Pssst, dat is dezelfde toch? Alleen hij postte een veel oudere screenshot.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik begrijp het communicatie probleem. Je begreep niet dat ik het over deze game had? [afbeelding]
Check de screenshot die ik hierboven postte.. Ik zeur niet gauw over plastic normaal verder...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Nee precies ja DIE game ziet er zeker goed uit. Dat gezeik over plastic heb ik ook nooit begrepen
Ik dacht een eerdere versie maar het ging om de graphics, en dan ging het gewoon om heel andere shots toch!?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pssst, dat is dezelfde toch? Alleen hij postte een veel oudere screenshot.
Of ben ik nu zelf in de war?
Ja maar waar maak je je druk om dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:50 schreef devv05 het volgende:
Ja, maar ik postte die vergelijking niet
Ik gaf alleen mn mening dat ik het er plastic uit vind zien, ik weet verder niet wat jouw probleem isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar waar maak je je druk om dan?
Same here, vanmiddag kreeg ik het spel opgestuurd. Had de demo tig keer gedaan maar het eerste missie is dus anders dan de demo. Ben me paar keer rot geschrokken, gewoon niet normaal wanneer achter je opeens addicts rennen. Goddamn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:39 schreef pkwarts het volgende:
Je had niet ongelijk wat betreft Condemned Chocobo. Heerlijke game.
Er is niks heerlijkers dan een heerlijke kloenk uitdelen met een loden pijpquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef Lampie_ het volgende:
[..]
Same here, vanmiddag kreeg ik het spel opgestuurd. Had de demo tig keer gedaan maar het eerste missie is dus anders dan de demo. Ben me paar keer rot geschrokken, gewoon niet normaal wanneer achter je opeens addicts rennen. Goddamn.
De hele tijd tegen die butler opbotsenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef wc-eend het volgende:
en ik wil weer het oefen level in het mansion, die was echt zo cool
Ik speel veel liever op de X360. Veel relaxter op de bank met surround geluid dan achter zo'n stomme PC, het speelt imo soepeler (geen gezeur met systeemeisen) en eenvoudiger (geen installatie en gedoe), achievements, xbox live, etc. En ik vind het gewoon veel ontspannender spelen op console maar dat is een persoonlijk gevoel dat ik niet uit kan leggen. Ik neem er dan zeg maar echt de tijd voor, terwijl op de PC er vaak vanalles doorheen komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef unstoppablemark het volgende:
Tja, waar zal ik tomb raider voor kopen pc of xbox 360? Ziet er allemaal leuk uit iig. Waar was de allereerste tomb raider eigenlijk op gemaakt?
Leuk, maar die komt in 2007 pas in Europa en dan is het nog maar afwachten wat die gaat brengen qua prijs/prestaties.quote:
Dat is precies wat ze hebben gedaan met dit spel !!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef wc-eend het volgende:
Ze moeten gewoon tomb raider maken hoe tomb raider was, simpel tomb raiden en zoeken naar artifactsgeen moorden enzo.. en ik wil weer het oefen level in het mansion, die was echt zo cool
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is precies wat ze hebben gedaan met dit spel !!
Crystal's demo provides a clear sign of where the control scheme is going, and it's all good. She's more athletic, more nimble and more pleasurable to control. Lara looks good, too. And while the animations in this demo aren't brilliant, we're told they are already much improved. In the end, Tomb Raider Legend still has that elusive charm to it; the promise of hunting out and finding secret chambers filled with ancient relics and untold riches. It's still the female videogame version of Indiana Jones. Only now, Crystal Dynamics has made the game both beautiful to look at and a potential beauty to play.
Ja zeer tof level was dat. Met dat zwembad en spring zaal met kussens etc. (heb ik dat spel nog goed voor me of niet).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
De hele tijd tegen die butler opbotsen
Vergeet het van de trap af jumpen en je zelf verwonden niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:42 schreef H.Flick het volgende:
Dat huis was altijd zo mooi in Tombraider. Overal geheime kamers
Ik heb nog wel andere opvattingen over laraquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:29 schreef Chocobo het volgende:
Kijk dit bedoel ik........ snelle gameplay... Weg oude kut controls.... ze spraken de waarheid... Lara heeft eindelijk herziende gameplay en de oude sfeer terug. Lara ziet er cooool uitDe oude makers..... mijn respect
Ik heb er zin in
[afbeelding]
Check vanaf movie: In the beginning (PS2 demo) (01/30/2006)
http://media.ps2.ign.com/media/571/571840/vids_2.html
Zijn wel PS2 screens en PS2 movies, maar als de PS2 dit uitpoept dan wil ik niet weten hoe de 360 eruit gaat zien ! Ach,.... niet iedereen trekt Lara meer maar ik blijf een fan
ik zat dit wekeend een hele sloot core packs liggen bij de mediamarkt in utrecht en stuk of 5 premiumsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef Merkowitz het volgende:
Weet iemand wanneer er nieuwe 360's leverbaar zijn.
Ben deze topicreeks al een tijdje aan het volgen en moet zeggen dat het nou toch wel begint te jeuken. Ik koop volgende maand ook een dikke nieuwe hd-ready tv, dus dan moet ik die 360 ook gewoon hebben.![]()
Dus wanneer?
Ach ja, dat ben ik wel gewend als PC gebruiker. Al die uberlelijke PS2 ports.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben trouwens wel bang dat de Xbox360 Tombraider gaat lijden onder het feit dat hij ook voor de "previous-gen consoles" uitkomt.
Release van 360 duurt langer geloof ik. Ik haal hem op PS2quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben trouwens wel bang dat de Xbox360 Tombraider gaat lijden onder het feit dat hij ook voor de "previous-gen consoles" uitkomt.
Bij King Kong heeft de 360 versie er ook niet onder geledenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet niet hoe King Kong er uit had gezien als het een console exclusive was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij King Kong heeft de 360 versie er ook niet onder geleden
Wat heb jij toch verschrikkelijke dingen meegemaakt in je levenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach ja, dat ben ik wel gewend als PC gebruiker. Al die uberlelijke PS2 ports.
Ik snap nog steeds de lol niet van dat spel. Het grootste gedeelde zit je combos van je tegenstander uit te zitten. Wachten tot jij een keer een pets mag uitdelen waarop je de volgende reeks klappen weer mag ontvangen.quote:
Gast, je zuigtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds de lol niet van dat spel. Het grootste gedeelde zit je combos van je tegenstander uit te zitten. Wachten tot jij een keer een pets mag uitdelen waarop je de volgende reeks klappen weer mag ontvangen.
![]()
Ow?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij King Kong heeft de 360 versie er ook niet onder geleden
Als het spel niet multiplatform was kreeg het genoeg aandacht en werd deze fout gewoon gevonden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat hij multiplatform is.
Foutquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het spel niet multiplatform was kreeg het genoeg aandacht en werd deze fout gewoon gevonden.
Ja hoe zou dat nou komen. Je krijgt in dat spel geen kans om er een beetje in te groeien.quote:
Ik denk dat je een badass moet zijn om dit te kunnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoe zou dat nou komen. Je krijgt in dat spel geen kans om er een beetje in te groeien.
Tecmo toch? Ja, die truc ken ik van zequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoe zou dat nou komen. Je krijgt in dat spel geen kans om er een beetje in te groeien.
Op 60hz zetten..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Hij zegt dat ik op start moet drukken maar dat doet hij niet terwijl ik wel de controler aan heb staan. Allebei de controlers heeft hij het :S
Heeft iemand daar een oplossing voor?
Pfewquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ok gevonden. Bij de instellingen van de xbox zelf dus
Tis dus gelukt. Gelukkig
Ook wonderbaarlijk hoe die computer-tegenstander altijd terug komt als je hun balk bijna leeg hebt en die van jou helemaal volquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tecmo toch? Ja, die truc ken ik van ze
Toch 15 minuten plezier gehad van het spelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Fuck zeg je maakt echt geen kans tegen die lui als je dit nog nooit gespeeld hebt
Damn alleen maar combo's tegen me waar je simpelweg niet tussen komt
Ik ben juist blij met een fighting game die me een beetje uitdaagt. Single-player is doorgaans geen hol aan in dit soort games, en de moeilijkheidsgraad opschroeven is iets wat je niet snel doet als je alle story modes uitgespeeld hebt. Dus als een game mij direct dwingt om goed te zijn, voordat ik al die story modes uit heb gespeeld dan heb ik er langer plezier van dan 2 dagen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook wonderbaarlijk hoe die computer-tegenstander altijd terug komt als je hun balk bijna leeg hebt en die van jou helemaal vol.
Maar ja DOA4 gaat gewoon maar de verkoop in. Want hier is echt geen lol aan te beleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |