Och ja, nu je het zegt, we vroegen ons al af waar je was!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, gek. Kom net terug van een maandban.![]()
Je hebt Tubgirl toch niet gepost he.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, gek. Kom net terug van een maandban.![]()
Wat is dat? Laat eens zien?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je hebt Tubgirl toch niet gepost he.![]()
Dalijk krijg ik ook een maandban.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dalijk krijg ik ook een maandban.![]()
Geen idee wat dat is? Nee, ik ben soms een beetje te fanatiek Feijenoordsupporterquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je hebt Tubgirl toch niet gepost he.![]()
De bedoeling is dat je wint natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef Agiath het volgende:
Net aangemeld, geen idee wat de bedoeling is maar goed, moet nu nog wachten op een team ofzo
Teamnaam: De Schuimkragen
Tip: gebruik je tijd nu om je in te lezen, dan beleef je straks veel plezier!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef Agiath het volgende:
Net aangemeld, geen idee wat de bedoeling is maar goed, moet nu nog wachten op een team ofzo
Teamnaam: De Schuimkragen
Ik had nu het geld en nog slechts 1 trainee waarvan training rendabel zou zijn. Ik overklas al mijn tegenstanders op ieder gebied behalve het middenveld...en ik wil niet meer gokken op CA.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef komrad het volgende:
Artic, ik ken het gevoel, is aardig zuur maar ik ga dat wel gefaseerd aanpakken
Bijv, www.hottrick.org of .nlquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tip: gebruik je tijd nu om je in te lezen, dan beleef je straks veel plezier!
ga ze vanmiddag weer listen, dan idd voor een lager bedrag. dan lopen ze zondagmiddag afquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:59 schreef Prosac het volgende:
spitsen en verdedigers leveren op dit moment sowieso geen zak op. Die tendens is er al een tijdje. Daarnaast kunnen ze wel 700k opleveren, maar alleen als je ze voor een laag bedrag list, dan krijg je bidwars e.d.
probeer maar eens op een gunstig tijdstip met 0 euries (als je dat wilt) of iets van 499k.. moet het wel lukken denk ik
Tnx VK, ik stond al eerder in ronde 5 maar dat was een aantal seizoenen terug, maar nu wil ik meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
nice ScudRaket
WAAROM worden mijn uitstekend defjes van 17 niet voor 700k verkocht![]()
in de transfer compare staan ze toch echt op 700k minimaal, met matig vleugelspel zelfs nog meer!!
Mn slowchat is wat minder gewordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:59 schreef FritsFluitketel het volgende:
De opvlieger van de snel vol rakende HT-topics is ook voorbij merk ik
En foetre is er niet, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mn slowchat is wat minder geworden
Scheelt 2 pagina's per uur.
Ik heb achter de forum link altijd /1/999 staan.. ik doe niet aan pagina's..quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mn slowchat is wat minder geworden
Scheelt 2 pagina's per uur.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
En foetre is er niet, dat scheelt ook.
Ik schat dat het volgende topic wel binnen 3 dagen vol is
Bijna niet danquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:52 schreef foetre het volgende:
[..]
ben der wel maar het is tering druk.
ik zal wat tijd voor jullie vrijmaken
lijkt mij niet ze presteren alleen beter volgende wedstrijd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:52 schreef twisteddlogic het volgende:
Oh ja dat wilde ik nog ff vragen, als je gaat piccen, gaat je vorm dan vooruit?
eindelijk rust voor ons , jij voert daar niks uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Bijna niet dan
Wel leuk dat je speciaal voor ons tijd maakt, ik zal er ook nog zeer regelmatig zijn tot en met disndag, daarna is mijn stage af
En dat komt dan gewoon alleen omdat de TS hoger is toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef foetre het volgende:
[..]
lijkt mij niet ze presteren alleen beter volgende wedstrijd.
-edit-"Speel het rustig". Het team zal waarschijnlijk niet zo goed presteren als normaal, maar direct na de wedstrijd zal de teamgeest stijgen en de spelers zullen in de volgende wedstrijd beter presteren
Ik ben hier altijd keihard aan het werkquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef foetre het volgende:
[..]
eindelijk rust voor ons , jij voert daar niks uit![]()
jaja fok+hattrick is keihard werkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd keihard aan het werk![]()
psychologen zijn voor zelfvertrouwen, niet voor TSquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
En dat komt dan gewoon alleen omdat de TS hoger is toch?
Piccen heeft bij mij weinig zin, want mijn coach heeft slecht leiderschap. Hij valt dus zo weer terug. Wel 2 sportpsychologen, dus misschien maar ff proberen volgende week.
Ah volgende week dus meer teams volgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef Jonks het volgende:
@ scudraket
Neuh, sowieso zit grumpey er nog in, dan hebben we ook nog qyn & madkow & lortnoc, (laatste 2 trainen spitsen dus dikke kans dat die wel een beetje doorbekeren)
Ik gok dat Suriman & Pannakoning ook nog wel bekeren maar heb het niet allemaal gevolgd![]()
Je moet ook niet te hard werken hequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef foetre het volgende:
[..]
jaja fok+hattrick is keihard werken
ook een beetje. tijdje geleden nog langsgekomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
psychologen zijn voor zelfvertrouwen, niet voor TS
Daar hadden we het laatst ook al over:quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
psychologen zijn voor zelfvertrouwen, niet voor TS
Het helpt dus wel, helemaal bij een coach met slecht leiderschapquote:Op Hattrick schreef De Spelregels het volgende:
Psycholoog - Verhoogt het zelfvertrouwen en tot op zeker niveau de teamgeest.
ik denk overigens dat het effect wel te verwaarlozen is. een beetje als het effect van een 10 assistent trainer ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Het helpt dus wel, helemaal bij een coach met slecht leiderschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |