Ow?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij King Kong heeft de 360 versie er ook niet onder geleden
Als het spel niet multiplatform was kreeg het genoeg aandacht en werd deze fout gewoon gevonden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat hij multiplatform is.
Foutquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het spel niet multiplatform was kreeg het genoeg aandacht en werd deze fout gewoon gevonden.
Ja hoe zou dat nou komen. Je krijgt in dat spel geen kans om er een beetje in te groeien.quote:
Ik denk dat je een badass moet zijn om dit te kunnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoe zou dat nou komen. Je krijgt in dat spel geen kans om er een beetje in te groeien.
Tecmo toch? Ja, die truc ken ik van zequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoe zou dat nou komen. Je krijgt in dat spel geen kans om er een beetje in te groeien.
Op 60hz zetten..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Hij zegt dat ik op start moet drukken maar dat doet hij niet terwijl ik wel de controler aan heb staan. Allebei de controlers heeft hij het :S
Heeft iemand daar een oplossing voor?
Pfewquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ok gevonden. Bij de instellingen van de xbox zelf dus
Tis dus gelukt. Gelukkig
Ook wonderbaarlijk hoe die computer-tegenstander altijd terug komt als je hun balk bijna leeg hebt en die van jou helemaal volquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tecmo toch? Ja, die truc ken ik van ze
Toch 15 minuten plezier gehad van het spelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Fuck zeg je maakt echt geen kans tegen die lui als je dit nog nooit gespeeld hebt
Damn alleen maar combo's tegen me waar je simpelweg niet tussen komt
Ik ben juist blij met een fighting game die me een beetje uitdaagt. Single-player is doorgaans geen hol aan in dit soort games, en de moeilijkheidsgraad opschroeven is iets wat je niet snel doet als je alle story modes uitgespeeld hebt. Dus als een game mij direct dwingt om goed te zijn, voordat ik al die story modes uit heb gespeeld dan heb ik er langer plezier van dan 2 dagen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook wonderbaarlijk hoe die computer-tegenstander altijd terug komt als je hun balk bijna leeg hebt en die van jou helemaal vol.
Maar ja DOA4 gaat gewoon maar de verkoop in. Want hier is echt geen lol aan te beleven.
haha hallo ik ga nog wel door hoor maar had ff geen tijd meerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toch 15 minuten plezier gehad van het spel
Andersom precies hetzelfde, heb aantal keren de CPU helemaal afgetuigd terwijl ik zelf zo goed als dood was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook wonderbaarlijk hoe die computer-tegenstander altijd terug komt als je hun balk bijna leeg hebt en die van jou helemaal vol.
Maar ja DOA4 gaat gewoon maar de verkoop in. Want hier is echt geen lol aan te beleven.
Wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
DoA4 ownt, das het probleem nu netquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef H.Flick het volgende:
Gelukkig heb ik me nu niet laten verleiden om zo'n hype-game te kopen waarvan ik eigenlijk al weet dat het niks is.
Nu PGR3 nog kwijt zien te raken.
Tsja, kwestie van smaak.quote:Op woensdag 1 februari 2006 04:05 schreef Heintje het volgende:
Het enige leuke van DOA is de watch mode. Lekker een paar vrouwen zien vechten. Is weer eens wat anders dan mijn aquarium DVD. Het probleem is alleen dat je het spel eerst zelf uit moet spelen voor de leuke pakjes.
quote:We’ve received news today from an industry insider who claims that Halo 3 is finished and sitting at the mastering plant, awaiting the word to go.
According to the source, the final artwork has been finished for disk, booklets and box art.
Our source has stated that one of Europe’s largest CD replicators is on standby, they’ve signed NDA’s and are awaiting the green light from Bungie. According to our source the CD replicators have been given an approximate date to ensure that their pressing schedule is clear for the amount of units they’ll need to produce.
Responding to the question of why haven’t Microsoft and Bungie given it the green light for launch our source is certain that the hold is a strategic move on Microsoft’s part. Although Halo 3 is ready the delay is to time the launch for “maximum impact”
We’ve currently received few details regarding Halo 3, so it makes sense that Bungie will build up the hype surrounding the game before the launch is revealed.
Whilst this is unconfirmed at going to press this industry deep throat was confident in the information which was presented to us.
Wat voor patch word het dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef devv05 het volgende:
Nog geen CoD2 patch?
BELIEVE!!!!1111quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:09 schreef Retuobak het volgende:
Sure, sure. Heel slim zo'n bliksemlaunch. Marketing? meh!
Wachten totdat er genoeg 360 units zijn om er uberhaupt baat bij te hebben? Wuh!
En daarbij, nu al een Halo 3 is uberhaupt belachelijk
Samenvattend: Ruzbeh had dit bericht kunnen quoten.
Ik geloof het nietquote:
Dan maar met Masterchief spelen in DOA4quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hehe, er gaat een gerucht dat HALO3 al af is.....
[..].
Ik ook niet maar het zou wel cool zijn.... 360 heeft weer (nog steeds) een knaller nodig !quote:
Ik zal jou eens knallenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het zou wel cool zijn.... 360 heeft weer (nog steeds) een knaller nodig !
Eigenlijk moet er weer een tactical shooter komen voor live, zoals Rainbow Six. Kunnen we weer emt alle fokkers knallenquote:
April 2006quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leuk, maar die komt in 2007 pas in Europa
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:41 schreef Mister_T het volgende:
Of battelfield Modern Combat natuurlijk!
Die lijkt me zoooo cool, echter is release nog ver wegquote:
met 5000 man tegelijk onlinequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die lijkt me zoooo cool, echter is release nog ver wegEen MMOFPS,... briljant
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
met 5000 man tegelijk online
gigantische veldslagen
volgens de officiele site kwartaal 3 in Azie...quote:
Ergens 2006quote:
mij lijkt het fantastischquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Voor de vliegfans
[afbeelding]
[afbeelding]
Persoonlijk lijkt het me heel saai !
Met een groepje ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ergens 2006Eigen characters aanmaken die echt upgraden... dat is het RPG element ! Lijkt me heel cool
Echt op pad met een groepje
Ja inderdaad.. alleen al de sfeer die van de screens afspringt.. lijkt me geweldig..quote:
Die haal ik, hoop idd op herleving van de RS3 tijdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:41 schreef Mister_T het volgende:
Of battelfield Modern Combat natuurlijk!
Dogfightsquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. alleen al de sfeer die van de screens afspringt.. lijkt me geweldig..
vind hem niet zo op de normale xboxquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die haal ik, hoop idd op herleving van de RS3 tijden
Enquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind hem niet zo op de normale xbox
totaal niet realistisch
verkeerde topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
van www.slashdot.com :
Joystiq and the site ComputerandVideoGames are reporting on the first real action in the next-gen war. Sony is apparently readying a strong online service that will meet or exceed the features of Xbox Live. With no firm PS3 launch date yet released, the 360 still has the advantage, but if Sony is rolling out an online matching and media service with their (reportedly) more powerful console things could look bad for Microsoft's new system. From the article: "This story, together with the recent survey Sony conducted, should remove any doubts about Sony's online ambitions. Is it possible that Sony could create a network the size and scale of Xbox Live in such a short time. It has cost Microsoft, the world's largest software company, billions and taken years just to lay the framework for the current Live service. Sony is know for their hyperbolic marketing: the PS2's Emotion Engine, the PSP as iPod-killer; it seems unlikely they could take the crown from Microsoft on their first try, but any attempt is a huge relief. It was beginning to look like Sony didn't think the Live service was a valuable addition to console gaming, or a serious competitor to their hegemony. "
Ja op zich wel. Ik denk alleen dat ze een paar belangrijke dingen altijd zullen missen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoezo verkeerd? Sony gaf eerst aan geen interesse te hebben en nu geven ze aan dat ze iets gaan ontwikkelen wat XBOX Live van de troon gaat stoten. Kan zowel hier als in het ps3 topic lijkt me.
het heeft opzich helemaal niks te maken met de Xbox 360 natuurlijk, vandaar dat het beter op zijn plaats is in het PS3 topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoezo verkeerd? Sony gaf eerst aan geen interesse te hebben en nu geven ze aan dat ze iets gaan ontwikkelen wat XBOX Live van de troon gaat stoten. Kan zowel hier als in het ps3 topic lijkt me.
Xbox staat aan top mbt online services... best leuk om te zien dat er eventueel concurrentie komt voor degene die niet in PS3 topic komen toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
het heeft opzich helemaal niks te maken met de Xbox 360 natuurlijk, vandaar dat het beter op zijn plaats is in het PS3 topicDaar kunnen we dan verder discussieren over de PS3
dat wel, maar meestal komen daar van de console-wars vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Xbox staat aan top mbt online services... best leuk om te zien dat er eventueel concurrentie komt voor degene die niet in PS3 topic komen toch?
Ja maar ik WIL helemaal niet in het PS3 topic komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
het heeft opzich helemaal niks te maken met de Xbox 360 natuurlijk, vandaar dat het beter op zijn plaats is in het PS3 topicDaar kunnen we dan verder discussieren over de PS3
Objectief -2quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ach boeiend, niks kan over Xbox Live heen
Yeah rightquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
van www.slashdot.com :
Joystiq and the site ComputerandVideoGames are reporting on the first real action in the next-gen war. Sony is apparently readying a strong online service that will meet or exceed the features of Xbox Live. With no firm PS3 launch date yet released, the 360 still has the advantage, but if Sony is rolling out an online matching and media service with their (reportedly) more powerful console things could look bad for Microsoft's new system. From the article: "This story, together with the recent survey Sony conducted, should remove any doubts about Sony's online ambitions. Is it possible that Sony could create a network the size and scale of Xbox Live in such a short time. It has cost Microsoft, the world's largest software company, billions and taken years just to lay the framework for the current Live service. Sony is know for their hyperbolic marketing: the PS2's Emotion Engine, the PSP as iPod-killer; it seems unlikely they could take the crown from Microsoft on their first try, but any attempt is a huge relief. It was beginning to look like Sony didn't think the Live service was a valuable addition to console gaming, or a serious competitor to their hegemony. "
Ja wel als je constant wint van mij ja!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef twi het volgende:
Nee hoor, het is al gewoon goed met de 360![]()
Hé Oempa.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:17 schreef wc-eend het volgende:full auto en kameo zijn niks voor mij.. heb nu de madden demo op de download staan
's Goed hoor. 44,95 bij Dimension Plusquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:54 schreef Retuobak het volgende:
De hoer die bartje twi bezet houdt en enkel nog PES en dergelijke crap opstart wil ik ook wel eens een hartig woordje mee spreken.
Lijkt me fantastisch ook, helemaal als je ook kan bombarderen. Dat je een mix hebt van bommenwerpers en jagers die dan de bommenwerpers moeten beschermen e.d. maar dit zal wel wishful thinking zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Voor de vliegfans
[afbeelding]
[afbeelding]
Persoonlijk lijkt het me heel saai !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |