Was altijd al baggerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:23 schreef Dizer het volgende:
Wat is er toch met Linda aan de hand? Ooit acteerde ze goed, nu echt bagger![]()
Mee eens, Linda speelt niet mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:23 schreef Dizer het volgende:
Wat is er toch met Linda aan de hand? Ooit acteerde ze goed, nu echt bagger![]()
Alles aan dat verhaallijn is nepquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:33 schreef DaMart het volgende:
Dat Wiet bevrijden zag er best wel nep uit eigenlijk...
Toen ie vertelde dat ie Hans is en dat hij de tweelingbroer is van Frits.. had ik zo iets vanquote:
En straks blijkt natuurlijk dat Hans eigenlijk Frits is, die deed alsof hij Hans, de tweelingbroer van Frits, was, omdat hij bang was dat iemand erachter zou komen dat Hans, en niet Frits, in de badkuip lag destijds.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toen ie vertelde dat ie Hans is en dat hij de tweelingbroer is van Frits.. had ik zo iets van
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen zijn en zo. Damn.. want een verhaallijn zegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En straks blijkt natuurlijk dat Hans eigenlijk Frits is, die deed alsof hij Hans, de tweelingbroer van Frits, was, omdat hij bang was dat iemand erachter zou komen dat Hans, en niet Frits, in de badkuip lag destijds.
Nee dat is mij niet opgevallenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef TrenTs het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat Linda net zo'n groot, rechthoekig voorhoofd krijgt als papa Herman...?
2 karige foto's:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat is mij niet opgevallen![]()
Linda speelde vroeger gewoon op hetzelfde niveau als iedereen, oftewel bagger, maar middelmatig. Maar de rest heeft wat dingen bijgeleerd, maar zij nietquote:
Vooral met zichzelf, tegen iedereen volgens mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:40 schreef pberends het volgende:
Rare aflevering, speelt Hans nou onder een hoedje met Geesje of Jack?
Ludo was weer geweldig!
Vertel mij 's 100 dingen die homo zijn aan Nick in 1 seconde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef TrenTs het volgende:
Verder is Ludo mij wat te coool aan het worden, toch te erg de man steeds iedereen in/bij de zak heeft. En Nick met zijn open overhemdjes is natuurlijk... triest.
Lekker tegen 'n commando zeggen dat ie zijn samenwerkingpartner maar even moet neerschietenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral met zichzelf, tegen iedereen volgens mij.
Ligt het aan mij of is ze domquote:
Hopelijk legt Ludo een miljoenenclaim bij haar neer, gaat ze failliet en krijgt ze een aanval waar ze inblijft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is ze dom
Gaat ze een beetje de nieuwjaarsreceptie van Sanders Inc. compleet om zeep helpen. Dat ze Morris wil terugpakken valt te begrijpen, maar eventjes een miljoenenschade veroorzaken bij een bedrijf is een 2e.
Volgens mij met Geesje en doet hij alsof hij tegen haar is als Jack erbij is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:40 schreef pberends het volgende:
Rare aflevering, speelt Hans nou onder een hoedje met Geesje of Jack?
Ja nu misschien weer even tegenover Jef was ze de laatste jaren van hun relatie echt een ongelooflijke trut.quote:
Dat kan ook. Dat Geesje en die moeder van der dat ze samen onder 1 hoedje spelen. Dat zou ook kunnen jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij met Geesje en doet hij alsof hij tegen haar is als Jack erbij is.
Ach bemoei je er niet meequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:28 schreef Liquidist het volgende:
Ik snap jullie echt niet,
zie jullie alleen maar zeuren en zeiken..
waarom kijken jullie in godsnaam nog als het allemaal zo kut is
Probeer jij anders lekker heel makkelijk van een 15 jarige verslaving af te komenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:28 schreef Liquidist het volgende:
Volgens mij ook, maar ik snap er geen fuck meer van.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij met Geesje en doet hij alsof hij tegen haar is als Jack erbij is.
ja dat had ik nou ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toen ie vertelde dat ie Hans is en dat hij de tweelingbroer is van Frits.. had ik zo iets van
daar heb ik ook nog aan zitten denken, dat is helemaal het toppunt van vergezochtheidquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En straks blijkt natuurlijk dat Hans eigenlijk Frits is, die deed alsof hij Hans, de tweelingbroer van Frits, was, omdat hij bang was dat iemand erachter zou komen dat Hans, en niet Frits, in de badkuip lag destijds.
als we niet kijken hebben we niks te zeuren en te zeikenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:28 schreef Liquidist het volgende:
Dat lijkt er wel opquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:14 schreef DeTolk het volgende:
Dus jack heeft nu het pistool met de losse flodders in z'n hand. Schiet Geesje 'Dood'. Wiet gaat mee met Jack en Hans
Dat gaan we vanavond eens zien hoe dat gaat lopen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:33 schreef Nielsch het volgende:
Wat Linda volgens mij nog niet helemaal door heeft is dat je niet moet fucken met Ludo Sanders.
hallo, hij is God niet ofzo....quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:33 schreef Nielsch het volgende:
Wat Linda volgens mij nog niet helemaal door heeft is dat je niet moet fucken met Ludo Sanders.
Nee maar wel de duivelquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, hij is God niet ofzo....
apuuuuurhfquote:
net 16 werd er {eer)gisteren gezegt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:33 schreef farfavour het volgende:
Hoe oud is Nina eigenlijk?In het echt bedoel ik, want wat een enorme wallen onder haar ogen heeft dat kind zeg.
1 Januari was zij jarig- Offtopicquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
net 16 werd er {eer)gisteren gezegt.
Ze heeft al veel meegemaakt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:33 schreef farfavour het volgende:
Hoe oud is Nina eigenlijk?In het echt bedoel ik, want wat een enorme wallen onder haar ogen heeft dat kind zeg.
MAAR waarom was dat graf dan leegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja dat is wel gezegd. vinden jullie die weed/wiet/wied/ niet vreselijk irritant met dat brabo accent, hoop niet dat ze in de serie blijftquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:55 schreef Beaudien het volgende:
Ik vond Linda vroeger al slecht en dat is ze nu gewoon nog. Overacting, irritante spraak.
Maar goed, meningen verschillen...
Ik heb helemaal niet gehoord dat Hans een tweelingbroer zou zijn, dat is toch niet gezegd? Geesje zei "of moet ik Hans zeggen" maar meer toch niet? Misschien was ik even plassen.....
echnie heurquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Mr.Luigi het volgende:
[..]
ja dat is wel gezegd. vinden jullie die weed/wiet/wied/ niet vreselijk irritant met dat brabo accent, hoop niet dat ze in de serie blijft
Als Harmsen 27 januari vertrekt komt er een kamer vrij in Scala.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Mr.Luigi het volgende:
ja dat is wel gezegd. vinden jullie die weed/wiet/wied/ niet vreselijk irritant met dat brabo accent, hoop niet dat ze in de serie blijft
Ze is Limburgsquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Mr.Luigi het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
apuuuuurhf[/barrel]
't wordt tijd dat die man eens genadeloos van z'n voetstuk dondert
Nog niet zo lang geleden was dat ook zo, maarja hij heeft nu niet echt meer een verhaallijn, dus kun je hem onmogelijk irritant vinden.quote:ook bij de kijkers.....
whateverquote:
[ZEER Offtopic]quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:28 schreef Liquidist het volgende:
nog steedsquote:
ach welnee, men is echt niet gestopt met adoreren hoor...quote:Nog niet zo lang geleden was dat ook zo, maarja hij heeft nu niet echt meer een verhaallijn, dus kun je hem onmogelijk irritant vinden.
daar kan ik weinig pluspunten in zien, maar vooruit: 't zijn z'n laatste weken dus dat gun ik 'm dan welquote:Meneer Harmsen heeft nu nog meer verhaal dan hij.
Kan niet 'nog steeds' zijn, want op dit moment is hij niet van zijn voedstuk gevallen als Ludo Sanders binnen GTSTquote:
Ik weet niet waar ik meer van geniet, dat die zin steeds weer gezegd wordt of dat mensen zich er groen en geel aan ergerenquote:ach welnee, men is echt niet gestopt met adoreren hoor...
en dat is net wat zo irritant is, niet die man zelf maar het:
"oh wee wie er in het aura van Ludo Sanders durft te komen, die zal het duur komen te staan..."
[..]
Inderdaad, hij speelt volgens de CD-ROM mee sinds seizoen 1, dan moet je hem wel op zijn minst een mooie exit gevenquote:daar kan ik weinig pluspunten in zien, maar vooruit: 't zijn z'n laatste weken dus dat gun ik 'm dan wel
we praten langs elkaar heen... ik bedoel van z'n voetstuk vallen bij de kijkers...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan niet 'nog steeds' zijn, want op dit moment is hij niet van zijn voedstuk gevallen als Ludo Sanders binnen GTST
kreng...quote:of dat mensen zich er groen en geel aan ergeren![]()
Okee dat bedoelde ik ook wat betreft de serie, wat die kijkers betreft: ik ben bang dat daar niet zo heel veel aan te doen isquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
we praten langs elkaar heen... ik bedoel van z'n voetstuk vallen bij de kijkers...
in de serie hoeft inderdaad niet meer, dat kennen we nu wel
[en op 't voetstuk stáán kennen we ook, dus hup, exit Ludo;)]
Wuhahaha.....quote:kreng...
ik word kotsmisselijk van dat ge-adoreer
Alles.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Vertel mij 's 100 dingen die homo zijn aan Nick in 1 seconde.
Pssst.... 't is nep he.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is ze dom
Gaat ze een beetje de nieuwjaarsreceptie van Sanders Inc. compleet om zeep helpen. Dat ze Morris wil terugpakken valt te begrijpen, maar eventjes een miljoenenschade veroorzaken bij een bedrijf is een 2e.
Dat is Limburgs, niet Brabants.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Mr.Luigi het volgende:
[..]
Dat schieten.quote:
eindelijk iemand die het met me eens is, ludo moet gewoon een paar seizoenen uit beeld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
apuuuuurhf[/barrel]
't wordt tijd dat die man eens genadeloos van z'n voetstuk dondert, ook bij de kijkers.....
Die kop!quote:
Jij zit ook op iedereen te fittenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:28 schreef TrenTs het volgende:
En die dikke roetmop mag er ook wel uit hoor. Nondeknetter wat een meut.
Ja heerlijk he.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij zit ook op iedereen te fitten![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij zit ook op iedereen te fitten![]()
Je kent het Nederlandse leger he, vooral in de kazernes aan elkaars pik trekken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Zou Jack wel bij de commando's hebben gezeten, of had ie nog nooit iemand doodgeschoten in zijn missies?
ze kan beter een beetje het karakter van haar moeder over gaan nemenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Gaat die Sjors nog 10 jaar de naieve moraalridder uithangen in GTST? Liever niet!
Ja, die ken ik, maar hij zat bij de Amerikaanse commando's.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je kent het Nederlandse leger he, vooral in de kazernes aan elkaars pik trekken.
Wat een harde man!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, maar hij zat bij de Amerikaanse commando's.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
ik vind Wiet wel oké...
Is het weer eensquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
ik vind Wiet wel oké...
vind haar ook niet zo slecht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze is echt de slechtste in de serie, bij uitstek.
Wat vind je in godsnaam goed aan haar?
ik heb het niet over goed spelen [al vind ik haar niet slecht spelen ofzo],quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef TrenTs het volgende:
Meneer Harmsen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
vind haar ook niet zo slecht.
ze acteert niet slechter dan meneer harmsen
Jeff is ook realistisch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb het niet over goed spelen [al vind ik haar niet slecht spelen ofzo],
maar over de rol an sich: zij begint tenminste niet te kwijlen van Frits, zoals Jack en Sjors
het is het meest realistische personage sinds tijden
da's waar, Jeff hoort dan ook bij de 'goeie'.....quote:
Bij de K3 koekjes zat een prijsvraagquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die kop!![]()
Ik kan er niet over uit dat ze die er in gestopt hebben. Heeft ze een prijs gewonnen dat ze er mee mag doen?
En irritant vooral, zeker toen ze weer begon met 'Het is ook altijd weer hetzelfde.....'quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef digispeed het volgende:
wat is janine toch een egoistisch kutwijf
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Sjors heeft geel haarquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:09 schreef Terreros85 het volgende:
Sjors [...] maar omdat ze er zo goed uitziet maakt het niet erg wat haar rol is![]()
Is Wiet wel te vertrouwen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef Drago-X het volgende:
Wat ik me dus afvroeg, zou Wiet Frits al eens gezien hebben bij Geesje?
Of Geesje afgeluisterd hebben.
Ben benieuwd, eindelijk eens iemand die niet meteen frits heilig verklaart![]()
kloptquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
blond en geel is niet hetzelfde
juist, dat vind ik ook. Nick is dan nog opgevoed door Belgen...................quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
whatever
beetje vreemd als ze in de serie allemaal zonder limburgs accent praten (ook die pleegmoeder van dr bijvoorbeeld) en zij heeft een maakt-niet-uit-voor-mijn-part-onverstaanbaar-accent.
ik kan het gewoon niet plaatsen
Sjors is toch dat lekkere wijf?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef TrenTs het volgende:
\wat kan Sjors toch goed naar linksboven kijken en daarna heel scherp met dat lokje tussen haar ogen boos naar de ander!![]()
Als je van mensen met 1 gezichtsuitdrukking houdt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sjors is toch dat lekkere wijf?
En net zeg je nog:quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je van mensen met 1 gezichtsuitdrukking houdt...
Dat is eenquote:\wat kan Sjors toch goed naar linksboven kijken
Dat gaat de tweede worden!quote:en daarna
Ja! Twee!quote:heel scherp met dat lokje tussen haar ogen boos naar de ander!
Schijnt trouwens in het echt een moeilijk hautaine teef te zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je van mensen met 1 gezichtsuitdrukking houdt...
Neenee! Ze blijft hetzelfde kijken, ze drukt hetzelfde uit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En net zeg je nog:
[..]
Dat is een
[..]
Dat gaat de tweede worden!
[..]
Ja! Twee!
Ze komt me wel vaag bekend voor. Maar het kan ook zijn dat ze lijkt op een meisje dat ik dit weekend aan een plaatsje achter de ramen geholpen heb.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef veldmuis het volgende:
Ownee, ik bedoelde sjors niet!
[afbeelding]
Die doet toch ook wat in GTST?.
Jouw ondertitel!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Sjors heeft een hoog kotsgehalte. Als ze Wiet nog een keer lieverd noemt.![]()
Ah nee, die ene doosquote:
amenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ìk ben het hoor!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan iemand me even bijpraten? Ik moest het helaas missen...![]()
Het gaat mij ook steeds meer opvallen en irriteren. Altijd datzelfde hoofd...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Waarom bestaat de helft van de acteerprestaties van Sjors uit het glazig aankijken van anderen
je hebt niks gemist...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan iemand me even bijpraten? Ik moest het helaas missen...![]()
Wiet vond dat 'Frits' niet hun vader is, maar dat klopt wel, want 'Frits' is Frits niet. Sjors is nog de enige die 100% gelooft dat haar oom haar vader is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt niks gemist...
Robert moet van Nick met Linda aan de haal, maar probeert haar tot nu toe met woorden te overtuigen
Morris zit nog steeds in de bak & heeft het goedgeknuffeld met Charlie
Er was karaoke in de Koning
En er was nog iets met de koters van Frits, maar vraag me niet meer wat....
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:51 schreef Beaudien het volgende:
Brrrrrr, nee, ik wil het toch maar niet met hem doen.![]()
tracey!!!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef veldmuis het volgende:
Ownee, ik bedoelde sjors niet!
[afbeelding]
Die doet toch ook wat in GTST?.
Of nog 's "onze vader" zegt. Ik verwacht telkens dat ze gaat zingenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
In aflevering 2578 (WO. 17-09-2003) werd onthuld dat Tracey Gould en Sjors Langeveld nichtjes zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:55 schreef DeTolk het volgende:
Tracey en Sjors zusjes? Lijken echt op elkaar
owja. Heulemaal vergetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In aflevering 2578 (WO. 17-09-2003) werd onthuld dat Tracey Gould en Sjors Langeveld nichtjes zijn.
Inderdaad, wat een vervelend en lelijk kind was dat zegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van haar (Tracey) was ik echt superblij dat ze eindelijk eruit ging!
Die heeft ook helemaal niets toegevoegd, al vulde ze die verschrikkelijke Harmsen 3 erg goed aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van haar (Tracey) was ik echt superblij dat ze eindelijk eruit ging!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het deze week maar half kunnen zien door het darten
Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef Cheesecake het volgende:
Van welke verhaalllijn hadden jullie de afloop graag anders gezien? Ik had dat toen Charlie zwanger was van Nick. Ik vond het geweldig om te zien hoe Nick veranderde in een desperate papa-to-be. Jammer wel dat Nick' kansen nu helemaal verkeken zijn nu hij gecastreerd is...
Idd, in soaps nemen ze het niet zo nauw met het verleden. Of ze halen er gewoon een tweelingbroer bijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.
Het blijft een soap dus Nick zou vast nog wel een keer een kind krijgen.
Geesje is de gehele Joegoslavische mafia in Nederland.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef TrenTs het volgende:
Apart trouwens.... dat Fritsje pitsje eerst zo goed verborgen moest blijven en dat-ie nu ineens overal hangt.
Het zou misschien ook helpen als z'n ballen in zouden dalen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Ow ja, en Jack moet naar de kapper. Anders wordt ie nooit James Bond.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Geesje is de gehele Joegoslavische mafia in Nederland.
Ongetwijfeld houdt ze wel van Limburgse vlaai.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef TrenTs het volgende:
Ik had gedacht dat zo'n Limburgse trein toch wel van gebak zou houden.
Meteen het enige noemenswaardige uit die provoncie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld houdt ze wel van Limburgse vlaai.![]()
volgens mij laten ze haar expres overal tegenaan bemoeien, ivm het vertrek van Harmsenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
Word jij trouwens ook niet MOE van die Dorrethea?![]()
Vanwege de geweldige hoop geld die achter gesloten deuren zit, en alleen met de superdepuper amuletje gevonden kan worden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Maar die Geesje die houdt toch wel van Wiet, waarom zou ze haar zoveel aandoen?
Ik vind het echt kansloos worden. Ze bemoeit zich met alles en iedereen en het wordt steeds een cholerezooi.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij laten ze haar expres overal tegenaan bemoeien, ivm het vertrek van Harmsen
kan zij die ondankbare taak op zich nemen ofwel de zeurende, ouwe bemoeial uithangen....
en dat zou dan uiteraard grappig moeten zijn![]()
Dit is volgens mij een vrouwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
"Ze heeft uw naam genoemd."
Ohnee!![]()
Er is een grotere macht dan Frits!
Zou het net zo'n goorlap zijn als Wassenaar?Wat was dat ook al weer... met een oogoperatie voor haar zoontje van Susanne, als ze de hoer speelde...?
Idee waarom...?quote:
Was dit haar exitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
exit Linda
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:44 schreef TrenTs het volgende:
Idee waarom...?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
Ja Wiet heeft "uw" naam genoemd...quote:
wat een schijt eindequote:
Toen ze nog geesten zag was ze een stuk beter te pruimen. Ze dingt samen met Sjors naar de Helen Helmink trofee (=trofee voor bemoeizuchtige personen). De prijs bestaat uit een mooie beker en een vliegticket naar Canada (enkele reis!).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
Word jij trouwens ook niet MOE van die Dorrethea?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nog nooit gezien, volg het pas sinds kort weer actief.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Toen ze nog geesten zag was ze een stuk beter te pruimen. Ze dingt samen met Sjors naar de Helen Helmink trofee (=trofee voor bemoeizuchtige personen). De prijs bestaat uit een mooie beker en een vliegticket naar Canada (enkele reis!).
Rien (met z'n herniaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef Miss_B het volgende:
Zou het misschien Rien (ofzo) kunnen zijn? Das toch de vader van Frits? Of is deze al dood in de serie? (hoewel dat hoeft tegenwoordig ook niet meer uit te maken)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef Nano het volgende:ik vind haar nu al leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat heb jij toch altijd briljante ideeënquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Toen ze nog geesten zag was ze een stuk beter te pruimen. Ze dingt samen met Sjors naar de Helen Helmink trofee (=trofee voor bemoeizuchtige personen). De prijs bestaat uit een mooie beker en een vliegticket naar Canada (enkele reis!).
ow oke.... [heb niet gekeken vanavond]quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef TrenTs het volgende:
Ja Wiet heeft "uw" naam genoemd...
Erg karig. Ondanks dat Linda's terugkeer niet was wat ik ervan verwacht had, vind ik dit wel erg magertjes.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef Nano het volgende:
Die vrouw is Augusta van Houten. Zij is de moeder van Hans en Frits. Kijk maar even in de TV-gids voor de vooruitzichten.Dat is goed nieuws, ik word zenuwachtig van Bing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg me trouwens al af hoe je zo iemand als Hans opzoekt en vraagt of-ie z'n dode broer wil spelen, dan moet je inderdaad wel close zijn met zoiemand.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
Wat doet mevrouw Augusta met de wandelstok van Herman Hogendoorn?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
Ohnee!![]()
Er is een grotere macht dan Frits!
Zou het net zo'n goorlap zijn als Wassenaar?Wat was dat ook al weer... met een oogoperatie voor het zoontje van Susanne, als ze de hoer speelde...?
Herman! Dat is lang geleden!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat doet mevrouw Augusta met de wandelstok van Herman Hogendoorn?![]()
Zij was dus zijn vrouw. Frits is hun zoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat doet mevrouw Augusta met de wandelstok van Herman Hogendoorn?![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/herman.xmlquote:
Augusta was niet zijn vrouw maar zijn minnares. Hij noemde Frits niet voor niets zijn bastaardzoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef Nano het volgende:
Zij was dus zijn vrouw. Frits is hun zoon.![]()
http://gtstrules.web-log.nl/log/3594680quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Augusta was niet zijn vrouw maar zijn minnares. Hij noemde Frits niet voor niets zijn bastaardzoon.
De hand zag er vrouwelijk uit en ook de ring om de vinger was een vrouwelijke ring.quote:
Hmm die hand heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
De hand zag er vrouwelijk uit en ook de ring om de vinger was een vrouwelijke ring.
Blij dat die Linda weg is! Pffffffffff
In het vervolg stukje voor volgende week kon je dat zien.quote:
Ik heb meerdere dingen gemist uit de aflevering van vandaag, ik keek niet aan één stuk door.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
In het vervolg stukje voor volgende week kon je dat zien.je moet GTST ook niet meteen uitzetten als het is afgelopen hoor
Dorathea bemoeit zich met iedereen...Ben ik met jou eens !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik vind het echt kansloos worden. Ze bemoeit zich met alles en iedereen en het wordt steeds een cholerezooi.
Martine Hafkampquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:03 schreef Frey het volgende:
Hing vandaag op school een lijstje met namen en ineens zag ik "Martine Langeveld" staan![]()
1 Keer raden waar ik toen aan dacht
Was dat Linda's laatste afleveringquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
exit Linda
En haar dochter, Sjors Langeveldquote:
Frey gaan wij eens meeten in het bruintje beer cafequote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:04 schreef Frey het volgende:
[..]
En haar dochter, Sjors Langeveld
Toch wel een leuke combinatie
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:48 schreef Nano het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Jack van Houten zijn vader gisteren ineens 'Hans' noemde?![]()
Zo Moeder Zo Dochterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:04 schreef Frey het volgende:
[..]
En haar dochter, Sjors Langeveld
Toch wel een leuke combinatie
Mij niet iigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:48 schreef Nano het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Jack van Houten zijn vader gisteren ineens 'Hans' noemde?![]()
Ze had slechts een affaire met Herman, mevrouw Hogendoorn was zijn echte vrouw en tevens de moeder van Rien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Zij was dus zijn vrouw. Frits is hun zoon.![]()
wanneer dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mij niet iigLas wel ergens dat dat gebeurd was
Was vrijdag geweestquote:
Soms, heel soms, vind ik je best wel aardigquote:Op zondag 15 januari 2006 00:38 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/blindeludo.JPG]afbeelding][/url]
Blinde Ludo
Sorry voor het slechte beeld in het begin, maar dat zat in de video![]()
Ode aan Erik de Vogel![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:48 schreef Nano het volgende:
De moeder van Hans en Frits.quote:
Ja!quote:
Oh, geen oude bekende dus...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze leek op Sigrid Koetse (ex-Bergen Binnen).
Nou, hij begint trekjes te krijgen van Thomas Acda.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Das de ouwe Lucas toch nog steeds?
Walgelijk inderdaad. Waarom laten ze Wiet niet eens een dag met rust?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
Schatje, wil je een broodje? Schatje, wil je een colaatje? Schatje, wil je een dekentje? Schatje, wil je een knuffel? Schatje, wil je een vuist in je reet?
Stefano mist de tieten van Yasmin, dus probeert ie tieten bij Lucas te kwekenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou, hij begint trekjes te krijgen van Thomas Acda.
Uit de seriequote:Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Waar is Linda?
Ja ik snap ook niet echt hoe Frits precies wist dat ze bij Jeanine zou zijn... en ik vraag me af welke foto hij haar showde waar ze zo van over de zeik ging. Ik neem aan dat een overleden oma nou niet zo'n gruwelijk beeld zal zijn. Of het moet het snapspot moment zijn dat ze geraakt wordt door een truck van de Shell, maar da's een ander verhaal.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Waarom laten ze Wiet niet eens een dag met rust?
Wat ben ik blij dat die weg is zeg. Net als die Marokkaanse sloerie die daarna in die andere soap is gaan spelen, die heeft een spraakgebrek waar je meteen roos van krijgt.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Stefano mist de tieten van Yasmin, dus probeert ie tieten bij Lucas te kweken.
Ik dacht ook aan een TV toen hij dat vroeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:41 schreef Cheesecake het volgende:
Nina: Sjors zit in bad.
Frits: Zullen we de televisie maar pakken dan?
Filmpje? Neequote:Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Uit de serie
En heb je filmpje al gezien
Nou.. ik zie geen filmpje van Lindaquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
*klik*
Maar Linda is dus weer terug naar Brazilië.
Door wie?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef Frey het volgende:
Jammer dat Augusta niet gespeeld wordt door Marlies Van Alcmaer![]()
Dat zou meesterlijk zijn geweest![]()
Heeft-ie in ieder geval geërfd van papa dan.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:48 schreef Sander170 het volgende:
Er klopt nog wel meer niet, kijk maar naar Morris Fischer, die was eerst aan de cocaine in de serie en was als het ware er verslaafd aan en later was hij in een keer gestopt maar dit werd dus niet gezegd (gespeeld in GTST) dat begrijp ik ook niet helemaal ???
PS: of hij is stiekem nog steeds aan de Coke maar laten ze het niet zien ???
Wie als vader bedoel jij danquote:Op maandag 16 januari 2006 20:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Heeft-ie in ieder geval geërfd van papa dan.
Robbert. Die had ook een tijd 24/7 een neus alsof-ie net oliebollen ophad.quote:
Maar Robert is de vader van Morris niet hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Robbert. Die had ook een tijd 24/7 een neus alsof-ie net oliebollen ophad.
Dat is zijn vader niet man, de vader van Morris en Charlie is David Thorntonquote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Robbert. Die had ook een tijd 24/7 een neus alsof-ie net oliebollen ophad.
Ohnee wacht... dat was iemand die niet meespeelde toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar Robert is de vader van Morris niet hoor![]()
Dat was Milan Verhagenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef TrenTs het volgende:
Wie was die zoon van Robert dan, die bji hem thuis woonde waar-ie steeds ruzie mee had...?
Ohja Milan.quote:
Binnenkort wel, want Daantje komt niet voor niets terugquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Sander170 het volgende:
Dat zijn broer en zus Milan en Daantje en Dennis trouwens ook, maar die weet het alleen nog niet !
Walgelijk die namen inderdaad. En dan heb ik het nog niet eens over de Smulderado gehad.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ohja Milan.Gut wat een Disneynamen ook.
Zou best nog weleens kunnen jaquote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Binnenkort wel, want Daantje komt niet voor niets terug
Dat klinkt meer als een derderangs hoerentent.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Walgelijk die namen inderdaad. En dan heb ik het nog niet eens over de Smulderado gehad.
Smulderado is nu het Koffie-cafe van Charlie Fischerquote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Walgelijk die namen inderdaad. En dan heb ik het nog niet eens over de Smulderado gehad.
Smulderadoquote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ohja de paranormaal begaafde mongool.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
SmulderadoMet Benjamin en Robin
![]()
Frietjes in de kassa en geld in de frituur![]()
Hadden ze niet gehandicapte prostituees? En de sexspeeltjes waren onder andere kroketten, frikandellen en de berelul.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een derderangs hoerentent.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Hadden ze niet gehandicapte prostituees? En de sexspeeltjes waren onder andere kroketten, frikandellen en de berelul.
Nee, das Dorothea toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ohja de paranormaal begaafde mongool.![]()
Lees: posticons.quote:
Ohja je mocht kroketten in Robin duwen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Hadden ze niet gehandicapte prostituees? En de sexspeeltjes waren onder andere kroketten, frikandellen en de berelul.
Die is geknipt voor die rol.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef Frey het volgende:
Jammer dat Augusta niet gespeeld wordt door Marlies Van Alcmaer![]()
Dat zou meesterlijk zijn geweest![]()
Ik vind haar zo irritant!quote:
Op Fok mis je de intonatie van de spraak, oftewel druk je veel uit met posticons. Dat zijn de smileys alsquote:
Die windt zo 3 blanke hookers om z'n vinger heen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik vind haar zo irritant!Net als die zoon van haar.
Ik gebruik die echt niet veel hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Op Fok mis je de intonatie van de spraak, oftewel druk je veel uit met posticons. Dat zijn de smileys als [afbeelding] die je bij een post ziet. Bij het postschermpje kan je een posticon uitkiezen. Daarmee bepaal je de "intonatie" van je post.
Dat interesseert niemand dat je die niet gebruikt. Wil nog niet zeggen dat je die van anderen moet negeren.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik gebruik die echt niet veel hoor![]()
Die negeer ik ook niet, maar daarom hoef jij mij de les nog niet te lezenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat interesseert niemand dat je die niet gebruikt. Wil nog niet zeggen dat je die van anderen moet negeren.
Zelfde studio ja, niet dat het binnen een verhaallijn in elkaar is overgegaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Smulderado is nu het Koffie-cafe van Charlie Fischer![]()
Het viel mij direct op dat de set precies hetzelfde is, best grappig eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zelfde studio ja, niet dat het binnen een verhaallijn in elkaar is overgegaan.
Ik vind het koffiecafé helemaal niet mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zelfde studio ja, niet dat het binnen een verhaallijn in elkaar is overgegaan.
Geen punt voor onze o zo mysterieuze knaap.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Die windt zo 3 blanke hookers om z'n vinger heen.
Ze zouden daar een èchte coffee-shop moeten beginnen!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Sander170 het volgende:
Naar mijn mening gebeurt er ook te weinig in die coffee-shop van Charlie, ik vind het er een beetje een saaie boel daar (dooie boel).
He Dizerquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Hoe is Linda eruit gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |