Hadden ze niet gehandicapte prostituees? En de sexspeeltjes waren onder andere kroketten, frikandellen en de berelul.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een derderangs hoerentent.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Hadden ze niet gehandicapte prostituees? En de sexspeeltjes waren onder andere kroketten, frikandellen en de berelul.
Nee, das Dorothea toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ohja de paranormaal begaafde mongool.![]()
Lees: posticons.quote:
Ohja je mocht kroketten in Robin duwen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Hadden ze niet gehandicapte prostituees? En de sexspeeltjes waren onder andere kroketten, frikandellen en de berelul.
Die is geknipt voor die rol.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef Frey het volgende:
Jammer dat Augusta niet gespeeld wordt door Marlies Van Alcmaer![]()
Dat zou meesterlijk zijn geweest![]()
Ik vind haar zo irritant!quote:
Op Fok mis je de intonatie van de spraak, oftewel druk je veel uit met posticons. Dat zijn de smileys alsquote:
Die windt zo 3 blanke hookers om z'n vinger heen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik vind haar zo irritant!Net als die zoon van haar.
Ik gebruik die echt niet veel hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Op Fok mis je de intonatie van de spraak, oftewel druk je veel uit met posticons. Dat zijn de smileys als [afbeelding] die je bij een post ziet. Bij het postschermpje kan je een posticon uitkiezen. Daarmee bepaal je de "intonatie" van je post.
Dat interesseert niemand dat je die niet gebruikt. Wil nog niet zeggen dat je die van anderen moet negeren.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik gebruik die echt niet veel hoor![]()
Die negeer ik ook niet, maar daarom hoef jij mij de les nog niet te lezenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat interesseert niemand dat je die niet gebruikt. Wil nog niet zeggen dat je die van anderen moet negeren.
Zelfde studio ja, niet dat het binnen een verhaallijn in elkaar is overgegaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Smulderado is nu het Koffie-cafe van Charlie Fischer![]()
Het viel mij direct op dat de set precies hetzelfde is, best grappig eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zelfde studio ja, niet dat het binnen een verhaallijn in elkaar is overgegaan.
Ik vind het koffiecafé helemaal niet mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zelfde studio ja, niet dat het binnen een verhaallijn in elkaar is overgegaan.
Geen punt voor onze o zo mysterieuze knaap.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Die windt zo 3 blanke hookers om z'n vinger heen.
Ze zouden daar een èchte coffee-shop moeten beginnen!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Sander170 het volgende:
Naar mijn mening gebeurt er ook te weinig in die coffee-shop van Charlie, ik vind het er een beetje een saaie boel daar (dooie boel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |