Heb niet eens een oplaadkabel. Heb nu een keer of 5 batterijen gestoken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:05 schreef Bastard het volgende:
Hmm, ik speel al een week met die oplaadkabel er in.. word een beetje moe van dat steeds die draad er in pluggen.. laat er maar mooi inzitten dan.
En het leuke is.. als je te hard trekt gaat ie toch verder als draadloos dan
1x een goed setje oplaadbare batterijen kopen of gewoon de play & charge kit halen, ben je veel goedkoper uitquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb niet eens een oplaadkabel. Heb nu een keer of 5 batterijen gestoken.Gaat prima
Gewone batt gaan langer mee dan oplaadbare
Er komt een echte charge kit aan. Met een dubbelpack batt en een snel plader voor in het stopcontact. Daar wacht ik nog ff opquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:19 schreef Tain het volgende:
[..]
1x een goed setje oplaadbare batterijen kopen of gewoon de play & charge kit halen, ben je veel goedkoper uit
In de paar uur?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een hele bult oplaadbare batterijen. Ik vind het niet zo'n punt om eens in de paar uur te moeten wisselen, dat is de Play & Charge Kit niet waard.
Oplaadbare batterijen (gewoon goedkope Varta's, niet de hele luxe van dat merk) gaan zo'n 6 a 7 uur mee. Maar ik had al heel veel van die AA oplaadbare, dus ik heb niks extra aan hoeven schaffen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
In de paar uur?
Sowiezo kost die bult batterijen veel meer dan de play & charge kit, maar goed... Ik vind het ideaal, gewoon na het spelen even aansluiten (X360 gaat in soort standby modus zodat ie wel oplaadt) en de volgende keer zit ie weer vol
Zou uit luiheid al een play & charge kit aanschaffen eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijen (gewoon goedkope Varta's, niet de hele luxe van dat merk) gaan zo'n 6 a 7 uur mee. Maar ik had al heel veel van die AA oplaadbare, dus ik heb niks extra aan hoeven schaffen.
Klinkt goed! Die ga ik wel halenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:40 schreef kepler het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/685/685009p1.html
Blazing Angels preview hands-on
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef pkwarts het volgende:
Het ideale valentijnscadeau
[afbeelding]
Heerlijk inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:40 schreef kepler het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/685/685009p1.html
Blazing Angels preview hands-on
ik snap hem ook nietquote:
Niks gemerkt van die bug gelukkig. Wel vind ik het irritant dat je bij het laden van een game altijd eerst naar de laatst gehaalde level gaat en dan pas naar de nieuwe, je laadt dus onnodig 2 keer. Maar dat is niet verholpen volgens mij...quote:Afgelopen nacht heeft Activision een update voor Call of Duty 2 naar buiten gebracht die het grote save uit de wereld helpt. Er zat namelijk eerst een grote fout in Call of Duty 2 waardoor je risico liep om je save files van het spel te verliezen.
Er werd verwacht dat de update ook de multiplayer zou verbeteren en zelfs twee nieuwe speelvelden zou toevoegen, deze update is er dus nog niet maar komt wel binnenkort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |