Nou.. ik zie geen filmpje van Lindaquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
*klik*
Maar Linda is dus weer terug naar Brazilië.
Door wie?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef Frey het volgende:
Jammer dat Augusta niet gespeeld wordt door Marlies Van Alcmaer![]()
Dat zou meesterlijk zijn geweest![]()
Heeft-ie in ieder geval geërfd van papa dan.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:48 schreef Sander170 het volgende:
Er klopt nog wel meer niet, kijk maar naar Morris Fischer, die was eerst aan de cocaine in de serie en was als het ware er verslaafd aan en later was hij in een keer gestopt maar dit werd dus niet gezegd (gespeeld in GTST) dat begrijp ik ook niet helemaal ???
PS: of hij is stiekem nog steeds aan de Coke maar laten ze het niet zien ???
Wie als vader bedoel jij danquote:Op maandag 16 januari 2006 20:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Heeft-ie in ieder geval geërfd van papa dan.
Robbert. Die had ook een tijd 24/7 een neus alsof-ie net oliebollen ophad.quote:
Maar Robert is de vader van Morris niet hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Robbert. Die had ook een tijd 24/7 een neus alsof-ie net oliebollen ophad.
Dat is zijn vader niet man, de vader van Morris en Charlie is David Thorntonquote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Robbert. Die had ook een tijd 24/7 een neus alsof-ie net oliebollen ophad.
Ohnee wacht... dat was iemand die niet meespeelde toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar Robert is de vader van Morris niet hoor![]()
Dat was Milan Verhagenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef TrenTs het volgende:
Wie was die zoon van Robert dan, die bji hem thuis woonde waar-ie steeds ruzie mee had...?
Ohja Milan.quote:
Binnenkort wel, want Daantje komt niet voor niets terugquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Sander170 het volgende:
Dat zijn broer en zus Milan en Daantje en Dennis trouwens ook, maar die weet het alleen nog niet !
Walgelijk die namen inderdaad. En dan heb ik het nog niet eens over de Smulderado gehad.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ohja Milan.Gut wat een Disneynamen ook.
Zou best nog weleens kunnen jaquote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Binnenkort wel, want Daantje komt niet voor niets terug
Dat klinkt meer als een derderangs hoerentent.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Walgelijk die namen inderdaad. En dan heb ik het nog niet eens over de Smulderado gehad.
Smulderado is nu het Koffie-cafe van Charlie Fischerquote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Walgelijk die namen inderdaad. En dan heb ik het nog niet eens over de Smulderado gehad.
Smulderadoquote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ohja de paranormaal begaafde mongool.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
SmulderadoMet Benjamin en Robin
![]()
Frietjes in de kassa en geld in de frituur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |