quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
En die is al zo verneuktquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef Daemon19 het volgende:
Je economie zal er blij mee zijn..
2 psychologen is best handig om je zelfvertrouwen op een constant niveau te houden, dus niet ontslaanquote:Dan ga ik ze maar eens ontslaan denk ik
Mja... Ik kan het allemaal niet bijbenen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef komrad het volgende:
dit topic is nu al van een buitengewoon niveau
Ach bekijk het van de positieve kant je krijgt er altijd meer voor als je mischien anders had gekregen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef Verbal_Kint het volgende:kwas mn spelers te koop aan t zetten, twee excellent 17 jarige defs. Knopje "sell" reageerde niet zo snel, ik een paar keer klikken. Haalt ie ineens wat klikken in.... Heb ik dr zelf op geboden
dat moet toch ook kansloos uitzien op de TL
te hoog gelist?? of gewoon daytrading zelfsquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
nee komrad, laag excellents
even ter illustratie:
Selling Highest Bid
Pedro Martins dos Santos 29-01-2006 at 15:28 excl. total fees (%):15,27% 499 000 ¤ (422 803 ¤)
Buying Pedro Martins dos Santos 29-01-2006 at 15:28 499 000 ¤
Final sum -76 197 ¤
Dit is nog veel kanslozerquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
nee komrad, laag excellents
even ter illustratie:
Selling Highest Bid
Pedro Martins dos Santos 29-01-2006 at 15:28 excl. total fees (%):15,27% 499 000 ¤ (422 803 ¤)
Buying Pedro Martins dos Santos 29-01-2006 at 15:28 499 000 ¤
Final sum -76 197 ¤
Als je kijkt bij en speler op de TL wil zetten zie je staan voor hoeveel welke plaats etc, en dan staat er in het groen transfervergelijking dan kun je zien hoeveel vergelijkbare spelers zijn verkocht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ik lees hier en daar mensen die het over 'de transfervegelijk van Hattrick' hebben, maar op de site kan ik niks vinden.
Waar hebben die lui het toch over?!
Ssst!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je kijkt bij en speler op de TL wil zetten zie je staan voor hoeveel welke plaats etc, en dan staat er in het groen transfervergelijking dan kun je zien hoeveel vergelijkbare spelers zijn verkocht.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Lortnoc het volgende:
Number 303 of 303 by BC23-Ultra44 [Hattrick Supporter] 26-01-2006 at 17:22
Verdomme, overal kommek uwe naam tg als het over skilltrades gaat...
stop it !!!!!!!
Mwuhahahaha
Ach, over 2 weken ofzo heeft ie geen last meer van mij.
Ja gelukkig heb je dan ook nog Positiespel trainers.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:00 schreef ASSpirine het volgende:
Spitsen en verdedigers zijn verleden tijd, vleugels zijn de toekomst![]()
Ik kom ook vaak dezelfde namen tegen als ik spelers zoek...
Dat zijn DE trainers!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja gelukkig heb je dan ook nog Positiespel trainers.![]()
quote:
Ik ga zo wat stijgers (hopelijk) listen... voor de rest laat ik me verassen, heb nu toch wel 15 spitsen in mn team.. dus +1 zal iig wel lukkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:23 schreef komrad het volgende:
trouwens ik heb maar 5 spelers op de TL staan
4defjes (waarvan er nog 3 moeten stijgen) en een spits
ik heb nog 2 potentiele stijgers meer maar die list ik na de TU van morgen
als ik dan alles verkoop moet ik dinsdag maar liefst 5 trainees halen, gaat wel druk worden dan, maar ja is wel lucratief als ik alles verkoop.
Ik heb ook nog een paar leuke voor vanavond op het oog.. hoop er toch wat te pakken te krijgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:34 schreef komrad het volgende:
haha, ik krijg zo wel erge tijdsdruk, ik tel minimaal 1 speler per uur als ik van 6-10 de tijd neem
Ik ben een falikant tegenstander van cremeren. Maar goed, ieder zn keuze.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
voor de rest laat ik me verassen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik ben een falikant tegenstander van cremeren. Maar goed, ieder zn keuze.
Schopje LIF
Ik werk bij voetbalprimeur.nl als redacteur. HOE VAAK ik daar DAT WOORD heb moeten verbeteren? Ontelbaar! Kutreportersquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:37 schreef komrad het volgende:JD, en het erge is ik heb dat met dit betreffende woord als zeker 15x gezien
tis werk en hobbyquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:40 schreef komrad het volgende:
werk of hobby??? en als het het eerste is, betaald dat een beetje?
Nee, dan heb je het ook over iemandquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja... Ik kan het allemaal niet bijbenen...
yupquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:35 schreef Oldbie het volgende:
Vriend van mij heeft nu ook een team maar hij heeft bij aanmelden regio Amsterdam gekozen. Nu wil hij dat veranderen. Ik ben voor hem op zoek maar ik kan het niet vinden.....kan dat alleen in tussenseizoen?
- 3% supporters en - ¤ 10000quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
yup
maar - x aantal % supporters hoor...
Een gemeen persoon zorgt toch altijd voor een TS hit?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:38 schreef komrad het volgende:
@flappekz, hij is niet erg laag maar ook niet super hoog denk ik zo, prijs is een beetje wat de gek er voor geeft, kan je hem voor 200-250k kopen zit je wel goed. Let op want deze knakker gaat je wel een TS hit opleveren als je pech hebt
niet per definitie, als je hoog in je TS range zit kan je zelfs met een gemeen persoon geen visuele TS hit krijgen, feitelijk zakt je TS natuurlijk welquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Een gemeen persoon zorgt toch altijd voor een TS hit?
Was je daar maar gestopt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:47 schreef komrad het volgende:
niet per definitie
Niet helemaalquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef komrad het volgende:
dat zeg ik toch
ik hoop het elk jaar weer, maar verwacht het niet...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
hoop dit seizoen ver te komen in de fok! cup
http://www.lokesoftware.dk/hamshop/quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef marcoadam2003 het volgende:
heeft er iemand een registratiecode van HAM voor mij![]()
toppie thanks ga effe kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef ExCibular het volgende:
[..]
http://www.lokesoftware.dk/hamshop/
en anders
http://www.hattrickorganizer.de/
Anders is het een warez vraag![]()
http://forum.fok.nl/topic/494366/1/25#17256285
Ik vraag het me af; heb spits die net weer beter is na 5 weken blessure. Er zijn diverse dagen geweest dat hij geen healh-update heeft ontvangen, terwijl normaliter elke health-update er wel gewin is voor geblesseerde spelers..quote:26-01-2006 Daily updates bug fixed
The last couple of days some users in some leagues around the Hattrick world have reported that they have not had any fans or health update during the daily updates. Troubleshooting this bug has been very tricky as everything seemed to have worked as it should, on the surface.
We are sorry to say that the bad news is that these failed updates are lost and unfortunately can not be recovered because of the nature of this bug. The good news is that we have tracked down the reason to these failed updates, which was triggered by a bug in the server software. This bug is now eliminated from our system.
dat verklaart misschien wel waarom 2 van mijn spelers al meer dan een week een pleistertje hebben, ik vond het al zo vreemdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:56 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik vraag het me af; heb spits die net weer beter is na 5 weken blessure. Er zijn diverse dagen geweest dat hij geen healh-update heeft ontvangen, terwijl normaliter elke health-update er wel gewin is voor geblesseerde spelers..
Speler is inmiddels weer beschikbaar gelukkig![]()
Verder .. koop:
Dorus van ‘t Schip (46898292)
Salvador Amachantoux (38172067)
Dorus is hopelijk morgen supernatural. Amachantoux Supernatural +4
quote:Dain Johnson [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 120, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
2 stijgers.quote:Fróði á Gørðunum [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 350, 21 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
quote:Pelagiusz Sojka
TSI = 5 200, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
en deze welquote:Giuseppe Della Casa
TSI = 1 320, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Lopen allemaal zondag 19.00 uur af... geinteresseerden mogen biedenquote:Javier Lombera
TSI = 570, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
HAM kraken is kut, alleen maar gekut ermee. Heb toen maar besloten gewoon netjes een code te kopen. Kost maar 7,50 en je hebt er je leven lang plezier van.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef marcoadam2003 het volgende:
heeft er iemand een registratiecode van HAM voor mij![]()
Wat voor gekut heb je ermee gekregen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
HAM kraken is kut, alleen maar gekut ermee. Heb toen maar besloten gewoon netjes een code te kopen. Kost maar 7,50 en je hebt er je leven lang plezier van.
Codes die niet meer werken, steeds weer nieuwe codes zoeken, veel te veel gekut. Gewoon kopen, in één keer van al het gezeik afquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat voor gekut heb je ermee gekregen dan?
Haha, dat percentage geeft aan hoe lang de speler nog training moet hebben. Hier klopt idd vaak weinig van. Normaal gesproken zou een speler bij 100% moeten stijgen (volgens HAM). Meestal valt dit te laag uit, dat hij bijv. bij 90% al stijgt, ik noem maar wat. Waarom hij bij 300% nog niet gestegen is weet ik niet, waarschijnlijk bij de instellingen van HAM iets fout staanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef MyImmortal het volgende:
1 stijger, hader meer verwacht maar een 18 jarige naar uitstekend positiespel met matig passen en koppen
trouwens weet iemand hoe ik die trainingspercentages terugmoet zetten? mijn Ham is eroplos geflipt heb nu speler die 300% getraind hebbenklopt niet echt. en ja ik heb er gewoon voor betaalt, dus geen crack
In principe hebben we dit seizoen nog 11 weken of zo. Dus daar kan je wel een 20 jarige in laten stijgen, ongeacht wat je traint. Doortrainen is dus serieus een optie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:08 schreef CJay het volgende:
Aardige training geweest
Vorm: +2 (+5/-3)
TSI: +300 (+1580/-1280)
PM: +3![]()
20 Jaar Uitstekend -----> Formidabel
20 Jaar Uitstekend -----> Formidabel
18 Jaar Goed ------> Uitstekend
Vraag: Die bovenste 2 zouden aan het eind van het seizoen de deur uit gaan, redden ze het nog om de rest van het seizoen nog naar uitmuntend te gaan? zo niet schup ik ze nu buiten anders moet ik ze strax met Formidabel +7 ofzo verkopen en die 18 jarige heb ik 2 weken geleden gekocht voor 55k ...wat zal ik doen verkopen met winst en nieuwe halen? of doortrainen voor lange termijn?(zijn bijstats zijn nie geweldig Conditie/passen en verdedigen ammel slecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |