MAAR waarom was dat graf dan leegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En straks blijkt natuurlijk dat Hans eigenlijk Frits is, die deed alsof hij Hans, de tweelingbroer van Frits, was, omdat hij bang was dat iemand erachter zou komen dat Hans, en niet Frits, in de badkuip lag destijds.
ja dat is wel gezegd. vinden jullie die weed/wiet/wied/ niet vreselijk irritant met dat brabo accent, hoop niet dat ze in de serie blijftquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:55 schreef Beaudien het volgende:
Ik vond Linda vroeger al slecht en dat is ze nu gewoon nog. Overacting, irritante spraak.
Maar goed, meningen verschillen...
Ik heb helemaal niet gehoord dat Hans een tweelingbroer zou zijn, dat is toch niet gezegd? Geesje zei "of moet ik Hans zeggen" maar meer toch niet? Misschien was ik even plassen.....
echnie heurquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Mr.Luigi het volgende:
[..]
ja dat is wel gezegd. vinden jullie die weed/wiet/wied/ niet vreselijk irritant met dat brabo accent, hoop niet dat ze in de serie blijft
Als Harmsen 27 januari vertrekt komt er een kamer vrij in Scala.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Mr.Luigi het volgende:
ja dat is wel gezegd. vinden jullie die weed/wiet/wied/ niet vreselijk irritant met dat brabo accent, hoop niet dat ze in de serie blijft
Ze is Limburgsquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Mr.Luigi het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
apuuuuurhf[/barrel]
't wordt tijd dat die man eens genadeloos van z'n voetstuk dondert
Nog niet zo lang geleden was dat ook zo, maarja hij heeft nu niet echt meer een verhaallijn, dus kun je hem onmogelijk irritant vinden.quote:ook bij de kijkers.....
whateverquote:
[ZEER Offtopic]quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:28 schreef Liquidist het volgende:
Ik snap jullie echt niet,
zie jullie alleen maar zeuren en zeiken..
waarom kijken jullie in godsnaam nog als het allemaal zo kut is
nog steedsquote:
ach welnee, men is echt niet gestopt met adoreren hoor...quote:Nog niet zo lang geleden was dat ook zo, maarja hij heeft nu niet echt meer een verhaallijn, dus kun je hem onmogelijk irritant vinden.
daar kan ik weinig pluspunten in zien, maar vooruit: 't zijn z'n laatste weken dus dat gun ik 'm dan welquote:Meneer Harmsen heeft nu nog meer verhaal dan hij.
Kan niet 'nog steeds' zijn, want op dit moment is hij niet van zijn voedstuk gevallen als Ludo Sanders binnen GTSTquote:
Ik weet niet waar ik meer van geniet, dat die zin steeds weer gezegd wordt of dat mensen zich er groen en geel aan ergerenquote:ach welnee, men is echt niet gestopt met adoreren hoor...
en dat is net wat zo irritant is, niet die man zelf maar het:
"oh wee wie er in het aura van Ludo Sanders durft te komen, die zal het duur komen te staan..."
[..]
Inderdaad, hij speelt volgens de CD-ROM mee sinds seizoen 1, dan moet je hem wel op zijn minst een mooie exit gevenquote:daar kan ik weinig pluspunten in zien, maar vooruit: 't zijn z'n laatste weken dus dat gun ik 'm dan wel
we praten langs elkaar heen... ik bedoel van z'n voetstuk vallen bij de kijkers...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan niet 'nog steeds' zijn, want op dit moment is hij niet van zijn voedstuk gevallen als Ludo Sanders binnen GTST
kreng...quote:of dat mensen zich er groen en geel aan ergeren![]()
Okee dat bedoelde ik ook wat betreft de serie, wat die kijkers betreft: ik ben bang dat daar niet zo heel veel aan te doen isquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
we praten langs elkaar heen... ik bedoel van z'n voetstuk vallen bij de kijkers...
in de serie hoeft inderdaad niet meer, dat kennen we nu wel
[en op 't voetstuk stáán kennen we ook, dus hup, exit Ludo;)]
Wuhahaha.....quote:kreng...
ik word kotsmisselijk van dat ge-adoreer
Alles.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Vertel mij 's 100 dingen die homo zijn aan Nick in 1 seconde.
Pssst.... 't is nep he.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is ze dom
Gaat ze een beetje de nieuwjaarsreceptie van Sanders Inc. compleet om zeep helpen. Dat ze Morris wil terugpakken valt te begrijpen, maar eventjes een miljoenenschade veroorzaken bij een bedrijf is een 2e.
Dat is Limburgs, niet Brabants.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Mr.Luigi het volgende:
[..]
Dat schieten.quote:
eindelijk iemand die het met me eens is, ludo moet gewoon een paar seizoenen uit beeld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
apuuuuurhf[/barrel]
't wordt tijd dat die man eens genadeloos van z'n voetstuk dondert, ook bij de kijkers.....
Die kop!quote:
Jij zit ook op iedereen te fittenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:28 schreef TrenTs het volgende:
En die dikke roetmop mag er ook wel uit hoor. Nondeknetter wat een meut.
Ja heerlijk he.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij zit ook op iedereen te fitten![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij zit ook op iedereen te fitten![]()
Je kent het Nederlandse leger he, vooral in de kazernes aan elkaars pik trekken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Zou Jack wel bij de commando's hebben gezeten, of had ie nog nooit iemand doodgeschoten in zijn missies?
ze kan beter een beetje het karakter van haar moeder over gaan nemenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Gaat die Sjors nog 10 jaar de naieve moraalridder uithangen in GTST? Liever niet!
Ja, die ken ik, maar hij zat bij de Amerikaanse commando's.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je kent het Nederlandse leger he, vooral in de kazernes aan elkaars pik trekken.
Wat een harde man!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, maar hij zat bij de Amerikaanse commando's.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
ik vind Wiet wel oké...
Is het weer eensquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
ik vind Wiet wel oké...
vind haar ook niet zo slecht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze is echt de slechtste in de serie, bij uitstek.
Wat vind je in godsnaam goed aan haar?
ik heb het niet over goed spelen [al vind ik haar niet slecht spelen ofzo],quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef TrenTs het volgende:
Ze is echt de slechtste in de serie, bij uitstek.
Wat vind je in godsnaam goed aan haar?
Meneer Harmsen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
vind haar ook niet zo slecht.
ze acteert niet slechter dan meneer harmsen
Jeff is ook realistisch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb het niet over goed spelen [al vind ik haar niet slecht spelen ofzo],
maar over de rol an sich: zij begint tenminste niet te kwijlen van Frits, zoals Jack en Sjors
het is het meest realistische personage sinds tijden
da's waar, Jeff hoort dan ook bij de 'goeie'.....quote:
Bij de K3 koekjes zat een prijsvraagquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die kop!![]()
Ik kan er niet over uit dat ze die er in gestopt hebben. Heeft ze een prijs gewonnen dat ze er mee mag doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |