verholpen volgens mij...quote:Afgelopen nacht heeft Activision een update voor Call of Duty 2 naar buiten gebracht die het grote save uit de wereld helpt. Er zat namelijk eerst een grote fout in Call of Duty 2 waardoor je risico liep om je save files van het spel te verliezen.
Er werd verwacht dat de update ook de multiplayer zou verbeteren en zelfs twee nieuwe speelvelden zou toevoegen, deze update is er dus nog niet maar komt wel binnenkort
De makers van CoD hebben wel vaker schijt aan hun gamers.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:24 schreef Lampie_ het volgende:
Mijn god, 2 maanden nadat het spel uit is en maar een paar bugfixes?
Sjongejonge.
OMG, owntquote:
Let maar niet op pkwarts, hij was ook al niet op school, zal wel aan het ijlen zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Maar dat is wel vet.quote:
Ik kreeg een gratis DVDtje toen ik DOA4 kocht.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef Chocobo het volgende:
Heb met een scherpte dvd (voorbeeld patronen) gekeken wat de Xbox 360 nu doet met films (dvd's) en wow man.... prachtig beeld
Ja hij overruled mijn huidige dvd speler zeg maar. Wel even sign out doen als je film gaat kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kreeg een gratis DVDtje toen ik DOA4 kocht.
Zo maar eens kijken dan.
Inderdaad, chocolade is best vet. Pas maar op, je kan er wel puistjes van krijgenquote:
Gewoon "standaard" 480p, me dunkt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:39 schreef Cheiron het volgende:
Schaalt de X360 dvds automatisch op naar 720?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Valt best mee toch.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef Hellrazor het volgende:
waarom glimmen al die \\\'\\\'next gen\\\'\\\' games zo :\')
Plastic-lookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef Hellrazor het volgende:
waarom glimmen al die \\\'\\\'next gen\\\'\\\' games zo :\')
Alleen dat het er beter uitziet dan OFP 2quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:16 schreef Retuobak het volgende:
Moto GP 3 ziet er prima uit ja, maar wat is er zo bijzonder aan Modern Combat graphicswise?
Mag ook wel gezien het verschil in formaat tussen de werelden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Alleen dat het er beter uitziet dan OFP 2
*hap*quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mag ook wel gezien het verschil in formaat tussen de werelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |